środa, 28 grudnia 2011

Kopiarstwo, czy nie?

Stardoll łączy jak i dzieli ludzi. Najlepszym tego przykładem jest, tzn była przyjaźń agasia007 i Wiczkaa. Pierwsza pani to liczna fundatorka loterii na Uzależnionych, druga pani redaktorka tego bloga.

A o co poszło? A o to, że obie prowadzą blogi szafiarskie. Pierwsza z nich: szafa-oli.blogspot.com, a drugiej w sumie nie ma tutaj nic do rzeczy :]

Tak też Wiczkaa oskarża agasię o skopiowanie tej notki: DIY ze starej sukienki z bloga jakże chyba nam wszystkim znanej Esther001. Oto oryginał "skopiowanego" posta: Krawiec Stefan robimy broszki, którego autorką jest nikt inny jak sama Wiczkaa.

Podobno poszło o zazdrość. kicusia_3, która pisała z Wiczkaa na blogu przyznała rację agasi. Potem odeszła z bloga co jeszcze bardziej rozwścieczyło Wiczkę i oskarżyła agasię nie tylko o skopiowanie, ale i o kradzież przyjaciółki.


Z czego jak na razie Wiczka odrzuciła wyciągniętą rękę agasi i ma ją i kicusię (Izę) cytuje " daleko w dupie"


Sprawa ciągnie się już jakiś czas i z każdym dniem jest coraz gorzej. Nie rozumiana złość i podobno zazdrość Wiczki spowodowała zakończenie przyjaźni obu pań. 

O co tak na prawdę poszło? Wydaje mi się, że nie chodzi tu o kopiowanie. Jednak patrząc na te dwie, trzy osoby mogę śmiało powiedzieć zgoda buduje, niezgoda rujnuje. Kicusia już odeszła z bloga i straciła koleżankę. Przyjaźń tych dwóch pań też dobiegła końca. Jedna chce się pogodzić, druga nie. Jaki będzie ich los. A może skończy się to podziałem na dwa obozy jak to było w przypadku Gabisi i collector, jednak trzeba przyznać, że panie nie są tak popularne. Na pewno znajdą one zwolenników i sprzymierzeńców. Za niedługo jednak będą częściej się krzyżowały ich posty niż sądzicie. Dlaczego? Tego dowiecie się 1 stycznia.


Teraz kolej na Wasze opinie.
Czy Wiczkaa słusznie oskarżyła agasię o kopiowanie? I jak myślicie o co poszło?





EDIT: kicusia_3 jednak jest już w zgodzie z Wiczkaa i jak sama uważa to agasia skopiowała ją. To dziwne, bo przecież wcześniej broniła agasi. Jak widać kobieta zmienną jest :P

302 komentarze:

  1. Mi się wydaje, że artykuł Agasi mógł być zainspirowany tym Wiczkii, ale nie całkowicie skopiowany... Jedyne, co mi się rzuciło na oczy to apteczka tu i tu, więc wszystko możliwe. Ale no kurczę, żeby od razu przestać się przyjaźnić? o,o''


    Kefircia

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie był aż tak skopiowany.Poprostu chodziło im o ten sam temat tylko na obrazkach rzeczy się różnią.To nie jest tak ciężko pogadać ze sobą i rozjaśnić co agasi chodziło.Zawsze każdy chce coś znaleść abym wszystko powaliło na przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja nie rozumiem,bo jeżeli poszło o kopiowanie w co do konca nie wierze to dlaczego nie mogla podarowac jej tego jednego artykułu skoo są przyjaciółkami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie były prawdziwymi przyjaciółkami skoro wszystko zrujnował podobny pomysł; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo,bardzo dziwne. Czyżby panie zapomniały o (cytuje Adaśka): ''Zgoda buduje,a niezgoda rujnuje''? Jak dla mnie to poszło o coś więcej niż o kopiarstwo. ;]
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Agasia jak myslę,wpadła na pomysł,aby zrobić coś podobnego,bo ozdoby wygladją inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Booooooooski artykuł,
    No i klasyczny wyścig szczurów na poziomie piaskownicy,
    -ja pierwsza zrobiłam tą babeczkę a ty zrobiłaś taką samą.
    - nieprawda, moja była z zielonej foremki twoja z czerwonej.
    - ale jest z tego samego piasku!!!
    - Dobra nie bawię się z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to jest kopiarstwo to ja jestem święta! A chyba nie jestem, co? No bez przesady! To tak jakbym ja powiedziała, że np. ktoś mnie skopiował, bo ubrał taką sukienkę jak ja. Zdecydowanie zgodzę się z komentarzem UK. Wiecie jak teraz wygląda moja twarz? O tak:

    http://cache.ohinternet.com/images/thumb/7/73/JeanLucPicardFacepalm.jpg/618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg


    Ludzie (te słowa kieruję do Stefana)! Leczcie się!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. @XSaraXPaxtonX - Kochan tymi słowami narażasz się na straszne potępienie na tym blogu:) Ryzykujesz posądzenie o to iż jesteś tak jak i ja Bardzo Beee :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @UK

    Wiem kochana, ale ja nie boję się Anonimków, "Iksów" czy jakiś tam innych ludków. A teraz powiem mi, czy nie mam racji?

    OdpowiedzUsuń
  11. @ XSaraXPaxtonX
    Masz ;) Tyle, że na tle tego Fascynującego artykułu to faktycznie nie ma znaczenia kto ma racje... Znaczenia komentarze nabierają wtedy kiedy pisze się, że artykuł znów napisany po to by zapchać dziurę. Bo przecież to taki NEWS dla stardollowego świata, że szafiarki się kłócą :)
    o nic innego jak o kopiowanie. Baaaardzo ekscytujące.

    OdpowiedzUsuń
  12. @UK

    Wiesz, myślę że powinno być tu więcej artykułów odnośnie kradzieży itp. Przecież osoby na SD, które nie są SŁAAAWNEEE i MEEEGAA KŁÓÓTLIWEEE też mają prawo napisać, że ktoś wobec nich jest... no... chyba wiesz co mam na myśli. A teraz na DS-ie piszą o szafiarkach zamiast o SD. Nie zauważymy a wkrótce napiszą, iż Bieber jest w ciąży. Już wolałam ten post o JulieWolf. Przynajmniej tam było ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak w sumie... to wy nie macie ważniejszych spraw jak się tu kłócić? Zupełnie Was nie rozumiem. Ja założyłam moje konto żeby się dobrze bawić, odpocząć od realnego świata i REALNYCH problemów. Osobiście żal mi takich ludzi. Umówcie się na spotkanie, dajcie każda po 2 razy w twarz i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  14. @OliwiA

    No dokładnie. Ale pomyśl. Gdyby nie oszuści, złodzieje tych kłótni by aż tak wiele nie było. Oczywiście cała kłótnia kręci się wokół ELITKI.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahaah
    Kopiowanie? o.0
    Na niejednym blogu są BARDZO podobne.
    Proponuje teraz biegać po wszystkich blogach które mają poradnik DIY z użyciem kokardki i zarzucać im kopiowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdrość jest straszna, ostatnio straciłam przez to stardollową siostrę...

    OdpowiedzUsuń
  17. @ XSaraXPaxtonX i tak się kręci albo koło w koło "elitki" albo koło świty "elitki" albo w koło tego co od "elitki" skopiowano ... Jedyne co jeszcze to wymyśla się głupoty i robi hakera i złodzieja z kogoś na podstawie tego, że wszytko ma po 2 sd w szafie nie biorąc pod uwagę,że to zwrot od adminów.

    No i może zwyczajnie jeśli jest miło i przyjemnie popisać lepiej o "żęsistku" i innych wesołych i śmiesznych rzeczach, a nie ciągle wyszukiwać nieistniejące problemy.
    Wiczka- czy jak jej tam i Adosia -czy jak jej tam są z wiązane z Gośką i Blogiem. Więc i tak jeden pies jedna dupa (tu przepraszam za słowo) jak nie o Gośce to o siwcie Gośki albo o Gabie.
    FAAAAAAAASCYNUJĄCE!!!! - to po to by ADASIEK się nie przyczepił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O.o.O. znowu dyskusja i będzie 200 komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. @ dk1111 - komentarze zazwyczaj są ciekawsze od postów w ostatnim było około 270 ... Przyłącz się pobijemy rekord.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może agasia skopiowała ? ? ??

    OdpowiedzUsuń
  21. @ Mister_John_xd noooo a ty masz taką samą szfe w pokoju z szafą ... skopiowałeś mój apartament :D

    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ''Za niedługo jednak będą częściej się krzyżowały ich posty niż sądzicie. Dlaczego? Tego dowiecie się 1 stycznia.''

    ''Kolejną niespodziankę jaką dla Was szykuję, a raczej nasza nowa weekendowa redaktorka to loteria.
    Loteria odbędzie się pierwszego stycznia (01.01) i będzie do wygrania bardzo dużo stardollarów.''

    Czy to znaczy, że agasia będzie pisać na uzależnionych?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zrozumiałam xd próbuję raz jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  24. aha np.ja sb. zrobie broszkę i bd.. chciała wstawić na swój blog jak ją zrobilam krok po kroku a tu nagle padną oskarżenia jak nawet np. sie nigdy nie widzialo jej blogu :/ To jest dziwaczne każdy może robić to samo nie znając 2 osoby i co nagle zaczną się kłucic to jest nie w porządku ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pfff!? Żeby od razu zakończyć przyjaźń?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. A tutaj jeszcze lepiej było zobaczcie komentarze:

    http://dirtystardoll.blogspot.com/2011/10/wyznania-andrzelikag.html

    OdpowiedzUsuń
  28. mi się wydaje że one się kłócą aby byc Sławne !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. UK ja napisała bym o tym jak Jarus55 wykłóca się na Barwnym stardolu o jeden punkt i o to ,ze inni dostali prezenty :) Tam dopiero jest zwała;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @UK

    Dokładnie. Dlatego postanawiam założyć bloga z plotkami.

    OdpowiedzUsuń
  31. @ dk1111 ...to i tak mamy szanse jak się postaramy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @madzia17x
    To się nazywa fałszywa przyjaźń :/

    OdpowiedzUsuń
  33. @ XSaraXPaxtonX Kochana próbuj sił :) Każdy może ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiecie taka to przyjaźń przez internet......

    OdpowiedzUsuń
  35. @XSaraXPaxtonX
    Ja mam a jaka zadyma pff... ciągle tylko kłótnie napiszesz o kimś to jakiś wieśniak ze stardoll zaczyna cię zjeżdżać nawet jak o nim nie napisalams uwierz nie chcesz ...

    OdpowiedzUsuń
  36. @dk1111
    no właśnie tak jak pixelowa miłość... ♥ haha

    OdpowiedzUsuń
  37. @UK

    Właśnie założyłam :DD

    @Wiktoria

    Dobrze to znam ale ja się nie przejmuję. Chyba zrobię, żeby komentarze były zatwierdzane.

    OdpowiedzUsuń
  38. @ Wiktoriaaa.♥ ale na twoim blogu nie ma więcej niż 10 komentarzy pod postem i to wyjątek. Myślę, że XSaraXPaxtonX z takim nawałem da sobie rade całkiem dobrze ...

    OdpowiedzUsuń
  39. @ dk1111 przyjaźń wystawiana na pokaz - nie ważne czy w internecie czy nie nigdy nią nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  41. XSaraXPaxtonX chodzi ci o blog? czy przyjaźń ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. @ UK no ok tej przyjaźńi nie ma,to po co jest te słowo przyjaźń?Żeby pobić rekord słów?

    OdpowiedzUsuń
  44. @Wiktoria
    Fałszywa czy nie fałszywa ja nie będę osądzać, bo po prostu nie znam tych pań :)

    OdpowiedzUsuń
  45. XSaraXPaxtonX mam i nie mam ;) Rok temu pisaliśmy na temat Blogów stardollowych ale to nie było główne zajęcie - chcesz zajrzeć znajdziesz w zakładce POTEPIENCY na Magazynie...Blogi się pozmieniały przestały serwować konkursy dla wróżek typu " Co jadłam na dziś na obiad?" więc po co się czepiać czegoś co już nie mam miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  49. http://turquoise-berry.blogspot.com/2011/09/zalew.html

    Wiczkaa wymyśliła z biżuteriami na roślince czy na gałęzi.

    A Agaśka skopiowała jej pomysł i zrobiła to:

    http://szafa-oli.blogspot.com/2011/09/barbie-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  50. I tak musiała jej oskarżyć bo widać że to Agaśka skopiowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. @ dk1111 Słońce nie zrozumiałaś- mówiłam o przyjaźni na pokaz- taka żadna nie przetrwa. Jak z kimś się przyjaźnisz szczerze nie robi Ci różnicy czy ktoś o tym wie czy nie. Przyjaciele też się kłócą ale potrafią znaleźć wspólny język po każdej sprzeczce wszak każdy z nas jest inny i nie robią tego na forum. Nie obnoszą się z dumą, że ja jestem, ty nie jesteś, nie byłaś jej przyjaciółką , to żadna przyjaźń - Słowo istnieje i przyjaźń również.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piotrek...jarus55 a ty zrobiłeś zadymę o zakichany 1p zarzucając kogoś tym ,że dostał prezent , kiedy ty sam je również otrzymałeś.

