wtorek, 13 grudnia 2011

Niedoświadczona kopiara!

Nieźle uśmiałem się zbierając materiały o tej sprawie, a mianowicie...

Dostałem informacje, że niejaka Kiti9797 skopiowała co nie co na swojego bloga, z bloga Uzależnieni. Cóż na Stardoll to teraz chleb powszedni jednak to sposób w jaki skopiowała ta głupiutka osóbka rozśmieszył nie tylko mnie, ale samą zainteresowaną, czyli i_am_collector.

Na blogu Stardoll wedlug nad tak dobrze widzicie nad :/ Kiti umieściła Cennik Reklam i Regulamin bloga. No wiem, to norma, jednak spójrzcie na "jej":



Nie wiem jak to opisać. Czy to głupota, czy co... 
Dziewczyna ma 14 lat (tak ma napisane w prezentacji), była nie dawno m.in. CG i ma ponad 4000 sp. Nie jest to więc jakiś dzieciak, czy amator, że tak powiem na Stardoll, a zrobiła takie śmieszne błędy jeśli chodzi o kopiowanie. No chyba, że to jakaś reklama dla Uzależnionych, czy ich łącznik jednak sama collector nic o takiej osobie nie wie. Ale to też mało prawdopodobne, bo jest napisane: "Regulamin Stardoll Fashion Queen", to nazwa konkursu który Kiti organizuje.

Co więc skłoniło ją do tak desperackiego czynu, że nawet nie przepisała tego z poprawkami tylko wkleiła tak jak skopiowała - no czysty debilizm (bez urazy xD)

Jednak jak wytłumaczyć ten czyn. Jej blog ma jakąś garstkę obserwatorów i ona sama organizuję na nim jakiś konkurs, a do wygrania niby statuetka i nagrody sponsorowane przez adminów i kilka ubrań jednak zero chętnych. Nikt jeszcze się nie zgłosił, a takie nagrody! Ciekawe dlaczego...
Sam fakt, że skopiowała coś z innego bloga powoduje, że jej słowa stają się mało realne i wg. mnie ona nawet nie pisała do Adminów, gdyż oni nie są skłonni sponsorować nagrody na blogu o liczbie obserwatorów 147.

Myślę, że ze strony Kiti to był desperacki krok w stronę sławy. Została CG to zamarzyła się jej prawdziwa popularność, wśród polskiej społeczności. A jak ją osiągnąć. No m.in. dzięki świetnemu konkursowi z cennymi nagrodami. Sukces murowany. Jednak jej raczej się to nie uda. Jej blog jak jej konkurs jest już raczej skończony.


A Wy co myślicie o całej sprawie? Jak oceniacie postępowanie Kiti?


PS: Przywrócili mi konto ja blogerze. Jupi!!! :D

31 komentarzy:

  1. Jaka ona głupia xD Takie błędy zrobić...
    A i fajnie, że przywrócono ci konto na blogerze ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidzka bezmyślność nie zna granic..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę opanować śmiechu .. tylko tyle z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. 0_0 byłam kiedyś grafikiem na tym blogu. Pragnę sprostować iż kokurs wywodzi się od użytkowniczki - strzadala która odsprzedała blog. Zgłoszenia były, nawet wiem kto przeszedł ale wtedy kiti właśnie go przejęła i wyniki nigdy się nie pojawiły a konkurs nie został przeprowadzony.

    p.s. - Jeśli nie wierzycie to statuetka która widnieje na boku bloga została wykonana przeze mnie. Sprawdźcie (to tak z serii przechwalki)

    OdpowiedzUsuń
  5. ło kuuuuuuurde jaki ciołek hahahahah! Piękne piękne to się uśmiałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Głupota ludzka nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie jej do 14 lat •_• ma max. 10-12 o.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to zobaczyłam to na początku się wkurzyłam, ale po zastanowieniu i sprawdzeniu innych rzeczy które również zostały skopiowane to zamiast się denerwować to zaczełam smiać haha
    Adasiek nie napisał o tym, ale Złota i Czarna lista również zostały skopiowane

    nic dodać nic ujać - dziewczynko kochana przesyłam ci wielkie HAHAHAHAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  9. 14 lat nie ma... No chyba, że jest aż tak głupia. Ja pierdziele, żeby oszukiwać dla jakieś głupiej sławy w gierce internetowej -_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe co za żałosna babka,hahahaha :D
    no to fajnie, że Ci przywrócili konto na bloggerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buahahaha dobre! ;p
    Nie pomyślała dziewczyna no .... pewnie mózg jej się przegrzał z tego kombinowania jak dojść do sławy ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. AAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  13. no, ale żeby kopiować z błędami to dopiero trzeba być głupim xD (oczywiście bez urazy, ale ta kiti mogłaby bardziej uważac co robi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka , nie no ludzie w dzisiejszym wieku mnie rozwalają. Ja na miejscu Gosi też bym się z tego śmiała.Takiej wpadki to ja jeszcze nie widziałam. Na prawdę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahahhaahhahahahahahahah. Rozwala na maxa. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Echh... chciałam się pośmiać i obejrzeć całego bloga, ale adresu brak. ; <

    OdpowiedzUsuń
  17. martolek1
    http://stardoll-wedlug-nad.blogspot.com/ - mówisz i masz,cały blog w pełnej okazałości;p

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG wow jak można tak bezmyślnie kopiować... Mój wychowawca mówi: Jak ściągacie, to róbcie to tak żeby nauczyciel nie zobaczył xd

    OdpowiedzUsuń
  19. VanKa - nie obrażaj mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe .... szkoda gadać... ;pp

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahaha ;d nie wierzę, że jest tak bezmyślna. Skopiować regulamin i nawet go nie przeczytać???

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie rozumiem jak można być aż tak żałosnym.

    OdpowiedzUsuń
  23. W prezentacji pisze, że ma 14 lat a zaraz potem, że 15 ;/

    OdpowiedzUsuń