piątek, 30 grudnia 2011

I_am_collector hipokrytką?


Witam i bardzo przepraszam za nieobecność, ale wyszło tak że świat Stardoll przestał dla mnie istnieć i straciłem rozeznanie w tym kto kopiuje, kradnie etc. Wszystko z braku czasu, nawału nauki i wyszło jak wyszło. Ale nie mam zamiaru się tłumaczyć, bo po co? W każdym bądź razie dziś tj. 30 grudnia 2011 roku, w przedostatnim dniu roku, wracam do Was z nową notką.

Jak wiemy doskonale, święta już za nami. W tym czasie rozmaite blogi pękały w szwach od wszelakiej maści konkursów. Można było wygrać niemal wszystko. Czasami miałem obawy czy Gabisia nie rozdała własnego domu jako nagrodę. Wracając jednak do meritum, zaraz po mikołajkach na blogu Uzależniani od Stardoll, pojawiła się  akcja pt. "Listy do Świętego Mikołaja". Chodziło w niej o to, by każdy pod notką napisał swoje  małe marzenie związane ze Stardoll. Mogła to być prośba o głosy na CG, o drobny prezent i tego typu pierdółki.

Zgłoszeń było grubo ponad 200, no bo jak tu uniknąć okazji dostania głosu od samej I_am_collector?! Okazało się jednak, że cała ta akcja poprawienia wizerunku nie jest pod żadnym względem pomysłem Gosi. Artykuł jest bowiem żywcem zerznięty z innego bloga, na którym takie przedsięwzięcie miało miejsce 9 miesięcy temu! Oto dowody:



Na blogu Magazyn Twoja Generacja ukazał się niemal identyczny post w marcu. Collectorce nawet nie chciało się zmieniać treści. Zastosowała opcje kopiuj -> wklej. 

Gosia nie raz, nie dwa, była posądzana o kopiowanie, jednak nic jej nigdy nie udowodniono. Sama jednak toczyła długoletnie walki z kopiarami. Była niczym inkwizycja. Uważała ksero za zero, a teraz sama została przyłapana. Hipokryzja czy ironia losu?


Zaskoczeni?

303 komentarze:

  1. Kopiar dużo jest ale Gosia raczej nie skopiowała. Ma rozum i nie zniża się do poziomu dzieci.. krótka i nudna notka jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. A może tak linki do scrinów z łaski swojej :)

    Każdy potrafi przerobić z byle gówna by zrobić aferę. KOPIOWANIE. Bo ktoś spełnia marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym pomogłam Gosi w tych listach bo ona dała coś i ja również spełniłam kilka marzeń więc większość dostała to co chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczona.

    Magdo dziekuje ;* cukierki za 1,49 mi sie nie skonczyly jak czekalam na notke ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że Gosia chyba nawet nie wie o istnieniu tego bloga co jest w notce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale afera..pff.Kiedy kolejna notka?

    Cullenka

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak na moim blogu i screen jest z mojego bloga.
    do czego się posuniecie by tylko na popularności zyskać. Zaraz znajdę linki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Emily

    Ona wie o tym istnietniu, bo "jukej" pisała bzdury o Gosi na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. UK a jednak miało to związek z tobą tak jak Gosia myślała :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha brawo,kolejny post na medal xd

    OdpowiedzUsuń
  12. I na pare malutkich zdań czekałam łaaał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piotrek...jarus55

    A tego to nie wiedziałam C:

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że będzie ciekawszy post :/

    OdpowiedzUsuń
  15. @Piotrek
    Może i wie ale nie sądze aby chciała tam zaglądać i patrzeć kogo tym razem się uczepiła.

    @MM
    Co tam jest skopiowane? Bo jakoś nie widze nic podobnego prócz idei na rozdawanie prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moda i Szyk

    No są linki, ale musisz udowodnić że GOSIA skopiowała pomysł od tej UK.

    Ja jakoś nie widzę żadnego komentarza Gosi pod postem UK ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Łah, łah, łah. Narobiłam wejść na bloga i nie wiem po co.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale te artykuły nie sa nawet ciutke podobne oprocz przeslania

    OdpowiedzUsuń
  19. NOOOOOOOOOOOO na kopiowała się strasznie wrzućcie w GOOGLE spełniamy marzenie z milion pozycji wam wyskoczy, faktycznie... :)
    No i wasze scrinny znacznie różnią się od zawartości moich postów, co z wami ,całkiem wam odwaliło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue, hue. Doobra, już :D MM proszę Cię. Piszesz posty raz na ruski rok i to jeszcze takie, takie... hahahahahahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiktoria

    Śmiech Kacpra z rodzinki.pl ? :>

    OdpowiedzUsuń
  22. @Emily

    Oł jea :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Emili możesz mi wytłumaczyć jaki??? Ja związku ze mną nie widzę widzę robienie afery z rzeczy nieistniejących i jeszcze podrabianie postów na screenach.

    OdpowiedzUsuń
  24. UK Nie oto mi chodziło. Nie wiedziałam, że kiedyś napisałaś post o Gosi i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmieniłam nazwę, bo Adasiek pisał do mnie "Sara" xDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Post w magazynie został teraz zmieniony, wybaczcie ale przy kopiowaniu artykułu z jednego postu na drugi obrazki przy powiększeniu zmieniły swój rozmiar. teraz powinno byc dobrze. Post w magazynie został ukrócony o kilka zdań, między innymi o to, że "laptopa nam nie kupią"

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc, to ten post to nic ciekawego...
    Ja już wolę magdo i potwory xd

    A Gosia raczej sie do tego poziomu nie zniża, kurcze aż szkoda, że nie wzięłam sama udziału w tej akcji, trudno ;pp

    OdpowiedzUsuń
  29. No i może ktoś by usuną ten screen, nie życzę sobie wykorzystywania zawartości mojego bloga do takich poniżających praktyk.

    Liczcie dalej na Dobre Dusze i płaćcie więcej takim :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @ Moda i Szyk :) TY wiesz najlepiej co się dzieje na mojej stronie:) Kolejna wróżka:) Nie zapomnij że tam jest masę zgłoszeń ci wszyscy ludzie doskonale pamiętają co było :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @UK

    Jaki masz nick na Stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  32. Może sprawdzimy datę powstania pierwszej fundacji charytatywnej i jej nazwe a reszte fundacji posadzimy do sadu o kopiowanie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziwne bo jeszcze godzine temu post wyglądał całkowicie inaczej. Czyżbyś się bała potęgi Gosi?

    OdpowiedzUsuń
  34. @ Emily♥.(fivework) nie wszyscy muszą wiedzieć. Tyle ,że to nie zmienia faktu, że chodzi o konkursy nie o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Magdo - UK się raczej nie boi niczego co związane z sd...

    OdpowiedzUsuń
  36. UK No wiem ^^ Ale Gosia się pytała czy to jest związanie z tobą, ale jednak może trochę jest bo jest to twój blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gośka to akurat zająecie dla MM i pierwszego śledczego na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. @UK dobra już mniejsza z tym :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam, że się bardziej postarasz..

    OdpowiedzUsuń
  40. Moda i Szyk a może ty się boisz wyjść na idiotkę ,która kolejny raz sprowadza ten blog do padołu żerując tylko na donosicielach. Bardzo się boję... Bardzo normalnie jak włoskiej mafii tak się boję.

    OdpowiedzUsuń
  41. A tak, po co Gosia miałaby oglądać głupiego bloga do tyłu ?

    Ona o tym blogu się dowiedziała we wakacjach ;p

    Więc to jest wielka bzdura ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. @UK

    Jak już coś "idiotę" xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Emili może :) może jednak przejdziemy do palenia ciał:)? bo jak będzie jedno damy rade do rana jak kilka to krematorium będzie trzeba wynająć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Screeny wykonane są przeze mnie więc nie ma tu mowy o jakichkolwiek fotomontarzach. Nie jestem typem osoby która za wszelką cene chce sensacji i bawi się w podrabianki. Kompletnie nie rozumiem czemu to zmieniłaś. Ale skoro tak zrobiłaś to widocznie miałaś powód. Prędzej czy później DS i tak się o tym dowie i to ty będziesz gwiazdeczka posta, nie Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  45. UK po co zmieniasz treść, skoro mamy screeny?
    Widocznie masz coś na sumieniu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czyli UK - Kejla12 jest hipokrytką :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Każdy mógł wpaść na taki pomysł...
    Lepiej, Magdo, żebyś już napisał o tej Chorobie Stardoll - zaćma piórowa (poprzedni post),a nie o kopiarstwie, które nie było kopiarstwem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hah ma ktoś popcorn?:D

    OdpowiedzUsuń
  49. @Klaudia

    Czekaj! Zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  50. @Klaudia

    Skończył się -,-

    OdpowiedzUsuń
  51. Moda i Szyk dziewczyno czy ty czytasz sama siebie. By przed minutą czy dwoma przed twoja publikacja poszła i zmieniła artykuł?? Sorry ale czy ja wyglądam na wróżkę, że wiem co ty masz zamiar publikować? Nie uważasz ,że to dziwne tłumaczenie z twojej strony? Były takie jak robiłaś ktoś klikną bo wiedział. Sorry ale szukasz sensacji tam gdzie nie trzeba a jak nie wychodzi to winni są inni tym razem garbate aniołki. Nie czytałaś mojego bloga nie czytasz więc proszę cię nie bredź mi ,że przejrzałaś od dechy do dech go by znaleźć posta. Śmiechu warte.

    OdpowiedzUsuń
  52. @UK

    Moda i Szyk to CHŁOPAK!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiktoria

    Jak to?-.-


    Julka

    Dawaj no xd

    OdpowiedzUsuń
  54. @Klaudia...

    Wpadnij do mnie to Ci dam :D

    MM od zawsze był chłopakiem :D Nie wiedziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. Julka


    Lece xd

    No odkąd pamiętam to Moda i Szyk był płci męskiej xd

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiem, co ten post ma na celu. Chyba tylko zniechęcenie Małgorzaty do pomocy innym. Bo skoro została za to obsmarowana na jakimś plotkarskim blogu chyba skutecznie ją powstrzyma przed kolejnymi wylewami dobra. Tego chcieliście? I nie wiem, co tu zostało skopiowane, może w małym stopniu idea.

    OdpowiedzUsuń
  57. @Klaudia

    Właśnie! Nie wiedziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Myślałam, że się pytasz Wiki jak to, bo ona napisała jukej, że MM to chłopak C:

    OdpowiedzUsuń
  59. @ Smilice przeczytaj to co Mody i szyku napisałam nie będę się powtarzać. Mam tez prośbę twoją uczciwość już poznaliśmy bo według ciebie kradną ci którzy zostali okradzeni.

    No i z łaski swoje tak jak napisałam, nie życzę sobie byście przerabiali treść mojego bloga i zamieszczali scr. do takich celów. Jeśli nie usuniecie ja to zrobię z wujkiem Bloogerem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiktoria

    To było do UK,bo ona pisała do MM dziewczyno,a nie ja xd Ja wiem,że MM jest chłopakiem xd

    OdpowiedzUsuń
  61. @Lilo_Godzilla

    Chodzi mu chyba o końcówkę tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  62. eh... ja nie wiem, ale dlaczego wciąż najeżdżacie na Gosię? Nie dość, że daje sama, nikomu to co robi nie przeszkadza... to zawsze coś na Nią musi być. Nawet jeśli skopiowałaby, to ten ktoś powinien się cieszyć, że starsza osoba skorzystała z pomysłu młodszego człowieka. Jak wiele innych blogów skopiuje coś z uzależnionych to nikt o tym tutaj nie napisze zbytnio, ale jak już Gosia wymyśli coś nowego, to są same zaczepki..

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie,bo gosia napisała jesli jest inny na blogerze czyli to też nie ;c

    OdpowiedzUsuń
  64. Klaudia... dzięki za info Imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. UK

    Prosze bardzo;]

    OdpowiedzUsuń
  66. Agata1998r ... ale z czego tu się cieszyć? Że ktoś napisał SPEŁNIAMY MARZENIA. To tak jak by posądzić kogoś o kopiowanie bo mówi ci co dzień DZIEŃ DOBRY.

    OdpowiedzUsuń
  67. Emili wyobraź sobie ,że niezbyt mnie obchodzi płeć pixelowa:) ale będę miała na względzie. No i przepraszam wyszedł na Idiotę kolejny raz.

    OdpowiedzUsuń
  68. UK Poczekaj bo z jednej osoby mózg wypłynął i muszę oderwac mojego psa xd

    OdpowiedzUsuń
  69. UK dla Ciebie internet powinien być zabroniony :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Cięta riposta.