    Kolega chce spory rozstrzygać jak sam na podobieństwo nakręca machinę awanturki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. UK

    Ty nie wiesz o co się kłóciliśmy :)

    Nie o prezent ani 1 punktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. @ UK No już zrozumiałam,teraz się tak rozpisałaś jak słownik ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piotrek...jarus55 Wyobraź sobie ,ze dlatego ,ze zbyt często wspominaliście mój stardollowy nick w komentarzach, przeczytałam je wnikliwie... od dechy do dechy i wiem dokładnie o co chodzi o to iż masz wybujałe ego i o to, że nie potrafisz pogodzić się z porażką. Więc zarzucasz innych żałosnymi komentarzami argumentując, że ktoś dostał prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  57. @ dk1111 musisz wybaczyć - ten typ tak ma :)

    OdpowiedzUsuń
  58. UK

    TY NIC NIE WIESZ O CO SIĘ KŁÓCILIŚMY :)

    Nie o żadnych prezentów ani jednego punktu tylko o SPRAWIEDLIWOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  60. @ XSaraXPaxtonX Błędny adres nie działa

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  64. @ XSaraXPaxtonX mnie nie obchodzi co powie banda dzieciaków nigdy nie obchodziło jeśli nawet ta wyglądało to i tak pozornie....;D

    OdpowiedzUsuń
  65. @ ludzie
    prosiłem już Was kiedyś byście nie robili sobie chatu w komentarzach. chcecie popisać o czymś innym niż ta sprawa popiszcie sobie na gg, czy coś :/

    @ Sara
    nie banda dzieciaków tylko taka prawda. chcesz reklamę, czy pisać o swoim blogu wykup gdzieś reklamę. jakby każdy tak sobie reklamował, czy nawet wspominał to wiesz jaki syf by tu był.

    @ UK
    skoro Sara napisała dobry artykuł to napisz to na jej blogu nie na tym. nie wiem, ale do ciebie chyba nic nie dociera, albo robisz to specjalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  66. @ XSaraXPaxtonX Nawet fajny artykuł b. ciekawie czytać wasze rozmowy przez czat ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. @ adasiek116 Przecież ja tylko piszę na temat komentarzy i Booooooskiego artykułu czego się czepiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @Adam

    Sorry ale chciałam UK pokazać. Może zróbcie komentarze do zatwierdzania to problemu nie bd.

    OdpowiedzUsuń
  69. CO o tym myślicie ? :)

    http://turquoise-berry.blogspot.com/2011/09/zalew.html

    Wiczkaa wymyśliła z biżuteriami na roślince czy na gałęzi.

    A Agaśka skopiowała jej pomysł i zrobiła to:

    http://szafa-oli.blogspot.com/2011/09/barbie-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  70. @ UK
    artykuł Sary to faktycznie artykuł na tym blogu. wiesz o co chodzi, ironia nie potrzebna. nie kłócę się tylko proszę.

    OdpowiedzUsuń
  71. @ Piotrek...jarus55 ... ty nie wiesz co to sprawiedliwość jeśli używasz w tej kłótni bezsensownych argumentów - to w nawiasie jednak.

    ARTYKUŁ BOoooooSSSSki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. @ Sara
    to nie pisz o takich rzeczach i problemu nie będzie. nikt nie bd siedział na okrągło i moderował komentarzy. nie mamy tylko bloga na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  73. UK

    Nie będę pisał z takimi osobami którzy nie wiedzą nadal o co nam chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  74. @ Piotrek...jarus55
    No właśnie kopiarstwo chyba Agaśka się poleniła czegoś innego skombinować.

    OdpowiedzUsuń
  75. @ adasiek116 napisałam przecież, że komentuje komentarze i artykuł ... w jednym z komentarzy była wzmianka o innym artykule:) SKOMENTOWAŁAM.

    Twój jednak jest NAAAAAAAAAJJJJJLLLLLLEEEEPSZZZZZY !!!

    OdpowiedzUsuń
  76. @ Jarus
    może nie skopiowała tylko zaczerpnęła pomysł. to w sumie śmieszne wieszać, rzeczy na gałęzi i robić temu zdjęcia. w sumie agasia powiesiła zegarek tylko i to na iglastym drzewie, a Wiczka różne rzeczy i to na liściastym. xD

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie mam pojęcia o co poszło. x d

    OdpowiedzUsuń
  78. @Adam

    Dobrze, dobrze. Wyluzuj.

    OdpowiedzUsuń
  79. @ UK
    nie musisz komentować każdego komentarza i nie skomentowałaś komentarza tylko inny artykuł to jest różnica i cieszę się, że Ci się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  80. @ Piotrek...jarus55 wiesz masz racje ;) szkoda tylko ,ze doszedłeś do tych wniosków tak późno i skręciłeś dziką zadymę na barwnym zatrzymując dla siebie to o co ci chodziło. Bo nadal nikt tego nie rozumie :)

    TAAAAA... na pewno skopiowała tyle ,ze ja już gdzieś to widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. @ martolek1 hej Kochana ;) Nie przejmuj się nikt nie wie ... ale staramy się coś zrozumieć :)

    Świetny Artek normalnie poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapewne to tylko nieporozumienie, chociaz, kto to wie...;p

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  86. @ adasiek116 masz chłopie racje, nie muszę :)
    Tyle, że chwilowo mam taką ochotę:) KAPRYS taki jak chęć sięgnięcia po mandarynkę :)
    Co w tym złego?


