piątek, 11 maja 2012

Koniec DS - LULA przybywa

 Chciałam obalić kilka mitów co do mojej pracy na blogu. Nie zamierzam się specjalnie rozgaszczać. Mimo waszych hejtów etc., nie poddam się. 

1) Będę się mściła - na nikim się nie będę mściła poprzez posty. W życiu. Jestem na blogu po to żeby pisać, a nie być postrachem dla moich wrogów, bo nie o to tu chodzi.

2) "Koniec DS" - O Jezu. Najgorsze co mogliście napisać. Na prawdę, nie napisałam jeszcze żadnego posta oprócz powitalnego, a wy oceniacie mnie z góry.

3) Dajcie mi szansę - czemu oceniacie mnie z góry? Dajcie mi szansę, a może akurat się sprawdzę i chociaż w połowie zastąpię Adama.

4) Będzie ciekawie! - Właśnie. Nie wiadomo jak będzie, ale na pewno będzie ciekawie.

Co do wywiadów - ja przejmę tą fuchę. Myślę nad pierwszym oraz nad nazwą wywiadów. Może macie jakieś sugestie, z kim chcielibyście przeczytać wywiad? 

Do zobaczenia w pierwszym poście.
O czym będzie? Tego jeszcze nie wiem. 


92 komentarze:

  1. Nie oceniam, dopóki nie przeczytam pierwszego posta.
    Powodzenia.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że to może być ciekawe. Do dzieła LULA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy, ahastardoll wytrzymał miesiąc. Na razie macie o jednego obserwatora mniej, jak sie sprawdzisz, to znow przybede.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nie skomentować, bo nie chcę hejtów komentować. Niech gadają, ale tutaj przesadziłaś "ahastardoll" to było co innego.

      Trzeba było się wypisać jakbym się nie sprawdziła. Ta logika buntujących się nastek.

      Usuń
  4. Nie mam zdania. Ale życzę powodzenia !
    Jestem ciekawa co z tego będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wymyślę tytuł...może Lula pyta??> Haha, wiem banalne, ale poetką nie jestem ^^

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz nazwać wywiady "Rozmowy Lu". Ja chętnie przeczytałabym wywiady z jakimiś oryginalnymi osobami w typie badgerl..



    gothicgirlglam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. badgerl... już był .Adasiek z nim przeprowadzał wywiad.

      Usuń
    2. czytaj ze zrozumieniem :))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. ehe, osobami W TYPIE badgerl..

      Usuń
    4. ahh sorki po szkole zmulona hahaha jaka ja czasem głupia xD hahahahaha

      Usuń
    5. 1 wywiad moze byc o syrenkach

      Usuń
    6. @Marceeeeeeel.
      Taaak. Koniecznie trzeba przeprowadzić wywiad o syrenkach. Może jeszcze o jednorożcach?

      Usuń
    7. Przeprowadźcie wywiad z syrenkami (Wiktor i Marcel)

      Usuń
    8. MY CHCEMY SYRENKI !

      Usuń
    9. XYLO ZAPOMNIAŁAŚ O KASI,BELLA TO GŁÓWNA POSTAĆ W 3 SERI XDDDD

      Usuń
  7. Powodzenia życzę,na pewno będzie ok.Według mnie twoje posty mogą być świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tym ,że bd ciekawie. Poza tym może być( albo inaczej-napewno będzie) bardzo ciekawie, śmiesznie itp. itd.
    No,już więcej przymiotników nie wymyślę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza reakcja? - chyba czas kupić okulary. Po chwili uznałam, że to jednak prawda i zaczęłam się zastanawiać co się stanie z blogiem. Może być dość intrygująco, zobaczy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ale się zobaczy. Nie będziemy oceniać jej z góry :]

      Usuń
    2. No, tu mogę się zgodzić.

      Usuń
  10. No i się stało xD Dirty bez Luli to nie to samo. Chyba ;o A wywiad to nie wiem z kim mogłabyś przeprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Dirty i Lula bez siebie nie mogą żyć :P

      Usuń
  11. To może być ciekawe ..
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, napisz wreszcie notkę! :|

    A ci, co wylecieli z obserwatorów -> Żałujcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacież pierdzielę. Dobra, ja z obs. lecę. Co za debil przyjmuje osobę, która robiła najazdy na redaktorów waszego bloga? Konkret pojebani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelnicy ją wybrali, Katarzyno. A Smajlajs zrobiła to czego chcieli czytelnicy, czyli redaktorem została ta osoba, którą chcieliście.

      Usuń
    2. ale sie kawaśnie powtórzyłem czy razy ♥

      Usuń
    3. Ja osobiście głosowałam na artykuł nr. 3, bo według mnie był najlepszy.

      Usuń
    4. Taa najlepszy artykuł ,,Magdomilowicz loguje się na stardoll" jeszcze z błędem w KG. LuLa wygrała bo była najlepsza. I tyle.

      Usuń
  14. LULA wygrała! WEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Jak przeczytałam posta to z łóżka spadłam. Głosowałam na Ciebie. Gratuluję Ci!

    OdpowiedzUsuń
  15. oczy me nie dowierzają, co ujrzały to się zdziwiły. LULA wygrała z ciekawością czekam na posta. Ciekawe co z tego wyniknie. xD

    lap-flap

    OdpowiedzUsuń
  16. O! LULA wygrała, nie wierzę, ale jestem ciekawa co z tego będzie. Gratki. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tak na początku wchodzę i takie koniec ds, lula przybywa ? wtf ? ale jednak nie ocenia się po nicku, bo nie oszukujmy się, miałaś najlepszy post. życzę powodzenia i może wywiady to będą 'spowiedzi LU' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym tam jeszcze wcisnęła 'u' czyli byłoby "Spowiedzi u Lu" :)

      Usuń
    2. O! Spowiedzi u Lu bardzo mi się podoba. Pomyślę, pomyślę.

      Usuń
    3. Pomysł super. A z tym ,,u" to racja bo ja czytać grzechów Luli nie chce.

      Usuń
  18. No cóż... Dajmy LULI szanse.
    I to za pewne prawda, że im bardziej czytelnicy krytykują i nie lubią autora, tym większe on ma motywacje i stara się jak najlepiej. Jednak mam do was prośbę - oszczędźmy jej tego, myślę że i tak będzie się starała jak najlepiej może. ;]
    Powodzenia!

    Selenaolciax

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tylko nie rozumiem, po co ten "foch" i "ja się wypisuję z obserwatorów". Szantaż? Żałosny.

    Jestem zaciekawiona wynikiem i czekam na notki od niej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się od poczatku cieszyłam , że LULA wygrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe.:D
    Czekam z niecierpliwością na kolejny artykuł. : 3

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  22. no więc czekamy na post od cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Damy ci szansę (przynajmniej ja) i nic do ciebie nie mam ale "Nie zamierzam się specjalnie rozgaszczać" a prezentacji "lubię zwracać na siebie uwagę". podejrzane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo na blogu takim jak DS nie da się specjalnie rozgaszczać. :D

      Usuń
  24. Taa... Cieszę się jak głupia :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Dajcie dziewczynie szansę, może okaże się lepsza od Adama, oceniacie ją powierzchownie, ja osobiście cieszę się że Lula wygrała :) Lula powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak inny, ale ja nie oceniam Cię z góry - nie zapominaj, że dawałaś już się poznać jako osoba niekoniecznie dojrzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Żałuję, ale co się stało to się nie odstanie.

      Usuń
  27. Ja nie wiem jak będzie i to się zobaczy, ale póki co życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lu na pewno się zmieniła i wydoroślała : >
    Nie mogę się doczekać Twoich postów na DS :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie powiem, że się cieszę. Mam nadzieję, że na DS też nie zrobisz dziwnych zagadek. Już tyle razy "dojrzałaś" i nic z tego nie wyszło. No ale cóż.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahaa, to jest żart, że ty piszesz, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ABHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, nie.

      Usuń
    2. To już nie jest śmieszne

      Usuń
  32. Ja mdleję! LULA będzie pisać?! Przestaję czytać bloga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśl jakiś kreatywniejszy szantaż.

      Usuń
    2. O jednego durnia mniej. Na razie mam nadzieje, że się nie spotkamy.

      Usuń
    3. A zarazem o jednego obserwatora. W sumie to jest nas(odchodzących) może i niewiele,ale zawsze coś

      Usuń
  33. Byłaś najlepsza to wygrałaś, proste.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szału to nie robi, dupy nie urywa, ale i do Death Note'a cię nie wpiszę.
    Ale ja osobiście się trochę boję tych postów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę Ci powodzenia w tak trudnym wyzwaniu jaka pisanie na tym blogu. Co prawda nie tyle obserwatorów co Barwny, ale Drity to nie blog o pisaniu o przecenach na stardoll. Nie rozumiem ludzi którzy piszą ,,Wypisuje się z obserwatorów". Szantażyk no nie? Chyba w chcecie aby na blogu były posty o treści ,,Magdomilowicz loguje się na stardoll- szok"!!!

    I jeszcze jedno do Luli mam nadzieje, że nie będzie tak jak na Barwnym, że co tydzień odchodzisz i powracasz. Jeśli tak NIE BĘDZIE to jesteś odpowiednia na ten blog, właściwie to już jesteś odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Magdomilowicz loguje się na stardoll- szok"


      Nie napisałam czegoś takiego -,- więc nie bierz w cudzysłów.

      Usuń
  36. Widzieliście antySRULA ?
    "przeszkadza ci Srula na dirty stardoll ? spamuj pod jej najnowszą notatką że jeżeli nie odejdzie, to my odejdziemy. wspólnymi siłami uda nam się ją wykurzyć ! p.s. jeżeli możesz rozsyłaj dalej "


    Na stardoll powstało już anty konto o.O

    To się narobiło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw pomyślałam : To chyba jakiś żart.
      Wchodzę nasd czaje, a takie konto naprawdę jest!
      Haha, o fak! xD

      Usuń
  37. hmmm.... Muszę sobie znaleźć nowy blog.... A tak poza tym czy ty przypadkiem jeszcze niedawno nie mówiłaś,że nie lubisz tego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  38. artykuł miałaś dobry ( ten w castingu) zobaczymy jak będzie. nie chcę oceniać Cię z góry. nie moge się doczekać Twojego pierwszego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Artykuł z castingu jest spoko, nawet na niego głosowałam. Oczywiście Magdo loguje się, to widać. Przecież ma fryza z tress up, a sklep wszedł po jego jego odejściu i wielebnym, sławnym i pięknym testamencie. Więc temat jak najbardziej spoko. Może okażesz się, droga LULO, redaktorem w porządku, ale ja nigdy chyba nie zapomnę tej bzdury roku, o której pisał Adam. ; ] to było po prostu podłe. Ja na jakiś czas wypadam stąd, a byłam wiernym czytelnikiem chyba od początku. Zobaczę, jak się rozwiniesz i wtedy zobaczę.
    + mam małą radę - kłamstwo ma krótkie nogi, więc jeżeli nie chcesz być obiektem wielkich hejtów i pocisków ze strony stardollowiczów, trzymaj się prawy a będzie ok. I nie mówię Ci tego dlatego, że jestem wredna, bo jestem. Ale dlatego, byś nie robiła takich akcji więcej, bo na serio możesz splamić swój honor.
    Więc życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki, że zrozumiesz, o co mi chodziło i nie zrobisz takiej głupoty więcej.

    Swenna. Czekam na hejty.

    OdpowiedzUsuń