wtorek, 20 grudnia 2011

Atak na DS - robić coś dla lansu!

Ostatnimi czasy dają się zauważyć nie małe potyczki w komenatrzach pod moimi postami. Są one spowodowane głównie przez jedną uczestniczkę Stardoll niejaką JulieWolf

Jest to bardzo problematyczna i uciążliwa osóbka. Na początku pisała do mnie na priva. Nawet ją polubiłem niestety czar prysł. Sama Lulu (jak każe się nazywać) pod postem "Uzależnieni od plotek" poszedł pod młotek! zaczęła atakować mnie za słowa:
Bo jak sami chyba przyznacie na razie jesteśmy na I miejscu! (w kontekście najlepszego bloga)
Pisała, że to nie prawda i że nie powinienem się tak przechwalać. Sama jednak w odpowiedzi do jednej użytkowniczki nie zapomniała wspomnieć o swoim nowym blogu, przyz czym pewnie nikt o nim nie wiedział. Teraz jednak się dowiedzieli.


Taaa jasne, nie o Twojego :]

Ale who cares. Robienie sobie reklamy kosztem innych, to już wszyscy znamy. Lulu jednak po naszej potyczce słownej wywaliła mnie ze znajomych. Po przeniesieniu się na inne konto ( adaśka na cutien) zaczęła do mnie pisać jak gdyby nigdy nic. Po jakimś czasie zaproponowała MI! pracę na Barwnym Stardollu, blogu xylologeleny. Byłem troszkę zdzwiony tym faktem jak sama xylo. Jednak po dogadaniu się obie panie nalegały, Lulu chyba z 5 razy pytała mnie czy będę pisał, czy nie. Ja oczywiście węszyłem w tym jakiś spisek. Wahałem się, ale byłem skłonny zgodzić. Jednak po niedzielnych wydarzeniach nie miałem żadnych wątpliwości.

Po ukazaniu się posta Propozycja nie do odrzucenia! Lulu zaczęła grzmieć i trąbić wszem i wobec, że jakoby ja skopiowałem jej temat. Podobno już po raz trzeci. Nie przejąłem się zbytnio tym faktem. Nie byłem nawet na jej blogu. Ale jak widać Julie robi to dla lansu, bo jak sama stwierdziła lubi to.


Niestety ja tego nie lubię. W sumie po tym jej pełnym żalu i pretensji przemówieniu nie ruszyłem tyłka, że tak napiszę, by zajrzeć na jej bloga. Dopiero e-mail od "dobrej duszy" skłonił mnie do tego.

Otóż nasza kochana Lulu obsmarowała nas no w sumie mnie, że jakoby skopiowałem jej temat. TUTAJ możecie przeczytać tego posta, jednak nie polecam. Poziom... a z resztą oceńcie sami.
Jednak zdania -czy nie sądzicie, że taki wielki, potężny blog o plotkach na stardoll nie powinien kopiować mojego, tyciego?- oraz -kopiować z mojego TYCIEGO bloga kopiować tematów na najsławniejszy- mnie bardzo, ale to bardzo zdziwiły. Przecież miesiąc temu robiła mi awanturę, że nasz blog schodzi na psy itp, a tu teraz takie wyznanie. Mogła by się w końcu zdecydować i trzymac jednej wersji.

A teraz jak to było z tym kopiowaniem. W ogóle dziwi mnie to, że odważyła się na takie pomówienia, gdyż tematy naszych postów są całkowicie inne. Jej post dotyczy szczerych wyznań "cioci Gosi" m.in jest tam jej kłótnia z Gabisią, a mój dotyczy Roksetki. Fakt Julie wspomniała o Roksi, ale dopiero pod koniec posta.
Widzicie skopiowanie tematu? Bo ja dalej nie :/

Po tym też wrednym incydencie napisałem jej, że nie chce z nią współpracować na blogu. Ona była zdziwiona jeszcze tym faktem.


Oto cała Lulu. Robi szum, pisze że ona ma rację jaki ja albo moje posty nie są złe itp, a potem się z tego wycofuje. I ona nie wie o co chodzi. No to zdanie mnie bawi do dziś. Pisząc kiedyś "wydoroślałam" chyba nie znała znaczenia tego słowa, albo jest jeszcze daleko do wydoroślenia-wydoroślenia.

Nie piszę tego by jej zrobić na złość. Uzbierało się po prostu na nią już tego za wiele. Miarka się przebrała. Nie tylko z resztą ja nie chce mieć już z nią nic wspólnego. Najpierw zrobiła zamieszanie na blogu Lika_90, potem jednak przeprosiła. Przypomina Wam to jakiś schemat? Bo mnie tak.
Dostałem też taką oto wiadomość na jej temat:


Jak sami widzicie nie tylko ja mam takie odczucia co do niej.

Podsumowując. JulieWolf to dziwny typ człowieka. Pierwsze coś robi, potem przeprasza i myśli, że już wszystko będzie ok. Najpierw kłóci się o coś w zaparte, a potem zaprzecza sama sobie. Chce zostać sławna kopiąc dołki pod innymi, robiąc szum wokół swojej osoby i kompromitując innych m.in. mnie.
Może właśnie jej o to chodziło do tego zmierzała o darmową reklamę. Bo ona wszędzie potrafi się wcisnąc i wszystko napisać, byle ktoś o niej coś napisał.

Tak też JulieWolf swoje kąśliwe, jadowite, wywołujące ciągłe kłótnie i robiące szum wokół Twojej osoby komentarze zostaw dla siebie. Wylewaj dalej swoje żale na swoim blogu jednak nie przenoś ich na ten. Nie pisz, że Cię kopiujemy, bo sama wiesz, że to nie prawda. I to jak starasz się nam to wmówić jest żenujące. Pisząc, że myślimy że nasz blog jest świetny, bo mamy MM pogrążasz się jeszcze bardziej. Jak Ci tak na nim zależy zaproponuj mu współpracę. 

Sorry ludzie, że musieliście się tyle naczytać. Sami teraz rozsądzcie jaka ona jest i ile jest prawdy w tym co mówi. Ja już z nią nie chce mieć osobiście nic wspólnego. 

Nie wiem jakie pytanie Wam zadać, bo nie wszyscy ją pewnie znacie, a nie ocenia się książki po okładce. Ja ją jednak jak już napisałem znam i wiem, że jest fałszywa i stara się za wszelką cenę zdobyć minimalny rozgłos. Ale czy warto? O właśnie pytanie do Was: czy warto?



Uważajcie jakich przyjaciół sobie dobieracie na Stardoll.

283 komentarze:

  1. Nie no, nie ma co komentować : )) To co Ty napisałeś poniekąd odzwierciedla moje odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zobaczyłam ten post bardzo mnie to zdziwiło.. JulieWolf, ta Julka?! Piszesz tu, że jest fałszywa i chce się rozsławić. Cóż, piszę z nią niemal codziennie i nie wydaje mi się, że jest nie przyjazną osobą. Również prowadzę z Nią bloga- barwnystardoll i jeszcze nie zauważyłam z nią żadnych problemów.

    Trochę mnie zdenerwował ten fakt, że chcesz ją w ten sposób upokorzyć (?). Dokładnie każdy obserwator tego bloga wie, że tu piszesz i nie ma co udawać, że nie rozsławiłeś się przez tego bloga, i masz ogromne szanse ośmieszyć kogoś, dodając tu post. Masz to na wyciągnięcie ręki.

    Dużo jest blogów plotkarskich, więc Julka mogła się zdenerwować, że np. ona pierwsza naruszyła ten temat, mogła się domyślać, że temat był zaczerpnięty z jego bloga, choć wiadome jest, że my o tym nie wiemy.

    Jedynie co mi tu nie pasuje to oczernianie kogoś publicznie. Mnie też zapewne dużo osób nie lubi, ale jeszcze nikt nie zrobił mi czegoś takiego.

    Tyle, żegnam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja paczę? :)
    A tak na serio, to sama nie mam zdania co do tego, takie sytuacje zdarzają się często na stardollu i nie jest to jakaś wielka tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  4. @ MissPaulaa1112

    oczywiście możesz pisać sobie co chcesz. ja piszę jak ona zachowywała się w stosunku do mnie.
    myślę, że gdybym napisał podobny artykuł np. o Gabisi nie miała byś nic przeciwko temu tylko dodała swoje 3 grosze. jednak to, że znasz się z nią pozwala Ci mieć odmienne zdanie. i Ty dalej nie rozumiesz dla mnie też była miła do czasu :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałosne. Lulu (haha :>) lubi robić wokół siebie dużo zamieszania,widać,że chce być wielką gwiazdką na stardollu. Taa,jest jej przykro... Ona ma 13 lat? Chyba każdy ma prawo brać źródła z innych blogów. Widać,że promuje się w komentarzach.
    -Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  6. MissPaula - no cóż... Podliz musi być :)To co,że piszesz z nią bloga? To nie oznacza,że znasz jej osobę w 100%!
    Clevleen - pff,codzienność... dla mnie to nie jest normalne - , -

    OdpowiedzUsuń
  7. Dyskusja pod poprzednim postem rozłożyła mnie na łopatki. Przecież było widać sytuację na sim, więc kiedyś na pewno ktoś by to zauważył, mniejsza tu o czas, bo jest na tyle dużo blogów plotkarskich, że i tak ktoś wchodząc nawet na jednego może wysłać mejla do redakcji drugiego, a redakcja nie może być o to oskarżona.
    Śmiać mi się chce z jej stanowiska, tyle.
    W ogóle jeśli chodzi o temat kopiarstwa, to jedną sprawę doświadczyłam na własnej skórze (nie zdając sobie sprawy, że ktoś miał taki sam pomysł jak ja), więc myślę, że poza tym postem nie powinno być więcej awantur na ten temat, bo mi to wygląda na sprawę wyjaśnioną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwalił mnie screen... nie ma to jka się ku*wa podlizywać! najpierw ją NAJGORZEJ ocenia a później chce pisać na jej blogu... Egzityczne dziecko,to do cb,Lulu ! (tak,to o tb)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynam pisać twoim językiem - czyli po p@k3moŃ$kU! sorry za te komentarze... Jak tu wejdzie,to zrobi z tego kłótnie,bo to aferyczka i lizodupa. Ciekawe,czy w realu byłaby taka mądra... na moim blogu same debilne komentarze pisała,ale jak zobaczyła,że mam ją w dupie to się odczepiła ;)
    teraz śle jej wielkie -
    HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie warto.
    Szczerze to zrozumiałam moje niektóre błędy.
    Teraz PRÓBUJE być dla wszystkich miła, jeszcze przed napisaniem tego artykułu.
    Może i jestem uszczypliwa, wredna itd., itp., no, ale cóż - próbuje się poprawić, i niektóre osoby to zauważyły.
    Może i kiedyś robiłam źle - w zasadzie jeszcze niedawno. No, ale co ja mam poradzić? Próbuje.

    Btw. nie jestem chyba jedną osobą, która ''atakowała'' DS. :)
    No, czekam na następne oszczerstwa pod adres mojej osoby.

    AHA: no cóż, po części to chciałam przeprosić WSZYSTKICH, którym napisałam coś baaardzo niemiłego, no, ale czasem wprost nie wytrzymuje, jestem zbyt impulsywna, wredna, nie będę błagać o przebaczenie, bo tego nie potrzebuje, lecz
    PRZEPRASZAM.

