piątek, 4 maja 2012

Zamiłowanie do... kopiowania?

BreeLeman - mało znana dziewczyna, którą kilka osób kojarzy z wyjątkowo bezczelnego kopiarstwa. Prowadzi bloga stardoll-wedlug-nad.blogspot.com, na którym aż roi się od skopiowanych pomysłów. Dziewczyna wyjątkowo nieoryginalna, bez własnego wizerunku.

Blog stardoll-wedlug-nad.blogspot.com zadziwia od samego początku. Nie mówię jednak wcale o pozytywnej tego stronie. Funkcjonuje już równy miesiąc, a od początku jego istnienia pojawiły się zaledwie 3 notki. Co jest najdziwniejsze? To, że blog posiada 148 komentatorów :D.


JAK TO SIĘ STAŁO? :D Nie mam pojęcia.

Nie o tym jednak chcę się rozpisać.

Spójrzcie na nagłówek tego jakże popularnego bloga...


Nagłówek bardzo ładny. Nie powiem, że nie.
Pozwólcie jednak, że teraz zaprezentuję wam ostatnią grafikę Wiwerny, którą opublikowała ona na swoim blogu - ziutencja.blogspot.com.


Wygląda znajomo... Nawet bardzo. Czyż nie?

Właścicielka bloga bardzo sprytnie usunęła podpis autorki, po czym dodała napis z adresem swojego bloga i bezczelnie podpisała się na nagłówku swoim własnym nickiem!
Nie zdziwię się więc, jeśli wkrótce ktoś będzie chciał zamówić nagłówek na bloga, gdy zobaczy tą świetną grafikę "jej" autorstwa.

To jednak nie koniec jej kopiarskich wyczynów.
Zwróćmy uwagę na zakładki znajdujące się pod nagłówkiem.


Mentalle? To już gdzieś było. Tak, tak... Pochodzi to z nazwy bloga.

mentalle.blogspot.com. Chyba nikt nie ma wątpliwości :D
Jak na razie załadka ta nie jest rozwinięta, więc nie wiemy w jakim celu została stworzona. No chyba, że właścicielka postanowiła unieść się honorem i zafundować darmową 'reklamę' blogowi mentalle? 
Tego prawdopodobnie nie dowiemy się zbyt prędko, bo z częstotliwością dodawania nowych notek jest tam krucho. Wątpię więc, że z edycją stron będzie inaczej.

Wszyscy chętni mogą także zapisać się do jej klubu o nazwie MENTALLE rzecz jasna...

Po prawej stronie.. co ja widzę?
Choroby stardoll!
Czyżby kontynuacja cyklu działającego na tym blogu?
Nie wiem, jak właścicielka to rozegra, jednakże mam nadzieję, że skopiowała tylko tytuł cyklu, a nie cały cykl. W każdym razie... POWODZENIA! :D

Mogliśmy zaobserwować na blogu Wiwerny, 
(notkę możecie przeczytać tutaj: http://ziutencja.blogspot.com/2012/05/bezczelnosc.html)
że nie jest ona zadowolona zachowaniem BreeLeman. 
Wpadła na genialny pomysł i... postanowiła spamować w jej księdze gości! :D


Jako, że jestem wielką fanką grafik Wiwerny, popieram ten spam! :D
Niech dziewczyna nie pozwala sobie na zbyt wiele, albowiem grafiki Wiwerny są niesamowite i jeśli chce mieć takie dzieło na swoim blogu, niech po prostu kupi u niej nagłówek.
Czy to takie trudne do ogarnięcia?

Droga właścicielko bloga stardoll-wedlug-nad!
Jeśli to czytasz, to chciałabym dać Ci dobrą radę.
Może przestań już 'inspirować się' innymi blogami i wymyśl coś własnego?
Tak chyba jednak byłoby lepiej.

Co myślicie o całej tej sytuacji?
Jak oceniacie zachowanie BreeLeman?

56 komentarzy:

  1. Hahahaha, ale przypał! :D Ciekawa jestem jej reakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się zorientuje że caluutką notkę jej poświęciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wiem skąd tyle obs...Pamiętacie..Kiti979?
    Tak,to był chyba(?) jej blog bo chyba nawet byłam na nim grafikiem.Blog miał całkiem inną nazwę,nie Mentalle.
    Chyba nie mylę tej nazwy z kimś innym,jestem w 99 % pewna że to jej blog,ona go chyba sprzedała jak i swoje konto.
    A co do nagłówka...jest żałosna(kopiara,nie Wiw)
    Gardzę takimi -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakraa ;c

    Ale nic mnie nie dobije jak to co przeczytałam na blogu anndoll88 robi metamorfozy pokoi od 200-500sd + trzeba podać jej hasło omg .. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG... Serio?! Jaka masakra. To ja już wolę mieć nieumeblowany, pusty pokój. ;p

      Usuń
    2. Haha. Mnie postawa Karoliny dobiła. Też wolę mieć pusty pokój. Teraz będą metamorfozy od Karoliny doładowanie ss.