    OdpowiedzUsuń
  71. Emily♥.(fivework) zaraz biorę zmiotkę,leć z psem:)

    OdpowiedzUsuń
  72. ooo matko.. co za afera. Ale znalazłeś sprawę .. nudny post a ja tak czekałam .. ;/;/ Zresztą dużo było takich postów na blogach i to nie jest żadne kopiarstwo .. ;/ Znajdź ciekawszy temat.

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie kochanie, ja nie mam sobie nic do zarzucania, za to ty wiele straciłaś w oczach moich, jak i osób które ci wierzą. Może i wyszedłem na idiotę, ale przynajmniej nie oszukiwałem, w porównaniu do ciebie. Z łaski swojej skończ te awantury i tłumaczenia. Tylko winni się tłumaczą, a ty jak sama twierdzisz nie masz nic na sumieniu. Wiedz że DS ma cie na oku i prędzej czy później wyjdą twoje machlojki, już moja w tym głowa.

    OdpowiedzUsuń
  74. No cóż co za problem użyć dwa przyciski na myszce... Słusznie po niej jechali bo kopiarstwo nie powinno być tolerowane. Czasami mam wątpliwości,czy Gosia ma na prawdę 30 lat,bo teraz zachowuje się jak nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
  75. Julia


    Te artykuły nie są takie same

    OdpowiedzUsuń
  76. Smilice Tak oczywiście, co jeszcze według wspaniałych redaktorów tego bloga powinnam się "zamknąć" nie interpretować, nie komentować, a teraz jeszcze nie korzystać z internetu:)

    A oddychać i strać- przepraszam za słowo czytających-mogę.

    Może Adaś mi doniósł ,ze publikujecie bzdurę i pobiegłam szybko zmienić :) Buhahaha.

    Może was nie powinno się tu wpuszczać ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Wiele osób myśli że chodzi mi o idee samej akcji, a mnie sie rozchodzi o treść promującą akcji. Idea jest normalna, ale tekst notki skopiowana. To jej się przyjrzyjcie. Wiele osób prawdopodobnie pomyśli że te screeny to falsyfikaty, ale Ci którzy wierzą w prawdę i mają dobre oko, zobaczą że sa one jak najbardziej prawdziwe. Tylko po co kłamać...

    OdpowiedzUsuń
  78. Zdajecie sb sprawe,że kłócimy się o pixele?;d

    OdpowiedzUsuń
  79. Julia nie pofatygowałaś się chyba sprawdzić czy faktycznie coś jest skopiowane.

    OdpowiedzUsuń
  80. @Klaudia...
    Zauważyłam już dawno xd

    OdpowiedzUsuń
  81. @Piotrek...

    I_am_collector odwiedza bloga Twoja Generacja, jak również podbloga o stardoll diamondstar.pl świadcz o tym miedzy innymi liczba komentarzy jakie zdążyła zostawić u nas a będzie tego więcej niż 100.

    Co do samej "oskarżonej" to na jej temat mam wyrobione własne zdanie i ona wie jako ono jest więc to mi wystarczy nie muszę jej tu ani oczerniać ani jej słodzić, choć ona uważa że nie istnieję:P

    OdpowiedzUsuń
  82. Na screenach widać co zostało skopiowane (jeśli niektórzy nie widzą, nie mój problem). I jakoś bardzo wątpię, że Kuba chciałby (za przeproszeniem) pierdolić się i podrabiać screeny.

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  83. KLaudia - ale widać,że skopiowane -.- Nawet treści nie chciało się zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  84. UK to samo co do Klaudii treść prawie taka sama nawet nie chciało się jej zmienić... lepiej już wgl nie robić takich "postów"

    OdpowiedzUsuń
  85. Julia


    U mnie treść jest całkowicie inna nie wiem jak u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  86. @UK

    A czy ja coś mówię o cieszeniu się?
    Tylko dziwnie jest dla mnie to, że kłócicie się o coś, tak jak dla mnie bezpodstawnie i bez sensu. Nie dotyczy to według mnie Was, i nic nie da jak będziecie się o coś kłócić, czego nie ma ^-^
    Lepiej wejdźcie na bloga i skomentujcie notki u Małgosi, to będzie korzystniejsze niż jechać się nawzajem, czuBy c:

    OdpowiedzUsuń
  87. MM to patrz uważnie ... i pisz prawdę kolejnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  88. Klaudia ale chodzi mi o pomysł nie tylko treść (pisałam już? xd). Collector mogła chyba napisac,ze pomysł z innego bloga? To nie boli no chyba ze zraniłaby swoją dumę :|

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja już chyba wiem o co kaman...ale dowodów nie mam, a więc nie będę pisać swoich teori spiskowych.

