środa, 30 maja 2012

Koniec Mentalle?

Ninka_doll - Maciej znany głównie z wielkiego zamiłowania do H2O Wystarczy Kropla. Ma bloga mentalle.blogspot.com, którego postanawia zawiesić, po to aby założyć niemal identycznego o nazwie ninkadoll.blogspot.com.


Blog Mentalle miał powodzenie w świecie "stardollowych" blogów. Prawie 700 obserwatorów, to przecież nie jest mało. Blog miał się bardzo dobrze. Aktywni redaktorzy... Aktywni czytelnicy... Czego chcieć więcej?

Wiem czego. Chęci i zapału.

Dziś na blogu pojawiła się taka oto notka:


"Między mną, a Kaci zaszło nieporozumienie. [...] Kaci postanowiła odejść z bloga."
Czy to musi być tak, że gdy redaktorzy się pokłócą, to jeden musi wylecieć z bloga?
Nie sądzę. Gdyby tak było załoga większości blogów rozpadłaby się w ciągu miesiąca.

Nie rozumiem dalszej części notki. Zawiesza bloga, aby... założyć bloga?
Równocześnie z zawieszeniem bloga Mentalle powstaje nowy blog - ninkadoll.blogspot.com


Nie zastanawia was, po co to wszystko?
To oczywiste, że zanim kolejny dojdzie do takiego 'poziomu' jak Mentalle, minie dużo czasu. Po co zaczynać od początku, mając znanego już bloga?

A więc Maciek wymarzył sobie mieć coś własnego. Równie dobrze mógł już wcześniej podziękować redaktorom za współpracę i działać na blogu sam. Nie musiałby zaczynać od zera.

Zobaczmy, co na jego nowym blogu.

Jak na dobrego właściciela bloga przystało, Ninka_Doll dodaje notkę z wielkim otwarciem bloga.


A co na to czytelnicy?


Jak widać niektórzy także zastanawiają się po co te zmiany. Jest jednak pierwsza osoba na blogu, której zmiana się podoba i będzie trzymać za Maćka kciuki.

Na blogu pojawiła się już pierwsza notka ze stylizacją, która prezentuje się całkiem przyzwoicie.

Jak myślicie? 
Czy ta zmiana wyjdzie Maćkowi na dobre?

__________________________________________________
Mamy 1000 obserwatorów!

A więc czeka na was niespodzianka. Sama do tej pory się jej nie spodziewałam. Niespodzianka wkrótce się do was odezwie, tutaj na blogu. Jesteście ciekawi?

71 komentarzy:

  1. JA PIERDOLE

    Krótkotrwała zabawa w syrenki a wy ciągle, nawet Maćka który prawie nic o tym nie pisał z syrenkami porównujecie? Boże! Ja dłużej nie mam zamiaru być kojarzony z syrenką, nie będę ukrywał, że Maćkowi to pewnie też nie pasuje z tego co wiem. To że Lula ma do nich wielkie zamiłowanie to nie znaczy że my jesteśmy jakimiś jebanymi syrenkami, ona dawała takie pytania w wywiadzie, bo do niego się teraz odnoszę, nie bierzcie tego na poważnie. Chociaż i tak pewnie mówię do siebie, bo 3/4 ludzi i tak uważa nas nadal za niedojebane dzieci - syrenki, lol

    MACIEK, BUZIACZKI EMMO :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Lula, dziękuję za to cholerne, publiczne upokorzenie nas wszystkich

      Usuń
    2. Nie pisała tego lula tylko Smilice.

      Usuń
    3. mówie o 'spowiedzi u lu'

      Usuń
    4. To wy odpowiadaliście na pytania... Mogliście odpowiadać tak, aby potem nie czuć się upokorzonymi. Czy nie mam racji? :)

      Usuń
    5. Syrenki♥ Kto u was jest Cleo?

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. W sumie nie chciałem tego wywiadu, ale Wiktor tak się napalił że odpowiadałem jak on, no trudno, osobiście wolałbym osobny wywiad z każdym z nas, a nie podwójny. + Ja BYŁEM Cleo

      Usuń
    8. Ok!Skoro,nie chciałeś tego wywiadu,to na chuj się zgodziłeś aby go przeprowadzić?Przecież lula mogła znaleźć lepsze osoby na wywiad:) o a pisanie na konfie że sie cieszysz i byłeś podjarany jak kurwa głodna panda widząca bambus to oczywiście*le nie chcenie wywiadu* mr+o tak oczywiście to ja się 'napaliłem' to jasne że,wtedy nie masz swojego umysłu,tylko odpowiadasz tak jak ja:))

      Usuń
    9. Ta Wolf się ciebie spytała chyba czy chcesz odpowiedzieć na pytania nie na wszystkie musiałeś odpowiadać, zastanów się człowieku co ty piszesz, bo załamy dostać. Pozdro.

