niedziela, 1 kwietnia 2012

Adasiowe Pogaduchy - BadGerl..

W te, u mnie śnieżne popołudnie witam Was serdecznie w drugiej odsłonie mojego cyklu. Dzisiaj jak widzicie przepytałem dla Was wczorajszego zwycięzcę NCG BadGerl.. Wielu kojarzy go z jego niezwykłych stylizacji. Zanim zdecydowałem się na ten cykl otrzymałem prośbę przeprowadzenia z nim wywiadu. Dzisiaj nadarzyła się idealna ku temu okazja. Mam nadzieję, że dzisiejsza rozmowa Was bardziej zainteresuje niż ta ostatnia. Przyznam się szczerze, że uważam tą o niebo lepszą od ostatniej.



GG: Może na początek przedstaw nam się?
BG: Na imię mi Kamil, mam (prawie) 15 lat, urodziłem się w cudownym mieście (którego wprost nienawidzę)  Bydgoszczy.
GG: Powiedz nam jaki jesteś? Tzn opisz się w 5 zdaniach ;]
BG: Szalony, nieprzewidywalny. Czasem chamski. Miły dla tych, którzy są mili dla mnie. Jeżeli nie mam zbyt wielkiego bólu głowy, jestem również niezwykle zabawny :D
GG: Haha widać, że jesteś trochę szalony, jak również Twoje stylizacje. Skąd bierzesz te wszystkie pomysły?
BG: Zależy, jedną z moich inspiracji była katastrofa smoleńska, inną zaś teledysk do klipu Dody.
GG: Czyli można powiedzieć sytuacje z życia wzięte. Ale zdarzają Ci się takie 'normalne' stylizacje, czy zawsze starasz się stworzyć coś ciekawego?
BG: Czasem bywa coś normalniejszego, ale zawsze jest to kombinacja pary strojów. Po prostu czasem doll ma wszystkie części ciała na swoim miejscu :)
GG: Jak inni reagują na Twój stardollowy wygląd? Więcej jest pozytywnych, czy negatywnych opinii? Bo jak sam wiesz, wypadające oko nie każdemu może wpaść w oko.
BG: Zazwyczaj da się usłyszeć coś w stylu ,,Wow'', ale dziś przeczytałem, że przydał by mi się egzorcysta (co po części jest prawdą).
GG: Jesteś wyznawcą szatana?
BG: Ateistą, aczkolwiek moje stylizacje mówią co innego. Kocham prowokować ludzi motywami religijnymi.
GG: Nie boisz się porównań do MM, który też nie stronił od kontrowersji. Wszak jesteście podobni. Prowokujecie, lubicie Dodę, często dotykacie sfer religijnych.
BG:  Wiele osób mnie do niego porównuje, ale tak na prawdę mamy mało wspólnego.
GG: Czy jesteś kontrowersyjną osobą, lubisz prowokować?
BG:  Myślę, że tak. Wiele osób mi to mówiło, powoli zacząłem w to wierzyć.
GG:  Czy ta kontrowersyjność ogranicza się tylko do wyglądu, czy również do słowa? Przeczytałem Twoją prezentację i muszę przyznać, że rzadko można się z taką spotkać.
BG: Do słowa również. Wbrew temu, co pewny ,,anioł'' myśli, mam gadane, co widać na moim blogu.
GG: Pewny 'anioł'?
BG: Tak, on wie o kogo chodzi ;]
GG: A właśnie co do bloga. Co na nim robisz i co to za blog?
BG: Blog o różnych pierdołach dotyczących mnie. Jest również blog prowadzony przez _D_0_D_A_, na którym również jestem redaktorem.
GG: Masz zapewne wielu przyjaciół i wrogów. Czy stoczyłeś ostatnio jakąś batalię? Masz większych wrogów na sd?
BG: Nie wiem, czy mam wrogów, na pewno paru przyjaciół pokazało swoją prawdziwą naturę, i niech nie liczą na moją uprzejmość.
GG: Czy masz na swoim sumieniu jakieś poważne stardollowe występki?
BG: Najne. Ale mam jedną drobniejszą sprawę na sumieniu, o której już dawno wszyscy wiedzą :D
GG: Czyli?
BG: Chodzi o to, że dawniej na Stardoll byłem Natalcią :D
GG: Aaa rozumiem. Problem wielu chłopaków na Stardoll. A właśnie skąd wiesz o Sd i czy to jest twoje pierwsze konto?
BG: Wcześniej miałem konto obgryzek, które zostało w bardzo sprytny sposób wykradzione. A konkretnie dałem się nabrać na ,,magiczny link''.
GG: No tak za naiwność nieraz przychodzi nam wiele zapłacić. Jakieś plany na przyszłość?
BG: Pragnę zawładnąć światem różowych jednorożców, i przemienić go w świat mrocznych elfów :)
GG: <śmiech> Zdradź nam jakiś swój sekret?
BG: Hah, jest ich sporo :)
GG: Chociaż jeden, mały...
BG: Cóż, dawniej (zamierzchłe czasy, gdy stardollem władały pokemonozaury) niestety podkradłem jeden pomysł Atenie_13, za co ją serdecznie przepraszam do dziś :) Mianowicie chodzi o przebitą drutem doll. 
GG: Mam nadzieję, że Twoje winy zostaną Ci wybaczone. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za tą ciekawą rozmowę.
BG: Również liczę na rozgrzeszenie. Amen i dziękuję :D


Mam nadzieję, że wywiad się spodobał. Według mnie jest udany. 

A Wy jak oceniacie moją dzisiejszą pracę? Co myślicie o BadGerl?


see ya! cutienkisses247 (Adam)

91 komentarzy:

  1. Porządna inspiracja to podstawa... Ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak stardoll kiedyś wpadnie na to, by zacząć wreszcie odróżniać płci, to może wreszcie chłopacy będą mieli miejsce dla siebie na stardollu :D

      Usuń
    2. Mówi się chłopcy, a nie chłopacy, bo tak wsioki mówią...

      Usuń
  3. O kurwa nie mam słów na jego doll. Wchodze, "pacze": KIBEL. Bardzo oryginalne i tryska (BEZ SKOJARZEŃ *.*) zajebistością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, bez skojarzeń zawsze tworzy skojarzenia, moja droga, po za tym bardzo dziękuję za ciepłe słowa :D

      Usuń
    2. chociaż oznaczylabyś cenzurą ! :D

      Usuń
  4. O JA CIĘ XD

    Teraz przez ciebie Kamil, mam sumienie na stardollu, o którym zapomniałem. Udawałem kiedyś Kinge hah xD

    A co do stylizacji to boskie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, masakra. Dziwny traf chciał że to moje imię *_*

      Usuń
    2. @Agnik, BadGerl.. wybrał moje xD Hahah :D xD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. @Agnik coś nie tak? ;]

      Usuń
    5. Nie. Jest świetnie ;P

      Usuń
    6. aha ja byłem basia heloł :))

      to już mamy natalkę, baśkę i kingę, kto jeszcze?</3

      Usuń
    7. @Agnik Ahah, ok :D

      @Marceeeeeeel. hahaha :D Kto z chłopaków jeszcze gra na sd? Może Wiktor, Kamilutka16? :))

      Usuń
    8. No może jeszcze znajdzie się jakaś Kasia, Ania lub inne ;D

      Usuń
  5. MM jest o 10000% lepszy. z resztą to mój mąż! Z resztą ten cały BedGerl to tylko pusty kibel - i to jescze smierdzi. ZERO kreatywności.

    kingalenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty adasiek weś się lepiej za pisanie normalnych artykółów a nie piszesz o jakimś zatkanym śmierdzącym kiblu!

      Usuń
    2. Boże,widzisz i nie grzmisz. Jeszcze ciebie tutaj nie było?!

      Usuń
    3. @kolaszkowa: Wiesz co? Ja mam wujka, który jest psychologiem. Może załatwić Ci z nim rozmowę, co?

      Usuń
    4. zna ktoś dobrego lekarza?

      Usuń
    5. A idź Ty na wieś i odczep się od mojego najdroższego Kamilka :<

      Usuń
    6. Mój tata pracuje w szpitalu, może cię zarejestrować.. :D

      Usuń
    7. Jak masz takie problemy do idź do psychologa. Pusty kibel to ty masz w domu i od ciebie śmierdzi. Mówi się - Kto poczuł ten wytoczył

      Usuń
  6. Hahha, Kamiś : )

    Jak go można nie kochać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mroczne elfy.. mm niczym z Lineage II
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. DOSTAŁEM POZDROWIENIAAA :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bohater posta jest dość kontrowersyjną osobą, niemniej jednak jest kreatywny i to się liczy w dzisiejszej Stardollowej społeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. "pewien anioł" ma racje, no ale cóż, swiatem (SRANDOLEM) rządzi teraz obłuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale anioły tam jeszcze fruwajom

      Usuń
    2. latajo pani, a nie fruwajo

      Usuń
    3. ej bo nas zaraz 'dorosli' zlinczujo za to ze nie piszemy elokwentym slownictwem..................

      Usuń
    4. pani ja sie boje pani nich pani ni straszy pani

      Usuń
    5. 'srandoll'? można by bylo coś lepszego wymyślic*

      Usuń
    6. no najlepiej TOTYLKOGRADLAMLODZIEZYSLUCHAJACEJINDIEROCKAIMIEJACANIEDOWAGEOLL

      Usuń
  11. O niebo lepszy ten wywiad ;D A Kamil bardzo zabawny.

    i tak ps. do niektórych - nie mówcie, że ma talent, no bo tak to połowa stardolla ma talent, spojrzał na kibel i zrobił kibel, fajnie, ale talent to trochę duże słowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma talent :)

      http://uzaleznieni.blogspot.com/2012/03/stardollowe-talenty.html

      Kilkanaście osób to potwierdziło.

      Usuń
    2. Hehe, jeszcze mnie proponują do talentów przecież :D

      Usuń
    3. Nom, niestety :P
      No ale ja się nie czepiam, przecież tak trudno zobaczyć kto już tam był -.-'

      Usuń
    4. To według własnego uznania, ale wiesz - tyle osób nazywa się utalentowanymi i to słowo straciło na wartości.. ;/ Kogoś, kto ma ładną lalkę i od razu "łaa, masz talent", ale powiem szczerze, że Kamil wyróżnia się na tle innych stardollowiczów.

      Usuń
    5. No wiesz, to według własnego uznania. Uważam, że Kamil najbardziej się wyróżnia ze wszystkich stardollowiczów, bo go już trochę "obserwuję" :P Ale słowo talent nie jest tu odpowiednie.. "Talent" straciło na wartości, bo teraz ładna lalka albo "niezły apartament" od razu nazywa się niesamowitymi, a osoby, które je stworzyły, maja TALENT.

      Usuń
    6. Rozumiem, ma prawo Ci się nie podobać. Ale tak jak napisałaś "wyróżnia się", a do tego też trzeba "coś" mieć :3 Kilkadziesiąt osób próbuje zwrócić na sb uwagę i jakoś nie wychodzi, a Kamilowi się to udało.

      Usuń
    7. rzeczywiście , ten wywiadek lepszy , a to że mam talent można se mówić , i nie zabronisz . dziękuję i do widzenia .

      Usuń
    8. Sory za dwa komentarze, ale myślałam, że się nie wysłały ;oo
      Ej, zaraz, zaraz, nie mówię, że mi się nie podoba, wręcz przeciwnie. Tylko nie wiem, czy można to nazwać talentem. Zresztą widzę, że wiele osób ma inne zdanie na temat tego słowa.
      Ale dobrze, masz rację - nazwijmy to talentem. Jeśli on ma talent, to wiele osób, o których są posty na różnych blogach jako utalentowani, nie mają już talentu - przez Kamila poprzeczka jest wysoko postawiona.

      Sory za taką nieporządną wypowiedź, ale nawet mi się nie chce sprawdzać, piszę i omijam rzeczy, któe mam w głowie. ;d

      Usuń
    9. Hahah, ok, powiedzmy, że rozumiem XD

      Usuń
    10. Łatwiej - uznaję, że ma talent, ale niektórzy nie zasługują na to miano ;D

      ps. fajny avek, Audrey jest śliczna :3

      Usuń
    11. Ty też jesteś śliczna? ;D wierzę w to ;)

      Usuń
    12. Hahhahah. Jestem głupia XD
      W sensie, że też tak twierdzę XD


      OMG/S muszę odejść od kompa, widać skutki uboczne zbyt długiego przesiadywania.

      Usuń
    13. Hahaha, ale przynajmniej miłym akcentem zakończyłyśmy naszą dyskusję ;D

      Usuń
  12. Ciekawy wywiad :) Kamil jest bardzo kreatywny i pomysłowy, jak wczoraj zobaczyłam ten 'kibel' to byłam zdumiona :)

    PS chciałabym kiedyś na tym blogu przeczytać wywiad z Goniją :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło, Kamisiu, że Basię tutaj przeprosiłeś C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justysiu, mówiłem Ci, że czekam na odpowiedni momencik :3

      Usuń
  14. Szampon on chcę zawładnąć twoimi różowymi jednorożcami :o Poznał nasz secret xD Hahahah. Wywiad bardzo ciekawy, jestem pod wrażeniem, aż takiej oryginalności jeszcze chyba nie widziałam na stardollu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest mega ciekawy :D hahaha xD ciekawy wywiad :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuuuuuuuu... Kamil *v*
    Wywiad niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nacioooszek :D Muahahah :D
      Tak nawiasem mówiąc, może wywiad z Wawsią?

      Usuń
    2. Też bym przeczytała * . *

      Usuń
    3. oo tak też bym przeczytała *-*

      Usuń
  17. Wywiad całkiem, całkiem :3


    Wgl to masz zacnego klopa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Omomom, bardzo mi się spodobał post. Jednak komuś nie, hahaha. http://i44.tinypic.com/1y4bkg.jpg
    znalezione u Atena_13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co chciałaś tym "udowodnić", ale wiedz ze Twój wysiłek poszedł na marne ;) Pozdrawiam Ciepło lub trochę mniej.

      Usuń
  20. LULA się odezwała i jakie uczucia po wczorajszym poście .. bidulka;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie specjalnie zrozumiałam twoją wypowiedź. Nie rozumiem przekazu.

      Usuń
  21. Cóż w prawdzie wszystko już wiedziałam, iż utrzymuję kontakt z Kamilem :) Ale i tak miło mi było przeczytać niniejszą rozmowę, więcej pisz takich rozmów, byle z ciekawymi osobami hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. On jest zajebisty! xD Tak samo jak zajebisty jest ten wywiad *w*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pana Sedes (bo to sedes? Tak wywnioskowałam po obrazku) nie kojarzę. Sorry.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny wywiad, ale taki jakiś krótki ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krótki? serio... wow no nie wiedziałem o co bym mógł jeszcze zapytać :D

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy wywiad, zwykle omijam Adasiowe Pogaduchy, bo mnie nudzą, ale ta rozmowa jest najlepszym dowodem na to, że wystarczy mieć ciekawego rozmówcę, aby wywiad był udany.

    OdpowiedzUsuń
  26. Móóóóóóóóóój Kamiiiiiiiiiiiiiśśśśśś tuuuuuuu jeeeeeeeeeeeeesttttttttttttttt <333333333333333333333333
    Klaudia CIĘ POZDRAWIA KICI KICI KICI


    Ciekawy wywiad c; o wiele lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  27. I Lika it! ♥ ;]
    Uwielbiam takie osobowości.. wywiady z takimi "odmieńcami" (bez urazy, w dobrym tego słowa znaczeniu- po prostu nie wiedziałam jakiego słowa tu użyć) są najlepsze. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Like It!*
      (tiaaa.. jak widać za bardzo siedzi mi w głowie końcówka mojego imienia haha)

      Usuń
  28. No, i się doczekałam. :) Uwielbiam go, jest taki inny, a ja lubię inność na stardoll. Mimo że sama nie robię stylizacji w takim stylu to doceniam takie osoby. Oby tak dalej. Jestem ciekawa następnego wywiadu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wywiad, bardzo ciekawy że tak powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Po nim oczekiwałam czegoś lepszego. Szczerze? To nic o nim nie wiem, tyle co z komentarzy .
    Pół roku zmarnowałam na innej stronie bardziej skandalicznej albo o dużo bardziej i nic mnie tu nie zaskoczy. Zapewne jeszcze kilka miechów wcześniej byłaby to dla mnie kreatywność i Original, ale teraz już nie.

    OdpowiedzUsuń