    Chociaż z drugiej strony stardoll mnie już coraz mniej interesuje, tak jak blogi o tej tematyce.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lula - wyrzuty sumienia? Najpierw reklamujesz swoje blogi - zgrywasz wielkie niewiniątko a później przepraszasz :| Tj. przyznałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmh.Ciekawy post,racja, że trzeba uważać kogo się poznaje na sd, nigdy nic nie wiadomo, smutne jest to, że jest tyle osób wśród nas, którzy właśnie się tak zachowują.Wrr :/

    OdpowiedzUsuń
  13. @Julusiunia
    tak, przyznałam się. To źle? Jak nie przepraszam -źle, jak przepraszam - również źle.

    Ciebie również przepraszam, kocie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lulu (ah,jak mi się to podoba ;3) nie , jest dobrze ; >

    OdpowiedzUsuń
  15. lol

    "wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko tobie"

    polecam to motto z amerykanskiego prawa innym - w tym także Juliewolf

    OdpowiedzUsuń
  16. dubi dubi duba dubi dubi duba agent peee
    CO JA PACZE?! Adasku nie zeby cos ale na serio nie macie o czym pisac? Mi sie wydaje ze to mozna racjonalnie wyjasnic sobie na privku a nie na blogu ktory jest popularny i oczerniac ja.

    Pozdrawiam
    dubi dubi duba

    OdpowiedzUsuń
  17. :badpokerface: nie mam nic do powiedzenia w tym temacie ,ale głupotą jest promowanie osób, które niczym sobie na to nie zasłużyły, tak jak Paris Hilton (może głupi dosłownie głupi przykład) ona jest brzydka, tępa i zrobi wszystko by się wypromować (Ona ''One night in Paris'' Julie robienie zamieszania po prostu.)Stardoll jest wirtualnym swiatem ale podobienstwa ''slaw'' ze stardolla do slaw realnych pod pewnym katem widac.

    OdpowiedzUsuń
  18. Adaś, za ten post Cię kocham ! ♥ haha ;] Nareszcie jej się dostało. ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. @ JulieWolf

    tak jak pisałem teraz piszesz jak Ci jest przykro, że przepraszasz i jaka to jesteś, ale mi to pisałaś już chyba z 2 razy i co i zawsze była powtórka z rozrywki. przykro mi, ale we mnie litości i współczucia nie lubię. bo by impulsywnym na tyle by przez kilka godzin się o coś kłócić? to chyba nie reacjonale :/

    OdpowiedzUsuń
  21. @ xXEwelina1996Xx

    ejjj!!! ja lubię Paris! hah xD ale ok każdy ma swoje zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. @Kaśka.
    szkoda tylko, że ciebie akurat nie mam za co przepraszać, ale i tak PRZEPRASZAM,za ...? No, ale cóż. Za co tam sobie wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń
  23. coz moze efekt mojego komentarza nie jast taki jak mial byc , bo po czesci urazialam julie , czego chcialam uniknac (nie wyszlo)Moim zamiarem bylo zwrocenie uwagi WAM piszacym te posty, ze sa one niepotrzebne ..

    OdpowiedzUsuń
  24. @Adaś
    nie, przepraszałam cię tylko 1, jak już przesadziłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie,gdzie wy macie oczy? przeprosiła,i dlaej wam mało? :o Żal ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. em, 'lulu', teraz to te przeprosiny są zbędne, bo pokazałaś kilka postów temu jaka z ciebie kmhh. ***

    OdpowiedzUsuń
  27. I jedna uwaga - jak najgorzej oceniasz Gabisię to później się jej nie podlizuj :|

    OdpowiedzUsuń
  28. Kaśka - haha :D Imiona z dużej litery -.- Przeprosiny dlaczego zbędne? Przeprosiła,późno,ale "lepiej późno niż wcale" (nie jestem jej fanką...).

    OdpowiedzUsuń
  29. czumczurumczum

    Adas sa gusta i gusciki ;)

    Julusiunia zgadzam sie, ale wydaje mi sie ze im chodzi o cos wiecej ._.

    OdpowiedzUsuń
  30. @Julusiunia
    nie, nie chcę przebaczenia, i nie wiem skąd wam przyszedł pomysł z podlizywaniem się do Gaby. Bo raz dałam jej tam najlepszą czy najgorszą ocenę to od razu lizustwo.

    @Kaśka.
    Kilka , nie, to nie Lulu tylko Lula, a to akurat mam w D. Lula czy Lulu, czy srululu.

    Według mnie to też zbędne w takiej sytuacji, ale kij.

    OdpowiedzUsuń
  31. ej wiecie co? mam jedna reke zimna a druga ciepla :o
    ale powaznie o.O

    OdpowiedzUsuń
  32. Lula - ale "Lulu" brzmi lepiej ;) Po prostu uważam,że nie powinnaś jje tak OSTRO oceniać,skoor później chcesz pisać na jje blogu (ale w koncu to było dawniej :) ).

    OdpowiedzUsuń
  33. + tak btw. moj krolik nazywal sie Lulu [*]

    OdpowiedzUsuń
  34. Sorry za przekręcone literki . I koemntarze na tym blogu zamieniają się w CZAT ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach, i jeszcze jedno:
    @Julusiunia
    jaka byś tam nie była, zła czy dobra, Tobie umiem wybaczyć, no innym też, ale to pewnie ze względu na to, że mnie szybko mięknie serduszko. No, ale cóż, szczerze: gdybym zgrywała niewiniątko nie przyznywałabym wam racji, cóż nie? :)

    I kończę z wyrażaniem swojego zdania (dziwnie brzmi)? Bo jak napisała ciocia Gosia: każde twoje słowo może zostać odwrócone przeciwko Tobie.

    No i cóż - dziękuję wszystkim, którzy stanęli po mojej stronie, chociaż ja tego nie potrzebuje. Jestem silną dziewczynką, poradzę sobie. Ale przede wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. venice!
    tez tak dziś miałam lewa zimna a prawa ciepła ! i później mi zdrętwiała :O dziwne bo nie miałam jej jakoś dziwnie wygiętej tylko prosto sobie tam leżała

    OdpowiedzUsuń
  37. A może tak artykuł a nie roztrząsanie pierudł akurat mało ważnych i istotnych? Każdy kto czyta chyba potrafi sam rozróżnić skopiowanie od nałożenia się tematów. Jeśli nie to kij w oko takim czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. @Ewelina
    oj :c To takie ... wzruszające... :c

    @Julusiunia
    a może i brzmi lepiej. Nawet nie pytajcie skąd się wzięła Lula, hahaha.
    No, zamienia się w chat.
    Adaś planował zemste na mnie, może i mnie to dotknęło, ale jakoś nie widzę rezultatów zemsty. A szkoda, bo czasem potrzebuje prawdziwego opierdolu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewelina

    kurde omg, ja tak samo o_____O jakie to dziwne

    OdpowiedzUsuń
  41. Lady M. - ja również myślałam,że JulieWolf jest inną,lepszą osobą (przynajmniej tak myślałam) ale jak widać taka nie jest...Nie będę tupisać wszystkie,co zaobserwowałam itp. "nie oceniaj,zanim nie poznasz" - to się tu sprawdza -.-

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmmm...co do JulieWolf to ona mnie denerwuje od dłuższego czasu, także piszę z nią na jednym blogu ( niestety muszę to wytrzymać ) i powiem tyle: jest ona strasznie uciążliwa. Wkurza ona wszystkich ludzi, tyle mogę powiedzieć...
    Widac że JulieWolf chce zabłysnąć, od zawsze widze ją koło i_am_collector i innych gwiazd, od zawsze widzę ją tez jak pisze na wielu blogach, lecz najbardziej denerwuje mnie jej przyczepność do wszystkich spraw, czy ten dzieciak musi komentować wszystkie blogi!? I wypowiadać swoje 'mądrosci' w komentarzach...
    JulieWolf chyba mysli, że zawsze ma rację i jest najlepsza, przyczepia sie ona do wszystkich spraw, z każdym musi podyskutować, nigdy nie moze odpuścić, zawsze musi walczyć o swoje, jest wrednym dzieciakiem i tyle.
    Widac, że chce sie wylansować, rozsławia się pisząc komentarze...hmmm...podobnie jak andrzelikag. Widać też, że ostatnio jakoś podlizuje sie gabisi9, widać że stara się tam o pozycję redaktorki, sama powiedziała że lubi sie lansować, pewnie chce tam pisać dla sławy i tyle ;)
    'Lula' zawsze musi się wtrącać w nie swoje sprawy, wszędzie jej pełno, wszędzie pcha dupę - z aprzeproszeniem. Wszędzie ona musi swoje 3 gr. wsadzić.Szczerze mówiąc to ja nie zauważyłam zmiany w jej zachowaniu.
    Ona jest taka, że sama innych na blogu krytykuje, a ona nie jest lepsza -.-

    Bez urazy, ale taka prawda

    W sumie to zgadzam sie z Tb Adam w 100 %, masz rację, dobrze że napisałeś ten artykuł, bo może teraz zmieni coś w swoim zachowaniu i przestanie się narzucac i być takim natrętem.

    Wiesz, jak chcesz odejść ze staroll to zrób to mi nie będzie Cb brakowało, zresztą tak jak wielu osobą, wzbudzasz tylko na wszystkich blogach złe emocje.

    OdpowiedzUsuń
  43. @Ewelina
    ja jestem jakby... za bardzo kocham zwierzęta, o. ;d

    @Lady M.
    Szkoda, że usunęłaś komentarz, bo tak miło mi się robiło jak to czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lula - nie przesadzaj! ;D Od razu zemsta?

    OdpowiedzUsuń
  45. Lula (:D) - cóż,dużo ludzi tchórzy .

    OdpowiedzUsuń
  46. veniice ... jestesmy ten no .. connected ! i mamy razem zimne rece ... jestes moim blizniakiem genetycznym ? :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiscie, ze jestem!

    POWWWWWEEEEEEEERRRRRRRR

    OdpowiedzUsuń
  49. I JulieWolf - bez urazy,ale ty jak najeżdżasz na innych to jest ok,a jak ktoś na ciebie to już jest źle wdg cb ;)
    "Masz miękkie serduszko".

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem slepa .. myslalam ze veniice ma na avatarze chomika a to dinozaur ..

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewelina - weź nie pisz od rzeczy ; ]

    OdpowiedzUsuń
  52. Myślę, że ten post jest zbędny. To, że Lula tak zareagowała wcale mnie nie dziwi. Ma prawo być zła iż blog, który jest sławy w kategorii "Krytyka" ma taki sam post jak ona. Wiem, jest wybuchowa lecz ja zauważyłam, że się zmieniła.
    Kiedyś ja również miałam z nią nieprzyjemną sytuację ale teraz już są normalne stosunki między nami. A poza tym to nie jest "atak" tylko zwykła afera.
    Adam, ty na siłę próbujesz znaleźć plotki, bo coraz częściej widzisz komentarze dotyczące tego, że DS "schodzi na psy". Szukaj innych plotek. To taka mała rada.

    Morałem tego mego zacnego komentarza jest to iż nie powinniście być wybuchowi i abyście na siłę nie próbowali znaleźć tematu na post.

