środa, 25 kwietnia 2012

Podziękowania

Fakt że Adam odchodzi jest dla mnie wielkim zdziwieniem. Tak samo jak wy nie wiedziałam o tym wcześniej.
Ale chciałam mu bardzo podziękować za wszystko co na tym blogu robił. Właśnie dzięki niemu blog się utrzymał i tym razem już nie pozwolę sobie na jakieś zaniedbania z mojej strony.
Jeszcze raz dziękuje Adamowi za wspaniałą pracę na blogu! Jeżeli będziesz chciał wrócić, blog na Ciebie czeka :).

No i zostałam sama. A więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać castingu na redaktora, bo potrzebuję kogoś do pomocy. Przepraszam za chwilową nudę na blogu, ale piszę teraz egzaminy gimnazjanle. Jutro już będzie po wszystkim, więc czekajcie na nową notkę.

Jak myślicie, czego będzie dotyczył następny post?

18 komentarzy:

  1. Następny post... Hmm, castingu ? Nie wiem ;p Pracy Adama na blogu ? Nie mam pojęcia ;]

    PS. Dzięki Adam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia. Ja się na pewno na redaktora nie zgłoszę, bo nie mam predyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o kim, ale jestem bardzo ciekawa :>

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie na pewno coś nowego :D


    SuperMis2904

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wreszcie UK ?
    Albo druga opcja: Tajemnicze odejście FelicityW z Uzależnionych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Adam wspominał wcześniej, że odejdzie.
    * Przy poście o zachowaniu LULI na czacie barwnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na coś ciekawego... I mam nadzieję, że osoba przyjęta w castingu się nada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejejejej, a co z wywiadami? Smilice, będziesz je kontynuować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że czegoś nowego. Byle nie kolejny raz Luli, ile można czytać o tej samej osobie. :d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem za tym , że dodasz zagrożone gatunki na stardoll. :}

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Tajemnicze odejście FelicityW z Uzależnionych". No właśnie "biedaczka" nawet się nie pożegnała. Pisała trochę za Gosię, ale to trochę to prawie cały miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, może i się nie pożegnała, ale wypełniała swoje obowiązki, jak najbardziej w porządku. Więc się łaskawie odwal.

      Usuń
  13. Myślę, że jutro będzie o koncie zutencja i o tym, że w prezentacji Julusiunia się przyznała, że to ona zrobiła to konto ^..^

    OdpowiedzUsuń
  14. o stardoll'owym życiu, wirtualności :) hah :/ nw

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem o czym będzie, ale mam nadzieję, że nie o Julusiuni... ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać nowego postu. :D

    OdpowiedzUsuń