piątek, 13 kwietnia 2012

Bzdura roku 2012

Dzisiaj słoneczny piątek no przynajmniej u mnie. Tak też całkiem przypadkiem, zobaczyłem niestety pewien wpis. Nie wiem czy mogę opisać siebie, że jestem zdziwiony, rozbawiony, czy zażenowany i z politowaniem patrzę na wyczyny niektórych osób. Jednak opiszę Wam to co zobaczyłem.

Jako, że jestem osobą ciekawską zainteresował mnie taki oto wpis na Barwnym Stardollu. Oto on:

piątek, 13 kwietnia 2012
CAŁA PRAWDA (patrz: prezentacja).
- LULA o 16:36

Linka do tego steku bzdur nie podam, ale napiszę Wam co znajduje się w owej prezentacji. Tak nawiasem to podobno LULA sprzedała JulieWolf jednak dalej na niej gra. Oczywiście to kłamstwo już dawno próbowałem Wam uświadomić no i kto uwierzył to uwierzył. Ale nie o tym dzisiaj. W tej jakże prezentacji znajdowały się takie oto słowa:

BLIŹNIAKI DWUJAJOWE
Bliźnięta (bliźniaki) dwujajowe, bliźnięta rozwijające się z dwóch różnych zapłodnionych komórek jajowych. Od początku powstają jako dwa zarodki, mają różny materiał genetyczny. Mogą być różnej płci i nie zawsze podobne do siebie.
Być może będziecie zaskoczeni, być może nie. Wszech i wobec ogłaszam, że prawda dziś zostanie ujawniona.
Oto ona:
ja oraz Weronika (xylogelena) jesteśmy bliźniaczkami w realu. A dokładniej bliźniaczkami dwujajowymi. Po co to wszystko? W zasadzie nie wiemy, raczej dla zabawy i całej intrygi. :)
Pytania. Jeśli będziecie mieć wątpliwości co do całej prawdy, piszcie w kg, a szybko je rozwieje.


Po przeczytani tego nie wiedziałem czy mam wypluć to co jadłem, czy może jednak powstrzymać ten śmiech i spokojnie przełknąć. Rozumiem, że BS traci czytelników i dziewczyny chcą wywołać jakiś skandal by ich przyciągnąć, ale żeby aż tak się ośmieszać. Ale nie ważne, jak byle by mówiono i chyba z tego założenia dziewczyny wychodzą. LULi się nie dziwie, ale xylogeleny o takie rzeczy bym nie podejrzewał.

Po pierwsze z tego co mi wiadomo xylo zawsze mówiła, że ma 14 lat tak jak ma w prezentacji, Lula natomiast miała chyba 11, czy 12. Po drugie skoro to są siostry to dlaczego xylo podobno odradziła Gabisia przyjmowania Luli na SiM? Chyba nie była zazdrosna o siostrę skoro tak się im dobrze współpracowało na BS. Po trzecie wiele razy pisałem z xylogeleną i nieraz w niepochlebny sposób wypowiadała się o "siostrze". Tak się chyba rodzeństwu nie powinno robić. Zaś z innej strony raz od Natatalia98 słyszałem, że xylo to chłopak, który tylko udaje dziewczynę i jak tylko ona (on) się o tym dowiedziała chciała odejść. Wtedy Adrian zostawił jej taki wpis w KG, jakbyście nie wierzyli.


To wszystko działo się chyba w lutym, a Adrianowi można wierzyć tak jak można, ale sam sobie by raczej tego nie wymyślił. Bo po co? Z resztą żałosne mk Julii, czy też jej infantylne wpisy, który siały spustoszenie na blogu, xylo powinna normalnie usunąć, czy jakoś na nią wpłynąć, a nie świecić oczami i wstydzić się za nią. Sama mi napisała, że ostro przegięła itp., itd. Na dodatek są dwu jajowe, no bo jak nie są siostrami i nie są podobne to trzeba było coś równie dobrego wymyślić.

Jeśli sami tak przez chwilę się nad tym zastanowicie sami dostrzeżecie wiele innych sprzeczności, które jasno pozwolą Wam wysunąć jeden wniosek. To wszystko to jedno wielkie 'gówno', kłamstwo. To ich 'bliźniaczenie' to po prostu chwyt marketingowy. Teraz wokół nich pojawi się pojawi się dużo plotek i domysłów. One same idealnie wykorzystają to do promocji nie tylko sobie, ale także i bloga.

Stwierdzenie:
Jeśli będziecie mieć wątpliwości co do całej prawdy, piszcie w kg, a szybko je rozwieje.
Nie dajcie się na nie nabrać. Tak naprawdę nie da się tego udowodnić przez internet.

Osobiście jak i pewnie wielu z Was uważam to za bzdurę roku. Pewnie dziewczyny będą się cieszyć, że udało im się wzniecić takie emocje. Ale za takie emocje to ja podziękuję. Jeśli chciałby być na topie to udało im się jedynie zostać pośmiewiskiem. Robiły to dla zabawy to nieźle zabawiały się kosztem innych 'biednych' ludzi, którzy naprawdę uważali się za ich przyjaciół, a tu taki klops. 

Cóż w całej tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego niż załamać ręce, bo nie mogę uwierzyć do czego ludzie są zdolni. Czy one naprawdę myślą, że teraz wszyscy im uwierzą. Dla mnie to jest chore i powinno się takie coś leczyć.

Wpisy tego typu:
Tylko w mojej KG piszą "szok" i w ogóle. Jak zwykle szum wokół mnie. xD
JulieWolf
25 minut temu 

Mówię same za siebie.

Dziewczynom nie mogę poradzić nic lepszego jak pójść do dobrego specjalisty. Schorzenia tego typu trzeba leczyć zawczasu. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i wielu się może z nim nie zgodzić. W głębi duszy jednak mam nadzieję, że znajdą się mądrzy, którzy spojrzą na to wszystko trzeźwo i nie uwierzą w tą absurdalną informację.

A według Was są bliźniaczkami, czy nie? Co o tym sądzicie?


Dzisiejszy post jest trochę w ostrzejszym stylu i teraz tego się spodziewajcie. Koniec z miłym Adaśkiem teraz nadchodzi nowa era: Son of Bitch :]
Tym zabawnym akcentem kończę dzisiejszego posta!

see ya!
cutienkisses247 (Adam)

263 komentarze:

  1. znowu o barwnym i o julce,można dostać już psychozy od tych postów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie czytaj to raz. a dwa jak o Gośce było nie raz po 5 razy to nie miałeś problemu. nie próbuj mi teraz wmówić, że to nudne itp. po prostu chcesz zrobić z Luli kogoś trendy, że niby ciągle o niej piszemy. poczekaj może kiedyś też doczekasz się posta :]

      Usuń
    2. JEZUS,WIELKIE MI HALO,BO NAPISAŁY W PREZENTACJI COŚ TAKIEGO,NAPISZE Z MARCELEM'HEJ MAM NA IMIĘ RIKKI I JESTEM SYRENKĄ BYŁAM NA MAKO I JESTEM SUPER FAJNA mam 5 villi z basenem i 92025 domów 'Gdybyśmy tak napisali ,nic by nie było,ale gdyby jula od razu post by poleciał

      Usuń
    3. ooo jakie to słodkie. jesteś zazdrosny ;] haha nie po prostu chciałem pokazać ich głupotę i by po prostu ludzie w to nie wierzyli. widzisz jak xylo się teraz jara. na prawdę lekarz potrzebny!

      Usuń
    4. Nie rozumiesz że one robią to dla jaj?Po co o tym pisać x.x

      Usuń
    5. aha,jestem zazdrosny o to że ciągle piszesz o tym jak julka specjalnie robi shity dla zabawy?

      Usuń
    6. omg to Ty nie rozumiesz. by pokazać ludzką głupotę ;]

      Usuń
    7. wiktor jestesmy zazdrosni, lepiej chodzmy do tych super sław i wgl do kg i sie z nimi zaprzyjaźnimy a nie z takim adaśkiem . ! ! XD < 33 :P :D :3 c: XF XP :-)

      Usuń
    8. marcel właśnie musze iść lizać dupe kaci,kasi i innym superanckim słafom paa

      Usuń
    9. xylogelenie pauli ewelinie ajem kolektor wiczce i innym:))

      Usuń
    10. Nie no po za tym wicio pisać nie umiesz ale oki. Ale uważam że kilka artykułów o nich wystarczy, teraz lepiej zajmij się czymś innym. Może adasiowe pogaduchy? Albo choroby stardoll? A nie ciągle to samo. | oki wiktor :************ . !

      Usuń
    11. marcel chodźmy plusnąć do podwodnego świata razem ze sławami 5/5

      Usuń
    12. adasiowe pogaduchy są tylko w niedzielę ;]
      a choroby, nie jestem dobry w te klocki ;]

      Usuń
    13. Nie jesteś dobry, bo sam jesteś chory, ahahaha ;]

      Usuń
    14. Sama się przed sobą wstydzę, że od dłuższego czasu czytam o jakiejś przygłupiej, niestabilnej emocjonalnie 12-latce. Po co o niej piszesz?

      Usuń
    15. AGAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA XYLO<33333333333333333

      Usuń
    16. A z kim będą Adasioweeeeeeeee? Już się nie mogę doczekać, uwielbiam wywiady :<>

      Usuń
    17. omg xylo, ale śmieszne.... hahah zaraz o tym napiszę :]


      @ gorgeous
      staram się uświadomić, że pomoc lekarska by się przydała. nie udaje mi się to niestety :]

      Usuń
    18. @ Marcel

      dowiesz się w niedzielę, ale myślę, że Ci się spodoba.

      Usuń
    19. Twoja pomoc aby lekarz się z nimi skontaktował,lub one z nim to pisanie na blogu o tym jak piszą w prezentacji że są siostrami dla jaj? : )

      Usuń
    20. teraz dla jaj, bo wyszło jak bardzo się ośmieszyły ;]

      Usuń
    21. OOOOOOOOO, ze mną. Nie trzeba było, na pewno mi się spodoba : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    23. Skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu

      Usuń
    24. xylo nie ośmieszaj adaśka,przecież jesteś chora psychicznie!!!!!!!!!ty psycholko

      Usuń
    25. xylo
      ale błysnęłaś, szok!