    Wiczka skopiowała na pewno Wiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie wiem, kto "skopiowal" moze, tak jak Jarus pisze, ze Wiczka tylko zaczerpnela pomysl...

    OdpowiedzUsuń
  88. @ XSaraXPaxtonX wytłumaczysz? Bo ja nadal nie kumam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. @ martolek1

    jak możesz coś rozumieć jeżeli tylko teraz dołączyłeś się do dyskusji

    OdpowiedzUsuń
  90. Ehh -.-

    To rudzia zaczerpnęła pomysł Wiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  91. @UK

    Bo Adam napisał:
    "@ Jarus
    może nie skopiowała tylko zaczerpnęła pomysł. to w sumie śmieszne wieszać, rzeczy na gałęzi i robić temu zdjęcia. w sumie agasia powiesiła zegarek tylko i to na iglastym drzewie, a Wiczka różne rzeczy i to na liściastym. xD"

    A ja myślałam, że Piotrek napisał do Piotrka. Piotrek tylko cytował.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  94. @ Natek Masz racje na pewno :)

    Tak zaczerpnęły jedna od drugiej na pewno :) Obydwie świeżego powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
  95. No zapomniałem że to cytat Adaśka...

    OdpowiedzUsuń
  96. haha wiecie jak śmiesznie to wygląda z boku? ;P

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  99. Fafa...ja tam nie wiem jak bylo, ale no na DiY chyba kazdy ma prawo...nawet jesli jest cos podobnego

    OdpowiedzUsuń
  100. Piotrek...jarus55 to on zaczerpną od rudzi a rudzia od WYjczki, Wyjczka zaś od niego ...

    Tak było mówię wam :)

    XSaraXPaxtonX
    dzięki AAAAAAAA teraz wszytko jasne :) a myślałam już ,że gada sam ze sobą jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zauważyłam ,że wszelakie kłótnie wywołują na tym blogu te same osoby w celu zabłyśnięcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  104. @UK

    Ja tez na początku.

    OdpowiedzUsuń
  105. @UK
    wyjczkaa <3 Kocham Twoje teksty, wiesz? :D
    Btw. ja także gadam sama ze sobą i mi to nie przeszkdza.:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  109. @ Marycha (marlesia111) Kochana wiemy ;) dlatego piszę, że komentarze ciekawsze od postu :)
    Przynajmniej śmieszniejsze :)

    Żeby ADAŚKO się nie czepiał ,że nie na temat:

    To RUDZIA na pewno Rudzi wycięła drzewa liściaste by Wyjczka musiała zrobić zdjęcia na iglastych na :) pewno .

    OdpowiedzUsuń
  110. A macie dowody że Wiczkaa skopiowała jakiś pomysł od Rudzi ?

    OdpowiedzUsuń
  111. A co do postu...
    Kłótnia, poświęcenie przyjaźni o jakieś dziadowskie blogi. Współczuje Kicusi_3.

    OdpowiedzUsuń
  112. dk1111 Taaa?
    A może i z Wami... Ja tam nie wiem do końca bo zazwyczaj jak komentuje to potem słyszę ,ze coś mi się wydaje i wtedy jest masę tych, którzy mi mówią co :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja nie mam dowodow, Wiczka jest pewnie niewinna bo niima dowodow! Agasia, jest nie winna bo nie ma dowodow i kuuniec! xd :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Tu sie toczy o nasz wspolny blog wiec ... Adasku, Esther juz nie ma na blogu, jak cos :c

    OdpowiedzUsuń
  115. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  116. @ Lula ... daj popkornu ;)

    @ Piotrek...jarus55 a MAM :)
    WIDZIAŁAM KALKĘ NA JEJ PÓŁCE I FILMIK NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  120. @ Piotrek...jarus55
    Ja nic nie widziałam ... gdzie pokazałeś?

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Patrząc na to z punktu widzenia osoby trzeciej jest to niezwykle zabawne. Uśmiałam się czytać posta, a szczególnie z: "Jaki będzie ich los" :D

    OdpowiedzUsuń
  123. @ Natek niima?Byś jeszcze słowo jajco napisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Wicza, haha smieszna sprawa c'nie?:p I tak wgl. to sorr za tamto...

    OdpowiedzUsuń
  125. @ dk1111 świta racja z tym "każdy co chce sobie pisze" Wszak w rzeczywistości nikt nas do pisania nie zmusza.

    aaaa RUDZIA TEŻ MOGŁA BO MA KSEROKOPIARKĘ tez widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. dk1111-Ahahaxd Atmosfera na luzie a jak! :p

    OdpowiedzUsuń
  127. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  128. XSaraXPaxtonX

    Proszę, tylko nie szafiarka ;p Nie uważam się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  129. Natek

    Spoko, nie kryję długo urazy ;p

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja ogólnie to śmieję się z własnej głupoty. Dobrze, że artykuł powstał - będzie pamiątka ^^

    OdpowiedzUsuń
  131. Słuchajcie ;) Stefan przyszedł ... pytanie czy zabrał kalkę do kopiowania i maszynę do szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Steff-To dobrze:) Jakbys dala gg to bysmy zrobily konferencje z Marycha ;p

    OdpowiedzUsuń
  133. No troszkę zapomniałam,że każdy co chce sobie pisze sorry moje drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  134. To znaczy Stefan juz zaczyna każdego komentować to czyli 2 już komentowane.

    OdpowiedzUsuń
  135. Wiktoriaaa.♥ pisze...

    mi się wydaje że one się kłócą aby byc Sławne !!!


    Gdybyśmy miały to robić dla sławy, to byłyby to kłótnie publiczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  137. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  139. Taa cudny ^^ Wyrazam swoje zdanie, chyba mam prawo?? Ale, jesli urazilam administracje bloga, to wielkie, wielkie sory, nie zamirzealam :( Ale serio, zaciekawila mnie ta sprawa...ciekawe kto winny?

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  141. @ UK
    pisałem Ci i innym byście sobie nie robili tutaj chatu. teksty typu idę po popcorn tylko zaśmiecają blog. aa spamy też bd usuwane :]

    OdpowiedzUsuń
  142. Ale przeciez nie "naskakuje" na bloga ani nic...^^

    OdpowiedzUsuń
  143. No to sorry, ja nie widzialam jak tak pisales, wiec sor ;/

    OdpowiedzUsuń
  144. @ Natek
    no właśnie. nawet nie czytasz komentarzy, bo jest dużo takich "śmieci". usuwam je byś mogła przeczytać tylko te ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  145. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  146. adasiek116-No spoko :D To publicznego chatu nie bd czytala tylko te wazne :p I jeszcze sory :/

    OdpowiedzUsuń
  147. ja sie z Wiczkaa pogodzilam.


    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  148. Już rozumiem.
    TO NIE BYŁO W OGÓLE SKOPIOWANE! To tylko... kokardka? Mhm, tak samo jak Lula robiła aferę że Adasiek kopiował artykuły. Może to była inspiracja, a może po prostu nie obchodzi nikogo blog, ale i tak jest pewna że skopiowała DIY. To głupie -.-'

    OdpowiedzUsuń
  149. @ Natek niektórzy nie mogą znieść, że rozmawia się nie o nich a o popkornie np.
    @ adasiek116
    Komentarze służą tylko do pisania o tym czy Wi... czy Ad... skopiowały w tym wypadku ale również do dyskusji pierwsze widzę by się z tego powodu oburzać
    no i na temat

    Jdna ma kalkę druga kserokopiarkę obydwie skopiowały na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  150. I tu wychodzi na to, że Ruda całej sprawy nie zna, bo Ci wysłała, że ja z Izą jest pokłócona.

    OdpowiedzUsuń
  151. ale moim zdaniem to agasia kopiowala niektore posty..

    OdpowiedzUsuń
  152. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  153. no wlasnie , ja z Wiktoria jestem w zgodzie teraz

    OdpowiedzUsuń
  154. @ UK
    dyskusji na temat: idę po popcorn? nie róż znowu szumu. innym to nie pasuję i mnie również. komentarze służą do wyrażania opinii na temat, a nie o niebieskich migdałach. i to, że ty w każdym swoim komie napiszesz "świetny, boski artykuł" nie znaczy, że go nie usunę. spamu i chamstwa nie znoszę, a u cb dużo jest tego drugiego :]

    OdpowiedzUsuń
  155. U nich na zdjęciach są tylko te kokardy i robienie ich też jest tak samo xd

    OdpowiedzUsuń
  156. @Adasiek
    czemu usunąłeś tamten komentarz? Nie było tam słowa ''popcorn''.

    OdpowiedzUsuń
  157. ajj dziwna ta sprawa , widze ,ze nawet prywatnie nie mozna nic zrobic , bo zaraz ludzie pisza jakies bzdury

    OdpowiedzUsuń
  158. @ Lula
    ale był nie na temat :] tak samo jak ten :]

    OdpowiedzUsuń
  159. @ Iza
    nie bzdury, info są jakie są, pogodziłaś się z nią ok. zaraz zrobię edit :]

    OdpowiedzUsuń
  160. @Adaś
    może i ten nie jest na temat, ale jest to pytanie do administratora.:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Ruda mi pisała" "nie piorę brudów publicznie". Łaa, rzeczywiście :3

    OdpowiedzUsuń
  162. @ Iza
    no ale skoro stanęłaś przedtem w obronie agasi, to dlaczego teraz uważasz ją za winna? :]

    OdpowiedzUsuń
  163. adasiek116 mam pytanie dlaczego tylko ty piszesz posty a inni nie piszą?

    OdpowiedzUsuń
  164. @Dk1111
    ekhm... to jest pytanie nie na temat. :D

    OdpowiedzUsuń
  165. @ dk1111
    haha no, a skąd ja mam to wiedzieć. zadaj pytanie to tym, którzy nie piszą. a przecież jestem tu po to, aby pisać. a coś Ci nie pasuje, tell me? :]

    OdpowiedzUsuń
  166. @ Lula
    Tb też odpowiedziałem, więc nie bądź niefair :]

    OdpowiedzUsuń
  167. @ Izabela Na pewno się pogodziłaś? No i ty z nią ona z Tobą? Czy się pogodziłyście obydwie?

    No i może znów coś skopiujecie? Bo w sumie jak już nie można o popkornie pisać to zabraknąć tematów do rozmów :(

    OdpowiedzUsuń
  168. @ adasiek116 ale tak wygląda,że ich tak nie było a tak pasuje,kiedyś im zadam to pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  169. @Adaś
    to był akurat taki mini-żarcik.

    @UK
    chlip,chlip. ale w razie czego to pisz gdzieś w końcu komentarza to ci trochę dam. hihi xd

    OdpowiedzUsuń
  170. @ UK
    to jest blog plotkarski, a nie pogaduszkowy o nie wiadomo czym. i w końcu mądre pytanie i na temat. brawo, oby tak dalej :]

    OdpowiedzUsuń
  171. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  172. @ ADAŚKO po co ten bulwers ona zadała tylko pytanie... Dlaczego Ty tylko piszesz? Ty ją kierujesz do innych ale ONI jej nie odpowiedzą dlaczego ty piszesz tylko mogą odpowiedzieć dlaczego oni nie piszą a to już inna bajka.

    OdpowiedzUsuń
  173. @ UK
    ale ja się na nią nie zdenerwowałem :/ odp normalnie. no a ona zadała pytanie dlaczego inni nie piszą. o to chyba powinna pytać ich. tyle na ten temat. z resztą wiem o co pytała nie musisz się wtrącać :/

    OdpowiedzUsuń
  174. @ adasiek116 ja nie usuwałam nawet tych komentarzy które mało ,że nie na temat to jeszcze mnie obrażały. Wszak jeśli inni się dobrze przy tym bawili wcale mnie to nie bulwersowało. No i zawsze się cieszyłam jak z np artykułu o pomadce robiła się dyskusja o butach ... bo to tylko odzwierciedlało sytuacje na blogu.

    Tu jednak jak piesek kiwaczek, należy pisać taaak racja, jak napiszesz swoje zdanie ,ze słaby artykuł naskoczysz na ta osobę ,że blog plotkarski itd.
    Właśnie plotkarski więc się nie dziw ,ze ludzie tu plotkują Nie tylko na temat.

    Nie dziw się również, jak któregoś dnia znajdziesz pod postem 10 komentarzy.

    TAK ADAŚKO MASZ RACJE - w tym stylu no i nie będziesz miał pewności ,że te osoby wcale nawet go nie przeczytały.

    Mówiłeś coś o równowadze...?
    Mądre to były słowa gorzej się ci do nich dostosować.

    wracamy do zabawy

    No a jak myślicie dlaczego nie skopiowały drzew tylko kokardki??

    OdpowiedzUsuń
  175. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  176. Wiecie to jest bardzo dziwne gdy ok. 2 miesiące założycielka i pierszy redaktor nie piszą a drugi redaktor cały czas pisze posty i to dziwne gdy ktoś nie ma kontaktów np. na gg z jakimś redaktorem.Poprostu myslałam że adasiek wie i tyle.A tak to mi wszystko pasi.

    OdpowiedzUsuń
  177. Ruda dała screeny tylko rozmów z gg, na których ja wychodzę na złą. A może ja Wam coś ciekawe pokażę? UK będzie miała tematy do rozmów :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Ps. co do pytania to powiem tylko tyle, zeby je zadać na poważnie musiała bym się schować pod dywan ,którego nie mam bo biedna jestem.

    i mimo twoje pochwały mam nadzieje, że mimo tego że robię pośmiewisko nikt na nie nie odpowie a na pewno nie pytana, chyba, że siedzi pod dywanem.

