wtorek, 17 kwietnia 2012

Rewolucje Luli!

Dzisiejszego pięknego dnia pod nożyk biorę już mniej piękną sprawę.
Mówię rzecz jasna o rewolucjach na blogu barwnystardoll.blogspot.com. Nie ma wątpliwości co do tego, że najbardziej barwna na tym blogu jest jego właścicielka - Lula.

Blog nie ma już wielu fanów i przyznam szczerze, że sama też się do nich nie zaliczam. Zacznę może od tego że wprost nienawidzę blogów które rozpoczynają wielkim szałem, potem są zamykane, otwierane, zawieszane, opuszczane, później odnawiane i tak tworząc to błędne koło upadają. Podobnie dzieje się z blogiem Luli.

Pierwsze wrażenie?
Wchodząc na bloga słyszę jakże denerwujący dźwięk wiadomości na chacie. O jego poziomie szkoda mówić, bo ostatnim tematem dnia była jakże wielka rozkmina - co to znaczy wishlist, jak to się pisze i do czego służy. Kto wymyślił chat na bloga? - Nie wiem. Ale szkoda, że to zrobił.

PODSUMUJMY CO OSTATNIO SIĘ U LULI DZIEJE...
Robi się ckliwie i wprost wzruszająco. Redaktorki odchodzą.
Jakoś mnie to nie dziwi, ale mniejsza o to.Sami zobaczcie.




Widzimy, że ekipa odchodzi. Myślimy - to już koniec bloga.
Ale zanim wszyscy anty fani bloga zdążyli wypowiedzieć słowo "HURA", Lula zaplanowała podniesienie bloga z upadku. Który to już raz ten blog będzie się odradzał? 


Wszystko szybko! Szybko odnowią bloga, szybko dołączą nowe redaktorki, szybko zdobędą zaufanie czytelników.
Aż chcę zacytować króla Juliana:
"Szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!"
Ale czy to nie będzie czasem tak, że powali się tak szybko jak się zaczęło? Zobaczymy...

Niedługo później nowa redaktorka zorganizowała konkurs o treści 
"Jeśli pod postem przekroczymy 333 komentarzy 3 osoby dostaną niezwykłe upominki, a może i 33. Jeśli zabawa się spodoba, i komentarzy będzie więcej, oferuję cotygodniowe konkursy."
Czyli konkurs z serii "Przekupmy czytelników ażeby swą opinię wyrażali, albowiem każdy komentarz wymuszony jest dobry!"


Nowa redaktorka to dziwna102, której nick widnieje także w prezentacji JulieWolf. Czy to nie wydaje się dziwne? Czyżby kolejna bliźniaczka?


Jak widzicie Julia nie lubi Dirty Stardoll. Nie da się jednak ukryć, że DS za to nie lubi jej bloga.

Dużo rzeczy na tym blogu zastanawia. Chociażby "lista skazańców" na której widnieje nie kto inny lecz...
xylogelena! Umieścić własną "siostrę bliźniaczkę" na czarnej liście bloga? Fascynujące!



Nie wiemy jak to się skończy, jednak załodze barwnego stardolla należy życzyć (szczerze lub nie) wszystkiego najlepszego na nowej drodze blogowania.

A teraz małe przesłanie na dziś.
Drodzy fani bloga Dirty Stardoll!
Cieszmy się i radujmy! Miejmy nadzieję, że załoga DS nie okaże się bliźniętami dwujajowymi!

Jak myślicie, co teraz będzie z blogiem?
Wytrzyma, czy znów upadnie?

220 komentarzy:

  1. nie lubi nas, ale każdą notkę komentuje po stokroć razy. dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentuje bo was nie lubi, dziecko mądre. Prześladujesz dziewczynę czy ci na mózg poszło?! Nie zaklnę dla ciebie, bo to dałoby ci tylko głupią satysfakcję! O wszechmogący adamie, możesz bluźnić i opisywać innych bo (ooh!) piszesz na blogu Dirty Stardoll.

      Co powiesz o następnej notce: Wojna blogów Brudny vs. Barwny! Oh, taa, afera, wow, sensacja, adam budzi normalnie żałosne.

      Usuń
    2. komentuje bo was nie lubi? haha ale argument...

      Usuń
    3. Eeee? Ale tą notkę napisała Smilice, a nie Adam -.-

      Usuń
    4. chyba jedyna to zauważyłaś :]

      Usuń
    5. a ja się w sumie nie dziwię, że ona nie lubi tego bloga. ostatnio jest pełno niemiłych postów o niej i mimo że może jest jakiś tam szum przez to co robi, to i tak to jest podłe. ja osobiście nie czułabym się dobrze w jej sytuacji, ty też się spróbuj postawić na jej miejscu.

      Usuń
    6. Vanessa-Jeśli nie chce,żeby o niej pisać to niech się porządnie zachowuje...

      Usuń
    7. Ale to jest żaden warunek. Przecież w końcu jej sprawa co robi, a większość z was po prostu ją oczernia. No bo co tam, napisaliście sobie na blogu że LULA to, tamto i sramto, ale po co? Wam daje to tylko powód do gadania, a ją to może zaboleć. Zwyczajne prześladowanie ;( I nie ma nic złego w tym, że LULA chce ratować bloga, powodzenia jej życzę.

      Usuń
  2. "Szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!" Bardzo trafny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie lubie barwnego.. a kiedyś to był taki fajny blog ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że post znów o bardznym i luli rozumiem, że nie ma innych tematów choć są po sto kroć niektóre ciekawsze i dowcipniejsze np. julusiunia :P A i bardzo fajnie się czytało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah... to się już robi śmieszne. Ja osobiście zawiodłam się na tym blogu, czy inaczej rozczarowałam. Tak m.in. xylo jest prawowitą właścicielką, a może była. W każdym razie podobno odchodzi z stardoll, czyli z bloga też a nową właścicielką została Lula. Xylo już wcześniej była na tej liście, wtedy kiedy ona go prowadziła. (takie małe sprostowanie)

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jakby dla śmiechu. Xylo już nie odchodzi ze stardoll...

      Usuń
    2. Tak wiem, ale przed tym jak napisałam komentarz jeszcze o tym nie wiedziałam.

      Usuń
  6. Gdy zaczęłam czytać miałam wrażenie, że Adaś znowu wylewa swoje żale na ten blog. Aż miałam zaserwować pełną wywodów wypowiedź jakie to płytkie i bez sensu. Fakt, nadal uważam, że pisanie cały czas o jednej rzeczy jest po prostu nudne. Mam parę zastrzeżeń:
    * Uczepiliście się tego bloga jak rzep psiego ogona. Dam głowę, że za parę dni znowu będzie o nim, ponieważ ktoś znowu napisał o kutasach na czacie
    * Podałaś same wady tego bloga. Są przecież zalety. Mają naprawdę ładny nagłówek, a ich konkursy są kreatywne.
    * Z tą xylogeleną było już bardzo. DS zrobiło naprawdę wielkie odkrycie o.O . Założę się, że została tam wprowadzona, dla jaj lub po prostu by było fair.

    Ogólnie artykuł jest taki sobie. Myślę, że Smilice powinna ocenić jakis inny blog.. :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Szukają taniej sensacji. Poza tym napisała tylko o mnie: przecież nie tylko ja przyczyniłam się do chwilowego upadku bloga.

      Usuń
    2. Odnoszę wrażenie, że nie lubią ciebie na DS. A, że jesteś dość...kolorową postacią, mają z ciebie pożywkę.

      Usuń
    3. yyy może Wy widzicie zalety BS, kiedyś był to fajny blog, może i na topie. teraz już tak nie jest. zalety w nagłówku... hm oprócz tego, ze Lula wielce rzygała szarością i się jej znudziła (tak pisała przy okazji zmiany wyglądu naszego bloga) tak nagle BS zmienił barwy właśnie w takie kolory.

      btw jak umarł M.J. (tylko porównanie) wszyscy o nim pisali, tak my piszemy o BS i Luli.

      Usuń
    4. Skinny Boy
      no nie porównuj mi śmierci M.J. do kurwa mnie i bloga o stardoll. Jeśli masz czoło, to się w nie puknij.

      Usuń
    5. Skinny -.- jesteś unnormal? Prześladujesz dziewczynę, ogarnij się wreszcie i martw o siebie bo lula się na tb nie mści publicznie. Czemu? bo ma rozum( w przeciwieństwie do ciebie ).

      Usuń
    6. Tyle, ze ludzie mają parszywy zwyczaj (szczególnie Polacy), żeby każdą sensacje rozgłosić, napisać tak, że po paru dniach ma się ochotę wymiotować na tęczowo. Poza tym Stardoll to nie real lajf, więc nie powinniście tak rozgłaszać jednej rzeczy. I na koniec: trochę empatii kufa. Mogę się założyć, ze gdyby ciebie ktoś zaczął obsmarowywać tak jak ją, byłaby wielka afera. Wczuj się w nią trochę. I już tak normalnie na koniec: TOLERANCJA I SZACUNEK!

      Usuń
    7. dziwna102 zapiszę się do twojego klubu o co tak bardzo mnie prosiłaś kilka dni temu, bo podobno jestem popularny. no to z tb już skończyłem.

      porównałem to, by nakreślić wam sens, a nie powagę sytuacji. niektórzy zrozumieli inni nie i trudno.

      Usuń
    8. Ale o mojej tolerancji i szacunku nic nie napisałeś. Czyżbym miała racje . ? ;>

      Usuń
    9. aha haha. nie no rozumiem Cię, ale bez jaj. ja na jej temat skończyłem z postami.

      Usuń
    10. Dobrze, może i mają ładny nagłowek,ale z czym to sie wiąże w tej całej sprawie? -,-

      Usuń
    11. lol założę sobie bloga "kocham sweeee3t~! bieberka" i walnę naprawdę ładny nagłówek w stylu Glamour i to będzie znaczyć, że mam fajnego bloga?

      Poza tym Self-righteous teenager (dziwna102) wyjaśnij mi, co znaczy "UNNORMAL" bo nie znam takiego słowa

      Usuń
  7. Jakoś nie mam ochoty nawet tego czytać. Mam dość wpisów o barwnym..
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Yyy o.o
    Czegoś tu nie rozumiem.
    Pisze,że ta cała Xylo odchodzi z Sd i od blogowania,a na Uzależnionych została redaktorką. WTF?! O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie odchodzi kochani.

      Usuń
    2. Odeszła by móc wrócić w "wielkim stylu",uwolnić się od poprzedniego bloga tak,by nie było wyrzutów...

      Usuń
  9. Olu, czyżbyś nie szukała na siłę sensacji? Pisałaś mi na gg "masz jakiś temat?". Ojoj, nie lubię DS. Nie dziw się. :) Mró.

    Poza tym... nuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym chciała pisać dziś o sensacji, nie pisałabym o Twoim blogu. :)
      Mam nadzieję że w końcu znajdę prawdziwą sensację, ale na razie na stardoll nudą wieje.

      Usuń
    2. No właśnie widzę, że ci się nudzi w domu. :< Smutne.

      Usuń
    3. Mnie się nie nudzi.. Wręcz przeciwnie. Mam masę roboty ale chciałam coś tutaj napisać, bo ukradziono mi konto. Każdy temat był dobry.

      Usuń
    4. WIDZISZ OLU, JEDNAK NIE BYŁ. :)

      Usuń
    5. już nie rób z siebie, takiej skromnej. zauważyłaś kolejną porażkę BS i nie chcesz byśmy dokładali Ci zmartwień. jednak takie są fakty. chciałaś być na topie o robiłaś wszystko by na nim być, a teraz mówisz, że jesteś nudna... smutne

      Usuń
    6. Nie, nie jestem nudna, tylko temat barwnego na tym bloga jest nudny. Czytanie ze zrozumieniem.

      Usuń
  10. A co do czarnej listy - xylo sama się już dawnodawno wpisała dla jaj.lolol. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem blog upadł dawno, dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że notka to żadna sensacja ale niestety na stardoll trochę nudno się zrobiło więc piszemy o czym możemy, żeby na blogu coś się działo :D Obecnie przygotowuję ciekawą notkę na rocznicę naszego bloga. 7 maja, pamiętacie? :)
    Tak poza tym szukam ciągle tematów. Nie da się pisać o samych sensacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólny pomysł notki jest całkiem ciekawy. Takie ocenianie blogów jest nawet ciekawe (przynajmniej dla mnie ;o) . Zamiast jednak BS, moglibyście napisać o SiM lub Uz ...

      Usuń
  13. KURWA MAĆ JUŻ MI NERWY PUŚCIŁY. CIĄGLE W KÓŁKO TO SAMO, UCZEPILIŚCIE SIĘ MNIE I BARWNEGO JAK MUCHA DO GÓWNA. WIDZĘ, ŻE WAM SIĘ W DOMU NUDZI, A JEŚLI TO PRAWDA TO SOBIE POCZYTAJCIE. DOBRZE WAM TO ZROBI. JA JUŻ NAPRAWDĘ NIE WYRABIAM: NO CO 2 DNI O MNIE NOTKA, A WY SIĘ DZIWICIE, ŻE JA WAM NA ZŁOŚĆ ROBIĘ. NO OK JEŚLI JESTEŚCIE "THE SON OF A BITCH" TO TEŻ BĘDĘ "OSTRZEJSZA".

    NAPRAWDĘ, WAM TO SPRAWIA RADOŚĆ? NAWET JUŻ WASZYCH CZYTELNIKÓW TO NUDZI. CO DRUGI POST KURWA O MNIE, O MNIE, O BARWNYM, WYWIAD, O MNIE. NO ILE MOŻNA?! -,-

    TEŻ JUŻ SIĘ NA MNIE CHYBA WYŻYWACIE. KURWA, ZNAJDŹCIE SOBIE INNĄ OSOBĘ, NA KTÓRĄ SIĘ UCZEPICIE.

    STARAM SIE JAK MOGĘ PODNIEŚĆ BARWNEGO, A WY KŁADZIECIE KŁODY POD NOGI, CO JEST LEPIEJ, ZNÓW PISZECIE. TO JEST JUŻ ZAŁAMUJĄCE.

    ANI JA, ANI WY NA TYM NIE KORZYSTACIE. TANIA NOTKA.

    KURWA, NO MUSIAŁAM TO NAPISAĆ, BO JUŻ NIE WYTRZYMAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose, a ty byś jak si.ę czuła gdybyś była za każdym krokiem wytykana, wyśmiewana i krytykowana? Wróżę, żebyś była tak samo wkurwiona ja Lu.

      Usuń
    2. NO I CO ŻE GRA? ALE EMOCJE, przynajmniej na klawiaturze, W KOŃCU SIĘ WKURZYĆ MOŻNA JAK CIĘ KTOŚ WRĘCZ PRZEŚLADUJE.

      Usuń
    3. Ojojo. :C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C:C

      Usuń
    4. Lul, mi się rzygać tym chce. :/ to co oni tutaj o barwnym (itp) piszą mnie wykańcza. "Następna bliźniaczka", bo co nie można napisać o kimś w prezentacji?! -.-


      ADAM WEŹ SIĘ W KOŃCU ZA WŁASNĄ D***!
      Nie wyrabiam. Lula to, lula tamto
      A mądra Smilice- co robi?

      BIERZE PRZYKŁAD Z ADASIA.

      Usuń
    5. Nath.
      też byś w końcu za 5 czy tam 6 razem dostała. Nieważne czy to Internet, to uporczywe. -,-

      Usuń
    6. GDYBY O MNIE TYLE PISALI I ROBILI ZE MNIE JAKIEGOŚ PSYCHOLA TO TEŻ BYM SIE WKURWIŁ : )

      Usuń
    7. Grabaż
      Ja bym się nie przejmowała krytyką "wirtualnych" ludzi, których w dodatku nie znam. Trzeba mieć dystans :3

      Usuń
    8. Rose
      nie chodzi o krytykę, tylko oto, że chcą mnie zniszczyć w GRZE i uczepili się mnie. No ileż można.

      Usuń
    9. (minuta szczerego śmiechu)
      jesteś naprawdę jakaś psychiczna. najpierw pchasz się na maksa wszędzie, robisz zamieszanie, szum, dążysz do tego by o tobie napisać, gdy jednak to się dzieje, masz pretensje. z jednej strony się nie dziwie, bo nic dobrego o tobie nie da się napisać, a z drugiej żal mi cię, bo coraz bardziej uświadamiamy ci, że barwny zaczął upadać od czasów twoich ekscesów. zamiast skupić się na blogu wolałaś robić afery w komentarzach to nie dziw się teraz, że jest jak jest.

      poza tym nie klnij tutaj, jak nie umiesz się wysławiać to tego nie rób. bo nawet w nerwach takie k**** u nastoletniej dziewczyny jest żałosne.

      Usuń
    10. Barwny kontra Brudny? Haha, no porównuj sobie, porównuj. Masz mósg? (ala adaś tekst). Walisz ortografami żałosne dziecię.

      Usuń
    11. Dobrze, Ty już mnie tu nie pouczaj czy ja się umiem wysłowić. :) No sorry, ale to, że próbuje jako tako podnieść bloga to nie jest robienie wokół siebie szumu. SPIER-DA-LAJ.:) Może być?

      Usuń
    12. Hahahaha, kto mówił że BS upada? Lol, lula wróciła, rozkręca się wszystko, może powoli, ale ważne, że są komentarze, statystyki, czytelniki. Nie bierzecie tego pod uwagę, ponieważ.. nie umiecie liczyć!

      Pozdrowionka
      Dziwna102

      Usuń
    13. następny post będzie o tym że xylo odeszła i że barwny upada czyż nie? : )

      Usuń
    14. ja nie umiem ortografii: 'czytelniki', 'mósg' brawo!!!

      nie po prostu już kiedyś pisałem, by nie kląć, bo czytają to też młodsi. z resztą niektórzy po prostu nie lubią takich wyrażeń, więc oszczędź ich sobie ;]

      Usuń
    15. Chłopak, który ma na avatarze roznegliżowanego faceta (prawdopodobnie z devka) oraz dziewczyna, która ma na avatarze blondynkę:

      Skinny Boj ma trochę racji. Lu pchała się wszędzie by była rozpoznawalna, fajna i tru. Jednak takie są nastolatki (którą także jesztem) Chcemy być fajne, zeby nas zauważyli, chłopaki się oglądali, a jak ejst naprawdę? Żałocha.

      Dziwna102:
      Nie bądź jak Adam i nie wylewaj się tak na Skinny Boja, ponieważ zachowujesz się dokładniej tak jak on w stosunku do Lu.

      Usuń
    16. co z tego jakiego mam avatara? omg Ty masz gościa w szelkach i co z tego...

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    18. :/ No przykro mi bardzo Grabażu. Szkiny Boj zalazł za skórę wszystkim, a teraz.. sam widzisz co robi. Lu- trudno, lu to lu i lu rządzi, robi to dla zabawy, nie dlatego, żeby kogoś zranić. Napiszę wprezentacji "Lol jaki fat girl, jestem O.o" i co, od razu kogoś tym obrażam? Czym lula tekstem o bliźniaczkach obraziła Adama, proszę, podaj kilka dowodów! Ok, natomiast Fat Boj to Fat boj i każdy wie jaki jest nieuprzejmy i cha**ki w stosunku do Luli.

      (NIE KLNE bo ty sie tym za bardzo rozjuszasz, Adasienku)

      Usuń
    19. jaka ona jest biedna w tym wszystkim i taka niewinna... a ja zły Adam nie wiadomo dlaczego się na nią niby uwziąłem. to smutne

      Usuń
    20. Dirty Stardoll to jest plotkarski blog. W tenże plotkarskim blogu piszę się o różnych rzeczach. Jako, że Adam bardzo "lubi" Lulę postanowił napisać o tenże bliźniaczkach. A to, że artykuł nadaje się na Pieroga Rosku to już inna sprawa..

      Usuń
    21. Skinny powiedział, że niby BS upada, a ma jakieś powody? Odeszły stare, sa nowe redaktorki i jest cool :P

      Usuń
    22. tak ty doszłaś i jak feniks z popiołu odrodził się od razy w rewelacyjnego bloga :]

      Usuń
    23. Skinny to już jest po prostu chamskie. Mam wrażenie, że na siłę chcesz wmówić każdemu, że to WŁAŚNIE Lu ponosi winę. Fakt, po części jest to jej wina, ale także twoja oraz Smilice. Powinniście zachować się jak dorośli i ją albo ignorować, albo załatwiać takie sprawy na gy, gy. Ale co ja wiem... Przecież jestem kolejnym parapetem, który uważa sie za dorosłą..

      Usuń
    24. nie chamskie tylko szczere. i to dziwna próbuje mi coś wmówić. każdy myśli o niej co chce. ja nie spowodowałem spadku/upadku BS, ani Smilice. my tylko opisujemy co tam się dzieje.

      Usuń
    25. to jak pisanie o madzi z sosnowca,wszędzie na pudelku jej pełno

      Usuń
    26. O Boże,Boże.A trzeb abyło takiego gówna narobić?Kazał Ci ktoś?NIE.I o czym tu mówić?No przepraszam bardzo.Ogarnij się dziecko!Pomyśl jeszcze raz co robiłaś,robisz i będziesz robiła.Jak dla mnie Ty sie z tego nie wytoczysz. -,-

      Usuń
    27. Nie będzie notki o xylo bo ona sobie z barwnego tylko odeszła. Olała go. c:

      Usuń
  14. JEZU ZNOWU O LULI WY CHCECIE JĄ ZNISZCZYĆ CZY JAK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochany ona sama idealnie to robi. by tylko piszemy o tym co ona robi/ zrobiła. to wszystko.

      Usuń
    2. no to po co o tym pisac już 7 raz abyśmy przeczytali znowu,jaka ona psychiczna,głupia nie normalna i że przez nią barwny upada

      Usuń
    3. yyy gdzie kto napisał, że jest głupia i nienormalna? nie wymyślaj, ok.

      Usuń
    4. Napisałeś w komentarzach, że jestem psychiczna. :) CZUBKU!

      Usuń
    5. w komentarzach, a nie w poście.

      Usuń
    6. "Barwny upada"? Serio, Skinny Boy? A niby dlaczego? Lu go odbudowywuje, wg mnie jest wszystko w porządku, CZEMU UPADA?:/

      Usuń
    7. gdyby tak nie było blog nie został by zamknięty, z resztą coraz mniejsza liczba komentarzy i innych czynników, o których pisałem na to wskazuje ;d

      Usuń
    8. ta,tylko ze jak na razie to wy niszczycie bloga pisząc ciągle o niej,nawet jej za to nie przeprosiliście,za ten post,który nie ma najmniejszego sensu=wyssany z palca

      Usuń
    9. który post? ja jej nie mam za co przepraszać. prawda w oczy kole, tak jest i było. przykro mi ;]

      Usuń
    10. NO TO PRZEPRASZAM BARDZO,ALE TY NA PRAWDĘ JUŻ NIE MASZ CO ROBIĆC TYLKO PISAĆ O JAKIEJŚ LULI Z NETA KTÓREJ NAWET DOBRZE NIE ZNASZ,NIE ZNASZ NAWET JEJ OSOBY,A MÓWISZ JAKA JEST

      Usuń
    11. ja jak już wspomniałem o Luli przestałem pisać...

      Usuń
  15. Lula skoro tak cie to wkurza to po chuja robisz sensacje. Raz jesteś na Barwnym, raz nie. Blog skrzaniłaś i dałaś jakąś podróbkę Hannah879. Czyli dziwną 102 czy jakoś tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką sensację? Bo próbuje odbudować bloga to jest sensacja? Aww, słit. -,-

      Usuń
    2. No ale kiedy już Jula uświadomiła sobie że źle robi, to zaczęła klnąć i zwalać winę na nas że psujemy jej 'karierę'. Po co? Po to, żeby zrobić z siebie ofiary, wzbudzić współczucie i zjechać mnie i Adaśka.

      Usuń
    3. Ale co źle robię? Bo próbuje do kurwy nędzy odbudować bloga to jest źle? Nie no, jestem na blogu na którym pisze hołota. A że klnę to ty się nie dziw. :) Bo jeszcze kiedyś bardzo się zdziwisz.

      Usuń
    4. Huheuheh.. a czemu nazywasz mnie podróbką hanny jakiejśtam?

      Adam - kasia przeklnęła, a ty nic (cyt. chu*a) no cóż, widać jaki jesteś jednostronny. Żałosny.

      Usuń
    5. nie po prostu Lula tego nadużywała proste.

      Usuń
    6. Bardzo ciekawi mnie pomysł na nick: The Son of a mutherfucker. Śmiesznie się zeszło,bo praktycznie w tym samym czasie co Adam zmienił swój na : The son o bitch...
      Co do dziwna102-nie ukrywam,zastanawiam się,czy może nie jest to po prostu drugie konto bloggera LU. Czyżby nie służyło wyłącznie do jej chwalenia i miażdżenia przeciwnych??

      Usuń
  16. Nikt jej nie chce zniszczyć. Mówicie, że szukam tematu na tanią notkę?
    Zanim napisałam tą notkę, miałam co 5 minut wiadomości na stardoll albo na gg o treści "kiedy w końcu coś napiszesz". Nie pisałam - źle. Napisałam - jeszcze gorzej.
    Nie wezmę jednak przykładu z Luli i nie zacznę tu klnąć bo byłoby to nie na poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nikt... tylko Wy. -,- To jest naprawdę żenada. I też byś klnęła gdyby się ktoś ciebie uczepił w necie czy w realu.

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jaką mam ochotę napisać Ci teraz co myślę o niektórych komentarzach i twoim 'monologu' niczym z Hamleta. Ale są pewne granice których nie wypada przekraczać... Ja akurat się hamuję, bo nie chcę psuć sobie reputacji.

      Usuń
    3. No właśnie, są pewne granice. Ja też już mam dość. Cokolwiek nie zrobię, czy źle czy dobrze, notka o mnie. Stuknij się.

      Usuń
    4. Gdybyś zajęła się swoim blogiem tak jak moim, to wyszłoby na dobre. Siedzisz tutaj na blogu którego ponoć nie lubisz i piszesz komentarze zamiast zająć się rozkręceniem barwnego.

      Usuń
    5. TO MAM PISAĆ POSTY 24H?:< Mam nie wchodzić na inne blogi? :< Smutne.

      Usuń
    6. Smilice rozwaliłaś system :D haha

      Usuń
  17. Zacytuję grabaża:
    Tyle, ze ludzie mają parszywy zwyczaj (szczególnie Polacy), żeby każdą sensacje rozgłosić, napisać tak, że po paru dniach ma się ochotę wymiotować na tęczowo. Poza tym Stardoll to nie real lajf, więc nie powinniście tak rozgłaszać jednej rzeczy. I na koniec: trochę empatii kufa. Mogę się założyć, ze gdyby ciebie ktoś zaczął obsmarowywać tak jak ją, byłaby wielka afera. Wczuj się w nią trochę. I już tak normalnie na koniec: TOLERANCJA I SZACUNEK!

    NIE! Nikt się nie zastanawia co mogę czuć, bo w końcu CO TERAZ ZROBIŁAM?! Próbuje odbudować bloga, to takie złe? Naprawdę: takie złe? I teraz naprawdę, zacznę się mścić na Adamie, i Olce publicznie. Chyba, że usłyszę magiczne słowo za TEN post. Może tamte wfaktycznie: były prawdą, ale ten jest już wyssany z palca, byleby o czymś napisać
    Nie znacie granic, nie macie litości nade mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cię za coś przepraszać? ja od ciebie nigdy nie usłyszałem TEGO słowa za to jak się zachowałaś w stosunku do mnie i co zrobiłaś. tyle na ten temat.

      Usuń
    2. Usłyszałeś! Gdybym nie usunęła konta gossipgirl.pl to bym ci wysunęła dowody! Przeprosiłam cię, ale znów o mnie napisałeś. Świnio, jesteś zwykłym, podłym, bez litości człowiekiem. Są pewne granice.

      Usuń
    3. co?! napisałaś by potem znów w komentarzach zrobić to co kiedyś. oo ja jestem bez litości i podły... i kto to piszę.

      Usuń
    4. z resztą kto ostatnio mnie wyśmiewał i dalej ma tą prześmiewczą nazwę na bloggerze? szkoda mi słów.. po prostu

      Usuń
    5. Wcale nie! Ja w komentarzach po przeprosinach po tobie nie jechałam, ale wtedy ty napisałeś "bezbarwny stardoll".

      Usuń
    6. Aww... zostałam zacytowana *.* . Dziękuje :D . I to prawda. Smilice i Skinny Boj powinni cię przeprosić, lub przyznać się do błędu. Co jak co, starasz się odbudować, poprawić ten blog.

      Usuń
    7. ale Cię tam nie obraziłem. tylko napisałem o tych głupich pomysłach i o tym, że wypłaciłaś kasę na duze_stopy...

      Usuń
    8. Ale liczy się fakt, że mnie skrytykowałeś. Uważaj żebym ja zaraz cię nie zaczęła obrażać.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. haha czyli za to, że skrytykowałem twoje zachowanie, ty jak dziecko w przedszkolu: a on mi to zrobił to ja mu muszę oddać, tak? brawo

      z resztą ty od dawna już to robisz, więc bez różnicy.

      Usuń
  18. Jezu!!! Wszystkie notki kręca się wogół LULI!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lula, Lula, Lula, Barwny Stardoll, Lula, Lula..
    Nie uważacie, że robi się to nudne ?
    DS zamienia się w tani brukowiec.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam , że blog był naprawdę fajny. Lecz gdy raz xylo poprosiła o pomoc Lulę wszystko się zawaliło. Najpierw konkursy , głupie treści itp. Potem blog na chwilę był pod znakiem zapytania. Znowu był zadbany. Potem jakimś cudem Lula znowu na nim piszę. Wszystko się wali. Xylogelena odchodzi a Lula wszystkich przeprasza. To trochę śmieszne. Zgadzam się , że ciągle Lula , Barwny , Lula ,xylo ... choć DS jest od chyba właśnie takich spraw. Żenująca była jeszcze ta wiadomość o bliźniaczkach. Nie wiem co dalej z blogiem i całą tą aferą.

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak JulieWolf rozwiązuje sprawy?
    Organizuje konferencje z gromadą innych dzieciaków i wypisuje do mnie pierdoły takie, że się w głowie nie mieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wpadła w jakiś obłęd :3

      Usuń
    2. facpelam

      czyli pierdoły dla ciebie,to pisanie normalnie z sensem,ojej czyli lula jezeli zartuje,to pisze pierdoly,jezeli pisze powaznie,to tez pierdoly?ok

      Usuń
    3. To jak Ty sobie wyobrażasz rozwiązanie sprawy? Przynajmniej chce się z tego pośmiać.

      Usuń
    4. No to się śmiej ze swoich wiadomości :D Masz racje, były tak głupie, że aż śmieszne.

      Usuń
    5. Smilice, nie chcę cie oskarżać ani obrażać, ale czy uważasz osoby, które w jakiś tam sposób próbują uświadomić Wam, że to już jest po prostu mobbing (na Lu oczywiście) są "głupimi dziećmi, które nic nie rozumieją"?

      Usuń
    6. No to właśnie się z nich śmieje (i z wiadomości mojego synka - Wiktorka i męża Marcelka.:)).

      Usuń
    7. LULA NIE,TY NIE MASZ PRAWA NIC MOWIC,JAK ZWYKLE DS MUSI MIEC RACJE,NEI MOZESZ ODBUDOWAC BO WYJDZIESZ NA TYM ZLE,NIE MOZESZ PISAC NA BLOGU,BO WYCHODZI NA TYM TEŻ ZLE,BÓJ SIE OTWORZYĆ CUKIERKA

      Usuń
    8. Grabaż nie wiesz jak zachowują się 'dzieciaki' Lu. nie piszą, jesteś ble i nie rób tak. nie przebierają w słowach, są agresywne i natarczywe. poczytaj sobie komentarze pod postami o BS lub JW. z resztą groźby są karalne, a nie zaprzeczę, że i takie coś dostałem ;]

      Usuń
    9. AHAHAHAHAHA. :D Nie no, to jest dokładnie to Wiktor :D

      Zgadzam się z Grabażem. Nie wiem czy jesteście świadomi, ale z takim czymś MOŻNA iść na policję. Oczywiście nie mówię, że to zrobię. ;>

      Usuń
    10. 'robisz wszystko specjalnie i uwierz że zrobię wszystko żeby cię zniszczyć.' ja z tym na policję też mogę iść :]

      Usuń
    11. Dobrze, powiedz im, że pewna nastka chce ci zniszczyć życie. :<

      Usuń
    12. JEZU,PRÓBUJE ODBUDOWAĆ BARWNY BO RUNIE,A WY W TYM NA SIŁĘ CHCECIE PRZESZKODZIĆ,CZY WASZE PRZEZNACZENIE BLOGA TO NISZCZENIE WSZYSTKICH BLOGÓW O STARDOLL?

      Usuń
  23. Ah... ludzie to nie mają serca. Dlaczego piszą ciągle tylko o barwnym, ciągle o Luli? Co ona zawiniła, że tak się mszczą? Przecież nie zaszła konkretnie im za skórę, czy kiedykolwiek wcześniej ich oczerniła? To może tak teraz zacznijmy pisać o Dirty Stardoll? Będzie Wam wesoło? Może i Lula miała swoją 'czarną' przeszłość, ale te posty to tylko monotonne powtarzanie tych samych historii. Bez sensu. Co to da? Czy wy już doszczętnie chcecie ją wyprowadzić z równowagi, tak żeby całkiem zamknęła blog i w ogóle już się Wam nie pokazała na oczy? To tylko kolejna okazja do napisania postu, wywołania afery. Jest wiele ludzi, którzy mimo waszych tekstów nadal będą czytać bloga barwnystardoll, pomimo tego, że niektórzy zostali omamieni i zbuntowani przeciwko niemu już nie jednym postem Adama. Proszę Cię Smilice nie przyłączaj się do Adama. Nie zmieniaj się w niego. Na dobre Ci to nie wyjdzie. Ja mam o nim swoje zdanie i nie chcę mieć takiego samego o tobie. Lula - teraz zwracam się do Cb. Nie poddawaj się! To nie koniec. Jeszcze zdołasz odbudować ten blog. Ja Ci kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jej się uda! :) Dobrze, że są takie osoby jak Ty, Ado, które zawsze potrafią podnieść leżącego na duchu ;DD

      Usuń
  24. Ta Lula już mnie denerwuje a tym bardziej posty o niej.
    Zabłysnąć chce i tyle wam powiem -.-
    A barwny stardoll spadł na psy oczywiście wiecie kogo to wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wina TEJ KTÓREJ IMIENIA NIE WOLNO WYMAWIAĆ. Chlip. :<

      Usuń
    2. Hah. Wychodzi na to że Voldemort jest dziewczyną

      Usuń
    3. A może najlepiej by było gdyby przestać mówić o Barwnym i Luli ? Każdemu by pasowało.

      Usuń
    4. wszystkie komentarze piszą że już nie chcą postów o luli,lecz adasiek wie najlepiej co dla nas najlepsze czyli...tadtaaaaa....PISANIE DALEJ NA SIŁE O LULI!!!!!

      Usuń
    5. ty chyba czytać nie umiesz? nie ja napisałem posta. ja już skończyłem rozdział z napisem lula.

      Usuń
    6. wielka mi różnica,2-3 albo nawet tydzień nowy post o luli będzie nas czekał

      Usuń
  25. sama niewiem... nie pisano nigdy o tej dziwna102, a ona już jest uprzedzona do DS... może to dlatego, żeby przypodobać się właściciejce bloga? moim zdaniem, dziwna stanie się ... po prostu dziwna, i chce aby wokół niej było zamieszanie ... :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok. Nie napiszemy już o Luli. To rozwiąże problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Stop promowaniu głupoty! STOP LULI

      Usuń
  27. Po tylu żenujących sytuacjach wątpię żeby blog nadal był the best xd Ale ciągle tylko BARWNY! Przy stardoll.ocom tyle tego nie było ;0

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale się przyczepiliście ... ten post prawie niczym się nie różni od poprzedniego dotyczącego BS. To może Dirty też 'upada' skoro nie potraficie znaleźć ciekawszej 'sensacji'.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dirty nie upada. I nie upadnie, czy wam się to podoba czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upada. I koniec. Czy TOBIE się to podoba, czy nie.

      Usuń
    2. Nie. O! Teraz ja wam nie dam spokoju, hihi :)

      Usuń
    3. Już wcześniej nie dawałaś im spokoju. Teraz możesz nie dawać im spokoju bardziej. ;p

      Usuń
    4. LULA jesteś żałosna

      Usuń
  31. Zupełnie zgadzam się z Eweliną ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba jest to jedyne rozwiązanie koniec postów o Luli. Co zrobiła to zrobiła. A dookoła Stardoll jest mnóstwo kontrowersji , kradzieży itp. I wszystkim pasuje (chyba)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niet. Ja żądam przeprosin za ten post. Ode mnie przeprosiny już Adasiek dostał dawno temu. Teraz ja chcę żeby mnie przeproszono za ten post.

      Usuń
    2. To chyba mało komu się podoba, ale co niby można by zrobić? Innego człowieka samemu nie zmienisz. Poza tym jest ich zbyt dużo i nawet tak naprawdę nie wiem kim oni są.

      Usuń
  33. Wy w ogóle nie doceniacie tego bloga. Owszem, nie pisałam długo bo nie miałam konta. Teraz je odzyskałam i napisałam notkę jak najszybciej. Adasiek też staje na głowie żeby coś dla was napisać. A wy co? (nie mówię, że wszyscy) Tylko wiecznie wam coś nie pasuje. Nie pamiętam chyba notki, w której napisalibyście że wam się podoba. Bo nie ma to jak zjechać redaktorów. Wyobraźcie sobie że wszystkie blogi o stardoll tylko klepią kasę na pisaniu. Popatrzcie chociażby ile kosztują reklamy na niektórych. Na naszym blogu nie ma reklam. Piszemy bezinteresownie otrzymując w zamian jedynie obelgi i poniżenia. Nie chodzi mi o to, że chcę kasy za pisanie bloga. Chciałabym po prostu żeby czasem ktoś to docenił. Ewelina pisze że DS upada, a Ada się zgadza. Na jakiej podstawie tak twierdzicie? Bo Lula tak powiedziała? Jeżeli nie lubicie tego bloga, to nikt was tutaj nie trzyma. Nie chcecie go czytać, to nie czytajcie. Dla waszej wiadomości od kilku dni szykuję notkę na 7 maja. Poświęcam każdą wolną chwilę na planowanie co zrobić na blogu, albo na pisanie nowych notek na przyszłość. Adasiek ma teraz matury, ale i tak zajumje się blogiem. Ale tego nikty nie widzi. Ludzie tylko wytykają nam każdy błąd. Ale tak czy tak, nie poddamy się. Możecie nadać temu blogowi tytuł najgorszego, a my i tak będziemy pisać chociażby dla kilku osób które mają do tego bloga jakikolwiek sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. Zwracam Ci honor, ale ludzie już tacy są. Na krytykę odpowiadają krytyką i nic na to nie poradzisz. Tacy już są.

      Usuń
    2. To c? Mam sie nie bronic? Ale sami sobie to zapewniacie, ludzie pisza ze nie chca o mnie, a wy dalej... J

      Usuń
    3. Dla mnie ten blog jest ekstra

      Usuń
    4. Smilice, kochanie jesteś super, pamiętaj to:)

      Adaś też jesteś super, tylko momentami się za bardzo wczuwasz. Nie atakuj tak tej naszej przygłupiej LULI bo jej to można gadać, tłumaczyć jak pastuch krowie.

      3-majcie się a przy okazji powodzenia w realu. Dziękujemy za to, co dla nas robicie, pełen szacun:)

      Usuń
    5. Ja również Wam dziękuję za to że go piszecie. Za to, że potraficie to pogodzić z życiem realnym. A już uwielbiam Was za to, że "temperujecie tym 'gwiazdkom' nosy". Osobiście nie znoszę : przekleństw, chamstwa ani tego typu rzeczy. A to co wyczynia Lula to (przynajmniej dla mnie) jest poniżej poziomu. Może nie do końca ten post, ale poprzednie. A jeśli ktoś mnie wkurza (nawet bardzo ;/) to nie "kurw*e na prawo i lewo, tylko kulturalnie wyjaśniam. Dziękuję Wam ! (i to nie jest podlizywanie się).

      Usuń
  34. czytam te komentarze i niektóre doprowadzają mnie do śmiechu. wybaczcie. jeżeli wiecie, że post jest o BS, a was to znudziło to po prostu nie czytajcie i nie komentujcie. Mnie ten temat też trochę nuży, ale prawda leży zawsze po obu stronach - BS upada, Lula narobiła trochę głupot - fakt. ale i DS póki co za bardzo się czepia tego tematu. poprzednie artykuły naświetliły sytuację na blogu i osoby zainteresowane problemami same będą śledziły rozwój wydarzeń. po prostu

    OdpowiedzUsuń
  35. ŻENADA! Ludzie, nie macie się o co kłócić? A nie, zapomniałam. Po to ten blog... Rzygać mi się chce jak widzę wasze komentarze i argumenty w stylu "nie masz mózgu"... >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki to już nasz Stardollowy świat co poradzisz ? Jeśli jedna osoba Cię skrytykuje pojawiają się kolejne i kolejne. Wiem. Sama też nie chciałabym znaleźć się na miejscu Luli. DirtyStardoll jest właśnie od takich ploteczek. Nikt nikogo do czytania nie zmusza.

      Usuń
    2. No niestety... W takim świecie przyszło nam żyć... Nie czytałabym tego wszystkiego, ale dirty stardoll uzależnia >.< Nie wiem czy w tym pozytywnym czy negatywnym świetle

      Usuń
  36. SMILICE! :D

    A w ogóle to czas zajadać się popcornem i czytać komentarze. :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze to tak tu sensacji nie robi post ''nigdy nie robił i nie będzie robić'' tylko komentarze je można czytać do jutra... A tak wgl . to Lula chce się ''naprawić'' nic do tego nie mam, ale czemu jej to utrudniacie choć za nią nie przepadam to posty o BS i o niej robią się nudne popatrzcie co 2 post o niej !

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej:) Nie ma na całym stardoll bardziej prymitywnej i sprzedajnej osoby jak ukrywająca się pod pseudonimem LULA JulieWolf. Zasłużyłaś sobie stuprocentowo na takie traktowanie; na każde przykre słowo, na każdy "pocisk". Sama doprowadziłaś do tego, że stałaś się bohaterką co drugiej notki na DirtyStardoll. Bo kto normalny, przy zdrowych zmysłach robi takie cyrki ze swojej osoby? No kto?

    OdpowiedzUsuń
  39. Skoro xylo odchodzi z sd to czemu niedawno zaczęła pisać na uzależnionych?!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja pierdole. -,- Lula to niedorozwinięte,popieprzone do granic możliwości dziecko.Przepraszam bardzo.Tyle.

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślałam, że tylko Adam kurczowo czepia się każdej rzekomej 'afery'. Strasznie się zdziwiłam widząc, że kolejny post o Luli jest autorstwa Smilice, którą postrzegałam nieco inaczej.
    Za moment wyjdzie, że jestem pieprzonym lizodupem, ale nie wiem, jak można wciąż jechać po jednej i tej samej osobie.
    DS za przeproszeniem przypierdoliło się do BS i Luli jak przysłowiowy rzep do psiego ogona. Całe to LULA-BUM jest tak monotonne, że robi się zwyczajnie żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tobą, że to ekipa DS uczepiła się LULI. Ona sama ich prowokowała, wręcz sama dostarczała gotowych materiałów. A gdybyś ty, moja droga była redaktorem poczytnego DS, nie napisałabyś o niej? LULA jest, można to tak określić, stardollową celebrytką - jest znana z tego, że jest znana. Sama się pcha gdzie się da i walczy o to, żeby zwrócić na siebie uwagę. Jest takim naszym wirtualnym odzwierciedleniem gwiazd Pudelka - Grycanek, one też same się wszędzie wbijają a później mają jeszcze pretensje, że krzywo o nich piszą. Takie wady i zalety sławy

      Usuń
  42. Weźcie kurwa się dzieci odczepcie od barwnego stardoll'a, bo takimi wścibskimi amatorskimi artykułami raczej nam nie pomożecie. Co was to obchodzi? Dajcie blogowi szansę, odpierdolcie się od Lulu i pozwólcie się ogarnąć. Moglibyście raczej napisać, że się stara o bloga, bo teraz jest już naprawdę dobrze. Przyczepcie się do czegoś innego, bo teraz wasza 'cudowna' ekipa robi wszystko, żeby tylko barwny upadł... Żal mi was kurna do kwadratu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ktoś ci napisze że to tylko gra : ))

      Usuń
    2. Wiktor - oczywiście, że tak, bo to jest 'tylko gra', prawda? :< Ale keidy dochodzi do temu przyjaciół, to są NAJPRAWDZIWSI NA ŚWIECIE, HAŁ SŁIT

      Usuń
  43. JA NIE MOGĘ :x

    Przestańcie mówić, że to tylko gra, okej? Sami widzicie, że Was TEŻ TO IRYTUJE. Piszecie tu i szarpią Wam nerwy, więc nie mówcie, że to tylko gra, bo kiedy dochodzi do temu 'przyjaciół internetowych' - to nagle to całe Wasze REALNE życie, hehsik :)

    Adam, uważam, że piszesz naprawdę dobrze. Bez urazy dla Oli, ale piszesz zdecydowanie lepiej i nawet kiedy sa notki o Luli, czytam je, bo robisz to ciekawie.

    Szkoda tylko, że tyle nerwów i czasu straciliście na Lulę. Ola - Adasiek już tak ją zjechał, że Ty mogłaś sobie darować tego posta. Wiesz co Ci powiem? To już jeszcze czyste chamstwo. Tsa, Lula zachowywała się źle, pisała rzeczy bez sensu i robiła wokół siebie zamieszanie - posty o tym zostały napisane. Nie wystarczy Wam? Xylo też się ostatnio bawiła, nawet JA się przyłączyłam do ich głupiutkiej zabawy, bo się z nimi kumpluję, ale Wy piszecie TYLKO o Luli, jakby była całym złem tego świata. To chore, zwłaszcza, że teraz Lula próbuje odbudować bloga. SAMA PRZYZNAŁA SIĘ DO WINY, tak, tak - 'dzięki' Wam. Zrobiła to i przeprosiła, zdaje sobie sprawę z tego, ze było to głupie. JEDNAK WY dalej tokujecie ten temat.

    Lula chce odbudować bloga, a Wy robicie wszystko, żeby ją dobić i by nie mogła tego zrobić.

    Cieszę się, że temat Luli jest oklepany i nie wszyscy będą się sugerować tym bezsensownym postem :)

    Inną sprawą jest to, że Lula nie dość, że tak jak my, jest człowiekiem, to tak jak my - jest dzieckiem, do tego ma też swoje problemy. Nawet takie 'wirtualne' przezwiska itd bardzo bolą. Nie zdajecie sobie z tego sprawy?

    Ajć, sory, zapomniałam - zdajecie. Przecież Was też boli, keidy Lu czy ktoś inny pisze, że jesteście podli albo coś. Ale to dlatego właśnie WY, a nie kto inny pisze tego bloga. Wybraliście taką tematykę, nigdy nie spotkacie się z czymś, co będzie odpowiadało wszystkim. Powinniście być profesjonalistami i NIE KOMENTOWAĆ tych postów, bo one MAJĄ budzić kontrowersje, a nie pobudzać Was do kłótni z osobami, które właśnie obsmarowaliście.

    Mamy rozumieć, że więcej o Luli nie napiszecie, tak? :) I jako REDAKTORZY TAKEIGO bloga, nie komentujcie więcej i nie wdawajcie się w 'bójki' z czytelnikami - takie emocje mają budzić Wasze posty, a komentując je, niszczycie swoją reputację.

    I teraz spójrzcie na to obiektywnie - Julii jest naprawdę przykro, że taka ją przezywacie i niszczycie jakiekolwiek szanse na powstanie. Wam jest trochę smutno, że taki obrót przybierają te sprawy - więc po prostu przestańcie. I nie jeździe tak po sobie, bo to jest po prostu NIEMIŁE.

    Wiecie co jest najgorsze? Że zostałam teraz współwłaścicielką bloga BS, doszły nowe redaktorki, ale Wy nie zwracacie tak naprawdę uwagi na bloga czy redaktorów, czy czytelników - chodzi o Lulę, pod którą zawsze jest zawsze milion komentarzy.

    Wymyślcie ciekawsze tematy. I wiecie co? Pisać brukowca, to nie znaczy pisać chamskie rzeczy i niszczyć życie innym. Jeśli nie wiecie co to znaczy - sprawdźcie w słowniku

    Kamoszkosky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z twojej wypowiedzi wywnioskowałam, czytając między wierszami, że jesteś zawiedziona tym, że mimo, że dostałaś się do załogi Barwnego Stardolla nie wzbudzasz takiego zainteresowania jak LULA.

      Usuń
    2. Do większości poruszonych kwestii nie będę dokładać swoich trzech groszy, bo mi się nie chce, ale jedną sprawę MUSZĘ skomentować:

      Adaś pisze lepiej od Smilice? ŻARTUJESZ? O.o Bez urazy dla Adasia, jego styl znacząąąąco się poprawił przez jego staż na DS, ale ten post Smilice czytało się o niebo lepiej niż te, które przez ostatnie miesiące widniały na blogu.

      No, ale każdy ma swoje zdanie ;)

      Usuń
    3. No nawet głupie notki od Luli są ciekawsze od Adaśka...

      Tsa, bo ja bym chciała być obsmarowywana na tym blogasku jak Lula, czuć się tak jak Lula i być tak smutna jak Lula, o, i żeby mnie wyzywali jak Lulę. Tsa - marzę o tym.

      Chodzi mi o to, że tak naprawdę piszą o BS, a nie chodzi im o bloga. Chodzi im TYLKO o Lulę.

      Ale możesz sobie myśleć co chcesz, wisi mi to

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O ironio <3

      Jeśli to Twój sposób na wciągnięcie mnie w bezsensowną dyskusję to nie, dziękuję :)

      I do gorgeous: TAK, SRSLY.

      Usuń
    3. hehsik, uznałam, że jesteś taka głupia, że nie będę się z Tobą wdawać w żadne konfrontacje i usunęłam tamten komentarz, nie licz na żadną odpowiedź ode mnie, słońce pierdzące :*

      Usuń
    4. Wiesz, swoim komentarzem i obrażaniem mnie (którego nie mogę zrozumieć, czemu?) udowadniasz swoją głupotę, nie moją...

      Zaprzeczasz sama sobie, tak w ogóle, no ale logika nie jest mocną stroną wszystkich ludzi, trudno.

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. Do miała być odpowiedź do komentarza kejts

      Usuń
  46. Znowu o niej ? Nie che mi się czytać notek o tym kimś, nie będę na notki o jej wygłupach, wzlotach, upadkach czasu marnowała.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedyś barny był jednym z lepszych blogów.Teraz porażka.Nie wiem poco to robią ale niszczą go!!
    P.S.Może kolejna notka nie będzie o barwnym?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń