sobota, 19 maja 2012

Kreatywne krętactwo...

Creative talent - było o tym dość głośno, ponieważ w tym oto kreatywnym konkursiku na najkreatywniejszą grafikę brali udział graficy tacy jak: Wieczko6, Roksetka, Aga19988, Sellena888, więc w zasadzie jedni z tych bardziej doświadczonych. Oczywiście obiecywano wielkie nagrody pieniężne, lecz jak to się mówi: "obiecanki cacanki". 

Dawien dawna byłam nawet jurorem w tym konkursie, aczkolwiek ja oraz magazynka00 (właścicielka konkursu) zerwałyśmy współpracę. W zasadzie nic takiego ciekawego nie mogłam powiedzieć o tym konkursie, aż do dnia dzisiejszego. 

Wchodząc na konto magazynki można przeczytać, iż kończy ze stardoll, przez kilka dni nie miała konta, ale przywróciła je, aby coś dokończyć. Czyżby konkurs, w który tak się zaangażowała? Nie sądzę. 
Poza tym to bardzo wzruszająca historia: dwunastka, która próbuje oduzależnić się od stardoll, naprawdę. 
Nagle nasuwa się na myśl: a więc co stało się z konkursem? Wchodzę, wchodzę i... 
Niby to wszystko jest w porządki oprócz tego, że Michalina (która z resztą odeszła ze stardoll) oznajmia nam przykrą wiadomość: prace oddało jedynie 3 osoby! Odsyła nas także do posta niżej, tam już jest mniej wesoło. 

Czyli...? Nagród raczej nie będzie. Przepadło. Mówi się trudno. Magazynkę nie stać/ rodzice przyłapali ją na doładowywaniu kolejnego superstar albo Bóg wie co mogło się jeszcze wydarzyć, ale i tak zachowała się dojrzalej od KubyWikiego, który po prostu zwalił winę na adminów oraz usunął bloga. 
Szkoda trochę takich nagród: 
1 miejsce - 600 stardollarów, 500 starmonet, torebka HB, reklama na Uzależnieni
2 miejsce - 350 stardollarów, 300 starmonet, 2 berety HB, reklama na Barwny Stardoll
3 miejsce - 250 stardollarów, 200 starmonet, spodnie Jordache, reklama na Stardoll Domimiaa

W zasadzie ponad 1000 sd, o ile nie więcej podliczając wartość ubrań, niestety... to byłoby zbyt piękne gdyby cały konkurs przeszedł bez utrudnień. 

Jednakże przed tą notką pojawiła się inna, która natychmiast została usunięta, lecz w Internecie nic nie ginie. Z anonimowych źródeł wiem, że Magazynka napisała dość śmieszny i niepoważny post: 

Powiedzmy, że to było tak "na osłodę" posta.

Przejdźmy do kwestii nagłówków Magazynki, które sprzedaje za 5zł. Wyglądają one mniej więcej tak: 

Mam nadzieje, że nie muszę tego komentować. 

Podsumowując: szkoda tych wszystkich zmarnowanych godzin przez grafików, szkoda magazynki, że teraz będzie, przysłowiowo, mieszana z błotem. Chociaż ja widzę światełko w tunelu, może to się tak nie skończy? Jest nadzieja, iż Zofia poradzi sobie z ciężarem konkursu i nagród oraz dotrze do końca tego koszmaru. Trzymam kciuki. 

Co myślicie o tej sytuacji?
_______________
Chcecie tej długości artykuły czy jeszcze dłuższe?

SPROSTOWANIE:
jednak Zosia planuje rozdać nagrody, wybaczcie za to niedociągnięcie artykułu, ale kierowałam się  dowodami, a z Zośką nie mam żadnego kontaktu. 

148 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość jest dobra moim zdaniem. Ta magazynka miała z NuWką "Kupić" Uzaleznionych już widać jakie by były konkursy. I to chyba nie za bardzo realne, że tylko 3 osoby się zgłosiły do tak atrakcyjnych nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 osoby z 4 przesłały pracę do finału.. z resztą ja nie miałam kupić Uzależnionych to Nuwka sobie coś ubzdurała...

      Usuń
  3. Mnie nie ciekawią sprawy magazynki. Jak to przeczytałam to uważam ją za "głupią". Nie, no sorry, ale z tego to wynika

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj jej tak od razu. Lu nie miała dowodów ale już się wszystko wyjaśniło..

      -.-

      Usuń
  4. ja też z początku brałam w tym konkursie udział , ale po pewnym czasie zniechęciłam się , ponieważ miałam zbyt mało czasu na wykonanie grafiki a po drugie faktycznie to było zbyt piękne , żeby mogło być prawdziwe.
    moim zdaniem konkursy na wysoką skalę nie powinny robić 12 latki. bo faktycznie są nieodpowiedzialne i nie potrafią zarządzać kasą .(fakt, może i nie wszystkie, ale większość na pewno. ) a takie tłumaczenie się i 'odchodzenie' ze stardoll po to , by uniknąć tego wszystkiego jest żałosne. -.- jak coś nie wyszło , to powinno sie stawić temu czoło , albo po prostu nie obiecywać tak wysokich nagród.

    OdpowiedzUsuń
  5. lalala, teraz będzie, że jestem żałosna, cieszę się bardzo

    Lula muszę Cię zdziwić, bo nagrody zostaną rozdane, a konkurs zostanie doprowadzony do końca, a ten post o euro itp. to były zwykłe żarty z Misią i zupełnie przez przypadek go opublikowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lalalala jesteś żałosna, cieszę się bardzo.

      Skoro konkurs zostanie doprowadzony do końca to czemuś, ach czemuś post o końcu konkursu został opublikowany?

      Usuń
    2. Zadam to samo pytanie co grabaz.

      Usuń
    3. O jakim końcu, przecież napisałam, że wykombinuję nagrody..

      Usuń
    4. Wybacz, widzę, że mnie nie zrozumiałaś mnie. Chodzi mi o to, że skoro konkurs zostanie doprowadzony do samiusieńkiego końca (Zostaną rozdane nagrody etc.) to czemuś napisałaś, że będzie on odwołany?

      Usuń
  6. Ciekawa notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie. Co wnosi do mojego życia nieodpowiedzialna nastolatka? .
    Post fajny, tylko szkoda, że taki temat. Jednak widzę potencjał jakiś xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do twojego życia coś wnosi stardoll? Współczuje. :<

      Usuń
    2. Zabawę ;) Zadatków Lu nie ma, trochę pomysłowości jednak by się znalazło. Ciekawy nagłówek, treść.. eh, nawet tego nie skomentuję.

      Usuń
    3. Lulo, przede wszystkim uczy zabawy modą, to wnosi :). A jeżeli ty ubierasz lalkę, a potem wychodzisz do szkoły w ciemnych jeansach i białym t-shircie no to teraz ja współczuję ;*

      Usuń
  8. Ohh jejku, jakże ciekawa notka... Wzruszyłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarkazm to taki gatunek humoru, w którym nie używa się wyrazów: "Och" "Ach" oraz się nie płacze. ;}

      Usuń
  9. współczuję lasce... ale jak mówi przysłowie, musi teraz wypić piwo które sobie nawarzyła. chociaż... ja bym całą sytuację olała definitywnie, bo to tylko internetowa zabawa, a zabawami jak wiadomo nie należy się przejmować. masz problem z nagrodami? wyloguj się, wyjdź z neta. spokój +50.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oł rajt.. tłumaczymy! :D

    Kasę da się załatwić, więc nagrody zostaną rozdane. Owszem, były problemy, ale już jest w porządku i jest git majonez z keczapem i sosem czosnkowym, o!
    Lolz, właśnie widzę jak odeszłam z sd..-.- tzn. nie wchodzę na sd, ale kontakt nadal mam o.O wytyfy? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Właśnie, ja odniosłam wrażania, że Lula pisząc tą notkę nic nie wiedziała. W myślach mi nie czyta. Na sd właśnie wróciłam tylko po to, żeby konkurs dokończyć, ale ok, Lula zawsze wie lepiej.

      Usuń
    3. Zosiu, napiszę to wprost:

      Nie lubię cię.

      Dlategoż, że jak zawsze TY musisz mieć racje. Zamiast wykazać choć gram szacunku i tolerancji to TY ciągniesz w zaparte. Skoro tak bardzo nie lubisz artykułów Luli to po jakiego grzyba je czytasz? Żeby je potem chamsko hejtować? Co więcej, skoro tak bardzo nie podobają ci sie tematy Lu to znajdź taki który będzie ciebie zadowalał i napisz go an e-mail DS'a. Lub napisz po prostu jaki według ciebie powinien być idealny artykuł. A. przepraszam, dla ciebie KAŻDY artykuł Lu jest do dupy. Najlepiej żeby umarła. Darmowa śmierć dla wszystkich!

      Wkurzasz mnie swoją "szlachecką wiedzą" na temat każdej dziedziny i każdego słowa Lu. Idź sobie, bo jesteś arogancką osóbką, która nie szanuje pracy innych.

      P.s. Dam głowę, że zaraz napiszesz komentarz w którym wyrazisz swoją nienawiść do mnie albo po prostu napiszesz: "I bardzo dobrze, że mnie nie lubisz ja ciebie także nie lubię." "Skoro mnie nie lubisz to po co czytasz moje komentarze?" "Ty i Lu gówno wiecie idźcie zbierać bawełnę"

      Z niecierpliwością czekam ;>

      Usuń
    4. Grabek
      Pomylilas Zoske z cherrysmile. Ale chyc. Zoska jest w zasadzie cool, docenia me article. Bronila mnie i wgl. To tylko cherry taka o dupe rozbic jest.

      Usuń
    5. Szczerze, mi to wisi czy ktoś mnie w INTERNECIE lubi czy nie. Nie będę pisała, że Ciebie też nie lubię, bo Cię nie znam.

      Usuń
    6. Kochana LU. Najwyraźniej nie pomylił, chyba, że jest tak głupi :*

      Usuń
    7. Cherry
      Jak już masz zamiar mnie obrażać to rób to w rodzaju żeńskim :*

      Lu
      Z ostatnich komentarzy wnioskuje, że Zosia nie za bardzo ciebie lubi. Ale mam prawo się pomylić, nie śledzę tak namiętnie Stardollowych potyczek.

      Usuń
    8. Przepraszam droga Grabiarko ;o
      Nie miałam zamiaru cię obrażać. Obraziłabym cię, gdybyś jednak się pomyliła (o ile się nie pomyliłaś)...

      Usuń
    9. Nick zawdzięczam dzięki wokaliście zespołu Strachy Na Lachy. Masz prawo się pomylić. Osobiście jestem już skołowana. Kto w końcu kogo nie lubi i za co?

      Usuń
    10. Kto kogo nie lubi? Wydaje mi się, że LULA i jej fani nie lubią tych, którzy w komentarzu wyrażają swoją opinię i piszą konstruktywną krytykę...

      Usuń
    11. Konstruktywna krytyka to krytyka, w której jak najnormalniej piszemy swoją opinię, powód tej oceny i dlaczego ją wystawiamy. WSZYSTKIE komentarze zamieszczone pod postem nie są konstruktywną krytyką. Jeśli nadal nie rozumiesz tego znaczenia polecam słownik języka polskiego :)

      Usuń
    12. Nie powiedziałam, że wszyscy tak robią. Wiem co to znaczy, nie mam potrzeby korzystania ze słownika.

      Usuń
    13. No tak.. Po co pisać definicje tutaj skoro zaraz zostanę obrzucona zapewnieniami, że "wszyscy są zajebiści, wiemy co to krytyka idź w Cygana". A sęk w tym, że tak naprawdę MAŁO KTO wie co to jest ta krytyka i jak się nią można posługiwać.

      Usuń
  11. świetny artykuł ! takiego mi potrzeba ;P długość jest ok. ważne, że sprawa jest dobrze przedstawiona xD

    OdpowiedzUsuń
  12. dłuższe i to o 3 razy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawien dawna byłam nawet jurorem w tym konkursie, aczkolwiek ja oraz magazynka00 (właścicielka konkursu) zerwałyśmy współpracę.

    No, no. A zdanie o prawdziwym powodzie wcięło ? <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa no właśnie. Prawdę ujawnia o innych, a nie o sobie..

      Usuń
    2. kasia.km @

      ciekawe czy mnie wgl. znasz :3

      Usuń
  14. misia liże konie po migdałach - JEBŁAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekhm, napisalam notke na podstawie dowodow, a nie na podstawie waszych mysli. I w sumie sama nie wiem jaki byl powod, o cos sie poklocilysmy, wyzwalysmy etc. Skleroza ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dlatego teraz Zosia wypluwa na ciebie jad? I wszystko stało się jasne...

      Usuń
    2. LU, mogłaś zapytać się Misi i Zosi, jaka jest prawda- czy nagrody w końcu mają być czy nie. Czy to taki problem? Bo w tym artykule są niejasności, które muszą tłumaczyć obie dziewczyny w komentarzach...

      Usuń
    3. LULA nie znasz się ani trochę na blogowaniu. Zgadzam się z CherrySmile, trzeba było chociaż zapytać czy będą te nagrody, dowody mogą być ślepe, jakieś przypadki, nie jesteś (raczej) detektywem do spraw specjalnych więc możesz zaliczać wpadki ;) Na tym etapie blogowania się zdarza, nie będę się czepiać. Taka mała rada: należy wszystko 100 razy sprawdzić, nim się o tym napisze.

      Pozdrawiam, hannah879.

      Usuń
    4. CherrySmile
      To jest blog plotkarski! Czy ty nie wiesz, że plotka nie zawsze jest prawdą?!

      Usuń
  16. LULA zostaje. artykuły pisze świetne a to co na jej temat mówią nie ma żadnego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha, ha, ha :] jeśli dziewczyna nie miała stardollarów to dlaczego organizuje konkursy z tak gigantycznymi nagrodami? Dla mnie to jest śmieszne.

    Tak jak pisze: Mean Girl"ja bym całą sytuację olała definitywnie, bo to tylko internetowa zabawa, a zabawami jak wiadomo nie należy się przejmować. masz problem z nagrodami? wyloguj się, wyjdź z neta. spokój +50." Nie zgadzam się stobą Mean Girl. osoby, które brały udział w konkursie muszą być załamane. W końcu zmarnowały czas na to wszystko. Nawet jeśli nagrody zostaną jakimś cudem wykompinowane. Osoby, które startowały w tym konkursie już raczej nie będą chciały drugi raz w podobnym konkursie brać udziału. Ja startuję najczęściej w loteriach, minikonkursach itp. na blogach. Dlaczego? Nie mam czasu na takie (jak to określić?)"zabawy z kotkiem i myszką". Jeszcze, żeby pierwszy raz była afera związana z nagrodami... To świadczy, że na stardoll przebywa ogroimna ilość nieodpowiedzialnych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurrr... i odezwała się osoba, która ode mnie ubrania wyciągała.
      Z resztą nagrody będą, co wy macie, wyraźnie w notce napisałam, że będą..

      Usuń
    2. Czy wy do ch*ja pana nie możecie zrozumieć? NAGRODY BĘDĄ ROZDANE. Były chwilowe problemy, ale już jest dobrze, nosz..

      Usuń
    3. Misia spokój. ;o
      xd

      Ja się bardzo cieszę, że osoby, które nie dawały mi spokoju na gg w sprawie ubrań teraz piszą jaka jestem głupia, debila itp. Uwielbiam takie osoby, już wiem komu na przyszłość nie sprzedawać reszty tego co mi zostało na koncie.

      Usuń
    4. Zosiu, nie przejmuj się takimi osobami ;) One piszą tak, bo LULA w tym poście nie napisała, tak jak jest. Jak same mówicie, nagrody będą, a LU stwiedziła w tym artykule, że ich nie będzie. Po prostu błąd Julii.

      Usuń
    5. Oj tam oj tam. :) Nikt tego nie sprawdził, dowodów Lu nie ma, chciała wywołać sensację, a to, że marnie jej poszło, inna rzecz.

      Usuń
    6. No bo przecież LULA jest od tego, żeby pisać artykuły, które nie dokońca są pewne... Sam artykuł, który wysłała kasting był ściemą. Nawet się wtedy nie postarała o prawdziwe 'wieści' tylko podrobiła wpis Adriana, że jest Sempą, a takie przypuszczenia to i Adam miał już dawno, czyli nic nowego.

      Usuń
    7. *...wysłała na kasting...

      Usuń
    8. Nie żebym broniła Lu, ale casting polegał na tym, aby coś tam podrobić. !

      Usuń
    9. Niekoniecznie. Ci co chcieli, to mogli coś tam podrobić i uprościć sobie zadanie.

      Usuń
  18. HAHHAHA nieźle sie uśmiałam czytając 'post na osłodę' :D

    świetny post! uwielbiam to jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy artykuł.

    Co do długości tekstu: Pisz tak, aby wyczerpać temat.
    Nie pisz na siłę za długich - nie chcemy lania wody.
    Nie pisz też za krótkich - tematy na DS w większości są obszerne :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  20. Ech... Może to jeszcze się jakoś ułoży... :/
    Mi w sumie jakoś bardzo na tych nagrodach nie zależało, jednak poświęciliśmy sporo czasu (jedną pracę robiłam do 1 w nocy, żeby zdążyć, bo następnego dnia jechałam na dosyć ważne warsztaty) i chyba należy nam się coś za tą całą prace. Z drugiej strony długo się wahałam czy wziąć udział, bo miało być tych kilka etapów, choć nie myślałam, że aż tak się to rozwlecze, więc z zamówieniami było ciężej i już za bardzo ich nie realizowałam, bo czas na grafikę głównie poszedł na CT. Z 3 i ostatniej strony (z mojej strony) to nie wiem jak można jednocześnie mieć zorganizowany konkurs i z czasem zapomnieć o nagrodach...

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się , widziałam twoje grafiki na konkurs i były wprost doskonałe. Nawet , aby ci Zośka oddała część za nagłówki.

      Usuń
    2. teraz to ja już nie wiem o co chodzi, przecież nigdzie nie napisałam, że nagród nie będzie..

      Usuń
    3. Zosiu czy ty na prawdę nie rozumiesz? Ty może nie napisałaś, że nagród nie będzie. Niestety po przeczytaniu tego posta ma się mieszane uczucia... KONIECZNIE PRZECZYTAJ TEN FRAGMENT! Fragmencik dla jasności: "Czyli...? Nagród raczej nie będzie. Przepadło. Mówi się trudno. Magazynkę nie stać/ rodzice przyłapali ją na doładowywaniu kolejnego superstar albo Bóg wie co mogło się jeszcze wydarzyć, ale i tak zachowała się dojrzalej od KubyWikiego, który po prostu zwalił winę na adminów oraz usunął bloga."
      (Sama nie wiedziałam na początku o co chodzi. I stwierdziłam, że jesteś jakąś oszustką. Za co BARDZO przepraszam.)

      Usuń
    4. Tak jestem oszustką, przyznaję się do tego. Miejcie tą satysfakcję.

      Usuń
    5. Ja nie napisałam, że twierdzę, że ich nie będzie. Chodziło mi o to, że po prostu byłoby trochę szkoda.
      wieczko6

      Usuń
    6. Liddy - ale jak wgrasz będziesz miała satysfakcję,że z wielu jesteś najlepsza. ;))

      Usuń
    7. aa1kamila: Lepiej słuchać jakiegoś tam artykułu, który może być zupełną fikcją? (nie mówię, że jest) Sprawdzałaś osobiście Zosię, więc uważasz, że opinia wyrażona w artykule jest 100% prawdą?

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, boże, padłam, kolejna atrakcja i wielkie dyskusje.

    Lu, całkiem nieźle sobie poradziłaś z tym artiklem. Tak ładnie zaczęłaś obracać słowami, jednak szalenie rozbawił mnie tekst: "Poza tym to bardzo wzruszająca historia: dwunastka, która próbuje oduzależnić się od stardoll, naprawdę". W końcu niecodziennie czyta się takie sarkastyczne zdanie od dziewczyny w tym samym wielu czy tam 2 lata starszej, która jeszcze miesiąc temu robiła dokładnie to samo (w domyśle 'rzucała stardoll, żeby uniknąć uzależnienia')..

    A poza tym jak tam Twój porzucony barwny blog? Myślę, że ktoś tu powinien najpierw zająć się swoimi niespełnionymi obietnicami, a później obrabiać dupę innym. To dopiero dziecinne.. Wyrażam tylko swoją opinię, a to mi wolno, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieci, Grabaż znalazł dowodzik!

    Zosia tak się upiera, że będą nagrody, że gdzie tu jest napisane, że nie będzie nagród etc. Prosz. TU JEST NAPISANE! PACZCIE UWAŻNIE DZIECI DROGIE:

    http://tinypic.pl/ciglyl2kmmys

    Jednak w następnym poście Zosia napisała, że jednak będą nagrody "Nie wiem dlaczego większość sobie już ubzdurała, że nie" . Więc ja się tutaj kulturalnie pytam, jaki tu jest sens pisania na początku, że nie ma nagród dupa blada, a potem oskarżanie niewinnych osób o "ubzduranie" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie napisała w poście, że nie będzie nagród, tylko, że ma ona z nimi problemy. To nie oznacza, że ich nie będzie. Jest tam również napisane, że wróci do gry, żeby zebrać kasę na nagrody.

      Usuń
    2. Drugie zaznaczenie. Cytuję:

      "Wiąże się to z tym, że nie mamy nagród"

      Usuń
    3. No, ale nie ma, że ich nie rozdadzą.

      Usuń
    4. "Wiąże się to z tym, że nie mamy nagród"

      Przeczytaj to sobie parę razy, to zrozumiesz ;}

      Usuń
    5. No jej. Widzę co napisała. Nie muszę czytać więcej razy. Nie mają nagród, ale nie napisali, że ich nie rozdadzą. Przecież mogą je od nowa zdobyć. Czy to takie trudne do zrozumienia? Nie chcę się tutaj wykłócać.

      Usuń
  24. Zosiu, doładuj sobie sd wypłać nagrody i będzie po sprawie. Potem z honorem możesz sobie ze sd odchodzić. Osobiście płakała nie będę. Zgadzam się z Grabaż to podejrzane że tak szybko kasę znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Z jakiej przyczyny?

      Usuń
    2. Określiłabym to inaczej,lecz sądzę,że zanim napisze się oskarżenia: "Czyli...? Nagród raczej nie będzie. Przepadło. Mówi się trudno. Magazynkę nie stać/ rodzice przyłapali ją na doładowywaniu kolejnego superstar albo Bóg wie co mogło się jeszcze wydarzyć" powinno się najpierw sprawdzić wszystko. Pierwsze co mi się po przeczytaniu tych wypocin nasunęło,to pytanie: Gdzie w wypowiedziach oskarżonej było coś o niewydaniu nagród? Lu pisze,że opierała się na dowodach. Jeżeli były one pewne,a zakładam,że za takie je uznała pisząc ten artykuł,czemu jednak okazało się inaczej? Myślę,że przed ruszeniem posta powinno się zaczerpnąć informacji również u źródła....

      Usuń
    3. ,,zad" już dupa mówić nie można.

      Usuń
    4. @kasia.km
      Nie wszyscy są tak nie wychowani jak ty.
      Strasznie mnie irytujesz. Komentujesz wszystko co przeciwko JW.

      Usuń
    5. Nath

      Co w wypowiedzi kasi.km świadczy o tym, że broni Lu?

      Usuń
    6. Zgadzam się z grabażem. Nie podoba Ci się? Nie czytaj.
      -,-

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Magazynka chciała kiedyś oszukać MagdoMilowicza i zrobić coś w tym stylu. Chodzi mi o "konek", który chciała zorganizować i biedna myślała, że magdo weźmie w nim udział, po czym konkurs zamknie i jego nagłówek znajdzie się na jej żałosnym blogu. Nazwała to "sposób na darmowy nagłówek od MM".

    Teraz będzie bardzo ciężko jej zaufać, a jak nie była zorganizowana to tym bardziej nie powinna robić żadnych konkursów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz, że nazwała tak ten sposób? Czemu wgl. oceniasz ją od tej strony? Może poprowadziłaby dalej ten konkurs, a ty ją od razu oskarżasz o coś, czego nie zrobiła. A poza tym Magazynka nie ma już swojego bloga oprócz creative talent.

      Usuń
    2. Haha Mateusza a ty nadal nie odpuszczasz ? Rok ponad od tego minął w tym czasie zdążyłam się z MM dużo razy pokłócić i pogodzić, a ty nadal to ciągniesz. ;3

      Jeny, przecież ja to Klaudii (dobrze pamiętam, że tak miała na imię ?) do żartów napisała, a to, że ona się potem na mnie obraziła i Ci to powiedziała to już inna bajka. Ja i MM już dawno sobie to wyjaśniliśmy, więc nie wiem po co do tego wracać. Ja już dawno o tym wszystkim zapomniałam, zmieniłam się a ty nadal swoje.

      Usuń
    3. Ola@ wiem, bo nawet widziałem SCRN z rozmowy jej z moją przyjaciółką (:.
      Zosia@ Jeżeli już coś to *Mateusz :). Może i masz rację, ale ja z tobą nie walczę, bo nie mam po co. Następnym razem trzeba troszkę dłużej nad takimi sprawami pomyśleć. Taka jest moja opinia.

      Usuń
    4. Moja jest podobna do Mateusza. Magazynka00 kojarzy mi się z krętactwami i oszustwami, niestety. Pamiętam, że kiedyś wpadłam w coś, nie pamiętam co to bylo dokładnie, ale wiem że takowa sytuacja była.

      Usuń
    5. Mi się ona kojarzy z magazynem.

      Usuń
    6. Mi również magazynka kojarzy się tak samo jak Karolce, pamiętam jak z rok temu jak zaczynałem na sd to była taka afera, że magazynka ząłożyła bloga, który nazywał się tak samo, jak blog, którego była stałą bywalczynią i ustwiała na nim archiwalne nagłowki z owego oryginału.

      Usuń
    7. (Tutaj Karolka, ze złego konta się wcześniej zalogowałam).
      Ja miałam chyba coś z nagłówkiem.

      Usuń
    8. Lawilet ♥ VanKa.♥ Sebuś ♥ @

      A ja sobie tej sytuacji nie przypominam. Bloga o nowościach miałam tylko jednego, nazwę na niego sama wymyśliłam i żadnego kopiowania nagłówków nie było.

      Karolka120 @

      Tobie może chodzić o ten konkurs na nagłówek, w którym miałaś chyba 3 miejsce czy wyróżnienie. Fakt nie zapłaciłam za niego, ale też go ani razu nie użyłam, z resztą mam jeszcze nawet ankietę gdzie czytelnicy zagłosowali co mam zrobić z nagłówkami.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Właściwie to niech teraz Hannah879 skomentuje sprawę :)
    Lu, post jest chaotyczny i niezrozumiały. Co do treści- może osoba ta naprawdę miała jakiś problem, i nie mogła rozwiązać tego konkursu? Wieczko6, grafikę się robi przede wszystkim dla satysfakcji, że pokonało się tylu utalentowanych grafików, ale i tak rozumiem, byłoby mi przykro, jednak nie trzeba się z tym tak obnosić. Może jest oszustką, która wykorzystuje grafikę w swoich celach, może nie, nie mogę tego ocenić, bo nie znam jej prawdziwych przyczyn do takich zachowań.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. LULA PORZUCIŁA BARWNY STARDOLL, ŻEBY... zepsuć Dirty Stardoll?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula nie przesadzaj. Sam nie byłem zachwycony, że lula tu pisze, ale jednak muszę przyznać, że wykonuje kawał dobrej roboty. Widać, że się stara i uważam, że ma bardzo dobre intencje co do DS :).

      Usuń
    2. A porzuciła? Notki pożegnalnej nie napisała tak samo ja xylo. Xylo chciała na Uzaleznionych pisać, ale fanów BS nie pożegnała to samo Lu ;/

      Usuń
    3. ZGADZAM SIĘ Z PAULĄ!!

      Usuń
    4. NA STOS NA STOS Z NIĄ XD

      Usuń
    5. Gumisiu, weź jakieś środki uspokajające i utnij sobie drzemkę, to dobrze ci zrobi.

      Usuń
  30. Piszmy, piszmy dobijmy do 100 komentarzy.
    Tak już nie o tym poście.
    Dziewczyny no piszcie coś. Co smilice ukradziono konto.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym chciała jedno - nie wymyślajcie teraz tu w komentarzach historii, których nie było, ok ? Bo ja tu połowy nie znam, ale oni za to mają bardzo dużo do powiedzenia jak to ich oszukałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie się spodziewała nasza nowa redaktorka? c:

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie trochę głupio, że post 4 dni temu.
    Mam pytanie:
    Ej, wiedzieliście, że Aneta z Plotki Stardoll pisze na Nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com?! ;O Ja się niedawno dowiedziałam, blog jest mega:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą. Jak był Adam to się często posty pojawiały ja wiem trzeba sensacji materiału, ale kiedyś na parwdę było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  36. JA CHCĘ WIĘCEJ SYRENEK :,(

    OdpowiedzUsuń
  37. smilice nawet trzyma reklamy po tydz.dłużej

    OdpowiedzUsuń
  38. anetka9995 co masz na myśli ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie to żeby coś tam, ale fajnie, że nowa redaktorka aktywnie się udziela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To co napisałam oczywiście było z akcentem ironii.

      A propo, zauważyliście, że nasza kochana Lula usunęła konto na bloggerze ? Hmm.

      Usuń
    3. A dopiero się deklarowała,że dorosła. Od początku nie wierzyłam...

      Usuń
    4. A teraz tłumaczy się, że nie ma o czym pisać. Mogłaby chociaż dać posta, w którym wytłumaczy swoje zachowanie, ale widać nie stać ja na tak odważny gest.

      Usuń
    5. Pamiętajmy że Lu jest bardzo burzliwą nastolatką. Pokazała to już parę razy....

      Usuń
    6. ...i pokaże jeszcze nie jeden raz.

      Usuń
    7. zgadzam się z tą opinią :))

      Usuń
  40. taa "ukradziono im konta" -.- ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  41. Już nie pisaliście tydzień!Przesada...

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozumiem że tematów nie ma , chociaż na pewno można coś znaleźć . Ale mogłaś przynajmniej wywiad napisać...


    A.n.k.s.a.

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam i czekam, a posta jak nie było tak nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  44. Tematy się nie pojawiają,jest nudno
    Według mnie jakoś lepiej było jak był tu Adam
    Dlaczego?Bo było ciekawie i posty pojawiał się regularnie !
    Moja opinia na ten temat :/
    Nie mam nic do LU,rozumiem, że może nie ma ciekawych tematów,ale bez przesady!!!OD 8 dni nie ma żadnego posta O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, że jak był Adam to tematy były a teraz jakoś nie ma...

      Usuń
  45. Sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć (nie chodzi mi o post, a o komentarze czytelników).

    OdpowiedzUsuń
  46. szczerze to posta nawet nie przeczytałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  47. Bo taka prawda! ;> Jak Adam był było lepiej a teraz...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale wy jesteście śmieszni. Dobrze pamiętam, że jak Adaś był to posty potrafiły nie być parę dni. Ale to przecież był Adaś!

    Trochę przystopujcie z tym krytykowaniem Lu, bo czasem jesteście śmieszni :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy,że jesteś jej fanem,lub samą Lu z drugim kontem(pewnie zaraz będziesz zaprzeczać),ale nie każdy(ja) ma do niej tak przyjazny stosunek. Wiele osób(ja) nie zapomniało o jej nie tak dawnych głupotach,więc teraz po prostu nie biorą jej na poważnie....

      Usuń
    2. Alicjo, nie jestem Lu. Gdybym była to bym pisała notki na DS :D . Fanką też jej nie jestem. Po prostu uważam, że niektóre komentarze są naprawdę śmieszne i tylko za wszelką cenę chcecie udowodnić jaka to Lu jest zła i wgl. Rozumiem, że można mieć do niej uprzedzenia, ale przez to dajecie się ponieść stereotypom. Kurcze, nie musicie jej krytykować za każdym razem. PO RAZ KOLEJNY PISZĘ! JESTEM KOBIETĄ!

      P.s. Nie uważacie, że Lu na DS dodaje trochę pikanterii? Taka mocna kontrowersja ;>

      Usuń
    3. Grabażu- co do twego "PS"-nie,nie sądzę tak. Pamiętajmy,że zaledwie kilka dni przed zostaniem redaktorką zarzekała się,że przestaje wchodzić na tego bloga oraz,że go nie cierpi. Nie zapominam o licznych kontrowersjach z jej udziałem. Nie są one niestety w żadnym stopniu pozytywne. Biorąc np.Magdomilowicza-mimo,iż wywoływał kontrowersje to wciąż miały klasę i przyciągały uwagę. Kontrowersje LU nie są ciekawe. Dodatkowo ich poziom jest naprawdę niski. Widać,że LU przynajmniej psychicznie to jeszcze małe dziecko....

      Usuń
    4. Zgodzę się z częścią. Fakt, to trochę dziwne jest, że Lu od razu zmieniła swoje zachowanie po tym jak przysięgała, że nie wejdzie na Ds już nigdy, lecz myślę, że to przez Adama do którego tak chowała awersje.

      Usuń
  49. Całkowicie się zgadzam z Alicją więc zrozum -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zrozumiem Waszego dziwnego zachowania. Chciałaś coś jeszcze dodać?

      Usuń
  50. No hej. Po 8 miesiącach czas napisać co się dzieje. :) Konkurs CT wspaniale dobrnął do końca, a teraz ciągnie się już druga edycja bez żadnych problemów (jedynie opóźnione zadanie, ze względu na chorobę Wieczko6). No i po co komentarze, że to na pewno się nie uda, że jestem debilką itd.?
    Nie oceniajcie człowieka, jeśli go nie znacie.

    OdpowiedzUsuń