    Julia - jedyne co jest prawdziwe w tym poscie to mój nick, bo ostatnio nawet to napisali z błędem

    OdpowiedzUsuń
  90. "Zaskoczeni"?
    - bardzo,ale nie wiem,czy bardziej krótką notką czy kopiowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  91. Julia a spojrzałaś na linki?? no i wyobraź sobie że ja to Klaudia ,i ja pisałam tego posta 9 miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
  92. Julia


    Ja cały czas wchodziłam na post,a nie na screen,ale to nie zmienia faktu,że UK CZYLI POMYSŁODAWCA TEGO NIE JEST ZŁA ANI NIC.tO TAK JAKBY ZNALEŹĆ BUTIK,KTÓRY POWSTAŁ PIERWSZ,A RESZTE OSKARŻYĆ O KOPIARSTWO I JA ZDANIA NIE ZMIENIE.

    OdpowiedzUsuń
  93. Gosia - bez urazy ale mogłaś napisac,że wzięłaś pomysł z innego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  94. UK wiem,że 9 miesięcy temu,ale ważne,że skopiowane tu akurat data nie daje rożnicy (żeby nie było - jestem -julusiunia).

    OdpowiedzUsuń
  95. Mnie to troche przerosło choć nie chodzi o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Julia bez urazy, ale ile ty myślisz że ja mam lat? 10? Stać mnie aby samemu coś napisać, tym bardziej coś takiego banalnego. Nie muszę kopiować.

    OdpowiedzUsuń
  97. "Klaudia... pisze...
    Mnie to troche przerosło choć nie chodzi o mnie."
    czyli chodzi ci o... ?

    OdpowiedzUsuń
  98. Julia a ty głowy od bez mózgowca nie skopiowałaś. Wejdź na te artykuły jak ci napisałam.
    ALBO wpisz w goole Dzień dobry. Zobaczysz ile kopi się wyświetli.

    OdpowiedzUsuń
  99. o to,że się kłócą w sumie o nic xd

    OdpowiedzUsuń
  100. Gosia - czy ja mówię,że masz 10 lat? :o Dobra,przyznaję wam trochę racji,że treść jest inna ale to magdomilowicz mnie zmylił ;/

    OdpowiedzUsuń
  101. haha xD no cóż teraz jak widać UK jest w komitywie z collector, ale nie o tym teraz.

    @ UK
    ja cb prosiłem byś się nie odzywała, a jednak to robisz. to ty nie proś nas o nie używanie treści z twojego bloga. link jest jest, nazwa jego jest, jest. wszystko jest tak jak powinno być oprócz treści, którą zmieniłaś by po raz kolejny ośmieszyć nasz blog, co ci się oczywiście nie udało i nie uda.

    jak już pisałem szkoda na ciebie tracić czasu i w ogóle zawracać sobie tobą głowę, bo tylko robisz niepotrzebny szum i tyle.

    a co do sprawy. hmmm podejrzane, ale możliwe. ja nie sądzę by MM podrabiał posty. pamiętam jak mnie o to oskarżono i tak samo sprawa dotyczyła collector. dziwi mnie jednak fakt, że jej wierni fani zamiast racjonalnych argumentów świadczących o jej podobno niewinności, piszą: nie to nie możliwe, ona by tego nie zrobiła itp :/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Ps. próbujecie pobić rekord komentarzy?
    no,o nic się klóca xD

    OdpowiedzUsuń
  104. Julka


    Zjadłam ;x Odkupię Ci ;**

    OdpowiedzUsuń
  105. Adasiek - (sorry za setny komentarz) chyba zapomniałes,że w Polsce panuje coś takiego jak "wolność słowa".

    OdpowiedzUsuń
  106. Julia już wiem o co ci chodzi. Chodzi ci o to że ktoś ma Klaudia w nicku ... Boże z kim ja pisze. Czyli jedna Klaudia jest tak?? i ta właśnie jedna klaudia to niby Ja z Magazynu ale tu w dwóch osobach jako UK i Klaudia.
    zrozum dziewczyno że Klaudia ,która się wypowiada nawet w redakcji nie jest Magazynu i w życiu jednego posta nie napisała dla nas.

    Spychologia.

    OdpowiedzUsuń
  107. @ Julia
    panuje wolność i niezależność prasy - blogów. co my nie możemy, a ona tak. nie bądź niemądra :]

    OdpowiedzUsuń
  108. @Klaudia...

    Ale chcę kwaśneee xd

    OdpowiedzUsuń
  109. Mam piloto mam laptopo ...

    OdpowiedzUsuń
  110. No i o tym piszę : ] (do adaśka)

    OdpowiedzUsuń
  111. Pronto Allo dzwoni się xd

    OdpowiedzUsuń
  112. Dobra ja już się pogubiłam : /

    OdpowiedzUsuń
  113. @eska104

    Pronto Aro dzwoni się *.*

    OdpowiedzUsuń
  114. @Julia

    Funpack, HD funpack ...

    To póki co moja ulubiona reklama.

    OdpowiedzUsuń
  115. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  116. Julka

    Moja też ;D

    OdpowiedzUsuń
  117. Emily♥.(fivework)
    piloto i laptopo;)

    OdpowiedzUsuń
  118. UK ale jesteś śmieszna hehe

    OdpowiedzUsuń
  119. MM próbuje wyjaśniać z Astrid na GG :) Będzie bania bo scr. z wczoraj a nie z dziś kolejne kłamstwo ;) lexi bowiem wczoraj pisała o marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Klaudia... i jak mówiłaś teraz będzie się kłócił sam ze sobą. :) Bo ja do niego tak jak napisałam wczoraj nic nie napiszę choćby krwawił.

    OdpowiedzUsuń
  121. weronika zawsze byłam :) Nie tylko śmieszna nudna przygłup a teraz jeszcze wróżka, bo przewidziałam co MM napisze i pobiegłam zmienić posta.

    OdpowiedzUsuń
  122. Nie zabrakło wypowiedzi UK <3
    (nie żaden sarkazm ani nic ale szanuję ją za to,że nie boi się powiedzieć swojego zdania)

    O całej sprawię sądzę tak:NIE OGARNIAM TEJ SPRAWY CAŁKOWICIE

    OdpowiedzUsuń
  123. Widzę, że niektórzy juz pili picolo%:)

    No do sprawy:
    szkoda, że tutaj jarus55 i inni tak bronią Gosi, przecież o NIE MOGŁA BYĆ ONA! :C
    Szkoda tylko, że jak strzadala zrobiła taką akcję na bs'ie (gdy jeszcze pisała) to Gośka się dowaliła, że to kopiowanie! :o No, a szydło wyszło z worka.

    Oczywiście posta już nie ma, ale sa komentarze, jeśli chcecie wyśle wam linka.

    OdpowiedzUsuń
  124. Lula ty jak zwykle swoje...

    OdpowiedzUsuń
  125. Wiktor... jak można ogarnąć coś co mija się z prawdą

    OdpowiedzUsuń
  126. @UK
    tzn. CO? Nie mogę się wypowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  127. UK - pod tym postem (http://friendsfromstardoll.blogspot.com/2011/12/juz-nie-iamcollector-juz-gosia.html#more) w prawie każdym komentarzu pisałaś, że Gosia skopiowała wasz pomysł. Teraz komentarze są wyłączone (szkoda, że nie zrobiłem screenów), a ty tak nagle zmieniasz zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  128. @Lula
    Z tego co wiem picolo to zwykła oranżada :)

    OdpowiedzUsuń
  129. @Wiktor
    ależ wiem, to był żarcik;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Lula

    No bo na BS było kopiowanie i wiemy że strzadala czyta bloga Uzaleznieni :)

    OdpowiedzUsuń
  131. @Piotrek
    a ja wiem, że Gosia czyta twojągeneracje. I tutaj też jest kopia, sposobem kopiuj-wklej, co jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  132. @Lula
    TO JAKIŚ SUCHY TEN TWÓJ ŻARCIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgubiłam wątek xd

    OdpowiedzUsuń
  134. Weredyk ... miło mi że czytasz bloga , lecz skoro czytasz i komentarze to wiesz na pewno ,że nie pisałam co skopiowała. Prawda czy nie? No i wiesz ,że komentarze były wyłączone już długo wcześniej. Czy tez uszło twojej uwadze. No i szkoda, że nie zrobiłeś scrinów :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Lula

    To było w wakacji jak UK napisała bzdury o niej ;p

    OdpowiedzUsuń
  136. Lula ty zawsze żartujesz albo jesteś śpiąca. No i "wiesz" też zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  137. Piotrek...jarus55... a ktoś jeszcze nie wie że to Było i było w wakacje. Mi się wydaje ,ze zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  138. @Wiktor
    ,,taki suchy, że aż tost!'' ~dulcenika

    @Piotrek
    to jak wyjaśnisz taką samą treść na obu blogach? I kopię pomysłu? Nie no spoko, niech se Gośka kopiuje, ale nie drze później swojej buźki na strzadalę, bo też napisała o akcji.

    OdpowiedzUsuń
  139. @UK
    teraz akurat nie jestem, a zażartowałam tylko z tym picolo.
    I co mam wiedzieć? Takie są fakty, a ty to wiesz wszystko najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  140. @Lula
    Od twoich sucharów to tylko piekarnie otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  141. uwaga! uwaga!
    proszę nie pisać sprzecznych komów z szanowną panią UK, gdyż narażacie się na jej nagonkę i oszczerstwa. i tak ona zawsze ma rację.

    dziękuję za uwagę. miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  142. Lula

    No to skopiowała pomysł od Gosi -.-

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  144. Lula ty nie wiesz co znaczy słowo Fakt. No i tobie w to graj jak i innym, że coś wiedzą a tak na prawde g... wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  145. @Wiktor
    otwieraj! Przy okazji zrób jakiegoś tosta.

    @Adasiek
    am, dam, dam, dam xd

    @Piotrek
    patrz na datę:)

    OdpowiedzUsuń
  146. @UK
    ależ przecież tak było, niestety czasu nie cofnę i nie zmienię tego FAKTU.

    OdpowiedzUsuń
  147. Ludzie! Laska skopiowała tekst innego bloga. Nawet się nie wysiliła żeby treść zmienić. Już nie chodzi o samą ideę bo UK też akcji "spełniamy marzenia" nie wymyślił.
    Porażka jak dla osoby, która jest blogerką...

    OdpowiedzUsuń
  148. Lula

    A co ma znaczyć z tą datą ? :)

    Przecież Gosia nie będzie oglądała do tyłu głupiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  149. @Julcia
    http://www.wiocha.pl/237707,Lans_na
    :)

    OdpowiedzUsuń
  150. WinterOnlyGirl nie skopiowała. Tylko screen jest przerobiony. wystarczy zajrzeć na Bloga i porównać artykuły. A to jest różnica.

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja już się tutaj całkowicie pogubiłam.

    W tym wypadku ciocia dobra rada nie pomoże. Chyba że podanie napiszecie i złożycie mi na 30 lutego.

    See ya babies!

    XPXP

    OdpowiedzUsuń
  152. Wiktor to było dobre xd

    OdpowiedzUsuń
  153. @Wiktor mocne. Haha, lans na sucharki :D

    OdpowiedzUsuń
  154. Mvhaha, tradycyjnie jak zaczynam gadać JA cała dyskusja milknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  155. OMG...Jarus

    ''Gosia by tego nie zrobiła'', ''No to skopiowała pomysł od Gosi'', czy ona jest twoim guru?

    Przejrzyj w końcu na oczy, bo nawet gdyby ona sama się przyznała, że skopiowała to pewnie to by do ciebie nie dotarło, znalazłbyś 1000 innych powodów, żeby udowodnić jaka to i am collecotr jest święta. Bez przesady, można kogoś lubić, ale nie włazić na siłę w dupę.

    OdpowiedzUsuń
  156. adasiek116 Kochany a ty nie potrafisz nic sam wymyślić. No nie kopiuj moich słów podmieniając nicki. Myślisz, że znów błyśniesz. Za cienki jesteś chłopczyku i za malutki jeszcze wiele mleka musisz wypić i jeszcze wiele razy z pod nosa je wytrzeć,żeby podskakiwać marionetko.

    Nie stać cię na wet na to by coś własnego powiedzieć tylko powtarzać w kółko to samo a najlepiej po kimś.
    No jak to wyglądasz MM czy smilice na GG piszą a ty myszkę wycierasz od kopiowania.
    Ona ma w dupie twoje zaczepki ,kilkakrotnie już to napisała tyle ,że do ciebie faktycznie trzeba morsem chyba żeby dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja uważam, że i_am_collector nie męczy się nad blogiem i zapierdala jak ruski traktor tylko po to, by potem ją poniżali, że kopiuje notki, i że dorosła kobieta nie zniży się do czegoś takiego.

    W linkach treść notek jest różna. Teraz sama nie wiem, czy w końcu doszło tu do kopiowania, czy nie. Jest tylko jedna rada- wysłać do Sędzi Anny Marii Wesołowskiej, ona osądzi, gdyż nie do mnie ten przywilej należy.

    OdpowiedzUsuń
  158. No patrzcie dziwny traf, jak nie ma kto bronic ich zdania pojawiają się sami ze zblokowanymi profilami.

    OdpowiedzUsuń
  159. Gaga i bardzo dobrze uważasz.

    OdpowiedzUsuń
  160. @UK

    I bardzo mnie cieszy że ktoś w końcu uważa że dobrze uważam ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. Gaga widzisz nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  162. Na screenach treści notek też nie są identyczne. Skopiować kawałek a całość- jest różnica. Początki są różne, a rozwinięcia i zakończenia lekko się różnią. Ja tam już nie wiem, i ja dalej obstaję za Wesołowską.

    OdpowiedzUsuń
  163. W końcu ktoś mnie popiera, łii! Już nawet mama we mnie nie wierzy, a tu aż 2 osoby! :D

    OdpowiedzUsuń
  164. @ Lidka
    miałaś już na mnie nie marnować czasu i o mnie nie wspominać?
    ja twoich słów nie kopiuje, bo ich nawet nie zapamiętuje. mam je gdzieś. i jakie nicki ock :/
    a zaczepiać nikogo nie zaczepiam tylko piszę ludziom jaka prawda i ostrzegam ich :]

    post też nie jest ciężko z edytować i napisać, że ktoś podrobił go.

    OdpowiedzUsuń
  165. Jedna to przypadek, dwie zbieg okoliczności, ale trzy osoby?! To już zabieg celowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  166. Dobra, ja lecę lulu, bo jutro sylwester, a jeszcze muszę wstać i pozew do sędzi napisać... Robota nie zając, to prawda, ale co się zrobi wcześniej, to później nie trzeba.

    See you babies x_x

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  167. piszecie takie posty a połowa 10 letnich uzytkowników stardoll nawet nie wie co to hipokryzja -.-

    OdpowiedzUsuń
  168. Renesme88

    Masz racje xd

    OdpowiedzUsuń
  169. Czy ktoś tu wspomniał o mnie? Ja jestem Traktor :3

    OdpowiedzUsuń
  170. @ adasiek116 a UK jest wróżką, no i edytowała w momencie kiedy wy to publikowaliście.
    Myhm tylko kto w to uwierzy, po tym co już się na EDYTOWALIŚCIE POD POSTAMI BY DEMENTOWAĆ WASZE BZDURY.

    Co do twojej wypowiedzi... nie kłam dziecko kolejny raz Proszę bo jestem zbyt leniwa by kopiować i wklejać to co pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  171. @ Lidka
    taaak wiesz, bo ja bym cię kopiował z czego wiem, że tutaj zaraz byś mi to wypomniała. pomyśl w końcu.

    i oczywiście my kłamiemy, bo twoja kol zmieniła posta :] teraz to już nie ważne. pisz co chcesz, ale sama pewności nie masz, że tak nie zrobiła. screen jednak mówi sam za siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  172. Zwiastuje nowy post, właśnie się dowiedziałem że można sprawdzic kiedy była ostatnia aktualizacja posta. Już mój kolega nad tym pracuje wiec nowa notka na dniach.

    OdpowiedzUsuń