      Usuń
    26. gorgeous
      Nawet nie znasz znaczenia pisania tych prezentacji, po za tym ty wcale nie lepsza. co do pierwszej części zdania - lepiej się nie wypowiadaj na ten temat. Daruje sobie odpisywanie na twoją odp. :)

      Usuń
    27. Ahahahaha. Marcel i Wiktorek. <3 Wiecie, że was kocham? :*

      Marcel
      napiszmy o tym naszym małżeństwie w prezentacji. Niech wszystko wyjdzie na jaw!!!!!!!!! :< :< :<:<:<:<:<

      No i że Wiktorek to nasz synek! :* :* :* :*

      Usuń
    28. I ŻE ROBIMY CYBEREK W NOCY :)

      Usuń
    29. whatever. nawet jeśli to był żart to i tak był żałosny, więc nie wiem ock. napisałem, że to ściema i skoro tak zrobiły mogły się tego spodziewać.

      Usuń
    30. A xylo to ciocia :CCCC

      Usuń
    31. Wiktor
      weź... bo mnie jeszcze do sądu podadzą, bo jestem pedofilką. :< WIESZ JAK MAMUSIA CIĘ KOCHA. :)

      Usuń
    32. Xylo
      to już wszyscy wiedzą. *Och, ach*.

      Usuń
    33. To był rodzaj testu. Chciałyśmy zobaczyć, czy będziesz taki głupi i napiszesz, hahahah ;]

      Usuń
    34. JAKIE Z WAS IDIOTKI PSYCHOLKI ŻAL MI WAS WHATEWA MACIE STĄD SPADAĆ SPADÓWA SI JA

      Usuń
    35. Xylo
      "whatever". :< ahahaha.

      Usuń
    36. Wiktor
      ahahahhaha, rozjebałeś system. :<

      Usuń
    37. rzal, zapominacie o mnie, sio sio :c kamosz smuta, wrr

      Usuń
    38. lula zamknij ryja ty brudasko nie normalna nara si ja

      Usuń
    39. No. Kamosz to też ciocia. Bo my jesteśmy trojaczki trójajowe. :/

      Usuń
    40. ,,Dzisiejszy post jest trochę w ostrzejszym stylu i teraz tego się spodziewajcie. Koniec z miłym Adaśkiem teraz nadchodzi nowa era: Son of Bitch :]"
      Ja pierdole...
      http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnYR5nm0X8LDeiyK-XN4i5bHIBnYyuPiuKKets4ESJGfHPaUWPDavupn8

      Usuń
    41. zmienie sobie nick na the son of mutherfucker i też będę niegrzecznym w ostrzejszym stylu wiktorem?

      Usuń
    42. NIE KŁÓĆ SIĘ Z THE SONEM OF MUTHERFUCKER

      Usuń
    43. EHEHEHE, JA JESTEM THE SON OF A MUTHERFUCKER LULA :< *łełełełe*

      Usuń
    44. http://tinyurl.com/loloooooo

      Usuń
    45. NIE SPRZECIWIAĆ SIĘ THE SON OF A MUTHERFUCKER LULA, BO BĘDZIE WPIERDOL.:< HEHEHE, ale whatewer. :<<<

      Usuń
    46. Wychodzę stąd, brzydzę się wami i waszymi prymitywnymi komentarzami poniżej jakiegokolwiek poziomu

      Usuń
    47. W KOŃCU! Idę po picolo. :3

      Usuń
    48. widzisz lula mowilem ze jestes glupia psycholką nara ty glonojadko grażyno

      Usuń
    49. *łełełełełełe*, byłeś moim przyjecielem i synem, a teraz tka sie odwracasz ode mnie? ;/////. No, ale whatewer. :/// Si ja.

      Usuń
    50. ŻAL Bo tylko na tym dirty o luli, kogo ona obchodzi? To ja już wole czytać o marcelu i wiktorze no szczerze to to jest tak denne... po prostu nie masz czym pisać a blog upada i tyle ; /

      Usuń
    51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    52. BLIŹNIACZKI TEŻ SĄ MODNE. One są "na topie". Uhh, hot plota.

      Usuń
    53. rzal mi was, ja nie mogę, wasze matki byłby z was dumne, niedorobione dzieci, yy

      Usuń
    54. niedorobiony/a to ty jetseś ;)

      Usuń
    55. weś, spadaj, o ja nie moge, haha, jesteś strasznie rzałosny, ekhm, lol

      Usuń
    56. Adaś, nie podjaraj się tym, że trzeba je wysłać do lekarza, Ciebie to gówno powinno obchodzić czy one są chore czy nie i nie jesteś od tego, żeby im to uświadamiać. Jeżeli chcesz być ostrzejszy, to coś Ci to krzywo wychodzi.

      Usuń
    57. Wojtaszek
      wow cięta riposta,13 latek z zachowania 8

      Usuń
    58. Wiktor no nie poznajesz mnie.

      Usuń
    59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    60. huhuhu mam 13 a Marcel 11 i czo?

      Usuń
  2. Nie trzeba było długo czekać, aby sprowokować Cię do napisania tego artykułu, ahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż po co miałem czekać na zgłoszenie i przechodzić to wszystko. tak jest od razu na świeżo.

      Usuń
    2. Adam!
      Na początku wydawałeś mi się być trochę bardziej inteligentny niż reszta różowych lalek (bez urazy, nie ty jeden). Jednak gdy zobaczyłam twój nowy nick, szczęka mi opadła. Bardziej żenującego czynu w twoim wykonaniu się nie spodziewałam! Załamałam się, naprawdę tak uważasz czy to Son Of Bitch dla sensacji?


