środa, 25 kwietnia 2012

To już jest koniec...

To już jest koniec, nie ma już nic.
Jesteśmy wolni możemy iść...

Tak, tak nadszedł czas rozstania z Wami. Przez ostatnie kilka dni zajęty innymi sprawami nie logowałem się na Stardoll i było mi z tym bardzo dobrze. Zaoszczędzone minuty, godziny czasu spożytkowałem w inny bardziej pożyteczny sposób. W czasie tej przerwy zdałem sobie sprawę, że ostatnio wchodzę tylko na Sd by nabić sp i odpisać ludziom w KG. Szczerze i to już było dla mnie mega wyzwaniem, gdyż kompletnie brakowało mi na to ochoty i czasu. Tak też teraz skoro mam maturę muszę się uczyć = nie mam czasu, po maturze muszę zacząć jakąś pracę = nie będę mieć czasu. Jak sami widzicie obowiązków się mnoży, a ja zamiast dążyć uparcie do celu siedzę na stronce jaką jest Stardoll według Was (niektórych) kompletnie nieowocną. 
Będzie mi brakować kilkunastu ludzi i przede wszystkim tego bloga. Rany jak ja kocham tego bloga i kocham robić to co tutaj robię, ale cóż... Ustępuje miejsca młodszemu pokoleniu. Po rocznym pobycie tutaj znów odchodzę. Może za rok, dwa znów wrócę... kto wie. Na razie tego nie planuję. Decyzja jest nieodwołana, myślałem nad nią bardzo długo. Nie chce się zmuszać, czy zaniedbywać innych obowiązków przez Stardoll.
A co z kontem? Chyba je sprzedam. Tak będzie najrozsądniej. Więc jeśli ktoś jest zainteresowany piszcie na moje gg: 35703230

Dziękuję Smilice za szansę pisania tutaj, skoro wróciła to blog zostawiam w dobrych rękach. Dziękuje również wszystkim moim 'fanom' i tym mniej przychylnie nastawionych. Jak wiadomo każda opinia się liczy. Wielu z Was ucieszy ta wiadomość innych pewnie zasmuci. Cóż taka jest kolej rzeczy. Nikt na Stardoll nie pozostanie na zawsze.
Poza tym zamiast ładować kasę w coś wirtualnego lepiej kupcie sobie coś ładnego :]

See ya bitches!
I'm gonna miss you! 
xoxo

cutienkisses247 (Adam)

115 komentarzy:

  1. No cóż, twoja decyzja. Będzie cię nam brakować :'(

    MileyA2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę...? Odchodzisz...? No cóż, szkoda... Jednak powtarzam to wiele razy... życie realne ważniejsze. Powodzenia na maturze i potem w znalezieniu pracy :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A studia? Od razu do pracy?..

      Usuń
    2. no wiesz od czerwca do października mam wolne to co mam się obijać... :]

      Usuń
  3. Jak chcesz, życie realne jest przecież najważniejsze, mimo to będzie mi brakować twoich postów. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, byłeś jednym z nielicznych stardollowych blogerów których lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogu mnie wysłuchał :O
    nareszcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę na to, że jeszcze kiedyś zobaczę na tym blogu Twój post .
    Powodzenia . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż... Szkoda... Ale doskonale cię rozumiem, teraz jest jakaś fala odchodzenia ze stardoll (sama od jakiegoś czasu to rozważam), osoby, które odchodzą założyły konta lata temu i w końcu im się znudziło albo dotarło do nich, ile czasu marnują na tej stronie. Odchodzą sławy, odchodzą szare myszki... Stardoll stopniowo wypełnia się osobami młodszymi, które dopiero zaczynają swoja przygodę ze stardoll... Może faktycznie teraz ich pora i powinno się im "zejść ze sceny".
    Życzę powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda... Lubiłam twoje posty, będzie nam ich brakować:)Życie realne jest ważniejsze od wirtualnego a więc powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też tak napiszę jak ty będziesz odchodziła(i oby to był za niedługo)I nie dość że tak napiszę to jeszcze zrobię Imprę na cześć tego że w końcu odeszłaś ;P

      Usuń
    2. Haha, niezłe Zuzanna! xd

      Usuń
    3. Zuzanna0099 ja się pisze na imprezę XD

      Usuń
    4. Oczywiście !Przychodźcie!Będziemy hucznie obchodzić jej odejście !Zapraszam wszystkich!;)) ;P

      Usuń
    5. Wpadnę z wielkim hukiem :D

      Usuń
  10. ja to mam tak, że jak sobie o czymś pomyślę, to sie tak dzieje. Mysłałam od dwóch dni : przecież pewnie niedługo cutienkisses247 odejdzie ze stardoll. i proszę - spełniło się ;( chyba nie będę już nigdy myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za żadne skarby nie myśl, że BadGerl.. odejdzie, bo zbyt kocham stardoll :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pomyśl, że wygram 10 milionów, przyda się na jakieś zakupy.

      A co do Adama, to szkoda. Twoje posty były wyczerpująca i często dość ciekawe.

      Usuń
    4. zgadzam się z roksetką . niech pomyśli , że ja też wygram tyle! :}

      Usuń
    5. Ja jestem skromna, pomyśl, że wygram 100 000 zł i dom w Zakopanem. :)

      Usuń
    6. Ja proszę ten zestaw co Roksetka . :D

      Usuń
    7. haha, próbowałam, i co? ^^ Ostatnio na treningu podczas rzucania piłką lekarską myślę : o nie, pewnie jutro w szkole będzie z tego spr : / no i był, ale i tak 6 dostałam ^^ Obiecuję, że już o takich rzeczach nie będę myśleć ;3

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Pomyśl, że będę mieć 6 z matmy. Dziewczyno ratuj mnie swoją mocą. Haha xD

      Usuń
  11. Szkoda, bowiem byłeś jedynym redaktorem na tym blogu, który regularnie dodawał jakieś posty. Rozumiem Smilice miała usunięte konto, itd, ale tak na prawdę, gdyby nie Ty, to blog pewnie dawno by upadł.
    Cóż, życzę powodzenia podczas zdawania matury, i sukcesów w życiu prywatnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też rozmyślam nad odejściem, realne życie jest o wiele lepsze i na pewno ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co?!
    To znaczy,że nie poczytam już więcej o Barwnym Stardoll'u? :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez Ciebie blog nie będzie już taki sam.

    Powodzenia w życiu osobistym i na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli rok 2012 na stardollu nazwany będzie ' rokiem odejścia' gdyż staje sie to coraz 'popularniejsze' na stardollu .
    Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie nam Ciebie brakować. ;'(
    Powodzenia na maturze !! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiałam twoje posty ^^
    Ale jak trzeba to trzeba ;p Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. uhhh , ile ludzi na stardoll już wyginęło :}

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba uciekać ze stardolla póki można :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No i blog pewnie upadnie. Lubię czytać tego bloga ze względu na twoje notki. No szkoda szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? A Smilice? I ma byc casting na redaktora..

      Usuń
    2. Nie spisujcie od razu bloga na straty. To, że Adam odchodzi [powodzenia w życiu realnym ;]) nie oznacza, że stronka upadnie.

      Usuń
  21. o mój boże. nie dowierzam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Po przeczytaniu "See Ya Bitches" poczułam się taka doceniona. Nazwano mnie przecież bicz (którą i tak przecież jestem ;})

    Teraz masa pingwinów będzie łzy wylewać, ponieważ odchodzisz. Ale gdy pisałeś o Lu te same pingwiny obrażały cię. Heh.. :D

    Co do Twojego odejścia. Twoja sprawa. Post mnie zdziwił, ponieważ jako głupia czytelniczka myślałam, że będziesz pisał wiecznie i wiecznie. Ogólnie nie znam twej osoby więc nie będę - tym razem - oceniać twych występków. Jednak spiszę tutaj wady i zalety Twego pisania na tym blogu. Zacznę od zalet:

    - Byłeś bardzo kreatywny
    - Umiałeś pisać na blogu który jest jednym z najpopularniejszych blogów
    - Zawsze miałeś ostatnie słowo
    - Starałeś się być miły i tolerancyjny

    A teraz wady:
    - Twoja ciągła obsesja na temat Lu.
    - Byłeś zarozumiały
    - Wszyscy musieli się z Tobą zgadzać.
    - Son Of bitch - czy musze tutaj coś wyjaśnić?


    See ya little Bitch .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie miałem obsesji. i jak każdy broniłem swojego zdania to chyba dobrze.

      Usuń
    2. Przypominam, że na temat Lu było aż 7 postów z czego 6 były Twoje.

      Usuń
    3. ale nie każdy był o niej w całości. niektórych tylko nawiązałem lub w połowie jej dotyczył. ale nie mam zamiaru do tego wracać ;]
      jak Doda rozstawała się z Nergalem to pisali o niej codziennie przez klika tygodni. tak jak ja o Luli lol

      Usuń
  23. Eh.... szkoda bo naprawdę lubiłam twoje posty, po mimo wszystko rozumiem Cię :D |w pewnym sensie| :] mam nadzieje że za te "2" lata doczekam się twojego postu ;D Powodzenia na maturze "Son Of Bitch" ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę szczerze przyznać, że się zdziwiłam Twoją decyzją lecz jak widać tak musiało być (xd) Myślę iż Smilice długo sama nie pociągnie, blog pewnie upadnie za 2-3 miesiące, a jak znajdzie kogoś nowego, to nie wiem czy umiałby się tak wczuć jak ty <3 I myślę że nic już nie będzie tak jak za Twoich czasów <3

    OdpowiedzUsuń
  25. No szkoda :( Dużo Stardollowych sław odchodzi co nie ludzie?
    Teraz moim zdaniem to magiczne zdanie bo piałeś o końca i sam do tego doszłeś :'(
    Będzie nam cię brakować!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żegnaj [*] będzie mi Ciebie brakować! Powodzenia w życiu realnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. To, że odchodzi ze stardoll to nie znaczy, że umrze.

      Usuń
    2. Boże od razu znicz bo odchodzi ze stardoll XDD Jakie to głupie ._.

      Usuń
    3. Jeszcze napisz "powodzenia w lepszym świecie." xD

      Usuń
    4. Albo ''spoczywaj w pokoju'' ;D

      Usuń
  27. żyje sie dalej papaapappapapapapapapapapap :<

    OdpowiedzUsuń
  28. ,,See ya bitches!
    I'm gonna miss you!
    xoxo''

    Tak mało słów, a takie to miłe :)
    Haha.

    Szkoda, że odchodzisz, ale masz rację. Realne życie jest ważniejsze. My same matury jeszcze nie piszemy ( na szczęście jeszcze trooochę czasu), ale jak będziemy miały 19 lat, to pewnie nas też już tu nie będzie.

    Co to jeszcze dużo mówić? Powodzenia w życiu jak i na maturze :)

    P.S. : Piszecie, że dużo osób odchodzi... rzeczywiście, tak może się wydawać, ale są to przeważnie osoby, które już coś osiągnęły. Wchodzą w dorosłe życie... nic dziwnego, że nie chcą go marnować na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, komu ja teraz błędy będę poprawiała? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha znajdziesz sobie kogoś innego. ;]

      Usuń
    2. Ale nie znam nikogo, kto miałby problemy nawet z fleksją :c

      I wgl to kawał dobrego z Ciebie redaktora był, z byle pierdoły umiałeś zrobić aferę, a na takim blogasku to Ci chwali, siema.

      Usuń
  30. Ajajaj, no ale jednak rl ważniejszy, też myślę, żeby skończyć z tą stronką, doprowadzę tylko CT do końca i chyba odejdę..

    OdpowiedzUsuń
  31. Eh... Kolejny... Jeszcze trochę i z Polskiego Stardoll'a nie zostanie nic. Już mnie to odrobinę wkurza. Rozumiem, matura, praca, no ale ludzie! Tyle szumu?

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  32. W życiu nie wysłałabym Cię do klasy maturalnej. Co najwyżej do trzeciej gimnazjum ♥ (To serduszko nie jest prawdziwym serduszkiem.)

    Ja płakać nie będę, bo za czym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nigdzie mnie nie musisz wysyłać.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  33. Eeee!Ja jestem ślepa czy co ?Odchodzisz na serio!?Bez ciebie bloga nie będzie, pisałeś najlepsze jak wg mnie posty i nawet Smilice cię nie przebije w końucu to ona pisze 1 post na tydzień a ty pisałeś co 2dni lub codziennie !Będzie mi cb brakować ;(Powodzenia w maturze ..

    OdpowiedzUsuń
  34. Żegnaj [*] <-- Musisz się z tym pogodzić, że tutaj umarłeś.

    Trochę szkoda, z powodu twojej 'śmierci', no bo lubiłam Twe posty i osobowość. Powodzenia w maturze i dalszym życiu...

    See U soon. ( Mam taką nadzieję. )

    OdpowiedzUsuń
  35. Oł noł..
    To już koniec?Na pewno?
    Teraz ten blog nie będzie taki sam, jak był kiedyś(i jeszcze trochę jest).
    Prawie codziennie wchodziłam na DS i oczekiwałam kolejnego postu(chociaż są jeszcze posty Smilice ale to chyba nie to samo :c).A teraz?
    Taka pustka.Szkoda,wielka szkoda ale realne życie ważniejsze!I to bardzo!
    Powodzenia. ;)


    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlaczego wszyscy fajni i interesujący ludzie nagle odchodzą ze Stardoll? I zostają same puste lalki pomalowane pomadkami z LUXE i dzióbkami?
    Fak it.
    Ja tam cię lubiłam jako redaktora, bo jako osoby nie miałam okazji poznać.
    Powodzenia na maturze, a potem na studiach o ile się gdzieś wybierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. już nie będzie tak samo .. żegnaj :/ bez osoby do której się przywykło, ona odchodzi, nic nie jest takie samo - .. :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Łech :c
    Dzięki Tobie blog się trzymał.

    Goodbye.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu.. wielka szkoda :c
    Uwielbiałam twoje artykuły,posty :)
    Trzymaj sie ! :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Nara. Moje ostatnie słowo do Ciebie.

    Nie rozumiem waszych komentarzy. To, że Adam odchodzi nie znaczy, że blog upada. To samo mówiliście o odejściu Gosi z Uzaleznionych. I co blog upadł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem na blogu Gosi jest dużo gorzej.

      Usuń
    2. Może i nie upadł, ale po odejściu Gosi i tak niektórzy, tacy jak ja wypisali się z obserwatorów.

      Usuń
  41. [*].
    To jest kolejna wielka strata tego bloga...
    Ale Stardoll zaczyna tracić...
    Odchodzą wszyscy po kolei, Gosia [*], M.Milowicz [*], a nawet TY!. [*].

    3maj się. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia odeszła tylko z bloga.. zresztą po co te znicze ? Oni żyją...

      Usuń
    2. Właśnie, robi się jak zbiorowy cmentarz, bez przesady...

      Usuń
    3. @ Miss_Ada1991
      może zrobisz taki cmentarz dla ludzi, którzy odeszli ze stardoll? bo ja nie wiem, po co te znicze -_-

      Usuń
  42. Szkoda. ;c
    Powodzenia na maturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 2012 The year of living :) Tak to się nazwie jeszcze tylko BadGerl.. odejdzie ;P To moda czy życie?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się z tą ,,zniczą''. Jeśli można to tak nazwać.

      Usuń
    2. ej, on żyje, nie umarł :)

      Usuń
    3. Znicz jest niepoważny i wydaje mi się całkiem na miejscu, gdy w grę wchodzą niepoważne rzeczy - nie wiem więc, o co to całe sapanie ;)

      Usuń
  45. Hmm, to dziwne. Czy tylko ja nie rozważam odejścia ze Stardoll? Oceny mam cały czas bardzo dobre, a czasu pod dostatkiem. Przed komputerem siedzę cały czas, ale nie znaczy to, że źle mi się żyje, wręcz przeciwnie.

    Smutno, lubiłam czytać Twoje posty. Potrafiłeś wywołać burzę, to Ci się chwali.

    OdpowiedzUsuń
  46. Już tęsknię. ;)


    wróć kiedyś do nas.
    powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy tylko dla mnie wydaję się, że 3/4 osób będzie pisało (lub pisze) teraz mdłe, poetyckie, pożegnania i co chwilę stawiała [*] jakby Pan Adam umarł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak z Esther, to że ktoś odchodzi ze stardoll to nie znaczy że przestaje istnieć

      Usuń
    2. Nie postarzaj Adama :D

      Usuń
  48. Jej, szkoda. Lubiłam Cię, choć na początku nie przekonałeś mnie. Ale cóż. Też niedawno zrozumiałam że stardoll... jest gorszy niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wolno sprzedawać kont na Stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  50. stwierdzam zgon son of a bitch bo umar

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierdzielisz?
    Szkoda. Twoje posty były zajebioza, zawsze na niego wpadałam, był to jedyny blog o stardoll, na który wpadałam. Ale niestety, trzeba się pogodzić z tym, że jest też życie realne, a nie tylko stardoll. Powodzenia z maturą. Ja też rozważam odejście.

    Serdeczne pozdrowienia
    Monia

    OdpowiedzUsuń