piątek, 4 maja 2012

Blogowe statystyki


Blog funkcjonuje już rok.
Teoretycznie, jest nas dużo, dyskusji nie brakuje, a więc można powiedzieć że blog ciągle się rozwija.
Zobaczmy jednak, jak Dirty Stardoll prezentuje się w statystykach. :D


Na początek zobaczmy na ten wykres:


Jak widzicie mniej więcej w kwietniu zaczyna się szczytowa forma bloga. Mam nadzieję, że pod koniec maja wskaźnik podskoczy jeszcze wyżej! :D

Liczba wyświetleń stron wczoraj: 2 388
Liczba wyświetleń stron w ostatnim miesiącu: 44 369
Pełna historia wyświetleń stron: 374 502

Na DS ciągle pojawiają się afery mniejsze i większe. Teraz pokażę wam które posty w historii naszego bloga były najpopularniejsze. 


Na 1 miejscu - wyznania Andrzelikag.
Później widzimy notki o i_am_collector i Gabisi9.
Oczywiście w czolówce musiała znaleźć się wojna z Rosją. :D
Nie mogło być inaczej.

Jeśli chodzi o strony...
Wyglada to tak:


Zdecydowaną przewagę ma nasza stara, dobra Stardollpedia.
W sumie nic dziwnego. Reszta stron to tylko 'formalności'.


DOBRA REKLAMA NIE JEST ZŁA.
Przejdźmy do źródeł ruchu sieciowego :D


Najwięcej odbiorców dla DS dostarczył blog uzaleznieni.blogspot.com (Pięknie dziękuję!)
Zaraz po nim nasze kochane GOOGLE i blog stardoll-i-my.
Dziękuję wszystkim blogom, które trzymają DS gdzieś w paskach bocznych, albo w zakładce z partnerami! :D.

Jesteście ciekawi, co inni wpisują w wyszukiwarce, aby znaleźć tego bloga? :D
Najwięcej ludzi wpisuje po prostu "dirty stardoll". Są jednak różnego typu dziwactwa np:
"poker face", "stardoll pokoje", "stardoll twarze", "ubiór za sm anndoll"...
Nie wiem w jaki sposób kojarzy się to komuś z blogiem Dirty Stardoll. Ale jeżeli tak wpisane wyrażenia promują DS, to nie mam nic przeciwko :D.

A teraz liczba wyświetleń stron według krajów. 


Jak widać... Polska rządzi!
Zaraz po nas odwiedzają nas Niemcy, Wielka Brytania i... Rosja! :D
_______________________________________________________
Wystarczy już tych liczb.

Pomyślałam, że mogę dodać statystki, bo obserwatorzy nie mają do nich wglądu.
Bardzo zanudziłam was tą notką? :D


23 komentarze:

  1. Marzą mi się takie statystki :d Wszytskiego naj dla bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle interesujące i ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, stardollpedia :3

    Tak ogólnie to na mojego bloga ktoś wszedł wpisując w google "legginsy marihuana". Maryśka zawsze spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, ciekawy pomysł. Mi też się marzą takie odwiedziny bloga, na którym jestem redaktorka :3
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre statystyki nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł,no i jest dowód na to, że statystyki mogą być ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiście. :** Wyznana Andrzelikag rlz.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię za bardzo liczb, ale te statystyki są całkiem spoko ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakty i liczby - czyli z zasad przykładnego reportera ;D Jednak brakuje mi jeszcze jednej danej - blisko 1000 obserwatorów! Mam nadzieję, że gdy będzie już równo, to też będzie wielkie święto.
    Co do Stardollpedii to jest naprawdę świetny pomysł, ale chyba czas na małe aktualizacje tego i owego, poza tym... Gdzie się podziała Gabisia? ;)

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie tez to zastanawiało :P i zaktualizujcie ją !

      Usuń
  10. fajnie wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, też chce mieć taki widok gdy wchodzę w statystyki moich blogów! :D

    Jeju jak ja nie mogę się doczekać kolejnej notki! Na tym blogu zawsze wszystko ciekawie, na temat a na innych przeważają darmówki, nowości ze Starplazy i nowe lalki. Jak ja tego nienawidzę... ;[

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię podglądać statystyki innych blogów :D Fajnie, że je dodałaś.
    Z ciekawości zajrzałam do statystyk swojego bloga i zauważyłam, że Rosja jest na drugim miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo liczb, ale za to jakich miłych. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. :)) fajnie się blog unosił :))

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Rosja mnie nie dziwi, sama mam na blogasku nabitych mnóstwo rosyjskich wejść, więc to chyba niekoniecznie powiązane z lokalną wojną polsko-rosyjską (nadal mnie ta sprawa drażni, argh)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spooko. O.o
    Ja na moim blogu od lutego miałam 3000 wejść, a tutaj to 2 dni.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też Rosja na 2 miejscu w statystykach O.o?

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też, pod wrażeniem jestem.

    Julia90909

    OdpowiedzUsuń