    OdpowiedzUsuń
  179. @Stefan

    Są tam jakieś screeny?
    Ejj... UK i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  180. XSaraXPaxtonX

    To pozwól, że poszukam :) Mówiłam Rudej, że ja nie mam zamiaru siedzieć cicho.

    OdpowiedzUsuń
  181. Oy tam Oy tam zaraz będzie nowa notka, nowy szum wokół Lulu i UK. Zauważyłam że jest tu coraz więcej aferzystek typu Doda lub Gaga. Wojny pod tematami są takie, jakby tu było o jakichś seksaferach czy kradzieżach danych osobowych.

    Pogodziły się, dziwne. Może zgadły się, może było to celowe działanie na swoją korzyść?

    OdpowiedzUsuń
  182. Czy ktoś mogłby usunąć tego posta?
    Adasiek :)

    Niby to ok napisałeś, ale jak temat do bani to i artykuł będzie. Nie dziwie się że smailice tego nie chciała opublikować...

    OdpowiedzUsuń
  183. Gosiu, wytłumaczysz o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  184. @Gosia

    Wiesz, ja z chęcią bym to zrobiła Gosiu ale, że nie mam prawa :) A czemu tak bardzo tego chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  185. @ OddzisiajStefan pokazuj nic mnie nie zaskoczy :) Jeśli będzie to warte bani albo pożądanego komentarza,klawiatura raczej mnie nie pogryzie :)

    OdpowiedzUsuń
  186. @ UK
    Ty to nie ja, na szczęście.

    komuś się nie podoba i spoko. nie gadaj, że wszystkim tym którym się nie podoba robię aferę. teraz to już zmyślasz.

    ale chociaż na temat stardoll. plotkarski jakoś czytam takie blogi i gadki o popcornach, czy innych duperelach nie widziałem :]

    nie zdziwię się, były już notki z małą liczbą komów i co z tego. mi nie zależy na ilości, ale na jakości.

    i myślisz, że jesteś fajna, bo robisz tylko wokół siebie szum i próbujesz ośmieszyć innych. wiesz co nudna już jesteś i tyle :]

    @ Sara
    napisałem, że wiem o co pyta i odpowiedziałem jej.

    @ ludzie
    nie wiem dlaczego MM i Smilice nie piszą. pytajcie o to ich. może nie mają czasu na bloga, nie mają do tego głowy. chcecie wiedzieć ich pytajcie, ja skąd mam to wiedzieć. tyle na ten temat. z resztą Smilice pisała Wam wyjaśnienia, wróćcie się kilka postów wstecz.

    OdpowiedzUsuń
  187. Ms Cookie osoby które mają wiedzieć, to wiedzą o co chodzi :)

    XSaraXPaxtonX bo nauczyłam się od UK pewnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  188. @ Sara
    skoro tak bardzo Ci się nie podoba to może go nie czytaj i nie komentuj. to jest głupie co teraz robisz.

    @ Gosiu
    nie wiesz, jak było więc sorry, ale nie pisz głupstw.

    OdpowiedzUsuń
  189. @ Ms Cookie jak według ciebie pisanie o tym ,że jedna korzysta z ksero druga z kali ołówkowej jest prowokacją do kłótni to popieram Twój światopogląd. :)

    Ja za to kopiuje za pomocą myszki - pewnie one nie mają myszki bo czerpią z drzew:P

    OdpowiedzUsuń
  190. @ adasiek116 Mam takie wrażenie że z innymi tam smailice czy z magdomilowicz nie masz kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  191. "Pogodziły się, dziwne. Może zgadły się, może było to celowe działanie na swoją korzyść?"

    Nie wierzysz? Mogłabym Ci zrobić zdjęcie moich sms-ów w telefonie z Izą, ale jest to zbyt prywatne, bo to nie było związane ze stardollem.

    OdpowiedzUsuń
  192. Rozumiem Smillice, ostatnio się wytłumaczyła. Ale MM nawet się nie chciało ruszyć czterech liter, a nawet nie, bo pewnie często siedzi przed kompem, ale nawet nie napisał że kończy z blogowaniem. Chyba to się czytelnikom należy nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  193. @ dk
    z MM pisałem wczoraj, a ze Smilice w święta. pasi? nie wtrącam się w ich sprawy. ich życie ich wola, czy piszą, czy nie :]

    OdpowiedzUsuń
  194. @ Gosia ja nikogo niczego nie uczę no i prowadzimy wojnę cały czas ... Broń Pan Bóg ,żeby ktoś cokolwiek takiego ktoś głośno mówił o mnie to na pewno nie jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
  195. @ Stefan
    spoko, pogodziłyście się, ale Izę miałaś w dupie i to daleko :PP

    OdpowiedzUsuń
  196. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń