środa, 11 kwietnia 2012

Why "not" Stardoll

Dzisiaj po raz kolejny opiszę Wam upadek kolosa. Bloga, który przez kilka lat utrzymywał się dość twardo na szczycie listy najlepszych blogów. Z czasem jednak diametralnie zaczęło się to zmieniać. Dzisiaj blog jest zapuszczony i opuszczony. Nawet całkiem ładny nagłówek, odświeżony wygląd nie przyciągnął tłumów. Bo co komu po wyglądzie, jak nie może przeczytać o nowościach, czy ciekawostkach. Tak też dzisiaj pod odstrzałem będzie Why Stardoll.

Na pewno każdy choć raz odwiedził tego bloga lub o nim słyszał. Kiedyś, bo teraz ten blog wygląda jak cmentarzysko. Problemy tego bloga zaczęły się już od września 2011 roku. Wtedy to Roksetka napisała pewien dłuższy i głębszy post do czytelników.

Pisze ona, że nie SiM, czy Uz rozwijają się znacznie lepiej i ona nie wie już co ma zrobić by ulepszyć bloga. Ekipa bloga się ciągle zmienia, a konkursów, czy loterii brak gdyż nie mają za co ich zrobić. Nikt nie kupuje reklam to nie ma konkursów. Dziękuję też tam kilku osobom, bla, bla... Na końcu przeprasza, że sama nie pisze i szuka redaktorów i czeka na pomysły. (cały post znajdziecie TUTAJ)

Post doczekał się niestety tylko 5 komentarzy. Kilka tygodni później Roks znowu poinformowała o tym, że kogoś wyrzuci z bloga, bo jest ich za dużo. Tak też z bloga został wyrzucony vani07 którego Roks opisywała na początku tak:
Jest także vani(nowy redaktor), którego jeszcze nie znam, ale też stara się i jest naprawdę sumienny i systematyczny. 
Jak się jednak okazało z biegiem czasu ani jej, ani nikomu nie przypadł do gustu. 

Kolejny post pojawił się w styczniu bieżącego roku. Roks informuje, że po odejściu dwóch świetnych redaktorek sama zastanawia się nad odejściem. Krytykuje samą siebie itp., oto jej słowa:
Ale dziewczyny dały mi coś do zrozumienia. Że jestem nikim i nie potrafię prowadzić blogów, a nawet na nich pisać. Uważałam się za wielce popularną i zajebistą. Ale oszukiwałam samą siebie. (cały post znajdziecie TUTAJ)

Tak też 10 marca Roksetka postanowiła odejść. Streszczam Wam tak moją historię, bo według niektórych to ona tak naprawdę starała się zrobić coś dobrego dla bloga. Udało jej się jak się udało, ale przynajmniej się starała. W tym dniu blog stracił jedną z właścicielek.

Inna, obecna właścicielka paula1822 (kiedyś aisha158) na pytanie dlaczego nic nie piszę odpowiedziała tak:
nie mam czasu,mam szkołę..
A gdy zapytałem o resztę redaktorów nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem:
nie wiem, ostatnio nie mam nawet żadnego kontaktu z nimi. będę miała więcej czasu to coś z tym zrobię.

To jakaś tragedia. Właścicielka bloga nie ma na niego czasu, nie wie co się na nim dzieje, co z redaktorami. Bardzo odpowiedzialnie. Klapa na całej linii. Ostatnio po dwu miesięcznej przerwie dodała taki oto post:


Liceum, licem, ale bez przesady. Dwa miesiące by nie mieć nawet w weekend chwili czasu na sprawdzenie co się dzieje na blogu. I jeszcze to, że nie wracam na bloga - jeszcze nie. No najwyższa pora właścicielko byś w końcu wzięła się w garść. Może czytelnicy mają czekać do wakacji, aż znajdziesz dla nich chwilę.