      Żegnam
      Hannah879
      (Paulina)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy w to wierzyć, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie sobie jaja robią, a ty od razu piszesz artykuł o tym, to wszystko nawet nie jest śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo to nie miało być śmieszne. nie pozostaje nam nic innego jak załamać ręce i płakać, że tacy ludzie istnieją ;]

      Usuń
  6. HAHAHAHHAHAHAHAH. Boże, ja do wierzenia nikogo nie zmuszam. xD Banda idiotów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czele z tb i miło jak wypowiadasz się o ludziach, którzy piszą Ci w KG :] szczerość to podstawa.

      Usuń
  7. Ja nie mam nic do powiedzenia ;p Nie wierzę .

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  8. TO najlepszy żart jaki w życiu słyszałyśmy, doprawdy! A podobno Prima Aprilis jest 1 kwietnia...
    Jula wymyślała już wiele rzeczy, no, ale ta jest najlepsza, haha!
    Same jesteśmy bliźniaczkami i nie wyobrażamy sobie, że jedna wywaliłaby drugą ze wspólnego bloga z 'blogowych' powodów... to absurdalne! Większość bliźniąt posiada świetny kontakt, są przecież wyjątki, ale cała ta gadka dziewczyn nie trzyma się kupy.
    Lula pisała kiedyś, że ma SIOSTRĘ Gabrysię, nie mówiła nic o innym rodzeństwie.
    Czy to tylko zbieg okoliczności, że kiedy blog zaczął upadać dziewczyny przyznały się do tej samej krwi? Z pewnością nie...

    Jesteśmy ciekawe co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym momencie to tylko ty Adaśku rozsławiasz nam bloga tymi bezsensownymi artykułami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powinnaś się cieszyć nie? jak ktoś chce poczytać bloga wydawanego przez dwie chwiejne emocjonalne osoby proszę bardzo :)

      Usuń
    2. W plotę nie wierzę, ale sądzę, że powinnaś się cieszyć. Masz reklamę za darmo i nawet zamawiać jej nie musiałaś :)

      Usuń
    3. xylo czy Lula nie prosiły żeby Adasiek napisał ten artykuł. Napisał bo musi,żeby DS nie opadło i było o czym gadać w tym stardollowym świecie.
      Bez urazy oczywiście ;)

      Usuń
  10. Ta bliźniaczki... Może jeszcze żona i mąż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy w planach "matka i córka" :)

      Usuń
    2. mielibyscie 30 lat byłybyscie malzenstwem a ja bylbym waszym dzieckiem ):

      Usuń
    3. EEEM, A TAK POZA TYM, MILKA TO JA -.-

      Usuń
    4. Właśnie tak się zastanawiam, gdzie są :D

      Usuń
    5. Zginęły mi czekoladki Milka "Truskawki nadziewane" jeśli ktoś je widział proszę o pilny kontakt! ;D



      Hannah879

      Usuń
  11. Udało im się wzniecić takie emocje - taaaaa, chyba tylko w tobie. Wszystko bierzesz nazbyt poważnie, Adaś

    OdpowiedzUsuń
  12. son of a bitch* sory, ale razi mnie ten brak article, hehehe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej się go nie pisze ;] zanika ona w mówieniu.

      Usuń
    2. uczysz się angielskiego pewnie i wiesz, że nie zawsze wszystko co się pisze się czyta, chociażby proste "are", gdzie "e" nie czytamy

      Poza tym - nie, nie zanika w mówieniu, ja zawsze słyszę tam "a"

      Usuń
    3. omg może masz rację ;] hehe ale z tym 'a' jest za długie ;]

      Usuń
    4. Nie liż się do Kamosza. :) Kamosz jest mój i cię nie lubi. O-oł. :<

      Usuń
  13. Znowu o BS? Nudaaaaaaaa! Jedna wielka nuda, a co jak co, ale Adrianowi to ja nie ufam, bo ostatnio coś mi powiedział, co okazało się totalną bzdurą, również związane z xylo. Weronika nie jest żadną bliźniaczką, na pewno nie. Lula jak zwykle nawymyślała jakichś bzdetów, no i oczywiście za jej sprawą kolejny wpis na DS, według mnie to staje się żałosne, z mojej strony to chyba wszystko na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, ale xylo też w tym brała udział. Smutne. :<

      Usuń
    2. Wiem, czytałam powyższe wypowiedzi.

      Usuń
  14. A I WŁAŚNIE - ADRIAN KŁAMIE, PRÓBOWAŁ MNIE ZNISZCZYĆ PRZED XYLCIĄ, ŻEBYM TO JA ZOSTAŁA WYWALONA Z BLOGA, ZAWSZE SPOKO, XYLO TO NIE CHŁOPAK, LOL

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów o barwnym bla bla Może powinniście zmienić nazwę bloga. I wiesz co jest największym paradoksem ? Że sam reklamujesz ich bloga. Krytykujesz je, a sam piszesz jakieś pierdoły byleby "coś" napisać bo już Ci się poprostu kończą pomysły. Jeśli będzie tak dalej to sam stracisz czytelników. Taka prawda, niestety.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się! Precz z żałosną LULĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRECZ Z TOBĄ! dzięki niej moje życie nie jest nudne!

      Usuń
    2. To leć lizać jej dupę za przeproszeniem.