      Usuń
    10. ok? szkoda tylko że 3/4 odpowiedzi chciałem zmienić, bo sam stwierdziłem że to było żałosne, ale lulka musiała opublikować to co napisałem za pierwszym razem, bo jej sie zmieniać nie chciało

      Usuń
  2. To ja może sprostuję.
    Przyznam, że od dłuższego czasu chciałem mieć własny własny blog szafiarski, ale szkoda mi było wyrzucać z redaktorów Kaci i Martynę. Marcel powiedział o tym Kaci, ale ona to źle zrozumiała i postanowiła odejść.
    Nie pozostało mi nic innego, jak zawiesić Mentalle i zrobić własnego bloga. Trochę mnie denerwowała atmosfera na Mentalle, bo teraz mam specyficzne stylizacje, które nie przypadły do gustu czytelnikom. Nowy blog jest "całkowicie mój" i bez historii. Teraz nikt, kto obserwował Mentalle dla innych redaktorów, nie musi obserwować tego.

    Jak ktoś ma jakieś wątpliwości, pytania, chętnie odpowiem.

    A jakimś wielkim fanem H2O nie jestem, to były zwykłe wygłupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Twój nowy blog będzie sławny dzięki DS :D

      Usuń
    3. Właśnie zauważyłem :')

      Usuń
    4. Kaccunia swoją drogą ale z Salamandrą to zrobiłeś nieładnie, przecież widziałeś że była kilka dni nieobecna. Pisała tak długo a ty ją w ramach wdzięczności wywaliłeś pod jej nieobecność.

      Usuń
    5. Ok,już wiem o co Ci chodziło.

      Usuń
    6. @gorgeoous - Kilka dni? Sal nie było od kwietnia.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h2o to szit, wiktor nadal się od tego nie uwolnił, lol

      Usuń
    2. I teraz widać Waszą wielką przyjaźń :)

      Usuń
  4. Nie no, proszę, z tym całym H20 mogłabyś sobie darowac. A ty wyjeżdżasz z tym już w pierwszym zdaniu. Ja ( i pewnie wiele innych osób) kojarzę Maćka akurat z wielu innych, ciekawszych rzeczy. Widać jednak, że syrenkowa klątwa bedzie nad nim dłuuuugo ciążyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenkowa klątwa niezłe

      Usuń
    2. Nie będzie ciążyć, bo ja mam zamiar obalić ten (jakkolwiek można by było to nazwać) mit.

      Usuń
    3. Trzymam kciuki, naprawdę.

      Usuń
    4. Według mnie to boski pomysł, mentalle już było nudne

      Usuń
    5. Sam zacząłęś z tymi syrenkami i do kogo teraz masz pretensje Macieju?

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. To ja zacząłem z syrenkami? Miło wiedzieć, teraz proszę mi pokazać gdzie :')

      Usuń
    8. No właśnie, Maciek. Z syrenkami kojarzyłam tylko Marcela i Wiktora, ciebie nie.

      Usuń
    9. no ja też, jak przeczytałem "znany głównie z wielkiego zamiłowania do H2O Wystarczy Kropla" to pomyślałem " że co ? a nie pomyliło jej się z Marcelem ?" :D

      Usuń
  5. Hm ciekawe ale jest chyba ważniejsza rzecz...Jest 1000 obserwatorów ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak bardzo będziecie zaskoczeni tą 'niespodzianką' :D

      Usuń
    2. Ale super. Takie okrągłe tysiąc :)

      Usuń
    3. Wynajęłam detektywa i wiem co kombinujesz. A W?

      Usuń
    4. Ja chyba znam tą niespodziankę xd

      Usuń
    5. Co to za niespodzianka Jarus? :D

      Usuń
    6. Nowy redaktor? Loteria? Adam lub MM wracają? No powiedz! Nie lubię tajemnic.

      Usuń
    7. Zorientowałam się, kiedy nagle pojawił się post i to od kogo- moje przekonania się potwierdziły :>

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wieżę w to co widzę x.x
    Lubiłam tego bloga...


    __________________________________


    Ludzie co wy macie z tymi syrenkami? xd
    EPIDEMIA :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ej dlaczego w stardollpedi nie ma gosi? No chyba, że coś przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. syrenki z H2o... za pierwsztm razem było śmieszne...ale już nie. :) pozdro dla Macieja, Marciela, Smilice :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój komentarz jest na DS,uuu... :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałem, że kaci ma coraz większy problem z przyjmowaniem krytyki, kiedyś tam czytałem komentarze jak sprzeczała się z innymi, ale to taki powód nie powód. Ostatnio pod jej postami można było poczytać interesujące kłótnie jej, Marcela i jakiegoś Sebusia chyba (nie pamiętam dokładnie) nie mniej jednak Mentalle na przestrzeni miesięcy stracił trochę na wartości. Myślę, że Maciek na nowym blogu będzie robił co mu się żywnie podoba, ale wątpię by jest new blog odniósł sukces na miano M. Życzę mu jednak powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... Pan Adam się wypowiada o.O

      Z kaccunią jest też taki problem, że większość osób kopiuje jej nick, co doprowadza ją do białej gorączki.

      __________________
      Przygotuj się na długie żale, w których będzie opisane jak "Lu niszczy bloga" i na błaganie byś powrócił.

      A kiedyś to ciebie nie lubiano ;O

      Usuń
    2. haha no grabaż ma racje. to podobno ty ,,niszczyłeś" bloga. Ludzie doceniają dopiero wtedy kiedy stracą...

      Usuń
    3. Mr.Adam - ja jedynie miałam problem z tym, że czytelnicy Mentalle są jak stado. Jak zabeczała pierwsza owca, tak i całe stado. Poza tym nie jest to powodem, dla którego odeszłam z Mentalle - Maciek napisał już sprostowanie, więc nie wiem po co drążysz temat, skoro nie znasz ani mnie, ani tej sytuacji. Myślę, że to zbyt prywatna sprawa, aby takie rzeczy rozgryzać na blogach plotkarskich. Jesteście infantylni, żałośni i niedojrzali. Nauczcie się patrzeć na pewne sprawy z innej strony - trochę dystansu ludzie. Kłótnie Marcela i Sebusia? A co to miało wspólnego z moimi postami, bo nie rozumiem? Po części była to ironia, nie mam zatargów z tymi chłopakami, wręcz przeciwnie. Z Mentalle byłam związana od początku - wymyśliłam nazwę bloga, pomagałam prowadzić go poprzedniej właścicielce, pomogłam jej w sprzedaży, wchodziłam tam przez długi czas i poświęciłam mu sporo własnego czasu. Zrobiłam to bezinteresownie, nie dla siebie - dla innych. Więc myślę, że oczernianie mnie nie jest na miejscu, nie zrobiłam nic, co by mu zaszkodziło - zajmijcie się sobą, nie szukajcie sensacji. Tyle mam do powiedzenia

      Usuń
    4. doskonale Cię rozumiem, po prostu doszły mnie słuchy, że jesteś na nich cięta.

      Usuń
    5. Jestem cięta i jestem pyskata - taka moja natura, ale w żaden sposób im tym nie szkodzę. Poświęciłam sporo czasu, pisałam nawet w trakcie matur, także po prostu nie życzę sobie takich stwierdzeń.

      Usuń
  12. Pomysł z nowym blogiem nie jest głupi.

    Ale już te syrenki mogłaś jednak darować sobie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mentalle ostatnio schodzi na psy. Szkoda. To niestety już nie jest to, co na początku, ale żeby aż zawieszać? Ten blog potrzebuje dobrego, nowego kopa, a nie zawieszania. Poza tym wydaję mi się, że chyba da się pogodzić 2 blogi (i idą wakacje).

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie tym razem z Łukaszem,po co pisałaś o syrenkach?To nawet nie na temat

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze szkoda, niestety. Jednak Maćka rozumiem, pisanie na Mentalle to niejako presja, bo to najsławniejszy blog szafiarski(stardollowy oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  16. Mentalle miało swoje świetne czasy - wtedy byłam stałą czytelniczką bloga. Wtedy, kiedy na blogu pisały takie osoby jak Niecierpliwa czy Miss.Bou - była ogromna różnorodność stylizacji, dlatego każdy mógł coś dla siebie znaleźć. Obecnie wchodziłam tylko dla kaci, gdyż stylizacje Maćka schodzą poniżej wszelkiej krytyki. Uważam, że schował gdzieś talent do kieszeni i robi coś bez głębszego zastanowienia. Dlatego rozumiem ten wybór, otwarcia nowego bloga. Tam może robić stylizacje tylko dla siebie, na Mentalle trzeba jednak myśleć o czytelnikach i to dla nich starać się, tworzyć to, co lubią. Mimo wszystko, zawieszenie Mentalle to najgorsza decyzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach.

      Usuń
    2. @Roksetka - także się z Tobą zgadzam. Bardzo dobrze to ujęłaś. :)

      Usuń
  17. Mentalle nie schodzi na psy.
    Nie schodziło, to znaczy.
    Maciek robił stylizacje,które nie przypadały nikomu do gustu, brak weny.
    A Kaci dawała nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę, że moje życie nie ma sensu, gdy przeczytałam to!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem Maćka. No ale cóż, każdy myśli inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przestań Im wypominać te syrenki, to się już robi żałosne. Ciekawe jak byś się czuła jak byśmy Ci wypominali to, że udawałaś, że ukradli twoje konto na sd. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie ona udawała, tylko jakaś dziewczyna udawała. Albo chłopak. :)

      Usuń