O tym, że posty pojawiają się z opóźnieniem może świadczyć m.in. ten komentarz:


Lub po prostu sami wejdźcie sobie na bloga i sprawdźcie co ile się pojawiają, dla ułatwienia podam Wam kilka dat:
6 kwietnia 2012, 3 kwietnia 2012, 29 marca 2012, 27 marca 2012

To i tak dobrze wierzcie mi. Kiedyś, gdy Aly_i_Aj pisał na tym WS, blog podobno "błyszczał". Niestety po jego odejściu znów zaczęło się sypać. Powrócił po raz kolejny jednak tylko na chwilę. 29 lutego ostatecznie pożegnał się z blogiem.

Inna właścicielka honia1222honia (kiedyś bysia15 - ta co jej usunęli konto) podobno nie pozwala się wyrzucić. Nic nie pisze, ale jednak na własną reklamę znalazła czas (post TUTAJ). Jest drugą właścicielką, która jak widać również ma bloga w 4 literach.

Why Stardoll nie stracił tylko czytelników, ale także renomę i popularność. Ostatnio najczęściej można zauważyć posty MissKika46 i Lola-chan, które chyba też dały już sobie spokój. Bo po co mają pracować na kogoś, jak z tego nic nie mają. A przecież pisanie na blogu o darmówkach, nowościach itp to nie lada wyzwanie i ciężka praca. Sam coś o tym wiem :] Redaktorzy ciągle się zmieniają. Zakładka "Redaktorzy" jest ciągle w 'remoncie'. Jak widać nawet nikt nie ma czasu uporządkować bloga.  

Jak samo widzicie WS to już nie ten sam blog co np. rok temu. Blog miał przerwę i to sporą przez co w międzyczasie wiele innych blogów rozwinęło swoje skrzydła. Ten niestety poszedł w odstawkę. Zerowa liczba komentarzy przy ponad 1800 obserwatorów mówi sama za siebie. Blog już nie budzi zainteresowania ani redaktorów, czytelników, a nawet właścicielek (aż 2). Za czasów AiA, czy Roks trzymał się jeszcze jako tako, ale to była ciężka budowla na cienkich słupkach. Jeden podmuch i wszystko runęło. W sumie szkoda, bo tyle czasu, pracy i pieniędzy poszło na marne.

Kolejny blog, kolejny upadek. Jak widać takie zajęcia już mało kogo bawią. Prym i tak wiodą SiM, Uz, czy ocom, po co więc się starać. Ci co łudzą się, że przebiją te blogi niech nie łudzą się dalej. To zadanie jest chyba niewykonalne. 


Co Wy myślicie o WS? Jak oceniacie tego bloga, redaktorów?

Długi artykuł, aczkolwiek nie dało się go inaczej napisać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

see ya!
cutienkisses247 (Adam)

99 komentarzy:

  1. Ah :) Jest o czym poczytać ;) Artykuł ciekawy, zgadzam się z nim w 100%...
    Nawet bloga Why Stardoll nie oglądam...

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, ja też nie zaglądam na ten blog. :D Artykuł oczywiście interesujący. Czekam na więcej. :)

      Miley2408

      Usuń
    2. Ja na niego od wieków nie wchodziłam ...

      Usuń
    3. Weszłam na niego jakiś czas temu tylko dla.. loterii (wiem, jestem chciwa ;p ). Ale by poczytać normalne notki to, gdzieś od hm.. ponad pół roku tam nie wchodziłam.

      Usuń
    4. kojarzę ten blog ale nigdy na nim nie byłam D:

      Usuń
  2. Przez jakiś czas czytałam Wh... Przyznam, to był całkiem niezły blog. Ale potem... Notki zaczęły się pojawiać co kilka dni... Blog upadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nigdy o tym blogu nie słyszałam :/
    ola033

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie jeszcze wtrącę, bysia na swoim blogu zrobiła kiedyś konkurs i co? Nie było wynikow teraz ten blog jest o met. ale nie jest już czynny :)

      Usuń
  4. Coraz więcej blogów o stardoll upada... Już się do tego przyzwyczaiłam. Myślę, że po prostu wielu osobą nudzi się pisanie blogów, dlatego odchodzą. A co do Why Stardoll... Lubiłam ten blog, codziennie na niego wchodziłam, aby zobaczyć,a teraz... Nawet o nim zapomniałam, tak szczerze. Blog mógł być bardzo popularny, a redaktorki i właścicielka przepaściły szansę... Czy nie lepiej go sprzedać, aby mógł znów funkcjonować?
    Nie wiem, czy właścicielce będzie się chciało coś napisać w wakacje... Bo w końcu - co tam jej jeden blog...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo sprzedać komuś kto faktycznie dobrze by się nim zajął i odbudował (chociaż.. czy może być gorzej?) albo wziąć się porządnie do roboty i wraz z całą załogą próbować go odnowić i ulepszyć :]

      Usuń
    2. Z tego co widzę kilka redaktorek odeszło ze stardoll, więc szanse są niewielkie.

      Usuń
  5. Kiedyś pisałam na WS, Roksetka czepiała się źle postawionej litery i tego, że moje posty pojawiały się co 2 dni. Ale ona sama nie umiała o niego dbać, a jej posty zdarzały się bowiem 2 razy na tydzień. Jak jeszcze tam pracowałam, pod jednym postem z darmówką było z dobre 50 komentarzy.. Teraz, jak dobrze widzę, jest ledwie 6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś niegramatycznie i nieskładniowo.
      Albo Twoje posty nie pasowały do szablonów posta, czyli wyśrodkowanie itp.

      Usuń
    2. Bosheee takich szczegółów się czepiasz przynajmniej ona pisała co 2 dni posty nie tak jak ty ;p

      Usuń
    3. Co to ma znaczyć "przynajmniej"? Jeśli już się podejmuje pisania na blogu, to niech się przykłada i zaleca do poleceń szefa. Pracownik ma słuchać szefa, czy szef pracownika? Do cholery

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Roksetka- To może zanim podejmiesz kogoś do pracy na swoim blogu, wytłumaczysz mu jakich błędów ma nie robić, bo jakoś nie usłyszałam od Ciebie ani jednego słówka, oprócz tego, żebym podała ci swój adres e-mail.

      Usuń
    6. Po pierwszej notce dałam ci wytyczne, ale ty i tak pisałaś po swojemu.

      Usuń
    7. Mówisz tak o innych i czepiasz się szczegółów, a sama jestes nie lepsza. Gdybyś pisała regularnie to może blog by nie upadł:) Przykro mi, że nie umiesz znosić porażki ;]

      Usuń
    8. Nie będę komentować, bo nie znałaś sytuacji, a o wielu sprawach nie jest tu napisane, bo są zbyt prywatne w pewnych sferach. Ale łudź się dalej, że mi dokopałaś i będę płakać całą noc, mwah.

      Usuń
    9. Taak.. chyba mnie z kimś pomyliłaś, bo nie dostałam jakoś nigdy tych twoich ,,wytycznych''. Jedyne co dostawałam, to to, że zawsze mam problemy ze wszystkim. A wgl, to jakiego obserwatora obchodzą wyrównania tekstu itp. Bardziej im chyba chodzi o samą treść posta ;?

      Usuń
    10. Wiele razy do Ciebie o tym pisałam, niestety nie mam archiwum, a udowodniłabym Ci.
      To jest bardzo ważne! Estetyczny wygląd bloga to dla mnie podstawa.

      Usuń
    11. Nie pisałaś do mnie o tym ;) Jedynie sama musiałam do Ciebie pisać, żebyś mi coś powiedziała.

      Usuń
  6. Kiedyś ale to kiedyś czytałam bloga i był nawet moim ulubiony , ale to wszystko runął w gruzach no i raczej , niestety nie będzie już takiego wielkiego 'powrotu' WH .Szkoda blog BYŁ bardzo fajny , ale te czasy już minęły ;(( ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahamm..

      Jeszcze pytanie do Adaśka :
      Co sądzisz o powrocie Smilice?Nic nie napisałeś na początku posta ani nigdzie....

      Usuń
    2. napisałem kom pod postem, że wróciła. no ale tak w skrócie, cieszę się., blog na pewno na tym nie starci :)

      Usuń
  7. pff. post faktycznie długi . ;3 ale tak szczerze zgodzę się z tobą, ale mam wątpliwości dotyczące redaktorów po prostu chcieli oni się zareklamować i koniec tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. co do UZ to mi się wydaję, że bez gosi i tinki jest 'inny' i jakoś od tego czasu na niego nie zaglądam

      Usuń
    2. To może jednak zajrzyj i zobacz czy faktycznie zmienił się na gorsze. Bo według mnie (i innych; patrząc na komentarze) nie.

      Usuń
    3. Wcale nie jest tak źle : ) Dziewczyny sobie dobrze radzą. Chwała im za to, że się nie poddały!

      Usuń
    4. Z tym się z Tobą zgodzę. Liczy się to, że przynajmniej one jakoś "podtrzymują" bloga:)

      Usuń
  8. !!!Ten na licytacjii, to mój nagłówek, marzyłem, żeby być na tym blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER HISTORIA OPOWIEDZ JĄ JESZCZE RAZ

      Usuń
    2. Daj się dziewczynie nacieszyć, Wiktorku *_*

      Usuń
    3. Urzekła mnie twoja historia.

      Usuń
    4. ;// Jestem Michał, a to powyrzej to siostra napisała z mojego konta dla żartów ;P

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. JEZUS,adaś czy ty na prawde nie wiesz że pat.już dawno odeszła ze strdolla i ma go w za przeproszeniem w dupie?To proste,wykorzystała jakiegoś blogaska żeby jej szybciej szło na allegro proste jak drut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ale powinna coś napisać, a nie ;]

      Usuń
    2. Wiktor, a Ty już nie baw się w takiego znawce karsa, ja pieprze -.-

      Usuń
    3. niestety, muszę poprzeć osobę wyżej.

      Usuń
  11. W komentarzach czytelnicy pisali abyśmy usunęły bloga, nieraz byłam brana jako jego właścicielka ale co zrobić? Nie mieliśmy nawet uprawnień administratora bo nie zostały nam przekazane. Więc pisałyśmy dalej ale kiedy nie było już żywej duszy i ani jednego komentarza pod postem to co miałyśmy zrobić? Przestałyśmy po prostu pisać...

    Z poważaniem Lola-chan :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się ktoś podejmuje pisania na blogu, to powinien uwzględnić takie rzeczy jak szkoła. Przecież dobrze wiedziałaś Roksetko, że niedługo pójdzesz do liceum, będzie trudniej niż w gimnazjum (bo na pewno nie łatwiej :P), niepotrzebnie traciłaś czas swój, REDAKTORÓW i czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam czasy, gdy WS był dość popularny... a gdy weszłam (bodajże dwa tygodnie temu) jedno kompletnie nic, ostatni post dodany 3 lub więcej dni temu... Szkoda na prawdę szkoda, ale blogów o sd jest mnóstwo i jedne powstają drugie się "usuwają"...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raz w życiu na niego weszłam. Od razu mi się nie spodobał. Przeszłam do Uzależnionych i tam już jestem, ale nie ważne. Wiele osób(w tym redaktorki bloga WS) zostają redaktorkami na blogach tylko dla sławy. Na początku wszystko jak najlepiej, dobrze piszą, a później. Nie chce się i tylko swoje reklamy dodają. Czyste chamstwo dla obserwatorów i właścicielki bloga. Chodź w przypadku WS właścicielka też nie była najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mvahahaha! Nie dołączyłyśmy do bloga po to aby zdobyć sławę. Co miałyśmy robić gdy żywej duszy na blogu nie było?? A z resztą we 2 było ciężko codziennie pisać...

      Usuń
  15. Why stardoll jak zresztą zauważyłeś upadał od dłuższego czasu. W tym momencie najlepszą opcją byłoby dla nich znaleźć nowego "lidera" który powołałby nową kadrę o dużej chęci pracy. W innym wypadku ich kariera się kończy i jest to nieuniknione jeśli nic się w najbliższym czasie nie zmieni. Pomijając sam cel artykułu chcę dodać ,że naprawdę podoba mi się twój styl pisania Adamie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś go czytałam...

    Ogółem rzecz biorąc odwiedzam tylko kilka blogów o nowościach, bo ile razy można czytać o tym samym?

    OdpowiedzUsuń
  17. Haaha ja też od duższego czasu zauważyłam oszustwo zrobili wielką loterie i było 1900 obs. a potez ciągle ubywa i jest teraz 1893 obs. nie wiem dlaczego tak oszukują ale cóż ten blog wogóle nie ma nowych postów . żal ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla kogo mamy pisać? Dla siebie? Nikt nie komentuje naszych postów, no może "od święta" 2-3 osoby... Robiłam nawet kilka loterii aby ożywić bloga i tylko tam były komentarze, a i tak zaledwie po 9-10

      Usuń
    2. Shinigami Phantomhive
      Czemu tak atakujesz ludzi? Każdy wie, jak jest nie musisz się tłumaczyć.

      Usuń
    3. Nie atakuje, przepraszam jeśli zrobiłam takie wrażenie. Niektórzy jednak nie wiedzą

      Usuń
    4. Widocznie Zuzaczek nie wie. Jezu, ale logika. Shinigami ma prawo się wybronić. Teraz nie "atakuje", ale taka prawda.

      Nie gryźć. Mr.

      Usuń
  18. też kiedyś czytałam, ale przeniosłam się na blogi, na których coś się dzieje jak np. ten :)) uz za bardzo nie lubię, bo tam jest aż za dużo ludzi i wg, ale sim jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha śmieszne, nie lubisz uzależnionych, bo tam jest "za dużo ludzi i wgl" - mają 3624 obserwatorów, za to wolisz stardoll i my. No tak, tam jest przecież "tylko" 8199 obserwatorów :D

      Usuń
    2. Gorgeous
      sądzę, że metanoja miała na myśli redaktorów, a nie obserwatorów.

      Usuń
    3. Redaktorów jest porównywalna liczba.

      Usuń
    4. Może kiedyś nie była? Jeśli się mylę to wypowiedź metanoi jest irracjonalna.

      Usuń
    5. Może chodziło o ilość napisanych artykułów?

      Usuń
  19. Myślałam, że post napisała Smilice, ale po tym fragmencie ,,A gdy zapytałem o resztę redaktorów nie mogłem..." zmieniłam zdanie.
    _______________________

    Pokonać np. SiM się nie da, ale to nie znaczy, że nie można pisać dla przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wkurzyłeś mnie tym fragmentem :''Liceum, licem, ale bez przesady. Dwa miesiące by nie mieć nawet w weekend chwili czasu na sprawdzenie co się dzieje na blogu.'' .
    Ja chodzę do gimnazjum i w ciągu tygodnia mam po 3/4 strony z każdej lekcji, a na weekend pełno nauki bo w poniedziałek jakieś pytanko, jakaś kartkóweczka albo ''nauczcie się, ja zapomnę o kartkówce co wam na złe nie wyjdzie''. Taka nauka, taka szkoła.

    Ja interesowałam się Stardollem jak były jego najlepsze czasy, coś koło 2007-2009.
    Na twojego/waszego bloga wchodzę nie dlatego, że chce wiedzieć kto jest oszustem itp. ale dlatego, że ciekawie o tym piszesz, Adamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. no wiesz, ale w końcu blog do czegoś zobowiązuje. i serio, tak trudno znaleźć w weekend, czy przez święta pół godzinki czasu... dla chcącego nic trudnego ;]

      Usuń
  21. "Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać, każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać" - Młody M.

    E tam, żaden skandal. Ja na WS nigdy nie wchodziłam, tylko sporadycznie zobaczyć co nowego. Nic. Przysłowiowa dupa zimna. Mam nadzieje, że jakoś to podtrzymają, może wstaną. Może nie. Pamiętam jak to było za czasów Aly_i_aj, ach. Aż się wchodzić chciało ale jakoś mnie nie pociągał. Wolałam uzależnionych lub SiM. Teraz wolę Barwnego. Wola. Bysi już dawno na stardoll nie ma, więc według mnie ta wzmianka o niej jest niepotrzebna, ew. mógłbyś dodać, że już jej na sd nie ma (chyba, że ja to ja nie doczytałam i jestem "pojebana").
    Cóż, chyba zawszę się czegoś przyczepie. Dziecko-potwór ze mnie, argh.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnimi czasy jak zaglądałam Roksetka wchodziła tylko aby się pochwalić czytelnikom swoją niu, super stylizejszon, bądź ich udobruchać małym konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak szczerze, to pierwszy raz w życiu słyszę o tym blogu, a w stardollowym światku juz trochę siedzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytając komentarze pod tym postem doszłam do pewnej refleksji. Pozwolę sobie ją opublikować:
    Cały Stardoll jest traktowany jak jeden wielki świat. Są oddzielne kraje,popularni ludzie, skandale i sklepy. Zarabiamy pieniądze i jakoś żyjemy, czytając DS (rzekłabym, że DS to taki Pudelek :D) i marząc, ze zostaniemy kiedyś sławni. Oczywiście, oprócz DS istnieją inne "gazety" . Taką o to "gazetą" było także Why Stardoll. Jednak przez nie pisanie regularnie (nie chcę obrazić redaktorek tego bloga) ta o to "gazeta" stała się zwyczajnym brukowcem, którego nikt nie czyta. Wniosek: Stardoll to tylko gra, ale niektóre "opcje" tej gry mogą świadczyć o tym jakimi ludźmi staniemy się w przyszłości.

    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  25. Latem codziennie wchodziłam na tego bloga, ale potem tak jakoś notki zanikały więc już przestałam, ostatni raz byłam z ciekawości na nim hmm.. może z 2 tygodnie temu, ale po pierwszej notce już wyszłam.. A nie ukrywam, lubiłam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. A szkoda.
    Lubiłam ten blog. ; / Jak był Aly i Aj : D

    OdpowiedzUsuń
  27. człowieku, jak ty to zrobiłeś, wstawiłeś post, a tu nagle właścicielka bloga się obudziła ze swojego długiego zimowego snu .. :) a wszystko to przez jeden bardzo ciekawy artykuł =]

    OdpowiedzUsuń
  28. DO CUTKIENKISSES247 (czy jakoś tak)

    Mam ,,pomysł" na kolejną notkę .
    Mógłbyś napisać o tym ,że domi_miaa usunęła swojego bloga i sprzedaje konto (info w jej prez.)
    myślę ,że to byłby ciekawy post.

    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorka, że się wtrącam, ale to było z jakieś 2 tygodnie temu ??!! :]

      Usuń
  29. Jak zobaczyłam nicki to stwierdziłam, że nie chce mi się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  30. whystardoll.blogspot.com/2012/04/informacje.html <-- Możecie przeczytać ;> Chociaż nie jestem właścicielką bloga, chciałabym wznowić po raz kolejny jego działalność. Chciałam skontaktować się z właścicielem WS ale nie mam pojęcia kto nim teraz jest.

    OdpowiedzUsuń
  31. No tak, już fala krytyki. I jak z takim podejście stardollowiczów jakikolwiek blog może się przebić?

    Szkoda, szkoda i to wielka. Początki był naprawdę świetne. Obiecujący blog. A tu takie coś.
    Przy okazji - każdy tylko Paweł i Paweł. A kto pamięta o Mandy1900?

    OdpowiedzUsuń
  32. Aha. Nie interesuje mnie, bo i tak go nie czytałam, a Roksetka pisze na SiM i dobrze jej to wychodzi. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Znacie sławy stardolla prawda? Znacie. Czym zabłysnęły? Blogami. Ile lat są te blogi? No właśnie. Ludzie są coraz starsi i mają inne priorytety. Myślęże to dlatego blogi upadają. Ja zarejestrowałam się na stardolla jak miałam 9 lat, a przestało mnie to kręcić po 3-4 latach. Na WS weszłam raz, jak gdzieś była ich reklama...czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj faktycznie długi post,ale za to ciekawy!!!Od kiedy weszłam na WhyStardoll coś mi tam nie odpowiadało.Do dzisiaj nie wiem co.Nie wchodziłam tam wieki czasów.Dobrze,że napisałeś o tym.Pamiętam stare czasz kiedy WS było jednym z najpopularniejszych blogów.Nie to co teraz.Weszłam z ciekawości a tam wszędzie 0 komentarzy.Porażka.........
    hipibop

    OdpowiedzUsuń
  35. A i no właśnie zapomniałam super tytuł posta. Taki idealnie pasujący:D

    Główeczka pracuje :DD

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Po co prowadzić bloga itd. skoro nie ma się na niego czasu?Mówiąc szczerze to rozbawiła mnie odpowiedź Shinigami na komentarz zuzeczek.Jak by się nie zaniedbywało bloga to nie byłoby problemu.Mielibyście czytelników(w tym również mnie)gdyby jednak ktoś o niego dbał.Czytelników nie ma ,jak i na razie nie będzie,powiedzmy sobie szczerze blog chyba całkowicie podupada.A to,że jest tyle obserwatorów itd. to kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Taa, swego czasu Why Stardoll miał klasę. Pamiętam go z okresu, kiedy jeszcze nie był 'tym' Why Stardoll, tylko jego protoplastą, tudzież stardoll-info.bloog.pl.
    Właścicielką była niejaka Adusia_1997. Potem doszli nowi redaktorzy - w tym również Ci, którzy do dziś piszą (?) na blogu. Potem zaczęło się sypać, przynajmniej tak to widzę. Coś się zepsuło, mimo iż blog przeżywał rozkwit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, Adusia. O niej zapomniałam. Ta czwórka to był skład idealny.

      Usuń
  39. http://kawowakafejkastardoll.blogspot.com/
    Na tym blogu zobaczyłam artykuł identyczny jak tu o cwanej złodziejce kiti.

    OdpowiedzUsuń
  40. Należę do nielicznego grona osób, które są niewtajemniczone :) Mnie nie interesują sławki Stardolla, ani ich 'popularne' blogi :) Skoro jest Gabrysia (gabisia9) i jej super blog, nikomu nie potrzebna Gosia z uzależnionymi ani Roksi z Why Stardoll ;P A skoro i tak podupadł, żaden wygląd nie zmieni treści. Takie moje zdanie.


    Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  41. RE: WHY "NOT" STARDOLL

    Eh, upadali ale upaść nie mogli. Aly_i_Aj, jego czasy nie były wcale lepsze. Były gorsze, ale Aly_i_Aj nadrabiał wszystko ładną buźką, całość była idelanie zatuszowana, nie było śladu. Spory trwały "w wewnątrz", na zewnątrz wszystko wydawało się być idealne. Potem, z czasem sporów nierozwiązanych przybywało, aż coś pękło. Nie zmieściły się, posypało się. Nowe redaktorki wysilały się, robiły co w ich mocy by to napracić, ale marne z nich hydrauliczki, pozwoliły "wodzie" płynąć dalej.


    Oto opinia "Tej" Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  42. Właściciele są do niczego, nie potrafią zadbać o to co jakimś cudem udało im się stworzyć, jeżeli coś się ma, to się o to dba a nie ma się to głęboko w dupie.
    Nie dziwię się redaktorom, że nie piszą lub odchodzą, jak nie ma nad nimi twardej ręki właściciela. sama tam pisałam (hahaha) ale odeszłam bo nie widziałam zaangażowania właściciela, który nic nie pisał i prawie niczym się nie interesował, w dodatku posty pojawiały się tylko ode mnie, więc je*ać taką robotę :)

    moim zdaniem blog już nie ma żadnej szansy na miejsce w czołówce najlepszych blogów tak jak dawniej. starzy czytelnicy nie zaufają już ludziom który nie raz wypieli się na bloga a na myśli mam tutaj właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kociaku,niektórzy ludzie nie żyją tylko i wyłącznie stardollem

    OdpowiedzUsuń
  44. http://whystardoll.blogspot.com/2012/04/ostatni-post.html

    OdpowiedzUsuń
  45. "Kiedyś, gdy Aly_i_Aj pisał na tym WS, blog podobno "błyszczał". Niestety po jego odejściu znów zaczęło się sypać."

    Błyszczał,owszem. Ale nie z powodu Pawła, Paweł nigdy dla Why nie miał czasu. Miał sławne konto, może to trochę przyciągało uwagę czytelników. Postami, konkursami i innymi organizacyjnymi pierdołami zajmowałam się ja. Od początku. Przykre

    OdpowiedzUsuń