niedziela, 8 kwietnia 2012

Informacja

Jak możecie zauważyć zmieniłem szablon bloga. Jest teraz jaśniej i może nawet bardziej przejrzyście. Nagłówek na razie pozostaje taki sam. Mimo wielu negatywnych komentarzy większość z Was była na tak. Jednak, poprosiłem wykonawczynie o pewne zmiany i jeśli nagłówek będzie wyglądał lepiej pojawi się na blogu bez notki. Jakiś kompromis musi być. Poprosiłem o ubranie dolki i zmianę fryzury. Tak jest może już jutro zobaczycie DS w całkiem nowej odsłonie. 

Tutaj macie wyniki głosowania:


Wyniki nie są sfałszowane, więc oszczędźcie sobie w razie czego jakichś głupich podtekstów, czy komentarzy. Aby uciąć wszelkie spekulacje: gonija zrobiła dla mnie 2 nagłówki. Jeden w sumie na SiML, który nie jest moim blogiem i teraz ten drugi. Za nagłówek normalnie zapłacę, więc nie ma tutaj mowy o jakichkolwiek przywilejach. Skoro miałbym zamówić nagłówek u Paula5959, czy Wiwerna to dlaczego akurat nie u niej. Tyle na ten temat.

Mam nadzieję, że Wam się podoba/spodoba jutro ewentualnie.

I jak, lepiej?


PS: Sorry, że dziś nie było Adasiowych Pogaduch, ale są święta, więc nie miałem czasu. Przepraszam i zapraszam za tydzień :)


EDIT: Nagłówek już jest!

Podoba Wam się?

64 komentarze:

  1. Weź usuń tą ramkę wokół nagłówka. :D Zrobiłam prt sc i w przyszłości będę cię tym szantażować, ahaha. Nie no, wygląda to masakrycznie.

    Podoba mi się, że jest białe tło w postach, bo jest bardziej przejrzyście, a o reszcie nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tą rameczkę to mógłby usnąć :)

      Usuń
    2. Masz jeszcze tą rameczkę?. : ddd

      Usuń
    3. TAKTAKTAK. :D

      http://tynipic.com/viewer.php?id=rgh1333978005l.png

      HAHA. :D

      Usuń
    4. Jak taśma filmowa, haha : DD

      Nwm, kogo lepszy nagłówek.

      Usuń
    5. haha, teraz bede tym szantażować Adaśka. :D "Ze mną zrób Adasiowe Pogaduchy albo wyśle ten link w poście na barwnym". Ahaha.

      Nie no, zdecydowanie Milowicza, ale przejadł mi się. :/

      Usuń
    6. Taa, to już lepiej.
      "Wiem gdzie mieszkasz".
      Ta dawaj na barwny, co tam się będziesz przejmowała. Pod tytułem post: "Adasiowa czarna rameczka".
      A pod spodem:
      "LULA I Jolka uratowały blog i postawiły na szarą rameczkę"
      XD XD

      Usuń
    7. Po co sięrozdrabniać? Od razu założe bloga "czarna rameczka Adaśka". xd

      Usuń
  2. Jak dla meni lepiej. Może nie ma tego "czegoś", ale o dużo lepiej się czyta;)

    Bardzo podzielone głosy, więc Ci się nie dziwie. Mam nadzieję, ze poprawi to i owo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż. nie chcę za bardzo przerysować szablonu, gdyż to jednak blog plotkarski, a nie artystyczny, czy nie wiem...

      Usuń
    2. Ja do nagości nic nie mam. Tylko obojczyk i piersi i gitara:)

      Usuń
    3. teraz ich nie bd widać ;]

      Usuń
    4. No i teraz jest lepiej. : D

      Usuń
  3. ale jest on za mały. brzydko to wyglądało. tak jest lepiej, trust me. i fajnie, że chociaż tyle się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj szarą rameczkę.:)

      Usuń
    2. Właśnie, chciałam to samo napisać co Jola (pozdrawiam, dawno nie miałam z tobą "styczności" :D).

      Usuń
    3. Ja ciebie też. Szczerze? To ja ostatnio mało z kim mam styczność.

      Postawiłam na REAL :D Ale Znowu stawiam na Sd.

      Usuń
    4. a poprawiłem. racja, ładniej to wygląda :)

      Usuń
    5. No właśnie. Tak trochę tęskniłam za twoją czerwoną szminką. <3

      Ja taka mieszana jestem. Ani to, ani to. :D SD to hobby bardziej.

      Usuń
    6. No. TEraz jest git majonez. :) Brawo Adam. :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ten nagłówek. Trochę do poprawki, ale i tak jest w miarę ładny.
    Szkoda, że nie zdążyłam zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ałć. Ale wali po oczach ta biel... I denerwuje mnie też ta rameczka wokół nagłówka...

    OdpowiedzUsuń
  7. O WŁAŚNIE. Jeszcze jedno. Zmień może tło bloga (nie postów) na taki szary co nagłówka. Czyli na jaśniejszy odcień szarego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, wolałam poprzedni wygląd, teraz wszystko wygląda dennie. A ta biel mnie w oczy razi o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. już zmieniłem na blado szary :] lepiej?

      Usuń
    2. blado szary zdecydowanie lepiej... Już nie razi aż tak bardzo

      Usuń
  10. Jaśniej nie znaczy czyściej, no ale pozornie można udawać że jest sterylnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam, że z koszulką lepiej, ale wykonanie tamtego było lepsze. Ogólnie pomysł na nagą lalkę nie był za dobry. Nie podoba mi się środek bloga, tam gdzie piszecie posty, jest za jasne według mnie :)

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcześniejszy wygląd bardziej mi się podobał, no ale dobrze, że nagłówek został poprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagłówek fajny . Tylko ta szarość mi się nie podoba. Wole czytać na czarnym tle ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany na pewno na lepsze, ta wersja bardziej mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bardziej podobał mi się poprzedni nagłówek ze względu na brak tej "bluzeczki", bardziej pasował do bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Co ja pacze? New nagłówek?

    Arr.. te czerwone usta. : dd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba, choć wolałam poprzedni wygląd. Trzeba się przyzwyczaić, innego wyjścia nie ma.

    PS. WEJDŹCIE NA BLOGA http://stardolltyimy.blogspot.com/ I SPÓJRZCIE NA NAGŁÓWEK!! BEZCZELNA KOPIARA -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten banner JulitQi na każdym słabym blogu pojawił się . ; cc

      Szkoda, że ktoś nie uszanuje czyjeś pracy i po prostu kopiuje. ; /

      Usuń
    2. Gdyby ta kopiara się nie podpisała, albo chociaż napisała, że ten nagłówek należy do JulitQa to bym się tek nie bulwersowała, ale ona się na nim podpisała i nawet nie wspomniała, że to nie jest jaj praca! To jest po prostu bezczelne -,-

      Usuń
    3. W dzisiejszym czasie nie ma nikt do nikogo szacunku.
      Julity bannery pamiętam na pamięć.

      Już jeden jej banner znalazł się na jakimś konkursie blogowym. Także nie podpisany..

      Usuń
  20. Za jasno ;) Czerń nadawała klimatu

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest świetnie. :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, lecz bardziej podobało mi się to zwykłe, czarne tło ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagłówek jest lepszy, aczkolwiek tło trochę za jasne. W porównaniu z poprzednim razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za reklamę heheheheh. Dodaj tam jeszcze delicce c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Nagłówek ładny, ale wygląd bloga do bani.

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG. Nic wam nie pasuje, przedtem źle, teraz źle. Zastanówcie się ;D
    + Mi się bardzo podoba nowy wygląd, o wiele lepiej się czyta.

    OdpowiedzUsuń