piątek, 6 kwietnia 2012

WIELKI koniec

Dzisiaj i 15.00 gdy wielu z nas uczęszczało w ostatniej drodze krzyżowej Jezusa, pewien wspaniały człowiek również postanowił odejść. Stardoll bez niego nie będzie już taki sam...

magdomilowicz - wybitny polski grafik, znany również poza granicami naszego kraju, o czym może świadczyć praca na Underneath Stardoll, kreaotr mody, chyba największa kontrowersja polskiej sceny Stardoll. Miliony go wielbiły, ale i również nienawidziły. Oryginalny i zawsze na czasie, był inspiracją dla wielu pokoleń. Po 6 latach postanowił, że nadszedł jego koniec. Odszedł.

Ciężko jest mi o tym pisać, gdyż poznałem MM przy okazji pracy na tym blogu i mieliśmy okazję bliżej się poznać. Tym bardziej trudno pogodzić mi się z myślą, że już go nie zobaczymy w naszych szeregach. Odeszł, jak zrobiło to wielu, ale to jednak największa strata od dłuższego czasu. Na długo zapamietamy jego pomysły i ciekawe wypowiedzi.

W swojej długo zapowiadanej prezentacji umieścił testament. Przedstawię Wam jednak tylko kilka fragmentów:

Po prawie 6 latach zabawy w Stardoll postanowiłem odejść. Nie jest to łatwa decyzja i bardzo długo o niej myślałem. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu dłużej tkwić w jednym miejscu. Przez ten czas wiele się nauczyłem, poznałem wspaniałych ludzi i przy tym świetnie się bawiłem. Nie żałuję ani minuty spędzonej tutaj.
Od kilku miesięcy dużo się we mnie zmieniło. Podejmuję wiele decyzji, które są skutkami wielu przemian wewnętrznych. Przede wszystkim postanowiłem się skupić na moich planach realnych. Będę bardzo blisko związany z przemysłem modowym, bo to właśnie to, co mnie w życiu pasjonuje. Już jakiś czas pracuję na to, by coś osiągnąć i już widać pierwsze rezultaty. Nie będę zdradzał szczegółów, bo nie chcę zapeszyć. 

To jest piękny fragment:

To, że Magdomilowicz kończy swój byt na Stardoll nie oznacza, że to jego koniec. Magdo, jako istota boska, jest nieśmiertelny i będzie żyć wiecznie – w waszych sercach, głowach a przede wszystkim w swojej twórczości.
Amen

Cały testament znajdziecie TUTAJ.

To jednak nie koniec. Na swoich blogach umieścił również nekrolog. Jest on pełen różnych ciekawostek m.in. skandali jakie kojarzyć nam się będą z MM.

Skandale:
- Rzekomy udział w konkursie na Uzależnieni Stardoll. Magdo wzbudził panikę, po czym ogłosił, że „uwielbia wprowadzać w błąd” i że w konkursie udziału nie bierze.
- Długo oczekiwany nagłówek dla stardoll.ocom przedstawiający twarz Gagi z okładki płyty „Born this way”.
- Stylizacja na ukrzyżowanego Jezusa i zmartwychwstanie po 3 dniach.
- Nagie nagłówki
- Cykl wyuzdanych scenerii pt. „7 pokus głównych”, przez które admini grozili mu usunięciem konta.
- Liczne kontrowersyjne stylizacje.
- Rzekomy szantaż i_am_collector nagimi zdjęciami.
- Samobójstwo

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, wejdźcie TUTAJ.

Ja jako jego bliski znajomy, współpracownik na pewno odczuję jego stratę. Wielu z Was na pewno także. Będzie nam brakować jego pomysłów, nagłówków, kontrowersji. Nikt nie będzie w stanie nam go zastąpić i zawsze pozostanie pustka w naszych 'stardollowych sercach'. Polski Stardoll właśnie utracił kogoś naprawdę godnego uwagi, z kogo byliśmy dumni. Osiągnąłeś sukces w wielkim stylu i w WIELKIM stylu odchodzisz. Dziękujemy Ci za wszystko MM...


† R.I.P. MM †
2006-12-27 - 2012-04-06


A Wam będzie go brakować? Jak go zapamiętacie?

186 komentarzy:

  1. ależ mu słodzisz,bez przesady, bo jak dla mnie jest zwykłą osobą i nie widzę w nim nic fascynującego czy niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go nie znałam ale grafika jego była najcudowniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za moda na odchodzenie? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet musiał odejść z szumem wokół siebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. @ pierogi - ja też tam uważam. Przestańcie go tak wielbić. to, że był sławny, nie znaczy, że jest wybitny.

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, tyle osób odchodzi teraz ze stardolla , z blogów, jeszcze troche i gabisia odejdzie.
    Ogółem magdomilowicz był bardzo ciekawą postacią, i robił świetne nagłówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego miała by odchodzić?a jak to zrobi to co się stanie?jak można takimi rzeczami się przejmować?

      Usuń
    2. za nia płakać nie będę. :)

      Usuń
    3. jak Gabisia odejdzie to już będzie koniec Stardoll'a.

      Usuń
    4. chyba Stardolla i MY. A wasz DS w sumie wtedy też upadnie bo nie będzie o kim pisać :) Także trzymaj Gabę jak najdłużej bo inaczej będziesz musiał ogłosić upadłość

      Usuń
    5. jak będzie koniec Stardoll'a to blogów o Stardoll też to chyba logiczne :)

      Usuń
    6. HEHEHEHE napisałam, stardolla i my czyli stardollimy.blogspot,tralala. Nie czytam zagranicznych blogów o stardoll ale zdaje mi się, że tylko polscy `starcelebryci` są tacy problemowi.

      Usuń
  7. Mam podstawowe pytanie; czy ten artykuł miał mieć charakter satyryczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie niestety? odebrałam wrażenie.
      Ty zaś zdajesz się wtórować za swoim "wielkim" panem w tym całym cyrku jaki zrobił wokół swojej osoby.

      Usuń
    2. on nie jest moim panem. może Ci się to wydawać śmieszne, bo przecież chodzi tylko o grę, ale jeśli ktoś piszę testament itp, to według mnie jak najbardziej artykuł jest utrzymany w tym klimacie.
      jeśli Cię bawi to dobrze, przynajmniej wywołuje jakieś emocje :)

      Usuń
    3. Ok, potraktuję ten artykuł z przymrużeniem oka :)
      Swoją drogą każdy kiedyś musi odejść, nie znacie dnia ani godziny

      Usuń
  8. Jakoś płakać nie będę, bo nawet nie widzę potrzeby :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Miał świetne stylizacja i był najlepszym grafikiem jakiego znałam.

    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. sama jestem tu prawie 6lat. doskonale kojarzyć będę wszystko co tworzył. już tęsknię.


    [*].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Cię ładnie mówiąc powaliło pisząc tą 'znicz'.On nie umarł. Ogarnijcie się, to tylko gra, nic ważnego.

      Usuń
    2. Ogar kobito -.- Ludzie zaczynają coraz bardziej mnie rozpierdalać ;> Nie zdechł? Nie!

      Usuń
  11. Dołączam się do pytania gorgeous - odpowiedź może uratować ten artykuł, serio.

    Bawi mnie przesada, patetyczność zarówno artykułu jak i "testamentu" MM... Rozumiem, że on się może uważać (albo i być, jak kto woli) idolem szarego stardollowego tłumu, jakąś elfią gwiazdą, czy kim tam chce być, ale robienie cyrku z odchodzenia ze Stardoll jest niesamowicie infantylne i śmieszne - a Ty, Adasiu, mu wtórujesz tym infantylnym i śmiesznym artykułem :). Żeby się za bardzo nie rozpisywać: niech sobie robi co chce, ale takie wyolbrzymianie tego głupiutkiego stardollowego światka, przenoszenie go na życiowe realia jest - nie umiem znaleźć lżejszego słowa, w sumie, to po co - żałosne.

    Odchodzi? Jego prawo, co z tego. Może zajmie się czymś konstruktywniejszym niż tworzenie jakiejś mitycznej, tajemniczej otoczki do lalki na ekranie komputera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. no wiesz, może dla Ciebie takie jest. starałem się utrzymac artykuł w klimacie testamentu i powagi sytuacji. potraktowałem to jak śmierć danej osoby. może to wydawać się śmieszne tutaj, bo chodzi przecież 'tylko' o odejście ze Stardoll. dla mnie to jednak będzie miało znaczenie i dla wielu osób również.
      przecież głupie by było jakbym napisał: MM odszedł, no siema, nara, papa.

      Usuń
    2. Zgadzam się ;) dziś podjęłam też decyzję o odejściu ;) Także żegnam. Stardoll kiedyś Was pożarło, to teraz musi za przeproszeniem wysrać. Amen.

      Usuń
    3. jak można porównywać śmierć w rzeczywistości do takiej sytuacji?W głowie mi się to nie mieści.A tak w ogóle jaka powaga sytuacji?Czytając ten jego wielce poważny 'testament' ciągle miałam uśmiech na twarzy i żadnych emocji we mnie to nie wywołało i wątpię żeby kimś wstrząsnął ten artykuł i jego prezentacja.

      Usuń
    4. Cyt: "potraktowałem to jak śmierć danej osoby". Rozpierdoliłeś mnie w tym momencie, jak można porównać odejście ze Stardoll ze śmiercią? *facepalm*

      Usuń
    5. Popieram shinigami Phantomhive. Jak można porówna sprzedanie konta na stardoll z prawdziwą śmiercią. Jest to dla mnie absurdem. O_o

      Usuń
    6. Julka tylko nie odchodź tak jak JulieWolf

      Usuń
    7. Właśnie. :) Nie kopiujcie moich pomysłów na wzbudzenie zainteresowania.

      Usuń
    8. śmierć danej osoby w sensie wirtualnym. omg

      Usuń
    9. Adaś... jeśli odejście kogoś z gry, jaką jest Stardoll, ma dla Ciebie jakieś wielkie znaczenie (wnioskując z, ekhm, "powagi sytuacji"), to naprawdę musisz się zastanowić. Ogólnie. Nad sobą.

      Myślę, ze ten drugi wariant "MM odszedł, no siema (...)" byłby mniej głupi niż cyrk, jaki odstawiłeś powyżej. To właśnie przez takich ludzi jak Ty tworzą się pseudo gwiazdki na Stardollu. Bo czy ludzi, którzy trzeźwo podchodzą do takich gier obchodzą ci ludzie? Nie. I bardzo dobrze. Tworzycie jakiś durny mit, o którym potem czytają dzieci i wydają masę kasy, i poświęcają masę pieniędzy, aby tylko do tych celebrytów dołączyć.

      Wiem, że ostro, ale taka prawda. Adasiu, naprawdę, ze szczerego serca życzę Ci, abyś nabrał nieco dystansu. :)

      Usuń
    10. pseudo gwiazki? wg Cb MM to pseudo gwiazka?
      jak tak to kto według Ciebie jest prawdziwą sławą?

      Usuń
    11. Jezu, Ty serio nie rozumiesz? O.o Gwiazdą może być Mick Jagger, może być Elton John, Madonna, Elvis Presley, albo - z niższej półki - Rihanna czy Katy Perry.

      To, co Wy promujecie na Stardoll to nie są gwiazdy. I to nie jest sława. Serio uważasz, że w jakiejś komputerowej gierce można zyskać sławę? Ja nie wiem, czy się z Ciebie śmiać (sorry), czy Tobą potrząsnąć, żebyś się trochę ogarnął, bo naprawdę jak widzę z jakim namaszczeniem są traktowane stardollowe "gwiazdy", to mam ochotę na stałe przykleić sobie rękę do twarzy w geście przysłowiowego facepalma. :P Przestańcie wmawiać ludziom, że istnieje coś takiego jak stardollowa sława, bo głupsi uwierzą, a mądrzejsi wyśmieją.

      Usuń
    12. rozumiem o co Ci chodzi teraz :] no ale jak ktoś je dobry w tej grze no to chyba staje się popularny. i jest gwiazdą w tym wirtualnym świecie. bo jednak to jest jakiś świat ;] wiem, że może inaczej to odbierasz, ale nie obrażaj tych, którzy sądzą inaczej.

      Usuń
    13. @gorgeous

      O nienienie ;o od czasu do czasu się zaloguje, bo redaguje bloga ze stylizacjami.

      Usuń
    14. Hej @kejts!

      Zgadzam się 100% z Adamem. Chyba każdy szuka swojego idola. To chyba zwyczajny, prosty, prymitywny odruch człowieka, żeby szukać swojego guru, ideału, wzoru do naśladowania. Nie zdaje mi się, żeby np. Victoria Beckham, która jest dla niektórych powtarzam, niektórych ikoną stylu, założyła konto na Stardoll. My w tym naszym słodkim światku, w którym nasze problemy ograniczają się jedynie do tego, co mamy ubrać naszym doll i skąd wziąć pieniądze na nowe LE też mamy jej odpowiedniki, za takowy można wziąć Salamandrę czy Ninka_doll. Nie mów mi, że sława ani sławy na stardoll nie istnieją, bo kłamiesz!

      Usuń
    15. *bo skłamiesz

      Usuń
    16. Przepraszam, jeśli kogoś obraziłam moimi słowami, nie było to moim zamiarem (;

      Nie wiem, ile razy mogę się powtarzać - ale i tak niestety do niektórych to nie dotrze: - możecie sobie wmawiać, że sława na Stardoll istnieje, ale jak nabierzecie dystansu i skupicie się na prawdziwym życiu, zdacie sobie sprawę, że ta "sława" to nic. Niektóre profile są częściej odwiedzane od innych, ale dla kogo tak naprawdę mają jakieś większe znaczenie? Dotąd wydawało mi się, że blogi jak DS mają w pewien sposób wyśmiewać tą, często dziecinną, stardollową rzeczywistość, a nie być ołtarzykiem dla tych, jak to Wy ich nazywacie, "gwiazd". Bo, bez urazy Adasiu, piszesz lepiej niż kiedyś, ale to właśnie dystansu Ci brakuje - i do osób, o których piszesz, i do komentarzy pod Twoimi artykułami. I to widać.

      Jedynym pocieszeniem jest to, że z tego kultu Stardolla się wyrasta, Bogu dzięki ;)

      Georgeous - szanuję Twoje zdanie, ale jeśli mam szukać swojego idola na Stardoll, to podziękuję. Serio.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    17. *gorgeous, sorry za pomyłkę w nicku ;)

      Usuń
    18. mam kogoś wyśmiewać nie znając tej osoby. to chyba nie byłoby fair.

      Usuń
    19. zgadzam się z kejts w 100% w każdym komentarzu ma racje

      Usuń
    20. Może dojdziemy do kompromisu?

      Sława na stardoll istnieje, ale nie ma ona odzwierciedlenia w rzeczywistości, jest nic nie warta! To chyba chcemy obie powiedzieć?

      Usuń
    21. Adaś, sprawdź archiwum DS, zobaczysz, czy aby tu kogoś wcześniej nie wyśmiewano. Tylko niektórych "sław" tknąć nie wolno.

      Wiktor, cieszę się, że się zgadzamy ;)

      I, Gorgeous - myślę, że z moich komentarzy jasno wynika, co chcę powiedzieć, wystarczy w miarę uważnie czytać. Wg. mnie sława na Stardoll to jakiś głupawy wymysł i zdania nie zmienię. Na kompromis iść nie warto, ale możemy zgodzić się nie zgodzić :)

      Dalsza dyskusja chyba nie ma sensu, jako, że i tak każdy zostanie przy swoim stanowisku ;)

      Usuń
    22. @kejts - stoi :)

      Usuń
    23. @Julka ♥ tak szybko odeszłaś jak i wróciłaś.

      Usuń
  12. Aha, że tak pozwolę sobie wyrazić ogrom uczuć jakie mną targnęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak lepiej ode mnie.
      Natalia by płakała, gdybym ja odeszła i nie miałaby z kim śpiewać "negacie cialaga" i "szori szori szori".

      Usuń
  13. † R.I.P. MM †?! Kurna przecież on nie zdechł, że tak brzydko napiszę :D A z resztą, za kilka miesięcy, góra rok, wszyscy o nim zapomną. A ktoś kto przejmie jego konto, że tak się wyrażę "rozpierdoli je".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha! Właśnie. Nie zdechł. Żyje. Nie traci grawitacji. Stąpa po ziemi. Ludzie!

      Usuń
    2. Wszyscy zachowują się jakby umarł. On po prostu przestał grać w grę online.

      Usuń
  14. Także dołączam się do pytania gorgeous.

    Moim zdaniem temat na artykuł jest wprost banalny, aczkolwiek ciekawy. Warto to rozwinąć, natomiast sam artykuł jest wręcz satyryczny. Z profilu wygląda to tak: Adasiek wielbi pana MM'a. Jego wielki przywódca, cieszymy się, a my mamy mu przytaknąć, ponieważ inaczej nas zjedzie. Czyż tak nie jest, Adaśku? Przecież zawsze gdy krytykuję twoje posty próbujesz mnie poniżyć, w ogóle nie liczysz się z moim zdaniem.

    Do rzeczy. Magdo był naprawdę ciekawą osobą, wzbudzał zainteresowanie, lecz denerwowało mnie jego poczucie wyższości. Nikt nie jest lepszy ani gorszy. Co do jego samouwielbienia to jak najbardziej go rozumiem. Sama jestem zakochana w sobie. Można to rozpoznać po moim wysokim poziomie egoizmu i brakiem empatii.

    Powracając do M'a i jego czynów. Nie wzbudzały we mnie jakiegoś "ach, och!", były one dla mnie obojętne, ale podziwiałam jego pomysłowość na te wszystkie skandale. Ta przebiegłość, mró.

    Co do grafiki to nie przepadałam za nią. Wolę wieczko6, Paule5959, Eweline i Ziutę. Ew. jeszcze aga19988 (Jagienka z Warszawy), i Adriana (Natatalia98).

    Jeśli chodzi o stylizacje to uwielbiałam je. Zwłaszcza za kreatywność. Zawsze miał na nie pomysł.

    Bardzo imponowała mi inspiracja mitologią oraz biblią. Imponujące, Belzebubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dawno się tak nie uśmiałem ;] nie jestem żołnierzem, czy kimś by mieć przywódce. po prostu byliśmy chyba w pewnym sensie przyjaciółmi i szkoda, że odchodzi, nawet bardzo. gdbyśmy byli sobie obcy napisałbym to inaczej, to chyba jasne.
      nie wiem dlaczego zawsze próbujesz mi wmówić, że cię zjadę jak robię to tylko wtedy, gdy piszesz coś chamskiego co nie ma nic wspólnego z krytyką. często wręcz mnie obrażasz, no to sorry.

      Usuń
    2. JulieWolf / Marlie / LULA :

      Ty po prostu musisz kłócić się z Adamem. Nie masz za grosz klasy żeby przyznać mu rację kiedy należy. Przyznam, że zdarzyło mi się kiedyś przeczytać wasze rozmowy i mimo, że ewidentnie miał racje ty i tak broniłaś swojego.

      Nie mam Ci tego za złe, nawet fajnie, że jesteś przynajmniej jest się z kogo pośmiać :)

      Usuń
    3. Gossip boy
      świetnie, ciesze się bardzo.

      Gorgeous
      aha. No widzisz. Pech.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Oesu, oesu, nie będzie się już logował na głupawą wirtualną gierkę, straaaszne... X.x

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh... Rozumiem Adama - jest smutny odejściem magdomilowicza ze stardoll, bo był jego wirtualnym "przyjacielem". Wynika z tego, że jeśli on jest smutny to nie znaczy, że wszyscy są, dlatego nie rozumieją jego rozczarowania.


    A moje zdanie: No cóż... Stało się, a co się stało, to się nie odstanie. Oczywiście nie jestem szczęśliwa z tego powodu.

    Popieram zdanie gorgeous - LULA zawsze musi się kłócić z Adamem... ehh.. To się już robi nudne.

    misdoma11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie. jedyna, która chyba mnie właściwie zrozumiała :)

      Usuń
    2. Nie jedyna, ale tekst trochę przesadzony... To jest raczej post osobisty, to są Twoje odczucia, więc nie wiń nikogo za brak zrozumienia.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Ależ słodko! Doprawdy.. mam gdzieś czy odchodzi czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypadałoby zapalić świeczkę... A tak w ogóle to MM nie był taki święty, zwłaszcza, gdy szantażował Gosię rzekomymi nagimi zdjęciami. Lecz szkoda, że taka oryginalna osoba odchodzi.
    + Adam nie zapominaj, że blog stracił współwłaściciela.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pier.. hm, kto następny ? Zresztą mi to jest obojętne, bo to piksele i nie będę płakała, że ktoś odchodzi..
    Chociaż nie ukrywam, lubiłam się nabijać z MM, ale już przeszło mi gdy się tak jakby 'pogodziliśmy'.
    Normalnie to bym mu coś napisała, ale że sam mnie już jakiś czas temu zdemaskował nie zrobię tego.. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy wie, że to piksele nie musicie tego podkreślać na każdym kroku jak opętani !!!

      Usuń
  20. Szkoda. Powodzenia w rzeczywistości (:

    OdpowiedzUsuń
  21. To smutne że odchodzi od nas szantażysta ;(((
    Szczerze, na stardoll nie ma większego hama niż Mago
    Moim zdaniem odchodzi bo nie ma czego tu szukać, wszyscy wiedzą że szantażował Gosię ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jakoś nie będzie szkoda. Zero płaczu i durnego znaku yyyy znicza. Jego grafika aż tak mnie nie interesowała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę przesadzacie, istota boska? Ktoś tu ma dobrego dilera :)
    Owszem jego prace były 'wybitne' i to, że odchodzi jest pewną stratą dla sd ale już nie róbcie wokół tego takiego szumu, odchodzi bo chce,nie dlatego, że musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mnie to trochę zdziwiło, że tak napisał i moim zdaniem to trochę bezsensu, no bez przesady

      Usuń
    2. Istotą boską można nazwać dajmy na to Shinigami (Bóg Śmierci) ale nie śmiertelnika jakim jest MM. Poproszę adres dilera, z chęcią skorzystam... ;>

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. W wielkim? Po prostu zrobił trochę szumu.

      Usuń
    2. haha w wieklim stylu? odszedł wszyscy wiemy dlaczego :P

      Usuń
    3. kiedy Tusk zejdzie na emeryturę , zapamiętamy MM jak Tuska :*

      Usuń
    4. Odszedł w wielkim stylu bo napisał testament i zrobił się wielki szum. Oesu, już naprawdę. Mister oświeć mnie bo nie za bardzo wiem dlaczego.
      Ludu mało kto przy odejściu ze stardoll robi testament! Może powinnam to nazwać wielkim wyjściem? Już zero... oyeu, już kończę bo znowu napiszę coś nie po takiemu jak wszyscy chcę xddd -.-''''

      Usuń
  27. może jeszcze urządzicie pogrzeb ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Urządźmy pogrzeb i kupmy mnóstwo zniczy! ;> -.- Kto sie składa?? Mvahahaha ;>

      Usuń
    2. Ja funduję wieńce.

      Usuń
  28. "Magdo, jako istota boska, jest nieśmiertelny i będzie żyć wiecznie – w waszych sercach, głowach a przede wszystkim w swojej twórczości."
    Się zachowuje jak król , lub Tusk <: hahaha istota boska co to miało być ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "lub Tusk"
      to mnie rozwaliło
      xD

      Usuń
    2. Widzęże mamy tu fankę naszego kochanego Tuska <3 Lepszego idola sobie znaleźć nie mogłaś. Taki zaradny, umie się urządzić. Genius! xD

      Usuń
  29. Hhahahahahaha:
    Złote myśli:

    „Motyw piekła od zawszę mnie podniecał w sensie artystycznym”( o swoim alter ego Belzebubie)

    „Mam swój system wartości, który opiera się na samouwielbieniu.” ( o samouwielbieniu)

    „A wszystko po to by mym poddanym żyło się lepiej.” (o swoich planach)

    ”Tak, tak, już toczycie pianę z waszych rozchylonych warg, ale mnie to tylko podnieca.” (do hesterów)

    „Zachęcam Was do tego abyście zostali jego członkami ( jakkolwiek by to nie brzmiało).” (o swoim fan klubie)

    „W dzisiejszych czasach bardzo ciężko wymyślić jest coś, co jest innowacyjne, oryginalne i ciekawe. Mnie się to udaje” ( o sztuce)

    „Wyszła straszna kupa, a po kilku próbach ulepiłem całkiem niezłe g*wno.” ( o początkach)

    „Ale powiem Ci, że zaliczyłem wszystkie szczeble kariery, od śmiecia do króla.” (o początkach)

    „Ja po prostu nie lubię trzymać się sztywnych ram.” (o ograniczeniach)

    „5 słów do antyfanów: Pi*przcie się i kochajcie mnie!” (do fanów i hesterów)

    „ Niektórzy są skazani na sukces. O jej, chyba mówie to o sobie” (o sukcesie)


    To już jest serio przesada, mi byłoby szkoda tracić czasu na pisanie bezsensownych wypocin tego typu utwierdzających wszystkich w przekonaniu o swojej boskości,litości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem jedyny który nie będzie za nim tęsknił?Według mnie to głupawe żeby robić z tego taką szopkę że odchodzi się z sd,i blogów,jedna osoba odeszła,nagle pół stardolla?Tak przeżywacie odejście Gosi,piszecie że jest wam smutno że sie popłakaliście,a chociaż nigdy tej osoby nie znaliście,jedyne co to znaliście jej pismo,z bloga i w prezentacji,i księgi gości.Moje zdanie o mm jest krótkie i na temat,miał wspaniałe grafiki fakt,ale to jako on siebie postrzegał i uważał się za nie wiadomo kogo jakiegoś boga to,było już śmieszne.Moje ostateczne zdanie'Ok niech odchodzi nie będę tęsknił'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać właśnie komentarz podobny do Twojego. Po co się tak przejmować tym, że odchodzi ? Naprawdę żałujecie, że odchodzi? Według mnie to, co najmniej, śmieszne.

      Usuń
    2. heh wiktor nie pisz że miał wspaniałe grafiki skoro na gg piszesz inaczej : )

      Usuń
    3. @marcel
      peszq,nie które są na prawde piękne,więc nie interesuj się co mam w głowie ok?:*

      Usuń
    4. haha ups... Wiktor, nie ładnie ;]

      Usuń
  31. Jest wspaniale utalentowanym chłopakiem, ale zawsze kojarzyłam go jako zapatrzonego w siebie narcyza. Kocha wyłącznie siebie i uważa się za 'osobę boską'. Dla mnie to jest żałosne. I jakoś nie sądzę, bym za nim płakała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śmiem sądzić iż odszedł właśnie wtedy kiedy była pamiątka śmierci Chrystusa. Specjalnie. Nie mam na to słów. Nie wiadomo czy nie zmartwychwstanie jutro. On mnie wkurza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Adasiek a ile jaj na twardo zniosłeś pisząc ten bzdet? zrobiłeś spinola w domu zalewając klawiaturę łzami. Dla mnie MM jest krętaczem ,manipulantem i szantażystą nie sądzę żeby żeby jego odejście przyjście czy pierdzenie w stołek i krokodyle łzy miały wpływ na 100 % tu obecnych. Ponadto dobrze ,ze odchodzi nikogo już nie oczerni przerabiając scrin. Pozdrawiam tych niemogących się pozbierać w rozpaczy.

    OdpowiedzUsuń
  34. hahahaha "wybitny polski grafik, znany również poza granicami naszego kraju, o czym może świadczyć praca na Underneath Stardoll, kreaotr mody"

    Do encyklopedii powinieneś pisać buhahaha.

    Adasiek - wybitny lizidup - to zamieść w tej waszej śmiesznej stardollpedii ... Napisz też do ministra edukacji ,żeby obowiązkowo wprowadzili podręcznik zawierający wzmiankę o MM.

    Jak można miec tak nasrane w głowie i nazywać wybitnym kogoś kto kradnie czjeś fotografie i przerabia na stardollowe bochomazy.

    radze zapoznać się ze znaczeniem słowa wybitny , ze znaczeniem słowa grafik i nie mieszaniem Jezusa w to wszytko poganinie walnięty.
    Tylko bezmózg może coś takiego zrobić jak ty to zrobiłeś Jezus droga krzyżowa kontra złodziej i łgarz. Masakra. Tobie naprawdę adasiek z tego wszystkiego odwaliło. Życzę jaja z prozakiem. może pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu się zgodzę. Ale Adam już taki jest!

      Usuń
    2. Zgadzam się. teraz BadGerl.. lubi się przebierać za JEZUSA.

      Usuń
    3. jak jesteś taka mądra to sama zrób taki bochomaz jak on robił. nie mam zamiaru się z Tb kłócić, bo jak widać potrafisz tylko obrażać ludzi. piszę to co myślę i tyle. każdy znał go z innej strony ja napisałem ze swojej. tyle na ten temat.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Adaśko ja nie robię bohomazów a grafikę i robiłam ją już jak kręciłeś kółka na nocniku. Mi wystarczy np 3 miejsce w między wojewódzkich za grafikę nie muszę równać się z kimś kto nie istnieje i kradnie czyjeś zdjęcia przerabiając je i podpisuje własnym pseudo :)Bo w przypadku tego co ja robię każda kreska i kropka jest moja własna a nie kopiuj wklej zastąp.

      Po za tym leje na to co masz do powiedzenia ździro Milowicza więc milcz. Mówię o tobie a nie do ciebie jak jeszcze nie załapałeś tego to już widocznie nie załapiesz. Wesołego zająca i prozaku bez końca (może pomoże)

      Usuń
    6. Ja obrażam ciebie nie LUDZI żaden człowiek o zdrowych zmysłach w to wasze badziewne gówno nie będzie mieszał Jezus . Czy ty wiesz co to znaczy obrażać ? Nie sądzę zdziro bez krzty taktu i bez szacunku do wiary. Matole skończony zrównałeś męki na krzyżu Jezusa z popaprańcem ,któremu się zdaje że nim został. Nasrane masz całkiem pod tym czerepem zardzewiałym czy tak ci odbiło, że już nie masz szacunku nawet do świętości. Tylko taka ździra jak ty może tak majaczyć.

      Usuń
    7. hahaha jesteś starsznie niedojrzała. taka niby obrończyni Jezusa, a ciekawe co on by powiedział jakby zobaczył to co napisałaś. skoro jesteś taką WIELKĄ katoliczką chyba nie powinnaś się tak wyrażać. i dziecko jak masz taki z tym problem to po co czytasz i komentujesz...

      i tsa ja mam 1 miejsce w ogólnoświatowym konkursie graficznym. bajki to ja też potrafię pisać. powodzenia w życiu z takim zakresem słownictwa, poziomem chamstwa i prostactwa. goodbye.

      to porównanie miało wzbudzić kontrowersję i jak widać udało się ;] thank you.

      I <3 Judas (song)!

      Usuń
    8. Adaśku, nie możesz powątpiewać w umiejętności graficzne klaudii, skoro nie widziałeś jej prac ;] Ja widziałem jej prace i uwierz mi - to co robi magdomilowicz w żadnym stopni nie równa się z tym co robi klaudia. UK wszystko tworzy sama, natomiast twój bóg (MM) zamalowywuje gotowe zdjęcia, więc nic nie tworzy a jedynie kopiuje.

      Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy wchodzę na ten bloga aby przeczytać ciekawy post, czy po to aby kolejny raz się pośmiać jakie bzdety napisałeś.

      I wiedz że ani ja, ani Klaudia nie mamy na celu obrażenie twojej osoby , a jedynie zaprzestanie robienia ludziom wody z mózgu.

      Usuń
    9. robię to co chce. i mój Bóg jest w niebie to może zostaw go w spokoju.
      ojć to może lepiej poczytaj lub lepiej zajmij się swoim bardzo 'ciekawym' blogiem.
      i ja nie robię ludziom wody z mózgu. nie każe mu oddawać czci itp. ludzie swój rozum mają, więc nie zasłaniaj się takimi tanimi tekstami. ja doskonale wiem o co Ci chodzi. cóż nie uda Ci się to ;]

      Usuń
    10. Jak grochem o ścianę.
      Mam już dość obcowania z kreaturami twego pokroju. Do ciebie nic nie dociera, więc jest to prawdopodobnie mój ostatni komentarz na tym blogu.

      Usuń
    11. Ździro ja nie jestem Katoliczką ale szanuje innych uczucia religijne w przeciwieństwie do ciebie, Więc milcz skoro nie masz nawet pojęcia o tym o czym snujesz teorie.

      Mister_John_xd :) myślę że 3 tiry śniegu to za mało , szacuje jakieś pięć a może 8 nie wiem , naprawdę nie wiem ile ta ździra zżarła śniegu ,żeby zostać takim bałwanem :) No i choć wiosna to nadal prószy śnieg z stąd Maćku pogłębienie tego stanu u ździry morze w te ku;ki śniegu prozak ładować:)

      Ździra nie zrozumie bo dojrzała jak ser pleśniowy , na pozór ładnie wygląda kremowo niebieski ale wali jak szaletu.

      Zbyt jednak złożone jest to co napisałam więc mam nadzieje tylko ,ze nie będziesz dalej się produkować ździro by publicznie robić z siebie jeszcze gorszego bałwana. Przyjdzie lato trochę stopniejesz. Może i w tedy więcej zrozumiesz. :)

      Usuń
    12. oj ździra... tylko na tyle cię stać. słabo, ale jak widać ktoś tu się bardzo zdenerwował, że aż do takich obelg się posuwa. powodzenia w życiu.

      Usuń
    13. to komplement dla ciebie ździro MM , przecież każdy wyznawca chciał by zostać jego ździrą ty nie ?? To nie rozumiem po co to lizanie dupy do białej kości. hahahahahah

      Usuń
    14. no chyba nie. i nie wiem ock z tym lizaniem, bo ja nic nie lizałem w szczególności 4 liter z taką intensywnością o jakiej piszesz.

      Usuń
    15. haahaahaha :) to czemu nadal chodzisz umorusany g...nem hahahaha:)

      Usuń
    16. Wiecie co, takie kłótnie są bezcelowe. MM nie można odmówić talentu, a charakter to zupełnie co innego.

      Usuń
    17. Ją się zgadzam z UK + mogę dodać że obraża chescijanow, jest to chore dla mnie co robił

      Usuń
  35. Zachowujecie się komicznie.MM nie umarł bo niektórzy dawają takie znicze- [*]

    Stylizacja na ukrzyżowanego Jezusa i zmartwychwstanie po 3 dniach.-za to go nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiczne jest to, że ludzi w ogóle stawiają te cholerne "znicze". Gdyby po śmierci ktoś mi taki napisał, wstałabym z grobu i przypierdoliła prawdziwym zniczem bądź zrobiłabym takie Paranormal Activity, że wysrałby flaki ze strachu -.- To tyle ode mnie ;>

      Usuń
    2. Gardzę ludźmi, którzy stawiają 3 znaczki na ekranie i myślą, że w ten sposób wyrazili swoje współczucie

      Usuń
    3. A jak mają wyrazić? Trudno jest to zrobić przez ekran komputera. Ja osobiście nie wpisuję wirtualnych zniczy, ale bez przesady, żeby od radu "gardzić".

      Usuń
  36. nie będzie mi go brakować, bo go nie znałam. napwewno nie był ale JEST wartościowym człowiekiem. ON NIE UMARŁ! to jest zabawne i idiotyczne. no bo kurde, jakieś wielkie halo o to, że pewien prawie dorosły chłopak odchodzi ze stardoll. o nie, postawmy mu znicz. bardzo cenię jego twórczość, stylizacje, które tworzył na tej stronie były pomysłowe, a nagłówki dopracowane. ale cóż. ci co mówią, że umarł, to dzieci neo, które poza komputerem nie widzą świata. koniec kropka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ehh, szkoda. Lubiłam go. Trzeba przyznać, ze mi dużo pomógł w Stardoll'u, ale ja jemu też troszkę.
    MM to bardzo utalentowany chłopak widziałam go kilka razy na Lookbook'u czy jeszcze gdzie indziej. Mam nadzieję, że spełni swoje marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że niektórzy powinni nie mieć dostępu do internetu

      Usuń
    2. proszę cię, jak nie znasz sprawy to się nie odzywaj :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tajemnicza a ty znasz sprawę , bo to co MM mi powiedział to nie interesują go dziewczynki, no ale zawsze możesz robić za faceta jak masz zapędy do takich popaprańców którzy w życiu realnym są zwykłymi frajerami to wystarczy uderzyć do Adriana on tez cię przytuli i w przeciwieństwie do MM nie robi z siebie Jezusa a zmanierowaną cipę ,która siedzi rozwalona w koronkach i wzdycha raz po raz "GŁOWA BOLI". Wesołego zamaż pójścia i ciesz się że nie z MM bo by ci włożył koronę cierniową na głowę a na nogi dyby.

      Usuń
    5. nie znasz go dziewczynko to nie oceniaj. poza tym to chyba nie jest miejsce do takiej dyskusji, więc z łaski swojej te swoje chore fobie zachowaj dla siebie.

      Usuń
    6. UK Dziwne... Wychodzi na to, ze MM zmieniają się gusty, bo jeszcze kiedyś podobała mi się jedna "dziewczynka".

      Usuń
    7. Ździro MM a ty go znasz ?? czy znów nie wiesz jakie jest znaczenie słowa ,które używa.

      Usuń
    8. jolka222(Dla ciebie Pani, proszę Pana) wyobraź sobie, że jeśli ci się podobała dziewczynka to mnie to nie obchodzi, nie musisz się zwierzać publicznie i wyznawać swoich upodobań a już w ogóle w wypowiedziach kierowanych do mnie.

      Jeśli chodzi o MM wynikło to z rozmowy na GG kiedy zwyczajnie napisałam ,ze niema tego złego co by na dobre nie wyszło i nie jedna "dziewczynka" się nim interesuje :)
      Problematyczne to było ponieważ odpowiedź była jednoznaczna "dziewczynki" mnie nie interesują :)

      Nie wnikam bo to że ktoś jest innej orientacji mnie nie przeraża :) nie tu i nie na sd tym bardziej na GG. Śmiać mi się chce tyko ze ślubu :)

      Usuń
    9. Ohh UK - Przecież wiesz, ze chodziło , ze mu* . No tak.. ktoś lubi być złośliwy : D

      Usuń
    10. UK - Nawet jeśli MM jest innej orientacji to nic nie znaczy. Kuba nie wykorzystywał tego do swoich skandali, więc może nie chciał tego wyjawiać. Choć teraz wynikł z tego "skandal" znając MM potraktuje to jako nowy punkt do swojej listy. Jak żył na SD, tak z tej strony odejdzie:)

      Co nie zmienia faktu, że byłaś chamska wyjawiając to co Ci powiedział.~.

      Usuń
    11. Kochan ja nie jestem złośliwa ja po prostu nie wiem kto siedzi po drugiej strony i czytam ze zrozumieniem, trudno określić czy ta subtelna różnica wynikła ze zwykłego błędu czy identyfikujesz się jako MM czy zwyczajnie napisałaś to co napisałaś:)

      Usuń
    12. To teraz już wiesz, ze to był błąd:]

      Usuń
    13. Kuba pisał mają świadomość regulaminu jakim jest objęte GG mojej strony
      "Regulamin

      "Przesyłając informacje , czy podejmując kontakt na podane adresy i nr GG jednocześnie wyrażacie zgodę na przetwarzanie danych osobowych do promocji i wykorzystaniu ich w artykułach TwojaGeneracja.pl również do celów publikacji .
      Pisząc do nas na kontakt wskazy jest to równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu "

      Ta informacja nabrała ku twojemu zdziwieniu już dawno statusu upublicznionej.
      Więc daruj sobie jęki iż jestem chamska bo coś ujawniłam.

      Przyszła żona a nie wie? Czyżby zraniła tą informacją twoje uczucia?

      Usuń
    14. UK - Ten twój regulamin.. ; /

      "Przyszła żona a nie wie? Czyżby zraniła tą informacją twoje uczucia?"
      A to do mnie? ;/

      Usuń
    15. Nie do przyszłej żony :)

      Usuń
    16. to jest blogger, nie TG. coś ci się chyba pomyliło, jak zwykle z resztą.

      Usuń
    17. Oczywiście , żeby tylko marzenia się spełniały wszyscy byli byśmy jak jedne mur nie omylni na podobieństwo ździry Milowicza. buhaha.
      Taki rozgarnięty jesteś jak ja biologiczny nawóz na polu. Racz przeczytać na co odpowiadam a potem się wypowiadaj:) buhahahaha

      Usuń
  39. Powiem tyle : realne zycie to realne życie. Internet to internet. W realnym świecie są ikony mody, w internecie również. Tak jak niektórzy odczuwają stratę jaką była śmierć np. Michaela Jacksona, tak my mamy prawo do przeżywania odejścia MM. Nikt nam tego nie zabroni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mrówka dostała okres, a w mrowisku okupacja:) Przeżywaj :)

      Usuń
    2. No to przeżywaj skarbie, ale nas do tego nie mieszaj.

      Usuń
  40. Lubię jak hejty lecą ale nie przesadzajmy, ta afera jest ustawiona pewnie. Mamy zrobić szum, żeby jego konto dobrze się sprzedało, gdyż będzie popularniejsze niż zwykle i działamy tylko na korzyść MM. A i nie poruszajmy tematu orientacji seksualnej, bo zaraz zacznie się fala homofobów, a to jakie kto ma upodobania nie jest naszą sprawą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do drugiej części się zgadzam.

      Usuń
    2. A co do pierwszej, nie wiem czy Ty też jesteś w to zamieszany, czy tylko MM ale pewnie tak jest, to popularny chwyt gdy ktoś chce dobrze sprzedać konto :)

      Usuń
    3. ja nic nie robiłem by lepiej się mu sprzedało konto. przecież nigdzie nawet nie napisałem, że to robi.

      Usuń
    4. No więc może Ty nie miałeś takiego zamiaru, ale szum się zrobił, a w jego prezentacji jest napisane, że konto jest na sprzedaż. Dobry chwyt, nie ma co...

      Usuń
    5. Zgadzam się z tym co do 'homofobów'. Sama wolę chłopców, lecz nienawidzę tej głupiej filozofii że gej czy lesbijka jest gorszy/sza.

      Usuń
    6. hmm a kto to powiedział i gdzie :) Problem stanowi jedynie kiedy osoby różnej płci mają te same upodobania do wybierania partnerów sexualnych a wierzą się ze sobą. Już widzę jak się naparzają bo spodobał się im jeden i ten sam chłopak :) Dlatego zwyczajnie takie związki nie mają miejsca. Więc co tu mówić o ślubie i uciszać kogoś kto to skrytykował. Dalekim nietaktem jest też jeśli ktoś zwyczajnie wspomina o czyjejś orientacji nazywać go homofobem. No ale cóż tonący się brzytwy chwyta. Można i tak robiąc np z pacyfisty - nazistę tylko dla tego ,ze w swojej wypowiedzi użył słowa broń :)

      Życzę kolejnych sukcesów w czytaniu ze zrozumieniem :)

      Szkoda tylko ,ze jeszcze nie napiszesz ,że osoba która używa słowa DUPA jest seksistą :)
      Wszystkiego dobrego HAULLU mniej homofobów a więcej wiedzy na temat słów, których się używa :) kiedyś nawet napisałam artykuł na temat znaczenia tych słów i tolerancji :) znajdziesz na TwojaGeneracja.pl wpisując w wyszukiwarkę słowo sex.

      Usuń
    7. jasne. lepiej tak jak Ty pisać jedno, a potem udawać, że my tego nie rozumiemy.

      Usuń
    8. Ty na prawdę jesteś ograniczony wolę nie kończyć jak bo zaraz ktoś wyskoczy ,że jestem nietolerancyjna dla upośledzonych umysłowo.
      Przetłumaczę ci z POLSKIEGO na twoje.
      " Tajemnicza a ty znasz sprawę , bo to co MM mi powiedział to nie interesują go dziewczynki, no ale zawsze możesz robić za faceta jak masz zapędy do takich popaprańców którzy w życiu realnym są zwykłymi frajerami to wystarczy uderzyć do Adriana on tez cię przytuli i w przeciwieństwie do MM nie robi z siebie Jezusa a zmanierowaną cipę ,która siedzi rozwalona w koronkach i wzdycha raz po raz "GŁOWA BOLI". Wesołego zamaż pójścia i ciesz się że nie z MM bo by ci włożył koronę cierniową na głowę a na nogi dyby."

      Czyli dokładnie poparaniec - dla mnie ktoś kto nie ma hamulców i zrobi z siebie geja tylko po to by uskuteczniać kryptoreklamę ku chwale stardolowej (jak to nazywasz) sławy LUB na odwrót zrobi z siebie hetero by mieć więcej pochlebców lizidupów lub wzdychających panienek. Tak czy inaczej brzydzę się mataczeniem jakie uskuteczniaz tego powodu popapraniec i zwykły frajer. Z tąd też wzmianka o Adriane ,który gra hrabinę z migreną i podobnie ja MM kłamie na każdym kroku - komediant z melodramatu i kolejny kłamliwy aferzysta:)

      Teraz wypłacz się ,że jestem nie tolerancyjna dla łgarzy.

      Usuń
    9. Straszne jest to co robisz, nie wiesz sam gdzie masz wpaść czy w gówno czy w maść. No ale to świadczy tylko i wyłącznie o twojej stabilności emocjonalnej jak i niezmienności.
      Jak widać sam już nie wiesz jak się nazwać ,żeby tylko zostać BIG pikselową pseudo sławą :)

      Buhahahahaha Son of Bitch buhahahaha a nie przypadkiem Bill Cosby Show or Mr. Bean. I do not take care of it for hundred u stay Milowicz's slut. Buhahahaha :)

      Usuń
  41. Wikiedia - Magdomilowicz - Po prawie 6 latach zabawy w Stardoll postanowił odejść.W swojej długo zapowiadanej prezentacji umieścił testament.To jednak nie koniec. Na swoich blogach umieścił również nekrolog. Jest on pełen różnych ciekawostek m.in. skandali jakie kojarzyć nam się będą z MM.
    Skandale:
    - Rzekomy udział w konkursie na Uzależnieni Stardoll. Magdo wzbudził panikę, po czym ogłosił, że „uwielbia wprowadzać w błąd” i że w konkursie udziału nie bierze.
    - Długo oczekiwany nagłówek dla stardoll.ocom przedstawiający twarz Gagi z okładki płyty „Born this way”.
    - Stylizacja na ukrzyżowanego Jezusa i zmartwychwstanie po 3 dniach.
    - Nagie nagłówki
    - Cykl wyuzdanych scenerii pt. „7 pokus głównych”, przez które admini grozili mu usunięciem konta.
    - Liczne kontrowersyjne stylizacje.
    - Rzekomy szantaż i_am_collector nagimi zdjęciami.
    - Samobójstwo

    umieśćmy te wpisy z tego posta w WIKIPEDII!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzekomy szantaż, to słowo nie oddaje prawdy , a przecież tu sama prawda na tym blogu :) buhahaha

      Usuń
  42. kiedy Tusk zejdzie na emeryturę , zapamiętamy MM jak Tuska :*

    OdpowiedzUsuń
  43. dokładniej chodzi mi o to , że zapamiętamy MM jak naszego wielkiego przyjaciela (hahahaha) Tuska.

    OdpowiedzUsuń
  44. @Miley_785 - haterstwo masz opanowane na poziomie hard, ja też teraz hejtuję ale wkurzasz nawet mnie, nie śmieszne te twoje wypowiedzi ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Tak to jest jak się dzieci do polityki wtrącają. Nie powiem że dzieckiem nie jestem, więc się do tej chorej dziedziny nie wtrącam.

      Usuń
  45. Odpowiedzi
    1. tak, z pełna powagą trzeba zadzwonić do likwidatora szkód, Każdy ubezpieczyciel posiada taki dział :) i po szkodzie :)

      Usuń
    2. Imagination.- No szkoda, szkoda. Nie tylko tobie szkoda.

      Usuń
    3. Co jak co, ale oryginalny był.

      Usuń
    4. Nie zdążyłam o nim napisać : /

      Usuń
    5. Jeszcze masz ostatnią szansę. :)Taki pożegnalny prezent.

      Usuń
    6. Mam zaplanowane przyszle 2 tyg, wiec nie wiem.. .

      Usuń
    7. Przenieś na za tydzień tamte, a jego daj. Oni nie uciekną Magdo może tak .

      Zresztą wszystko zależy od Ciebie :)

      Usuń
    8. Oczywiście ,ze napisz :) Gosia napewno zrobiła by to dla niego :) Po tym wszytkim co on dla niej zrobił.To wspaniały pomysł :)

      Usuń
    9. Zobaczę jak mi się poukłada wszystko. Raczej o nim napiszę, bo to moja ostatnia okazja. : P

      Usuń
  46. Interesujące. Jak widać, MM był narcyem i chyba nikt tego nie zaprzeczy. 3/4 osób ma gdzieś jego odejście, a 1/4 wylewa łzy, zaopatruje się w wieńce i znicze pogrzebowe.

    Poza tym Adam napisał ten post kierując się własnymi emocjami. Tą notkę powinno napisać przynajmniej 10 różnych osób, żeby wyszło na jaw jaki był MM :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wybitnym grafikiem? Phi... Chłopak ma za duże ego.Rozpaczać po nim nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nagie zdjecia I_am_collector??

    Bosh...

    OdpowiedzUsuń