niedziela, 29 kwietnia 2012

Urodzinowy tydzień - dzień 1




Rok temu 7 maja 2011r. na naszym blogu pojawiła się pierwsza notka!
Teraz Dirty Stardoll jest blogiem dość znanym i kojarzonym w świecie stardoll.
Mamy już prawie 1000 obserwatorów i wielu wspaniałych fanów, którzy czytają wszystkie nasze bazgroły i rozwijają arcyciekawe dyskusje. Jak to napisał w swojej prezentacji były redaktor magdomilowicz – „razem stworzyliśmy potęgę”. 

Jednak nie zawsze tak było. Początki były bardzo ciężkie. Jak w ogóle powstał Dirty Stardoll? Opowiem wszystko. Jeśli chcecie, przeczytajcie. :)

Była niedziela 1 kwietnia 2011 r.
Znudzona siedziałam przed komputerem, przeglądałam blogi i stwierdziłam, że nic się na nich nie dzieje.
Miliony blogów o stardoll, w których jeden od drugiego kopiował notki o darmówkach – to już było. Przereklamowane.
Świat blogów o stardoll potrzebował czegoś zupełnie nowego. I stało się!
Właśnie wtedy w mojej głowie zrodził się pomysł założenia bloga który nie będzie się bał pisać o wszystkim, co najciekawsze. Który wyjawi wszystkie zatajone przekręty stardollowiczów.

Kolejne pytanie: kogo zaprosić do pisania bloga?
Pierwszą osoba, która wydawała się najodpowiedniejszą był magdomilowicz.
Myślałam że nie ma szans na to, aby Magdo się zgodził.
Wiedziałam o tym, że ciągle zabiegany grafik nie będzie miał za dużo czasu na pisanie bloga.
Zapytałam go o to przy okazji. Akurat prowadziłam z nim małą 'transakcję'.
Odpowiedź jednak mnie zadowoliła.
"W sumie mogę coś tam wybazgrać od czasu do czasu".

Były już 2 osoby, ale uparcie twierdziłam że to za mało.
Proponowałam pisanie na blogu i_am_collector,  ale powiedziała stanowcze "nie".
Zaproponowałam współpracę dziewczynie o nicku djdomka1, która w efekcie nie napisała żadnej notki na blogu.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego...   
Kiedy napisała pierwszą notkę nie spodobała się ona mi i magdomilowiczowi, więc została usunięta. Pamiętam, że dotyczyła krytyki nagłówka z bloga uzaleznienil.blogspot.com.
Był to dla nas trochę słaby temat, więc podziekowaliśmy jej. Nie ważne, że była to moja znajoma. Blog był najważniejszy. Od tej pory pracowaliśmy na sukces. Chcieliśmy dopracować każdy szczegół.

CIĄG DALSZY NASTĄPI :)
W następnej części dowiecie się jak wyglądały przygotowania do wielkiego otwarcia. Poznacie pierwsze nazwy bloga, oraz pierwsze pomysły na jego wygląd.

____________________________________________________________
REKLAMA:
stardollowe-triki.blogspot.com  <-- BLOG, KTÓRY ZASŁUGUJE NA BRAWA 
stardollowe-triki.blogspot.com <-- BLOG, W KTÓRYM PRZEWAŻAJĄ KONKURSY 
stardollowe-triki.blogspot.com <-- BLOG Z NAJNOWSZYMI INFORMACJAMI
stardollowe-triki.blogspot.com <-- BLOG,  NA KTÓRYM ZAGOŚCI LOTERIA Z DOŁADOWANIEM SS I 500SD 
stardollowe-triki.blogspot.com <-- BLOG, NA KTÓRYM CZUJESZ SIĘ DOBRZE

31 komentarzy:

  1. Czekam na następną część.

    JAGODOWA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, bardzo ciekawy początek :D

    Jak sobie wyobrażałbym redaktorstwo Ciotki Gośki na tym brudnym blogu? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać następnej części :)

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następną część, ale bez reklam w notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście niepowtarzalni ten blog jest lepszy nawet od stardoll-i-my uwielbiam was!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EE, to jest inna tematyka, więc jak można SiM porównywać do DS? :) Co za dziecko słońca. :<

      Usuń
  6. Ciekawe jest to, że blog jest ważniejszy od znajomości/przyjaźni ;>
    Artykuł dość dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to zdziwiło, lol.

      Usuń
    2. Czy wy byście pozwolili, żeby jakaś osoba (nie ważne czy przyjaciółka) zniszczyła bloga? Ja nie sądzę. Jeżeli ktoś chce, żeby blog stał się popularny nie bierze pod uwagę znajomośći. Mając 5-letnią siostrę pozwolił by ktoś pisać jej? Nie ważne, że to rodzina. Ważne, że w tym wieku nie ma jeszcze zdolności...

      Usuń
    3. Przyjaciółka - NIE.
      Po prostu znajoma ze stardoll.
      Przyjaźnie nawiązuje tylko w realu i dla przyjaciela w realnym świecie olałabym wszystko :D

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać dalszej historyjki swojego ukochanego bloga <3 <3

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zaczyna. Czekam na więcej. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się doczekac kolejnej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. djdomka tu pisała? tego bym się nie spodziewała...
    czekam na następną część :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tym urodzinowym tygodniem! Gratuluje oryginalności. ^^ Oczywiście czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. zapowiada się ciekawie. pisz dłuższe posty, heh :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah... Czekam na ciąg dalszy ! Kocham takie wątki z życia wzięte ♥

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zniecierpliwiona! :D Czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Post ciekawy, tylko trochę krótki.
    Od dawna zastanawiałam się dlaczego nie było ani jednej notki od djdomka xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam wiele planow na posty a jak przyszlo co do czego to nie wiedzialam o czym bede pisac, tak jakos wyszlo. mimo to ciesze sie ze bylam w zarzadzie chociaz przez chwile :D

      Usuń
  16. jak ten czas leci, do jutra jeszcze troszkę :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, ale zgodzę się z Ruskiem :3 - za krótko. Czekam na więcej, mam nadzieję, że post będzie dłuższy, ciekawi mnie historia Dirty Stardoll ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm.. ciekawe :D ;3 czekam na drugą część :)
    BlackMusee

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe czy będzie ujęty w tej historii bloga wątek z przełomu roku - było ciekawie, chwilami gorąco, a wyjaśnień jak nie było tak nie ma (choć były szumnie zapowiadane)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, nie mgoę się już doczekać
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  21. Bloga czytam od samego początku jego istnienia i wszystko dokładnie pamiętam. To niewiarygodne, że w przeciągu roku stał się najpopularniejszym blogiem plotkarskim. : 3
    Czekam na dalszą część historii, bo post był naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń