wtorek, 17 kwietnia 2012

Prośba

Może niektórzy z was już wiedzą o tym, że 7 maja nasz blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny! :)
Szykuję na ten dzień specjalne artykuły. W związku z tym mam do was taką małą prośbę ;)
Jeżeli ktoś ma ochotę, proszę o napisanie kilku słów o naszym blogu. Możecie napisać co wam się w nim podoba, za co go lubicie albo nie lubicie. Możecie powiedzieć nam co chcecie. Po prostu kilka słów od siebie dla nas. Chętnych proszę o wysyłanie wiadomości na blogowy e-mail dirtystardoll@o2.pl do 4 maja ;)

Wszystkie* wypowiedzi zostaną zmontowane w jedną notkę i zamieszczone na blogu w dniu naszych urodzin.


*Jeżeli wypowiedzi będą wulgarne nie będą umieszczane na blogu!

EDIT: W tytule wiadomości napiszcie "URODZINY". Ułatwi nam to oddzielanie tych wiadomości od innych :D Z góry dzięki.

20 komentarzy:

  1. "*Jeżeli wypowiedzi będą wulgarne nie będą umieszczane na blogu!". Przeżyje -,- :D

    Z chęcią napiszę. :) Kulturalnie, bo już ochłonęłam.

    A więc mam dość postów o MNIE, mnie to już serio boli. Zniosłam pierwszy post, drugi, trzeci, ale nie 6+! Próbuje odbudować barwny, bo po części z mojej winy się rozpadł, a wy kładziecie tylko kłody pod nogi.
    Poza tym wkurza mnie to, że Adasiek próbuje być na siłę kontrowersyjny i takie "ostry". Bez przesady...

    Ano i jeszcze to, że nie potraficie przyznać się do błędu, jak było np. z aferą z UK i Gosią. No i mną, bo czuje się teraz serio urażona. -,- Poza tym ja już Adama dawno za afery na DS spowodowane mną dawno przeprosiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z więcej niż połową twojego tekstu się zgadzam :)

      Usuń
    2. napisałem Ci już, że nie mam zamiaru o tobie pisać. z resztą przeprosiłaś by znów mnie gnoić, no to ja dziękuję za takie przeprosiny. z tobą już SKOŃCZYŁEM!

      a to, że jestem kontrowersyjny. chyba o to w tej branży chodzi. z resztą nie przesadzaj, bo bardziej to ty starasz się ze mnie zrobić takiego 'bad' i jaki to ja nie jestem. ja po prostu jestem sobą, a to, że teraz będę ostrzej pisał to nie znaczy, że będę gnoił wszystkich. będę po prostu bez ogródek pisał co myślę, a nie starał się wszystkich głaskać, to wszystko.

      dziękuję za uwagę xD jutro notka nie o BS, ani Luli, happy? :]

      Usuń
    3. Przeciez karzecie wyrazic swoja opinie, a potem za to sie czepiacie. Bez sensu. A i przeprosilam szczerze, a ty pozniej napisales bezbarwny stardoll.

      O jeny, czekaj, zapisze ten post w kalendarzu :-):-):-)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Napiszę coś :D Muahahaha! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjeżdżam na weekend majowy . Pech ... Nie zobaczę .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie:Czy trzeba same pozytywy wypisywać czy można też negatywy ?I jak się napisze jakiś mało negatyw to już nie wstawisz na bloga bo musza być same pozytywy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo... Też mam 7 maja urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam, ale w tytule napisałam "ŻYCZENIA URODZINOWE" mam nadzieję, że tak może być...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam krótkie podsumowanie, na temat naszego kochanego, Dirty Stardolla1

    OdpowiedzUsuń