      Usuń
    3. Podanie hasła, spoko, jest godna zaufania raczej, a co do sumy, trochę dużo, ale cóż :) Ja się poświęcałam i robiłam za darmo jak debil ;/ Pomysł na biznes :)

      Usuń
    4. Haha, to się uśmiałam... Na prawie każdym blogu które obserwuje są oceny apartamentów + proponowane zmiany lub metamorfozy - jednak bez hasła... Haha, no to mi poprawiłaś humor... xD

      Usuń
  5. Początkujący grafik nigdy nie zrobiłby tak dobrej grafiki, chyba, że miałby niezłomny talent. Wiwerna robi piękną grafikę, trzeba przyznać.
    Każde kopiarstwo ma krótkie nogi i prędzej czy później wszystko się wyda.
    Dołączam do Wiwerny i piszę w KG BreeLeman o usunięcie nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha stardoll-wedlug-nad hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam u niej w KG, że jakaś dziewczyneczka napisała tak: ,,Masz piękny nagłówek na blogu!Zrobisz jakiś dla mnie?Masz talent". Nie wiem czy to jest sarkazm, czy nie. Ale jeśli nie jest to sarkazm to taka głupota jest skutkiem nie czytania drity. Życzę BreeLeman powodzenia w zrobieniu nagłówku. Który skopiuje? Jej zachowanie było "nie fajne" nie da się ukryć. Jeśli stokrotka011 ma rację, że ta osoba kupiła bloga Kiti979 to mogą być one przyjaciółkami bo Kiti już kiedyś skopiowała nagłówek wiwerny i to jeszcze podpisała, że to była jej praca. A ten nagłówek to nie żaden inny tylko nagłówek SiM.

    kasia.km

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wpis w KG ,,Masz piękny nagłówek na blogu!Zrobisz jakiś dla mnie?Masz talent" - był sarkazmem ;]

      Usuń
    2. Ahh, pamiętam jak Kiti skopiowała ten nagłówek. Pisała wtedy na tym blogu strzadala :) W ogóle, to był jakiś blog zwariowany stardoll, czy ten powyższy, nie pamiętam. W każdym bądź razie, zrobiłam im spam w komentarzu, że ukradły nagłówek, następnie napisałam do Gaby. Dziewczyny usunęły nagłówek, a ja zrobiłam z siebie idiotkę, bo jak Gaba weszła, to go już nie było :)

      Usuń
    3. Blog to był chyba Zaczarowany stardoll. Teraz tego bloga nie ma usuneła.

      Usuń
    4. to był wpis ode mnie i to był sarkazm,którego nie wyczułaś

      Usuń
  8. Ja prdl, to jest nagłówek orakulum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś się ostatnio uwzięli na Wiwernę :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za bezczelne dziecko.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Smilice, okazało się że zakładka "Mentalle" to owa "Strona Główna". Czyżby BreeLenan chciała skopiować Mentalle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w tym rzecz. Jako, że nie dodała odnośnika do strony, to zakładka automatycznie przenosi do strony głównej, bo jest pusta.

      Usuń
    2. To samo mi się dzieje jak np. kliknę na jej blogu zakładkę "choroby stardoll".

      Usuń
  12. Hehehe. Jak widać, to wiwerna stała się drogą do sławy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda pisania na takich ludzi :c

    OdpowiedzUsuń
  14. O matkooo a ona proponowała mi pisanie na tym blogu :O Czasem ludzie mnie wkurzają :O

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to jest żałosne, to zachowanie to szczyt, Ja osobiście też ją pospamuję, ale z kulturą jak Wiwerna to powiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  16. NA BLOGU http://feszka.blogspot.com/ widnieje także skopiowany nagłówek xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie chce mi się tego komentować. Czemu tyle osób decyduje się na kopiowanie, skoro wiedzą, że z pewnością się to kiedyś wyda i zostaną zasypane niepochlebnymi opiniami? A może kopiary liczą właśnie na taką złą sławę? ,,Nieważne, co mówią, ważne, żeby mówili." Jeśli o to im chodzi, to jest mi ich naprawdę szczerze żal.
    Robienie nagłówka to przecież świetna zabawa, choć nie każdy (na przykład ja) potrafi zrobić taki ładny jak Wiwerna, ale właśnie, przecież można go kupić.
    Choroby stardoll to zupełne przegięcie, choć rozumiem, że pokusa była silna, to bardzo ciekawy temat, ale nie nasz, tylko kogoś innego, więc nie wiem, co za radość z tych komentarzy. Tak zwykle jest, komentują najgorszy szajs, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszo, ale tutaj chodzi o lenistwo i chciwość. Nie chce ci się robić nagłówka? Skopiuj od Ziu! Poza tym stardollowi (dobrzy) graficy biorą sobie dużo za taką grafikę. Rozumiem, że to trochę roboty jest z tym, ale kurcze 300sd? Poza tym istnieje jeszcze szansa, że właścicielka bloga zrobiła tak specjalnie by znaleźć się na DS i być popjular...

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę adres. Był to kiedyś blog 123basia123, ale go sprzedała Strzadali, a ona go oddała. Stąd też tyle obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie o tobie post. Przypomnij sobie- ile razy ty kopiowałaś z MOJEGO bloga?

      Usuń
    2. W lutym (?) człowiek się od tego czasu zmienił, a po za tym teraz prawie w ogóle nie wchodzę na blogi o stardoll, ewentualnie na SiM.

      Usuń
  20. Wow! Zero orginalnosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dawaj tyle emotikonów, pisz jak z jakiegoś brukowca - bez serca i bądź chamką, hehsik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komuś przeszkadza moje uzależnienie od ":D"?
      Jeśli tak.. to ograniczę :)

      Usuń
  22. Powiem szczerze, że od początku, kiedy zobaczyłam ten nagłówek BEZ ŻADNEGO PODPISU BLOGA, wiedziałam, że ktoś sobie w paincie przerobi nagłóweczek do siebie, na miejscu Ziu wstawiłabym go po dodaniu 'fikuśnej czcionki', jak to ujęła. Ciekawe, czy była świadoma, że od razu na jej wspaniałe graficzki zlecą się sępy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Strach i pogarda. Ta dziewoja zdecydowanie przesadziła z oryginalnością. SPAMUJEMY! KOKO LOKO SPAM JEST SPOKO! xddd
    Ale pomimo mojej młodzieńczej nienawiści do Ziu, pomimo moich wojów toczonych z nią na innym koncie, teraz uważam że jest genialną graficzką i oryginalnym dziewczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a panienka się podzieli swoją tożsamością i przypomni mi powody swojej nienawiści i powody kłótni? Ciekawam tego, albowiem nic nie pamiętam, a szkoda!

      Usuń
    2. Może zarejestrowałaś w pamięci małą, pyskatą i bez choćby jednego argumentu dzieweczkę o nicku z tego co pamiętam... Kapeluszniczka chyba lub Monster ( na obu kontach już mnie nie ma ;[ Znikłam, błu ) . Nie pamiętam przy czym się wykłócałam. Ale uważam teraz że świetnie prowadzisz Blogaska i świetnie że znasz tak dobrze j.polski .

      Usuń
  24. Czekajcie..(loading).
    Weszłam na bloga Emowej na którym zamieszcza swoje prace,dostrzegłam zamówienie dla 96lala96.Coś mi to przypomina...Wiem!
    ciekawszy-stardoll.blogspot.com!
    No i kto kopiuje...xxemowazz czy paula5959?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://emowa.blogspot.com/2012/05/zamowienie-dla-96lala96.html - prawie niczym się nie różnią nagłówki, SUKIENKA TAKA SAMA, zgadzam się, ale właśnie, kto kogo kopiuje? :P

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że nikt nikogo nie kopiuje, ot, wykorzystali to samo zdjęcie, amen.

      Usuń
    3. Tak, mieli to samo zdjęcie. Kiedy powiększy się oba widać np. różne dziurkowanie(?) koronki, czy inaczej zrobioną linę itp.

      Usuń
    4. Marcin dobrze gada, słuchajcie Marcina c:

      Usuń
  25. Ot bezczelność! Czemu akurat musiało paść na nasz nagłówek?
    @Ziu - aby sprawa była jasna, proszę dodaj nasz nagłówek na bloga wraz z całym napisem. Dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ja nienawidzę kopiowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Weszłam na jej bloga. Ma nowy nagłówek i nie ma zakładek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo siędzidzia słońca przestraszyła buu... ;[[

      Usuń
    2. TAK NOWY,TEN NAGŁÓWEK JEST ROKSETKI,A NAZWA BLOGA TEŻ SKOPIOWANA

      Usuń
  28. Będąc na jej blogu przejrzałam stylizacje i jest na niej fryzura za 4000sp a BreeLeman nie ma nawet 400sp.

    OdpowiedzUsuń
  29. Och kochani no po prostu was pogięło


    BreeLeman <3

    OdpowiedzUsuń
  30. a teraz to ona beszczelnie skopiowała nagłówek (chyba_ liniany ale nie jestem pewna czy to jej ale go widziałam i jeszcze napisała adres swojego bloga ! to jest poprostu niewyobrażalne ! jak tak moża ?! proszee..
    a napisała także swoją opinię co do tego posta *jest powyżej* ale zacytuję:
    ,,Och kochani no po prostu was pogięło
    BreeLeman <3"

    ty dziewczyno jeszcze masz czelność tak mówić , proszee was , to jest jakas paranoja , poprostu masakra !
    jezuu (sory za ,,jezu") ty weź sie lecz kobieto ! a raczej nie kobieto tylko dzieczynko! bo coś mi sie wydaje że masz z 10lat! !!

    OdpowiedzUsuń