      Usuń
    3. Jak Ci się nudzi to zacznij robić na drutach a nie śledzisz żałosne poczynania jakiejś 12-letniej gówniary i całej tej jej młodocianej zgrai, która się cieszy, jak napisze w komentarzu "dupa cycki" tego Wiktorka i Marcelka i kogo tam jeszcze.

      Usuń
  17. Najbardziej żałosne jest to, iż ja to robię specjalnie, a Adasiek połyka haczyk. :) Mrrr. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. SZKANDAL :P Nie no bez jaj to co się dzieje na stardoll to ... nie da się opisać, no w głowie się nie mieści, żeby tak wykorzystywać jakieś "gwiazdki" stardoll to już przegięcie ! Na SŁAWĘ trzeba ZAPRACOWAĆ o to cała tajemnica !

    ola033

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie muszę, bo Adasiek pomaga mi zabłysnąć. :<

      Usuń
  19. Brak mi słów... Nie wiem, jak to skomentować... Zacznę od początku.
    Jak wszyscy wiedzą, Lula pisze na Barwny Stardoll. Jak dla mnie traktuje bloga dosyć dziwnie. Czemu? Nie potrafię tego określić. Po prostu w jej postach jest 'to coś', czym są one inne... Pomijając już Mini Konkursy o jej filozofii. Xylogelena nie zwracała na to uwagi. Może nie robiła tego w internecie, tylko skoro Lula jest rzeczywiście jej bliźniaczką, w realu? Chodź, według mnie... JulieWolf i xylogelena różnią się sobą w 100%! W dodatku, skoro przez Julie blog tracił przez tyle czytelników, xylo powinna jakoś zareagować, a nie nie zwracać na to w ogóle uwagi i wstydzić się za jej występki. JulieWolf lubi robić wokół siebie dużo szumu, ponieważ ciągnie ją do sławy jak metal do magnesu. Na tym blogu było już łącznie z tym postem 5 notek! Jej prezentacja... Gdybym ją zobaczyła na własne oczy - nie wiedziałabym, co zrobić... Śmiać się, płakać, czy spaść z krzesła... Podobnie jak Adam - nie wierzę w to. Co do 'płci' xylogeleny... Moja znajoma (nie będę jej ujawniać) na jednym z czatów na blogach mówiła mi już, że xylogelena jest chłopakiem. Nie wiem, czy to prawda czy plotka. Ale, gdyby była to zwykła plotka, xylogelena nie odchodziłaby ze stardoll, ale wyjaśniła sytuację... Nie znam jej, więc nie będę o tym pisać zbyt dużo. Julie pisała mi, że chodzi do | gim. a zachowuje się na ... lat (w miejsce kropek wstaw, co chcesz). A tak po za temat, to JulieWolf podobno odeszła ze stardoll, a nie dawno sprzedawała konto. Jak to możliwe, skoro należało do innej osoby? Według mnie chciała oderwać się od problemów, którą łączą ją ze swoim kontem, ponieważ z tego co zauważyłam, na niektórych blogach pisała bardzo obraźliwe komentarze, i w swojej Księdze Gości odpowiadała ,,Nie wiem, o co ci chodzi. Marla jestem". Podobno ma również konto "gosspigirl.pl". Normalny cyrk 2012 roku! Według mnie powinieneś przestać o niej pisać, Adam, no rozumiem, że blog plotkarski, ale to Julii pewnie sprawia radość, że wiecznie o niej piszecie i ona jest sławna... Cytuję jej słowa : ,,(..) czekam aż Adasiek zmieni nazwę bloga na,,Dirty Lula". Nie, że mam coś do twoich notek, ale... Tak jak wspomniałam wcześniej, Luli sprawia radość to, że gdy wymyśli ona jakąś głupotę ty o tym zaraz piszesz. Na pewno jest o wiele więcej ciekawszych tematów niż ona...
    Tak więc pozostaje nam stwierdzić, że lula znalazła świetny pomysł na zostanie sławnym. Ciekawe, co wymyśli na 'głupota 2013' i 'głupota 2014'? Czekamy niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eHEHEHE. na 2013 zdradzę Marcela z Wiktorem. :<

      Usuń
    2. Sadzę, że idiotyzmy 2012 się jeszcze nie skończyły.

      Usuń
    3. i tak mój komentarzyk zostanie najpierw przeczytany :-/

      Usuń
    4. długie, ale godne uwagi, ciekawe .. :) mam podobne zdanie na ten temat :]

      Usuń
    5. LULA (nie chce mi się przepisywać całego nicka) -
      no to czekamy i szykujemy krzesła!

      Usuń
    6. serduszko12345 -
      Ja również. Chyba gierki Luli się jeszcze nie skończyły. ona mnie zaczyna pod pewnym względem wkurzać.

      Usuń
    7. Co zrobić? niektóre osoby są denerwujące i tak już ostanie czy nam się to podoba czy nie.

      Usuń
    8. Jeżeli było to o Luli to w pełni się zgadzam. Nie wiem, po co ona chce być sławna na sd - to tylko internet!

      Usuń
    9. Tak, to odnosiło się do niej. Dokładnie, zresztą jeśli nawet tak bardzo tego pragnie, to niech zabłyśnie czymś normalnym, a nie własną głupotą.

      Usuń
    10. Ona jest znana tylko ze swoich głupot, których z każdym rokiem jest coraz więcej. I pomyśleć, że ja kiedyś ją prawie polubiłam...ach, te stare dzieje! Teraz mam o ją wyrobioną opinię na 100%, chodź nie wiem prawie nic o tej sytuacji, chodź po jej zachowaniu można śmiało stwierdzić, że to wymysł Luli.

      Usuń
    11. Wiem przecież. Wiesz, że miałam to samo? Prawie mnie omamiła, chyba miałam nadzieję, że nie jest taka na jaką wygląda. Niestety.. bardzo się myliłam. Dokładnie.

      Usuń
    12. To ja może skoczę po popcorn i obejrzę ten jakże ciekawy film w którym to dowiem się o nowych wybrykach LULI i o tym co każdy o tym sądzi.

      Usuń
  20. hm .. a może ma jeszcze gwiazdkę na sd w swojej rodzinie, może to Gabisia9 ?? kto wie ?? kłamstwo ma krótkie nóżki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz tak!!!!! :< Gabisia to moja babcia. :< : < :<:<:<

      Usuń
    2. ojej, a zapomniałam o sobie, moja kuzynko =)

      Usuń
  21. Ah.. i kto tu komu wierzy. Ja nie chcę się wtrącać w tę intrygę. Powiem tylko tyle:

    Adam - na tyle cwany żeby przyciągnąć do siebie milion czytelników, którzy jak by chciał powinni mu wierzyć, bo jest Son Of Bitch i może wszystko skrytykować i nikt nawet nic nie powie.

    Xylo i Lula - dwie coś ukrywające osoby. Nie wiadomo nawet kim one są. Są znane, ale wszyscy nawet dobrze nie wiedzą jak to się stało.

    Ja jestem zwykłą osobą, która nie ufa żadnej osobie wyżej wymienionej. Nie znam nikogo z nich osobiście. To nie jest subiektywny komentarz, ja nie piszę go, żeby kogoś wyprowadzić z równowagi czy wyzwać, chodź na pewno znajdzie się osoba, która na niego odpowie. Ale ludzie, popatrzcie trzeźwo na sprawę! Komu uwierzycie Adamowi, który wszystkich krytykuje jak tylko popadnie, czy Xylo i Lulu, które są podejrzane? Coś tu jest nie halo. Pozwólcie, że Wam przypomnę wywiad z xylo. Sama tam przyznała, że 'ma coś na sumieniu'. Nie znam dokładnie historii 'afery' z Lulą, ale Adam też nie ma do końca czyste sumienie. Ja nikogo o nic nie podejrzewam, ale stardoll to bardzo zakłamana strona. Ciągle są jakieś kłamstwa, tajemnice i każdy może okazać się zupełnie inną osobą i nagle zmienić płeć. Dlaczego akurat mamy wierzyć Xylo i Luli? Przecież nic o nich nie wiemy i ciągle coś ukrywają albo jak mówi Adam robią to tylko dla sławy. Ale dlaczego mamy wierzyć Adamowi, którego też osobiście nie znamy i który próbuje nam coś wmówić, nie wiedząc nawet czy to prawda? Pomyślcie. Czy to ważne, że są bliźniaczkami? Co to zmieni? No nic. Wszyscy będą szczęśliwi. Adam napisał kolejny artykuł, który przyniósł za sobą ludzi, co wywołało aferę.

    ada_laki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehehehe. Ja wiem co ma xylo na sumieniu. :) Mrr. :3

      Usuń
    2. Tutaj muszę się z tobą zgodzić. Adam święty nie jest, fakt. Lecz jest to blog plotkarski, więc musi coś skrytykować, gdyby nie to nie byłoby żadnego "Dirty". Lu i Xylogelena mają dosyć dziwne osobliwości, nie znając ich właśnie tak skomentuję ich ,,pomysły". No bo... One 'żyją' na Stardoll w ciągłych kłamstwach oraz tajemnic. Stardoll jest BARDZO zakłamaną stroną. Administratorzy i tak uważają, e gdy posadzą swoje dupy na stolikach i będą wlepiać swoje oczy w ich dziadowską stronę będzie ona very cool. Ale powracając do tematu... Ja już sama nie wiem, co o tym sądzić. Nie mogę wierzyć ani Adamowi, ani dziewczynom, ponieważ do komputer, wystarczy mi się jedynie domyślać. Każdy post na Dirty Stardoll o Luli to nowa tajemnica. Tak to określę. Resztę napisałaś już sama, więc nie będę tego przerabiać na swoje słowa.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śmiać się czy płakać? Z tej luli to geniusz zbrodni (geniusz w tym wypadku jako antonim).. Robi pośmiewisko z barwnego, aż mi się nie chce tam wchodzić, oczekiwałam wyższego poziomu - to nie dla księżniczek...

    OdpowiedzUsuń
  24. Barwny + Lula = serial komediowy, przydzielone 6 gwizdek z wielkim +.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * gwiazdek. Miałam odpowiedzieć tym Rose (Madzia17x).

      Usuń
    2. czy ja wiem czy serial komediowy (bo mnie taka dziecinada nie bawi) i sześć gwiazdek. dla mnie to nieudana produkcja...

      Usuń
  25. czy tylko ja chce posta od Smilice?

    OdpowiedzUsuń
  26. LULA znudziłaś już mi się. Ciągle tylko udajesz, że masz wszystko pod kontrolą, wszystko było zaplanowane... Tylko po co ? Dla jaj ? Gratuluję poczucia humoru.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zarzygać się można xylo czy Lulą. To żałosne, że polecasz nastkom poznanym z jebanej gry lekarza. Nie znasz ich w rzeczywistości, także nie stwierdzisz jakie są w rl. Xylo może mieć 56 lat, tłuste włosy i ogryzione paznokcie, a natomiast Lula może być transwestytą, rajt?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah. Lula na początku była intrygująca lecz potem stała się żenujące ( ależ się zrymowało ^^ ) . Pzt. co to by zmieniło? Napiszę że mam dwadzieścioro rodzeństwa, każde urodziło się w Londynie na wakacjach w piątek 13. I CO TO ZMIENI? xd No na pewno niczego na lepsze nie zmieni xdddd

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko zobaczyłam o kim jest ten post, zrezygnowałam z czytania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja prld...
    1. Pan Adam (że się tak wyrażę) powinien zmienić nazwę bloga na "Lula i jej wyczyny". Rozumiem, że nie darzy jej sympatią, ale to nie znaczy, że musi wylewać swoje żale na tego bloga. Pomimo tego, ze Lu nie darzę wielką sympatię (robi wstyd mojemu rocznikowi :x)wczuj się trochę w nią. Dam uciąć sobie głowę i połowę płuca, że gdyby ona obsmarowała ciebie, to byłby wielki raban, bo oczywiście Wielki Syn Suki został obrażony.
    2. O ile dobrze przeczytałam prezentacje to Lu wspomniała, ze to jest tylko "dla zabawy i całej intrygi"
    3. Nie macie już o niczym innym pisać tylko o Lu i co ona wymyśliła? Ona jeszcze bardziej rozkręca się po takich artykułach...

    Jednym słowem dostajecie Złotego Pieroga za idiotyczny artykuł. Oby tak dalej -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś księżniczką :|

      Usuń
    2. To, ze mam taki nick nie znaczy, że ma on związek z komentarzem -.-'

      I tak jestem księżniczka. Władam krainą Marcepalandii, która jest zrobiona ze słodyczy.

      Usuń
    3. Ja nie czepiam się komentarza tylko nicku, bo to ja jestem księżniczką <3

      Usuń
    4. Rose

      Nie zajaraj się.

      Usuń
    5. Marti
      Znam Cię człowieku? ;o

      Usuń
    6. Nie znasz i nie poznasz, bo takie nasteczki jak ty mnie wkurwiają. Księżniczka to chyba masz wytapetowane na czole.

      Usuń
    7. Haha.. Nasteczki- żartujesz sobie? A tak w ogóle co ja i moje czoło cie obchodzą.. Odpuść sobie takie infantylne komentarze.

      Usuń
    8. Pseudointeligencją nie grzeszysz. Tak, żartuję sobie, kawalarz ze mnie co nie mało! Gówno mnie obchodzą, `księżniczko`.

      Usuń
    9. Ano i to była ironia, nie wiem czy twoja płytka inteligencja by to połknęła.

      Usuń
    10. Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu: "Odpuść sobie takie infantylne komentarze."? I po co komentujesz jeżeli- "Gówno cie obchodzą"? Wtf?

      Usuń
    11. Czytaj ze zrozumieniem. `Gówno mnie obchodzi twoje czoło` zwichrowana nastolatko. Infantylną osobą jak na razie jesteś ty. A będę komentować, bo mnie wkurwiają takie istoty jak ty.

      Z siłą.

      Usuń
  31. Ona się powinna leczć na nogi bo na głowę to już za późno.

    OdpowiedzUsuń
  32. Żal mi ich . Ta Lula jest jakaś piepsznięta ; p
    A po xylo to bym się tego nie spodziewała

    OdpowiedzUsuń
  33. Hohooho . Następny post o LULI(?!) szczerze mówiąc to tą osóbkę mam daleko w 4 literach i już posty o niej robią się bardzo irytujące po co jej robić wgl. reklamę? Ona jak zwykle wykazuję się swoją 'inteligencją' i zastanawia mnie to czy jak ona koło siebie robi takie show w internecie to czy praktycznie lubią w realu... Mówi to samo za siebie ;) Czyżby ją świat realny olewał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On przecież cały czas siedzi przy kompie i wymyśla nowe intrygi i nie ma czasu dla świata realnego!

      Usuń
    2. Sława, sława, sława internetowa jest gówno warta..;)

      Usuń
    3. Albo leczy swoje kompleksy na stardoll. Widocznie nie radzi sobie w życiu, tutaj się wyżywa a jak jej podskoczysz to cie zablokuje i po sprawie : )

      Usuń
    4. Wszędzie tak jest... wszyscy każdego ośmieszają.. ale to tylko internet.

      Usuń
  34. Zapraszam do Wojewódzkiego Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" w Gnieźnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Koniec z miłym Adaśkiem teraz nadchodzi nowa era: Son of Bitch :]"

    Hahahaha. Rozwaliłeś mnie tym tekstem xD Co do tego artykułu to od razu gdy to czytałam zrobiłam mega face palm. No głupota ludzka nie zna granic.

    A i ze względu na to że jest kwiecień to boję się pomyśleć c jeszcze może się do końca tego roku zdarzyć. Czasem mam wrażenie że LULA zwiała z psychiatryka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym komentarzem.

      Usuń
    2. Prawda, prawdą . Ją to cieszy , że tak o niej wszyscy piszą ;3

      Usuń
    3. Ją baardzo cieszy że teraz jest "sławna" ze swojej głupoty. Ją to kręci, jara się tym że jest coraz więcej postów o niej i tak dużo komentarzy -.-'

      Usuń
  36. Ja nie wiem czy mam wierzyć czy nie. Ale nie chcę wyjść na idiotkę, przykro mi. Dziwne to wszystko. Lepiej nie będę w to się mieszać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja pierdolę.

    No kurwa, co trzy notki o LULI, ludziom się to nudzi, a jeżeli masz uraz do Luli to nie wylewaj tego na blogu, bo to jest pro elo żałosne. Blog ten nie jest od uświadamiania czy one są chore czy kurwa nie są, zresztą to nie twoja sprawa, a po grze nie stwierdzisz czy są psychiczne, omnibusie. Jak mnie takie elementy jak ty wkurwiają. No, ale co tam żyjemy w XXI, wystarczy sobie dodać do nicka `bitch` i już jest się ostrzejszym, rajt. Ano i ta twoja ostrość krzywo ci wychodzi.



    Peace & z siłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co takie nerwy tylko kur.. kur.. kur ? wrr. ; p

      Usuń
    2. Nie nerwy, wkurwiają mnie tylko takie elementy ludzkie.

      Usuń
    3. Mam na myśli Adama i jego pierdoloną ostrość, bo sobie dodał do nicka `bitch`, słodkodoporzygu!

      Usuń
    4. Bez obrazy ale do dopiero się kojarzy : wtf ! xD

      Usuń
  38. Zaś muszę być w dyskusji? ;c A co do bliźniaczek to nie wierzę;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Tyle tylko wydobyłam gdy przeczytałam komentarze.:

    FUCK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Tylko czekałam aż Ty coś tu napiszesz na ten temat. Nie wiem czy mam wierzyć. Na początku - Tak. Owszem. Uwierzyłam, a może jednak nabrałam (?). Ciekawi mnie zdanie xylo na ten temat. Ona zawsze taka porządna i nie spodziewałabym się z jej strony takiego kłamstwa z tym całym 'bliźniaczeniem'. Nie odpowiem teraz na pytanie Wierzysz czy Nie wierzysz. Teraz idę czytać komentarze powyżej.

    pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  41. a z resztą. xylo się przyznała, robię te z tego jaja. No i dobrze ze napisano o tym. żart roku .pf -.-

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. A tak właściwie, poprawna forma brzmiałaby Son of a bitch. Taka mała dygresja, tylko jedna litera, ale za to ważna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. "the son of bitch", a ja się nazwę die stolc von adolf hitla

    OdpowiedzUsuń
  46. Najlepiej to ta LULE IGNOROWAC, wtedy da se spokoj i bedzie dobrze -.-

    OdpowiedzUsuń
  47. W dupie mam te dwie Panie. A jedna z nich piszę na Uzaleznionych. Druga bliźniaczka też zacznie. Jak LULA zacznie pisać na uzaleznionych to ja wypisuję sie z obser.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ah, Wyjdę na hipokrytę bo miałem już nie komentować tego bloga, ale po prostu takiej głupoty nie da się nie zlinczować. A mówiąc głupoty w cale nie mam na myśli zachowania oby pań, lecz zachowanie zdziromilowicza (lub jak kto woli Syna dziwki lub Goł slip boja). Lula wbrew pozorom jest myślącą osobą. Widać że wszystko jest dobrze zaplanowane. Ździromilowicz tańczysz tak jak Lula ci zagra. ona chce rozgłosu, wie co napisać żeby Adasiek w podnieceniu poszedł pisać post. Powodzenia w dalszym opisywaniu poczynań bohaterki połowy postów na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak czytam wasze żałosne komentarze to nie wiem czy śmiać się czy płakać.. Bliźniaczki ? Dobre sobie.. a może xylo chcę obronić Lulę i ściszyć te jej pisanie na chacie na BS? Widać,że tu coś nie gra, LULA miała nie pisać na blogu przez ten chat i jej dziecinę gadanie o sexie..Była nawet wywalona,a po 2 dniach chat wrócił i LULA?Wtf? LULA robisz tylko jebaną prowokację w necie i co myślisz,ze jesteś fajna jak napiszesz "Widziałam jego chuja" , albo " Robimy to co nocy" Aha..Ile Ty masz lat? 10?To nie jest śmieszne tylko żałosne.LULA zawsze coś odwala..a xylo tylko ją żałośnie broni..Obie się już ogarnijcie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha.. Ale się uśmiałam bliźniaczki?? Niby jakim cudem O.o ?? To naprawde bzdura 2012 roku..:D Zastanawia mnie co jeszcze wymyślą..:) A czytanie o tej LULI i xylo znudziło mi się..:/

    OdpowiedzUsuń
  51. Adam, żenujące są Twoje posty, naprawdę, wybacz mi to suche stwierdzenie. Coraz bardziej.. Skąd wiesz czy są czy nie są bliźniaczkami? Znasz Weronikę i Lulę w realu? A może to wszystko dla dobra artykułu? Według mnie mogą być, jak również mogą nie być bliźniaczkami. To nie musi być bzdurą ;) Radzę sprawdzać 4 razy każdy fakt.


    Pozdrawiam,
    Hannah879,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń