środa, 4 kwietnia 2012

Nowy start

Oprócz wiosennych porządków w domu, nastało kilka zmian na Stardoll. A dokładnie jak już wszyscy wiecie i_am_collector odeszła z Uzależnionych. Jeśli chcecie wiedzieć co dalej z blogiem, zostańcie z nami.

Jak już pewnie i to wiecie albo i nie, blog nie zostanie sprzedany. Musi to być ulga dla anty fanów NuWkA. dulcenika stała redaktorka bloga oświadczyła, że blog nie zostanie sprzedany, a Gosia pozwoliła zająć jej się blogiem. Ona oczywiście się zgodziła i chwała jej za to. Blog zostaje w dobrych rękach i co najważniejsze będzie dalej funkcjonował. 

Dulce zadałem oczywiście kilka pytać by dowiedzieć się co i jak. Na pytanie kto jest teraz właścicielem bloga odpowiedziała:
Szczerze to nie wiem :) Gosia napisała mi, że jeżeli mam czas i chęci zająć się blogiem to jak najbardziej mogę. Ale ponieważ piszę prawie od początku istnienia bloga myślę, że słuszne jest stwierdzenie, że to teraz ja przejęłam "władzę" nad blogiem :D

Gdy zapytałem o zmiany na blogu stwierdziła, że raczej nic się nie zmieni oprócz:
Zmieni się jedynie fakt, iż nie będzie już postów od Gosi i Kasi. Reszta pozostaje bez zmian Jedyna zmiana jaka będzie wprowadzona to nowa oprawa graficzna cennika i nowe zdjęcia w zakładce "Nasz zespół" :D Na chwilę obecną nie umiem powiedzieć. :)

Starzy redaktorzy zostają oprócz oczywiście Gosi i Kasi (Tinkaa20), która odchodzi podobno w weekend. Reszta zostaje by pomóc w rozwoju bloga. 

Zapytana o plany i marzenia odpowiedziała krótko: Chciałabym aby Uzależnieni dobili jeszcze większej ilości obserwatorów. To takie małe marzenie. 

Jak na razie dulcenika (Monika) została ciepło przyjęta przez czytelników i większość odetchnęła z ulgą, że to ona będzie dalej prowadzić bloga. Przyznam się, że ja też. Nie wiem, dziwnie by było, gdyby na Uz zaczął panować ktoś obcy, a tak wszystko zostaje w rodzinie. Myślę, że Gosia może spać spokojnie, bo blog jest w dobrych rękach.


Jak myślicie, czy dulce poradzi sobie z taką odpowiedzialnością? Czy powieli sukces Gosi?

see ya!
cutienkisses247 (Adam)

58 komentarzy:

  1. Na pewno sobie poradzi, ale szczerze powiedziawszy nie bardzo interesuje mnie los tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę wszystko mi jedno, pożyjemy zobaczymy ile nowych skandali to przyniesie. Posty dot. Gosi stają się... nudne.


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie zajmie Gosi,ale da sobie rade skoro od początku go prowadzi :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno dadzą sobie radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość długo czytam tego bloga, może nie od samego początku ale jestem pewna, że Monika sobie poradzi. Nie jest też sama bo w końcu ma do pomocy kilku redaktorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że nie będzie sprzedany! Uff aż mi ulżyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że sobie poradzi :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ucieszyłam się z tej wiadomości, gdy przeczytałam na Uz, że będzie prowadzić bloga. To duża odpowiedzialność, ale Moniś ma w sobie wiele ambicji, co widać po jej planach, cóż, życzę jej po prostu powodzenia. Już się bałam, że może go dostać ktoś bez kompetencji. Uff .. problem z głowy. Jeszcze raz szczere powodzenia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze to nie wiem po co był ten post, jakby uzupełnienie poprzedniego. myślałam, że będzie jakaś nowa ploteczka a to zwykłe, 'bezcenne' info kompletnie niepotrzebne. posty dotyczące Uzależnionych i Gosi stają się nudne, szkoda czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiscie ze sobie poradzi:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sądzę, że sobie poradzi : ) To i bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dłużej czytam stardoll-i-my, ale na uzależnionych jest fajna atmosfera, jeżeli można to tak nazwać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę tak samo jak shit. Ten post był tak zbędny... niedługo zaczniesz krytykować Hot Buysy? ._.

    Przechodząc do rzeczy Dulce zawsze... nie wiem... czułam do niej taką sympatię? Sprawiała dobre wrażenie. Lubię ją chociaż jej nie znam.

    Oczywiście życzę jej powodzeń w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Martunia
      no, niestety o sd-domi miaa nic nie było. :< Czymam za was kciuki. :D

      Usuń
    3. W zasadzie teraz mają okazję do posta, bo sd-domimiaa usunęliście/usunęłaś.

      Usuń
    4. Zgadzam się z LULĄ. Wysłałam newsa o sd-domimiaa ze screenem, ale nie wiem jak wczoraj weszłam na tego bloga,a dzisiaj już nie mogę.

      Usuń
    5. Stało się to samo co z sd-mysli i sd-ncg. Samo się usunęło. FAIL.

      Usuń
    6. Jakoś nigdy nie interesował mnie los bloga stardoll domiaa.
      Ale ciekawi mnie czemu usunęła. Ten blog był partnerem na tym na którym ja piszę i sądzę że Domiaa powinna nas (w sensie redaktorów) poinformować o tym.

      Usuń
    7. Ja nie lubię dulceniki i chyba nie polubię, ale cieszę się, że blog nie zostaje sprzedany : )

      ola033

      Usuń
    8. Sd domimiaa usuniety ? :( a ja taki sliczny naglowek wam sprzedalam :D... Mnie w tym calym wywiadzie zaciekawilo jaka bedzie nowa oprawa graficzna :33

      Usuń
  15. Ależ to ulga! Gdyby ta NuWkA to prowadziła to nawet klawisza bym nie wpisała! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gdyby ta NuWkA to prowadziła to nawet klawisza bym nie wpisała" co to łacina podwórkowa ?

      Usuń
    2. Aha i jak można nie wpisać "klawisza" ?

      Usuń
    3. literki ? tak ? oj bidula nie odróżnia literki od klawisza :( za dużo komputerka :3

      Usuń
  16. Tak myślałam że Uz Gosia nie sprzeda.

    kasia.km

    OdpowiedzUsuń
  17. Huh,aż mi ulżyło już myślałam , że ta cała Nuwka będzie prowadzić tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uz. to jedyny blog jaki czytam czasem tylko na stardoll.ocom i na sd-i-my.Jakoś nigdy nie miałam kontaktu z Gabi a z Gosią wręcz przeciwnie.Myślę że blog troszku podupadnie pod "rządami" Moniki. No cóż zobaczymy i trzymamy kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to na uz. Zglaszalam sie czasem na loterie i konkursy... Od czsu do czsu cos tam przeczytalam ... Ale blog ktory odwiedzam prawie codziennie to sd i my i naszczescie tam nie ma takich wielkich skandali i gabisia nie odchodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowy cennik i avatary w "nasz zespół" już są zrobione ;) Wykonałam je ja, więc jakieś piękne nie są, ale pasują do ogólnego wystroju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie często czytam Uzależnionym ale jeżeli wszystko ma być jak było z tą różnicą, że odchodzą dwie redaktorki będzie dobrze ;)
    NA MOIM BLOGU ROZDANIE!
    fashion-my-passion-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hm,nie widzę najmniejszej potrzeby żeby tutaj o tym pisać

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. ogarnijcie jakoś ogarnijcie te godziny, bo piszę komentarz o dziesiątej, a wychodzi, że o 1:17AM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się. już próbowałem. pokazuje chyba godziny amerykańskie ;/

      Usuń
    2. Kurde, nie wykasował się cały poprzedni komentarz i został ten fragment "ogarnijcie jakoś". :D
      Da się, wchodzisz w ustawienia bloga, pod koniec "język i formatowanie" rozwijasz "strefa czasowa", zjeżdżasz na dół i szukasz GMT+1:00 Warszawa (jest tak po środku mniej więcej).
      Działa.

      Usuń
  25. Pewnie da sobie radę, przecież pisze już od dawna :]]

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja mam jedno pytanie nie związane z artykułem.....kiedy napisze inny redaktor, bo zdaje mi się, że gdyby nie ty, ten blog dawno by upadł, ponieważ szanowny magdo & smilice nie raczą nic napisać od końca grudnia. BEZ KITU.
    nie chodzi mi o to, że nie lubię twoich postów czy coś, ale nie jesteś tu jedyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo odchodzi, więc nie licz na to, że coś tu jeszcze napisze.

      Usuń
  27. magdomilowicz napisał prezentację! ;O

    OdpowiedzUsuń
  28. NIE PORADZI SOBIE! NA INNYCH BLOGACH KOŁO 19 SĄ JUŻ WSZYSTKIE NEWSY, A GDY WCHODZĘ NA UZALEŻNIONYCH TO POJAWIAJĄ SIĘ PO 20! Lubiłam uzależnionych ale teraz kocham BS : >



    NuWkA

    OdpowiedzUsuń