    OdpowiedzUsuń
  53. Sara - post zbędny... gdyby go nie było,Lula by się nie przyznała itp... A tak to dla mnie juest już ok =]

    OdpowiedzUsuń
  54. Aj tam aj tam Julusiunia, SPAMIX ! a ja mam snieg.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  55. NONONONO z reklamy tp
    jak to

    funpack hd funpack hd funpack i dooobrzee baawiiszz sieeeeeeeeeee

    xXEwelina1996Xx - zaprosilam cie na sd ;d

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobra,zaśmiecanie bloga,ale post ZAWSZE MOŻNA USUNĄĆ ;//

    OdpowiedzUsuń
  57. @ JulieWolf

    zemsta? raczej przestroga przed Tb i takimi jak Ty! i teksty o mięknącyym srduszku? jakoś nie pasują do Twojego wcześniejszego wizerunku. jestem fałaszywa dostosowujesz się do sytuacji i starasz się teraz udobruchać ludzi. cóż niektórych może Ci się uda, ale wszystkich na pewno nie :] jedyne pocieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  58. @Julusiunia
    Dokładnie, moim zdaniem to dobrze Adam zrobił, że tak napisał, bo inaczej nie przeprosiłabym, poza tym zawsze można włączyć moderacje ;/

    @Miss.Ashley
    kotek, jeśli tak ci przeszkadzam to odejdź z bloga, hihihih.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ewelina - nie rozumiem wypowiedzi ;] No,bez postu by się nie przyznała,no nie? ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  60. a wiecie co?

    w prosto w serce monika przyjedzie do artura do szpitala a on straci pamiec
    no ja nie moge sie nigdy nie moga zejsc

    a tak pee ees to dzisiaj 1 raz to ogladalam :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Lula - od razu moderacja? Lepiej posta usunąć,bo z moderacją byłoby trochę uciążliwie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Veniice - thx za info na temat :O

    OdpowiedzUsuń
  63. @Adasiu
    no zobaczymy, zobaczymy, czy się poprawiłam czy nie. Tak jak Sara wspomniała - zmieniam się, PO TROSZKU.

    OdpowiedzUsuń
  64. Lula - zmieniasz się ''małymi kroczkami'' =]

    OdpowiedzUsuń
  65. @Ewelina- kurde, przez was teraz ja mam jedną ciepłą a drugą zimną :DD ej, to dziwne. ja myślałam, że venice ma dinozaura i się nie myliłam xD

    OdpowiedzUsuń
  66. Julusiunia

    do usług :) szyhyhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  67. ,,Uważajcie jakich przyjaciół sobie dobieracie na Stardoll." - Adaśku kochany,czyli przez to zdanie próbujesz nam wmówić to,że JulieWolf byłaby złą przyjaciółką? Nie przepadam za nią,ale wiem,że nie jest wiedźmą -.- (mimo,że czasami mam ochotę dać jej z liścia)

    OdpowiedzUsuń
  68. Veniice - płatnych czy darmowych? xd no,fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  69. I PROSZĘ PISAĆ WIKTORIA/WIKI A NIE SARA ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. A TAK W OGOGLLELEEL to moj nick jest przez małe v :c nie przekrecajcie ;c to smutne.

    Sara - MUAHAHAAHAHAHHA
    ale to fajne jak mi zimno to jedna reka a jak cieplo to druga reke przykladam do fejsa :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Ooo,program o nosorożcu na Animal Planet... xDD ciekawe... Wiem,że na temat!

    OdpowiedzUsuń
  72. veniice - (masz z małej) tio szuper ;3

    OdpowiedzUsuń
  73. No dobrze Veniice! Hah ;d

    OdpowiedzUsuń
  74. Na tym czacie **haha** są zajebiste gościnki (słowo żeńskie od "gość") :P

    OdpowiedzUsuń
  75. @ Sara

    koljna która piszę, że artykuł został skopiowany. chyba nawet nie doczytałaś do końca. ale who cares :/

    @ Julie

    już się zmieniłaś? wow szybko. zmieniasz się jak temperatura w rękach tych wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  76. @Julusiunia
    a ja siękumplowałam z Adamem, ale to nie moja wina, że nie lubię go jako krytyka.

    OdpowiedzUsuń
  77. Sara - Caps Loock zawsze dostępny,no nie? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  78. Lula - nie wszyscy są dobrzy w krytyce ;P

    OdpowiedzUsuń
  79. @ Julusiunia

    nie wiem, czy złą. sama to oceń. ale ja jej napewno w BF mieć nie bd :]

    OdpowiedzUsuń
  80. @Adaś
    nie, ja się zmieniam od jakiegoś miesiąca. Jak wspomniała Sara - czasem da się to zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
  81. A MONIKA JAK PRZYJDZIE DO ARTURA TO TAK MOWI

    - Artur! Artur! Proszę Cię! Obudź się! Artur!
    i płacze :(

    OdpowiedzUsuń
  82. @Adaś
    to czemu miałeś? Hym, hym? :) Bo wtedy... z tobą gadałam? I nie wyrażałam swojej opinii. Hym?

    OdpowiedzUsuń
  83. veniice - ah,wzruszające... ;cc

    OdpowiedzUsuń
  84. nie, bo wtedy myślałem, że jesteś spoko. z resztą sama mnie wywaliłaś ze znajomych :]

    OdpowiedzUsuń
  85. Lula - Adaś za max. tydzień będzie cb przepraszał,zobaczysz :D*

    OdpowiedzUsuń
  86. no a ona wyje a on sie budzi co nie
    i on a kim pani jest
    i lekarz wchodzi
    a ona ze Artur stracil pamiec
    i wychodzi
    a tu Artur do niej
    a jak pani ma na imie
    a ona Monika

    znowu bajere kreci :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Cutien - myślałeś,że jest spoko? No sory,ale przeprosiła wszystkich (łącznie z tb) więc chyba jest trochę sprawiedliwa?

    OdpowiedzUsuń
  88. @Adam (nie chce mi się nicku pisać)
    Czy ja napisałam, że artykuł jest skopiowany? To raczej ty nie doczytałeś mojego komentarza. A więc cytuję: "..ma taki sam post jak ona.." - czy napisałam tam słowo "kopia" (nawet jeśli odmienisz na: kopiować, skopiowane ect. to i tak nie znajdziesz tam takiego słowa).

    @Julusiunia (trudny masz nick ;DD)

    A no jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Sara - to była ironia? Jeśli tak - uwierz,chyba zrozumiała swoj błąd? Tak to by pisała,że to nie ona,ona tak nie robiła itp... przyznała się ;/ no,wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  90. @Julusiunia

    WTF? Nic nie zrozumiałam z twojego komentarza ;D
    Możesz jaśniej? :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Aneta jest zła na Felixa bo on przed nia cos ukrywa i sie tlumaczy tym ze jest prezesem i to tajne i jakas laska jej powiedziala ze on wysyla kartke faxem a ta kartka to po arabsku ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Morał - nie oceniaj,zanim nie poznasz.

    OdpowiedzUsuń
  93. Wchodzę "raz na ruski rok" na ten blog, żeby czasem zobaczyć, co się na stardoll dzieje (co do samego stardolla też często nie wchodzę). Wasze kłótnie zawsze są strasznie dziecinne, wszyscy wszędzie wszystko przeżywają i każdy każdego oczernia.

    Żałosna jest ta wiadomość, której nadawca nie chciał, aby jego nick został podany. Jak ktoś wygłasza jakiś pogląd to niech chociaż ma odwagę się do niego przyznać. "Nie chcę mieć problemów" - jak ma się swoje zdanie i się je wyraża to trzeba znać konsekwencje a to zachowanie to po prostu przejaw tchórzostwa.

    Pozdro
    Kejt

    OdpowiedzUsuń
  94. Sara - chodzi mi o to,że Julie zrozumiała swój błą (krótko mówiąc) .

    OdpowiedzUsuń
  95. JulieWolf

    oo kotek, kotek ;* wcale z blog anie zamierzam odejść, wiem że chcesz żebym była wywalona ale bo to ja niby ci przeszkadzam...
    Weź looknij co ci w kg napisałam, ciesz się dzieciaku że na razie w kg a nie tutaj na forum gdzie każdy by to przeczytał, wiesz jak mnie na serio wkurzysz to pogadamy inaczej, napiszę to tu i sie zacznie woja.
    To tyle słońcee. <33
    huehue, pozdro misiaczku ! ;*


    ;33

    OdpowiedzUsuń
  96. Kejt - co do zdania ,,Żałosna jest ta wiadomość, której nadawca nie chciał, aby jego nick został podany. Jak ktoś wygłasza jakiś pogląd to niech chociaż ma odwagę się do niego przyznać. "Nie chcę mieć problemów" - jak ma się swoje zdanie i się je wyraża to trzeba znać konsekwencje a to zachowanie to po prostu przejaw tchórzostwa." to się z tb zgadzam :) Tchórz.

    OdpowiedzUsuń
  97. Jestem hardkorem przewinełam sb na koniec odcinka żeby się dowiedzieć, co z Arturem :D

    ZGADZAM SIĘ Z KEJT w 110%

    OdpowiedzUsuń
  98. @Kejt

    Tak zgodzę się, te kłótnie są dziecinne. Ale ani ja, ani czytelnicy tego bloga temu nie zawinili. Winne są osoby, które zaczęły tę kłótnie (a chyba wiecie o kim mowa). O tak. Tchórzostwo. Pytam: czy Adam stanie ze mną twarzą w twarz w rl? Odpowiedź jest jasna.

    OdpowiedzUsuń
  99. @Kejt
    ależ ja mam odwagę się przyznać, iż to ja pisałam te komentarze, ale robiłam to w sposób BARDZO złośliwy.

    OdpowiedzUsuń
  100. Sara - to nie kłótnia tylko czat. ;]

    OdpowiedzUsuń
  101. Lula - no,umiesz ;P A tamta osoba,co wysłała tamtą wiad. jest żałosna. Nie ma odwagi się ujawnić? :O

    OdpowiedzUsuń
  102. @ Sara

    taki sam, czyli jaki? identyczny co sugeruje jedno.

    @ Julusiunia

    to, że przeprosiła nie znaczy, że od razu mam jej wybaczać. i ja jej nie mam za co przepraszać.
    i nie musisz wszystkiego komentować, bo większość wiad i tak nie jest do Cb :]

    OdpowiedzUsuń
  103. veniice zaakceptowalam.. wiem w tym prosto w serce tyle sie dzieje ze olaboga !

    OdpowiedzUsuń
  104. I to,co chciałam napisać - jesteście tchórzami. Piszecie odważne komentarze,gdzie kogoś obrażacie itp. a później usuwacie... żal ;/ Boicie się,ze za swój komentarz będzie awantura o was? :O

    OdpowiedzUsuń
  105. @Julusiunia
    dokładnie, jak już kogoś miesza z błotem to może się ujawni? Czekam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  106. Cutien - no,cóż... Jak widać nie umiesz się godzić,jak zwykłe dziecko. Tak trudno dać komuś 2 szansę? Przecież jesteśmy tylko dziećmi,popełniamy błędy jak każdy... ;//

    OdpowiedzUsuń
  107. @Adam

    Pisząc "taki sam" miałam na myśli temat, bo chyba mam rację, że temat był taki sam?

    OdpowiedzUsuń
  108. @ Sara

    jak do mnie przyjedziesz to why not? xD

    @ Julie

    mdli mnie już od Twoich przeprosin i tekstów jak się zmieniłaś i od tego jaka byłaś zła, a teraz dobra. sorry, ale tak czuje :]

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja robię screeny "odważnych" komentarzy ;] hih.

    OdpowiedzUsuń
  110. Miss Ashley

    ale w sumie jak to piszesz tutaj że jej napisałaś w kg to zajrzą do kg :d

    OdpowiedzUsuń
  111. I jeszcze coś do Adama - to co,że nie do mnie? ;o

    OdpowiedzUsuń
  112. @Adam

    Okej. To spotykamy się 31.02.2012r. o 24:01. Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  113. Kurde,już palce mnie od klawiatury bolą :] Ale post o JW (haha) mocny - żółwik!

    OdpowiedzUsuń
  114. xXEwelina1996Xx

    na końcu nst odcinka Artur traci pamięć i jest w domu z Natalią a on do niej kto to ta Monika i sie kończy

    no ja nie moge jakie to złośliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  115. @Julie - czytaj tekst ze zrozumieniem bo mówię o anonimowym nadawcy wiadomości, która też tutaj jest pokazana.



    Nie będę się wypowiadać.
    20 grudnia 2011 19:15

    @To w takim razie w ogóle nie komentuj!


    xXEwelina1996Xx pisze...

    :badpokerface: nie mam nic do powiedzenia w tym temacie ,ale głupotą jest promowanie osób, które niczym sobie na to nie zasłużyły, tak jak Paris Hilton (może głupi dosłownie głupi przykład) ona jest brzydka, tępa i zrobi wszystko by się wypromować (Ona ''One night in Paris'' [...]"


    @Takie osoby nazywają się celebrytami i na tym polega ich kariera, że są sławne, bo są sławne. Poza tym Paris na pewno brzydka nie jest, tępa? Na potrzeby programu. Bo tu rolę grają pieniądze. Za robienie z siebie idiotki zgarnia fortunę.



    Poza tym w komentarzach na tym blogu zawsze robi się czat i ogólny syf, pogawędki. Czy redaktorom zależy na podbiciu liczby komentarzy? Bo kiedy chce się poszukać opinii wnoszących cokolwiek do tematu trzeba przebrnąć przez idiotyczne rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  116. Kejt - co do ostatnich linijek nie,nie chcę podbić komentarzy... ja tylko czatuje ;] Ale masz rację ;o To post,nie śmietnik....lol.

    OdpowiedzUsuń
  117. @Adaś
    jeśli cię mdli to rzygnij, lepiej się poczujesz. :D
    Btw. dziękuję za darmową reklamę na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. I komentarze na tym blogu zmieniają się w zwykły,śmierdzący syf... ;/

    OdpowiedzUsuń
  119. veniice

    Aaa w sumie to tak xdd
    Ale ja teraz to mam to gdzieś, niech sobie zajrzą, lula będzie zadowolona bo chce być taka sławna to będzie miała wiecej odwiedzin ^^
    A tamta to pewnie i tak to zaraz usunie ale okej, róbta se co chceta ;DD

    OdpowiedzUsuń
  120. @Lula

    Nie ma to jak dobra reklama ;* Hah! Ja za to mam reklamę na twoim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  121. zjeba* ten artur , jest z jedna pozniej z druga .. no ja nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  122. @Kejts
    ach, racja, ja chora jestem i trochę nie kontaktuje.

    OdpowiedzUsuń
  123. Żart - ,,oto cała Lulu",przecież wiemy,że jest cała,hihi ;3

    OdpowiedzUsuń
  124. Ashley

    Hahaha widzisz xD O patrzajty ja też mam na imię Weronika :3

    Dodałam Cię na stardoll :p

    OdpowiedzUsuń
  125. A tak wgl to wy o jakimś Arturze gadacie? ;o

    OdpowiedzUsuń
  126. Z Prosto w serce xD

    OdpowiedzUsuń
  127. Jul

    OMG OMG Z PROSTO W SERCE CO TY NIE WIESZ?! :o fresh temat przecież, w szpitalu jest bo go brat uratował :o

    OdpowiedzUsuń
  128. @Julusiunia
    jestem JESZCZE cała. Czekam tylko aż przyjdzie moja mama, wtedy mogę być w dwóch, ew. siedmiu kawałkach (nie pytajcie co przeskrobałam, proszę ;>).

    OdpowiedzUsuń
  129. Lulu (xd) no co przeskrobałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  130. Widzieliście najnowszą CG? Nawet butów na sobie nie ma o__O

    OdpowiedzUsuń
  131. @Jul
    no kurde, piszę, abyś się nie pytała co! :D

    OdpowiedzUsuń
  132. veniice - no... Przesyłam jej szczere "1/5" ^^

    OdpowiedzUsuń
  133. Pewnie Lulka rozwaliła wazon ;D Hah! Pamiętam jak ja tak zrobiłam i schowałam pod komodę xD

    OdpowiedzUsuń
  134. ''Brzydka chałupa.D***** od P.987'' jpdrl!!! Ale wpis xD

    OdpowiedzUsuń
  135. no ''uratowal'' pewnie nic by mu sie nie stalo gdyby go strzelil w noge ... a nie teraz jakas utrata panieci

    OdpowiedzUsuń
  136. @Julusiunia - narzekasz, że jest tu syf a sama do tego doprowadzasz. Chcesz sobie poczatować? Ok. Ale masz do tego priva.

    Julusiunia pisze...

    Cutien - no,cóż... Jak widać nie umiesz się godzić,jak zwykłe dziecko. Tak trudno dać komuś 2 szansę? Przecież jesteśmy tylko dziećmi,popełniamy błędy jak każdy... ;//

    @Jesu czuję się jak w przedszkolu. "Jesteśmy tylko dziećmi" bla bla bla. Skąd się zerwałaś? Dorośli też popełniają błędy, nie wiem, kto tu jest dzieckiem.. I nie zawsze każdy zasługuje na drugą szansę, bo nie wydaję mi się, żebyś też wszystkim wybaczała.

    OdpowiedzUsuń
  137. Albo coś podobnego w realu zrobiła ;p to co tu...

    OdpowiedzUsuń
  138. podobno sisi1358 kopiuje projekty od flor94, xxxlachellexxx, mileydiva1996 i od mileyyrus31. wlasnie to przeczytalam w jej kg.

    OdpowiedzUsuń
  139. @Jul

    No proszę rozpisz się.

    OdpowiedzUsuń
  140. @ Sara

    a są? ona piszę o wyznaniach collector, a ja o Roksetce :] co do spotkania OK! :]

    @ Julusiunia

    skąd Ty bierzesz te teksty?

    @ Kejt

    nie moja wina, ze z tego robi się chat.

    @ Julie

    no brawo, świetny sarkazm :] jak widzę faktycznie zmieniasz sie powoli, za bardzo powoli.

    OdpowiedzUsuń
  141. Nie, to nie wazon... no bo mieliśmy jechać jutro do dziadków, a ja im napisałam, żeby dzisiaj przyjechali po nas i dziś przyjechali i e... no ... xd

    OdpowiedzUsuń
  142. Kejt - chodzi mi o to,że Adaś nie umie przebaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  143. @Adaś
    chyba nie wiesz jak ciężko jest mi zmienić swój charakter żmii na aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  144. Dlaczego ta CG jest CG? ;00000

    OdpowiedzUsuń
  145. @Jul
    nie potrzebuje od niego przebaczenia, niech se robi co chce.

    OdpowiedzUsuń
  146. A może Adasiek chce specjalne przeprosiny wysłane na papierze?

    OdpowiedzUsuń
  147. veniice

    Hehe, a no widzisz? :DD
    Przyjęłam Cię ;>

    Julusiunia

    A może mu poprsotu jest trudno przebaczyc po czymś takim, może nie chce juz z nią utrzymywac kontaktu?

    OdpowiedzUsuń
  148. naprawdę ! co to jest! Adasiek - nie spodziewałam się takiego czegoś.. nie macie o czym pisac przecież możecie to sobie wyjaśnic spokojnie a nie robic fery na blogach zobacz:

    http://krytyka-nie-tyka.blogspot.com/2011/12/dirty-stardoll-kopiuje-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  149. Miss Aschley - no mówię,przeprosiny wysłane na papierze... ;oo

    OdpowiedzUsuń
  150. @cutienkisses247 - można utworzyć regulamin a poza tym całe to za przeproszeniem gówno kasować.

    @Juluniusia - doczytaj do końca. Widocznie ma swoje powody i może nie są tak błahe. Umieć wybaczać to nie znaczy, że trzeba to robić.

    OdpowiedzUsuń
  151. @Adam

    No są. Właśnie są. To gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  152. Kejt - no,regulamin to dobra rzecz,nie byłoby kłótni. Dobra,trudno mu przebaczyć,ale chyba chce mieć spokój,nie?

    OdpowiedzUsuń
  153. Ale fajny czaaaaaaaaaaaaaat.....

    OdpowiedzUsuń
  154. @ Julusina

    podejrzewam, że nie masz za dużo lat :] ale rób nie potrzebnych scen i nie musisz komentować każdej wypowiedzi, bo raczej nikt Cię o to nie prosi. ciągle spamujesz i tyle :/

    OdpowiedzUsuń
  155. Ależ mnie nie zależy na pogodzeniu się z Adamem. Nie będę go błagać na kolanach, nie zmuszę go do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  156. A tak po za tym - radzę nie zaśmiecać bloga takimi kó/urwotami ;pp

    OdpowiedzUsuń
  157. @ Kejt

    nie mam admina więc nie mogę kasować. ale postaram się o to :]

    @ Sara

    no u mnie :PP

    OdpowiedzUsuń
  158. Cutien - dla twojej informacji mam 11 lat :] Nie spamuję (haha) tylko się WYPOWIADAM.

    OdpowiedzUsuń
  159. @Jul

    Sama go robisz słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Lulu - oh tak,masz go w dupie!!!

    OdpowiedzUsuń
  161. @Adam

    A "U mnie" to jakaś kawiarnia? :DD

    OdpowiedzUsuń
  162. Sara - jak?
    Okey,ja się w sprawy Adama i Luli nie wtrącam :]

    OdpowiedzUsuń
  163. Adam - to poproś magdomilowicza czy Smilice ;]

    OdpowiedzUsuń
  164. A btw. nawet Julusiunia ma prawo się wypowiedzieć, wolność słowa, no heloł.

    OdpowiedzUsuń
  165. Ale ok,załatwiajcie między sobą ...
    Lula ma cię "głęboko gdzieś",Adamie kochanyy....

    OdpowiedzUsuń
  166. @Lula

    No dobrze, ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  167. Adamie czy mogę coś zacytować? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  168. @cutienkisses

    Macie 18 osób na blogu, gratulejszyn :3

    OdpowiedzUsuń
  169. @veniice
    teraz 15. Czyżby moja popularność malała? (coraz więcej osób mnie odwiedza)

    OdpowiedzUsuń
  170. veniice - na tyle liczb przy obserwatorach - dużo,nie? jak ktoś nowy tu wejdzie to pomyśli "wow tyle komentarzy??" ;D

    OdpowiedzUsuń