czwartek, 26 kwietnia 2012

Dajcie mi szansę...

Nie chciałabym się tutaj wyżalać, ale już na kilku blogach czytam, że skoro Adasiek odchodzi to już koniec bloga.

Pozwólcie że zacytuję...
"Blog który pisał o końcach innych blogów sam już się skończył".
"DS to taki stary blog, że aż mi go szkoda, gdy się tak rozwala."

Rozumiem, że bardziej podobały wam się notki Adama ale dlaczego nie wierzycie w to, że dam sobie radę?
Nie pozwolę, aby blog upadł. W końcu to ja założyłam tego bloga i będe o niego dbać.
Jutro nowa notka, planuję wprowadzenie nowego cyklu, cykl wywiadów będzie kontynowany przeze mnie ale pod nową nazwą, niedługo zmieni się wygląd bloga. Wkrótce casting na redaktora. Poza tym 7 maja obchodzimy urodziny na które szykuję już kilka notek z historią bloga i informacjach, które nigdy nie były opublikowane. Jak widzicie staram się. Może i nie ma notek codziennie ale nie chcę pisać o byle czym, bo wiem że nie macie ochoty czytać bzdur. Będę teraz pisać częściej. Dziś już jestem po egzaminach i przybędzie mi trochę czasu. W takiej chwili mogłabym po prostu zamknąć bloga, bo i tak nikt mnie tu nie chce ale nie poddam się. Może ktoś będzie czytał moje bazgroły. DS nie upadnie. Pozdrawiam wszystkich którzy myślą, że jest inaczej.
Dziękuję, dobranoc.

                                                                                                     
- Smilice



63 komentarze:

  1. pisałem Ci na gg, ale Cię nie było ;/ z resztą nie przejmuj się... odszedłem, ale wiem, że dasz radę ;] i ludzie pogadają, pogadają i zapomną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie...Teraz wszyscy panikują 'O nie, Adam odszedł', a później będą w ogóle na ten temat nie rozmawiać, po prostu zapomną.

      Usuń
  2. Ja wcale nie uważam ze blog upada.
    Czekam z niecierpliwością na dalsze posty od Ciebie :)
    Jestem bardzo ciekawa co sie będzie działo. Dasz radę,wierzę w to! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tymi ludźmi...
    Zapewne i tak będą odwiedzać DS :)
    Tak więc powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dasz radę ;) Potrzebujesz tylko jeszcze jednego redaktora, aby cię zastępował, kiedy ciebie nie będzie. Powodzenia! ;)
    CherrySmile.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam, że blog nie upadnie. Trzymam kciuki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce mi się za bardzo komentować ale czasami to robię czytam każda notkę i zaglądam tu codziennie :)Również sądzę że osoba tak pisząca jest idiotą i w cb nie wierzy :)Niecierpliwie czekam na post .

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak trzymać ! Moim zdaniem ten blog pociągnie jeszcze długi czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poddawaj się. Według mnie ten bloga nie upada. Pomimo, że nie komentuje, to wchodzę codziennie i czytam każdą notkę. Mnie osobiście bloga się podoba.

    Czekam na nowy cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem blog NIE UPADNIE. Nie zawsze go komentuje, ale czytam każdą notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ja też rzadko komentuje, ale czytam bloga od dawna, więc nie martw się będzie dobrze :DD

      Usuń
    2. Ja też rzadko komentuję, ale blog jest po prostu świetny, oby tak dalej ; D

      Usuń
  10. Dobra postawa, tak trzymaj. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie przepadałam za Adamem, za jego tanimi aferami i stylem pisania. BARDZO cieszę się, że wróciłaś, bardzo lubiłam twoje posty i wiem, że dasz radę. : 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe ,że dasz radę.
    Już nie mogę się doczekać kolejnego tematu!

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog ie upadnie ,bo Ty też piszesz fajne notki.Czekam na następne. :) PS.Przeczytałam każdą notke i czytac będę dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozostaje tylko życzyć powodzenia, widzę, że masz ambicję, cel, do niego dążysz :) to jest takie, jakby to określić, fascynujące (?), podziwiam tylko twój zapał do pracy, szkoda, że nie ma więcej takich osób na sd, chociaż zdarzają się wyjątki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa co będzie dalej z blogiem :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam cię,większość ludzi na twoim miejscu poddałaby się. Wierzę ,że blog nie upadnie. Czytam go od samego początku i nie mam zamiaru przestawać. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie dobrze myślę ,że blog nie upadnie (raczej) ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że twoja wiara we własne siły spowoduje dalsze życie tego bloga : ) Dziękuję za twoją wolę i nie poddawanie się od razu. Będzie dobrze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam wcale nie myślę, że jeśli Adam odszedł to upadnie ! Co za bzdury ktoś opowiada ! Ja cały czas czekam na nowe posty :)

    ola033

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RADA: Najlepiej zrób szybko casting na redaktora ponieważ to Ci bardzo pomoże, według mnie powinnaś zatrudnić dwie osoby, tylko bardzo solidne ! POWODZENIA !

      ola033

      Usuń
  20. Przyznam, to że Adam odszedł było dla mnie szokiem, bo jego posty były raczej tą mocną stroną bloga, ale Twoje zaangażowanie i to, że nie poddasz się jest według mnie jak najbardziej słuszne. Już po egzaminach, po wystawieniu proponowanych ocen będzie już tak zwany 'lajcik', a do wakacji zostanie już tylko troszeczkę czasu, więc będzie masa okazji żebyś dodawała posty :) Według mnie Adam niby odszedł, ale to nie koniec świata (koniec świata dopiero w grudniu, haha ;p), jakoś sobie poradzisz, a jeśli zatrudnisz nowych blogerów na pewno Ci czytelnicy którzy odeszli wrócą, no chyba że Ci nowi okażą się zbyt słabi na DS. Życzę powodzenia i czekam na casting, może sama się zgłoszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam zamiaru tracić tak świetnego bloga, którego czytam :D POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tego bloga. Co prawda nie znajdzie się taka druga osoba jak Adam, ale myślę, że ty weźmiesz się w garść i ten blog nie skończy tak jak WS...

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisałaś przy ostatnim poście, że na dziś szykujesz notke. Jeśli to ta notka to bardzo mnie zawiodłaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tego bloga <3 szaleję za nim;* nigdy go nie opuszczę, dasz radę! :)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  25. podobna sytuacja co z Barwnym.
    blog podupada, czytelnicy odchodzą, nie wiem, czy sobie poradzisz. Na BS też tak obiecywano, ale jak to mówią "obiecanki - cacanki"...

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak z BS... Tylko, ze kiedy już próbowaliśmy się podnieść, Ty nas jeszcze dobiłaś, heh :P a Tobie nikt tego nie zrobi, bo nie powinno się kopać leżącego :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Dajcie mi szanse, jutro będzie nowa notka...
    Ta, jasne :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm... kiedy ta notka? Czekam i się coś doczekać nie mogę; /

    OdpowiedzUsuń
  29. Na co Ty liczysz tak naprawdę? Pojawiasz się z dnia na dzień, nikt przez cały czas nie wiedział, co się z Tobą dzieje. Przecież mogłaś poinformować wcześniej, na pewno znalazłoby się jakieś rozwiązanie. Jesteś już dla nas obca, a przynajmniej dla mnie. Zanim wzbudzisz moją sympatię (lub nie), pracować będziesz musiała co najmniej miesiąc. Obiecanki cacanki. Jeśli coś się już obiecuje, należy się do tego stosować, a na pewno na takim blogu, jak ten. Masz minusa, zapewne nie tylko u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Notka się rozpłynęła :O

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnia notka 3 dni temu . Taaaaaak .... Zapowiada się obiecująco .

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro chcesz żebyśmy dali Ci szansę, to wywiązuj się z tego co piszesz. Jakaś notka miała być w piątek, jest niedziela. Ja rozumiem, że każdy ma naukę, ale niektórzy mają więcej od Ciebie, a na swoich blogach piszą regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. No i gdzie ta notkaa?!?miala byc trzy dni temu a przez ostatnie dni sa tylko notki na temat upadania bloga.ja juz mam cie dosyc i nigdy ci nie wybacze.mam cie gdzies.NIENAWIDZE CIE!!!jak moglas zrobic cos takiego z tak dobrym blogiem!?!?zawiodlas juz tyle osob...i dobrze ci z tym?!ode mnie juz szansy nie dostaniesz.zegnaj albo raczej see ya"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no chyba troche przegielam..bo przeciez i tak bede czytac tego bloga i. ..Pewnie wybacze ale to szczegol

      Usuń
    2. nie no ok wybaczam "poker face'

      Usuń
  34. notka, notka i po notce. Ciekawe czy poradzisz sobie, wieżę że uda się. Szybko organizuj konkurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurde, oślepłam! Nie widzę tej notki ! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dałam szansę, zastanawiam się, czy słusznie ^^

      Usuń
  36. Kiedy ta "notka"? Bo nie widzę jej do tej pory :] Może o 18 się pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  37. Smieszne. :-) taka sama sytuacje mial barwny i zostal TU W TYM GOWNIE obsmarowany:-) jestes smieszna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na tą notkę i czekam, a doczekać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też... a miała być chyba jakieś 2/3 dni temu

      Usuń
  39. powodzenia... czasem chciałabym być redaktorką, ale nie wiem skąd brać tematy, i pewnie jakbym nie pisała raz na 2 dni to już by się wszyscy buntowali...

    OdpowiedzUsuń
  40. "niedługo zmieni się wygląd bloga"
    Adam wydał stardolary na nagłówek, a ty kupujesz nowy...

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to prawda.. ale Adasia już nie ma.A poza tym też tak uważam że wygląd powinien być zmieniony bo jest taki nudny i jak jakaś żałoba.. trochę kolorów :)

      a.n.k.a.xDD

      Usuń
  41. Fajnie, rozczulająca ta notka. Postanowiłam dać szanse, ale po co .... jak nie ma żadnej notki.

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja tam w cb wierze i kij. :D

    Selenaolciax

    OdpowiedzUsuń