niedziela, 13 maja 2012

Od właścicielki:

Ostatnio dołączyła do nas JulieWolf i nie da się ukryć, że bardzo wielu osobom się to nie podoba.
Wygrała casting, ale jeśli chcecie aby blog funkcjonował po staremu - da się zrobić.
Ten blog jest dla Was i to Wy decydujecie, dlatego w pasku bocznym pojawia się ankieta, w której każdy z was może powiedzieć, czy chce aby JulieWolf została na blogu, czy też nie.
Pojawiły się już 2 posty jej autorstwa, więc mniej więcej wiecie jak wygląda jej styl pisania.
Jeśli chodzi o mnie uważam że jej notki są dobre. Pamiętajmy o tym że początki zawsze są trudne.
W każdym razie wstrzymuję się od głosu.
Wybór pozostawiam wam. Przemyślcie to dobrze :) 
Ankieta trwa do wtorku.


261 komentarzy:

  1. Ja nie podejmę decyzji gdy zobaczę tylko jej jeden post. Muszę poczekać na drugi znaczy na czwarty, ale chodzi mi o wywiady :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne , że ją chcecie wywalić .Ja jestem za tym ,żeby pisała .Dałem głos na TAK .Lula powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie chce mnie wywalić. Ja zgodziłam się na ankietę.

      Usuń
    2. Chodziło mi o to ,ze tak jakby czytelnicy chcą Ciebie wywalić

      Usuń
  3. Ja myślę, że mimo zdziwaczałej osoby Julie, robotę odwala dobrą. Miała swoje wzloty i upadki. I tak większość czytelników nie wie, że Julie jest autorką wielu tekstów anonimowych, którymi się cholernie jarali! :|

    Dirty stardoll = kontrowersyjny blog + kontrowersyjna LULA. Chcecie kontrowersji, mocnych tekstów, wywiadów, braku owijania bawełny? To darujcie sobie nie lubienie LULI jako osoby, a oceńcie obiektywnie jej podejście do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. AH, dodam jeszcze : Post LULI został dodany o 12. Mamy kwadrans po 16, a przy jej artykule ponad 160 komentarzy - czy nie o to wam chodziło? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Argumenty Oliwci są mocne. :D

      Usuń
    2. Połowa komentarzy jest dołująca. Jak to nienawidzą Luli, czym tu się zachwycać! :D Chyba chodziło o to by się SPODOBAŁA czytelnikom, nieprawdaż?

      Usuń
    3. Ty tu się nie odzywaj. Nie dosc, że oczerniałaś DS na NPS, to teraz jakieś głupoty piszesz.

      -.-

      Usuń
  5. według mnie lula,odwala tu kawał dobrej roboty,tylko że już nie mają się czego uczepić,żeby ją stąd wywalić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktor masz rację .a to ,ze Adam odszedł to jest jego sprawa a wy wszyscy robicie z tego wielką aferę .

      Usuń
    2. kawał 'dobrej' roboty na blogu, którego nie lubiła, chciała zniszczyć i pisała, że upada. brawo! wiadome było, że ona chciała tylko tutaj pisać.

      Usuń
  6. Nie wiem, co wam się wydaje, ale wywołanej Luli z bloga Adama nie przywrócicie, a podejrzewam, że o to większości osób się rozchodzi, nie? Ja tam do Luli nic nie mam, każdy ma wzloty i upadki, zagłosowałam na TAK
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygrała uczciwie więc powinna zostać. A ty nie powinnaś sugerować się tym, że kilka osób jej nie znosi. Jeśli chcą się wypisać to ich problem, z pewnością Lu wniesie więcej obserwatorów i jeszcze więcej plotek.

    OdpowiedzUsuń
  8. *wyrzuceniem, durne autokorekta -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy wie, że zachowanie Julii było jakie było, ale tego nie da się zmienić. Sami widzicie, że dziewczyna sie teraz stara, po za tym macie zagłosować nie ma postawie jej wcześniejszego zachowania, lecz jakości postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,ludzie ciągle jej wypominają jaka była,i jaki ma charakter

      Usuń
  10. Casting wygrała uczciwie, więc nie ma tu nic do rzeczy, że kilka osób jej nie lubi. Moim zdaniem powinna zostać. Początki sa zawsze najtrudniejsze.

    Nigdy wszystkim się nie dogodzi. Zawsze będzie ktoś komu się nie będzie podobało

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm...
    Zobaczymy jak się sprawdzi,więc jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę wyrażała się co dałam, ale wiem, że obydwie wersję mnie zaskoczą.
    Tak to nic do osóbki nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę żeby została więc głosuje na "Tak".

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno 'początki są zawsze najtrudniejsze' niestety ja się z tym nie zgodzę, to kwestia lubienia, bądź nie. Osoby, które nie lubią Julii, zagłosują na 'nie', to chyba oczywiste. Ja ani chwili się nie zastanawiałam, podoba mi się styl pisania Luli, więc dałam 'tak'. Myślę że za niedługo może mieć tyle wrogów co Adam, a to chyba dobrze, nie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja głosuje na TAK.Jej notki są ciekawe,fajne i myśle że przyciągnie obs.
    ;D
    Komu sie nie podoba to niech po prostu nie czyta jej notek - proste !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chce żeby została dobrze jej przecież idzie ,a już nie którzy specjalnie mówią że źle to i tamto

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo wszystko, głosuję na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zagłosowałam na tak, dlaczego? Uważam, że każdy zasługuje na drugą szansę - nieważne co sknocił w swoim życiu. Jej posty są fajne, choć czasem zdarzają jej się usterki, ale Lula zawsze może to poprawić.
    Takie jest moje zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. oceniacie ją po charakterze (tu nie o to chodzi), a nie po jakości jej postów. pozdrawiam dzieci, które głosowały na jej zgłoszenie w castingu, a teraz, gdy wiadomo kto je napisał raptownie ją krytykują.

    osobiście głosowałam na 'tak'.
    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg mnie dziewczyna pisze całkiem ciekawie, może nie jest perfekcyjnie, ale początki są najtrudniejsze - tak jak nadmienił ktoś wyżej. Każdy ma swoją szansę, Lula też na nią zasługuje, w końcu "wytrenuje pióro" i będzie idealnie. A o starych sprawach zapomnijmy, każdy popełnia błędy i właśnie na tych błędach się uczy. Zagłosowałam na tak.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na bloga brudnystardoll.blogspot.com! xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak sobie chcecie... Ja jej dam szansę. Początki są zawsze trudne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej. :) Dziękuję! :D Nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji! xD Nawet ludzie, którzy za mną nie przepadają ani ja za nimi na mnie zagłosowali. :D Dziękuję za wszystkie głosy na tak. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widać że się starasz. :) Oceniamy ciebie po stosunku do czytelników i jakości postów. A przynajmniej ja. Oczywiście glosuje na TAK i nie mogę się doczekać kolejnego wywiadu. ^^

      Usuń
    2. @LULA - "Nawet ludzie, którzy za mną nie przepadają ani ja za nimi na mnie zagłosowali." - masz na myśli mnie? :>

      Usuń
  24. Post do Smilice i czytelników.

    Dobrze, zacznijmy od faktów. Zainteresowanych zapraszam do czytania, to naprawdę stabilnie postawione prawdy.

    1. Zagłosowałam na NIE. Styl pisania Luli jest nudny. Nie spodobał mi się już nagłówek "Spowiedź u LU". Innymi słowem Dirty Stardoll zmienia się w bloga osobistego LULI. Adam tak nie robił, pozostawał neutralny. Pisze nudno, nie na temat, powtarza słowa, ogólnie niepoprawnie gramatycznie.

    2. Zagłosowałam na NIE ponieważ lula jest skandalistką, niestety nie nadaje się do pisania o skandalach. To tak jakby np. Lady Gaga (przepraszam za porównanie) pisała o tym co wyprawia Katy Perry, zamiast skupić się na ekstrawaganckich strojach.

    3. Zagłosowałam na NIE ponieważ według mnie LULA od zawsze pała nienawiścią do DirtyStardoll. Nie demoralizuję jej zapału, ale wysyłając artykuł kastingowy zaprzeczyła sama sobie.

    WNIOSKI: LULA jest sztuczna i ciągnie ją do sławy.

    ZAPRASZAM DO DYSKUSJI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Po 1. Nazwę ,,Spowiedzi u Lu'' inne dziewczyny wymyśliły w komentarzach.
      2. Ona nie nie lubiła dirty. Nie lubiła Adama.
      3. Przecież każdy zasługuje na drugą szansę. A teraz się zmieniła. Stara się.

      Usuń
    3. Jakie słowa, normalnie bez przesady, każdy widzi, że czytelnicy DS są ANTY-Lulonastawieni od początku. :D

      Usuń
    4. O jezu. Anitka... Wyjdz stad, bo w koncu sie doigrasz za swoje klamstwa.

      Usuń
    5. K♥CHANIUTKA LU!
      Jakie niby kłamstwa? :D Smilice nie ma nic przeciwko mnie, ja cię tylko krytykuję. :D Nie mogę? w końcu ty również ostro jeździłaś po Adamie. A była to osoba naprawdę zaskakująco dobra. Smilice, ja trzymam za ciebie kciuki! Cóż, Lu wygrała kasting, ale to czytelnicy mają prawo głosu mi tam w tę czy w tę nie robi różnicy. Blog ucierpi, nie ja.:*

      Usuń
    6. Na swoim blogu, podrobione dowody. Blog nie ucierpi, gdyby smilice tak uwazala to nie nawiazalaby ze mna wspolpracy

      Usuń
    7. Bo Smilice długo nie było :) Nie odwiedzała tych stron, nie była tu gdy zapuściłaś BS. Jak się przekona na własnej a raczej skórze bloga, to otworzy oczy. Tyle, że wtedy blog może nie być do odnowienia.

      Usuń
    8. Ale miała najciekawszy posta na Castingu ,Czyżby zazdrość ?

      Usuń
    9. Anetko, czyż nie ty oczerniałaś DS na blogu ASG? Więc powiem grzecznie ZAMKNIJ SIĘ bo piszesz gorzej od niej, to po pierwsze, a po drugie: "trzymam za smilice kciuki". Wow, to na początku byłaś anty a teraz jesteś po jej stronie? Trochę dziwne, nieprawdaż?

      Ja nie mogę, ale mnie takie dzieci wkurzają. T.T

      Usuń
    10. Aneta - pierdol się :) Zabraniam Ci się wypowiadać. zmykaj na swojego blogaska i dalej próbuj niszczyć innych podrabiając 'dowody' :*

      Usuń
  25. Głosuję na NIE, gdyż uważam, że JulieWolf jest nieodpowiedzialna i robi tego bloga swoim. Zniszczy go tak samo jak Barwny Stardoll. Może znowu doczekamy się pytania o jej kupie? Po prostu dziecko, które dąży do sławy, lubi być w centrum uwagi. Dlatego oddałam głos na NIE.
    CherrySmile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu oceniasz ją po tym jaka ona jest ? Też za nią nie przepadam, ale miałam okazję czytać jej bloga plotkarskiego i uważam, że jest odpowiednią osobą na tym blogu. Może faktycznie byłam podirytowana gdy się dowiedziałam, że wygrałam, no ale nie będę głosowała na nie tylko dlatego, bo jej nie lubię..

      Usuń
    2. * gdy się dowiedziałam że wygrała

      Usuń
    3. No właśnie ludzie. Ogarnijcie się ! My nie oceniamy jej charakteru i jej osobowości. Tylko sposób i styl pisania notek, a pisze ciekawie !
      Moim zdaniem ona jest odpowiedzialna. I w jaki sposób robi tego bloga swoim!?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Zgadzam się z izabelcia_1999. Ja tu nie widzę, żeby Lula robiła tego bloga na swojego. To, że wprowadziła ponownie wywiady to chyba dobrze, nie uważam, że w ten sposób się rządzi. Z resztą, nie było wywiadów - źle, są wywiady - źle.

      Usuń
    6. Nie oceniam jej osobowości. Po prostu uważam, że ZNISZCZY TEN BLOG TAK JAK 'BARWNY STARDOLL'... :o
      CherrySmile.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Nie bronię jej. Tylko wyrażam swoje zdanie. Nie patrzmy na jej zachowanie. To nie ma nic do rzeczy.

      Usuń
    9. Ona pisze źle, i to ma coś do rzeczy, chyba, ehkem? Gdyby pisała wybitnie, znakomicie nie miałabym powodu do głosowania na NIE, od razu dałabym jej TAK. Ale pisze jak pokemoniasta. :D

      Dzięki, Aneta

      Usuń
    10. Skad wiesz jak bedzi, cherry?

      Anitka,
      To smilice zaproponowala zgloszenie sie na casting. Pozdro

      Usuń
    11. Anitka
      dzialasz mi na nerwy. Skopiuj tu zdanie z artykulu gdzie napisalam jak poekom. Teraz jestem na komorce to tak piszekomentarae.

      Usuń
    12. No właśnie. Nic nie wiadomo.

      Usuń
    13. Lula

      Ale kiedyś Smillice chciała, żebyś napisała na tym blogu.
      Tak było na czacie na BS.

      Usuń
    14. LU, nie wiem. Po prostu chcę dobrze dla bloga. Nie przewidzę tego, ale mam swoje przypuszczenia. Skoro BS potrafiłaś zniszczyć to i zniszczenie DS przyjdzie ci z łatwością.
      CherrySmile.

      Usuń
  26. To, że ktoś zagłosował na 'nie' wynika zapewne z tego, że LULI nie lubi. Ważniejsze jest to, jak pisze. Oczywiście, było parę niedociągnięć, ale nikt nie jest idealny. Każdy popełnia błędy, ale w końcu trening czyni mistrza.
    LULA pasuje z resztą do bloga - kontrowersyjny blog, muszą być kontrowersyjni redaktorzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam na NIE, gdyż myślę, że LULA zniszczy ten blog tak jak Barwny Stardoll, a to że jej nie lubię nie ma nic do rzeczy.
      CherrySmile.

      Usuń
    2. CherrySmile, już cię lubię ;*

      Usuń
    3. Dobraly sie dwie glupie.

      Usuń
    4. CherrySmile. @

      A skąd wiesz ? Przyszłości nie przewidujesz.

      Usuń
    5. A może to czarownica !?

      Usuń
    6. Nie przewiduję! Po prostu chcę dobrze dla DS. A że LU zniszczyła BS to i DS może zniszczyć.

      Usuń
    7. @iz_1999
      Ale wybraźnia :o
      @LULA
      haha, jak ktoś głosuje na NIE to znaczy, że jest głupi?

      Usuń
    8. Ale można znać fakty albo liczyć się z intuicją.

      Tak samo 'przewidujesz', że osoba, do której powiesz "Dzień Dobry", odpowie ci to samo, może jednak nie usłyszeć. Rozumiesz? :P w 99% przypadkach ludzie ci tak samo odpowiedzą, więc Cherry ma rację. Pewnie Lu zepsuje i tyle. Bo zdążyliśmy poznać.

      Usuń
    9. CherrySmile. @

      Zauważ, że jest różnica, między DS a BS. Blogi o dwóch różnych tematykach. Ja czytałam bloga Luli krytyka nie tyka i wiem jak ona pisze, ty najwyraźniej nie.

      Usuń
    10. Ale ds to nie blog z darmowkami i nowosciami. Lool.

      Usuń
    11. @Aneta
      Dziękuję za zrozumienie. Lizydupy LULI nie zrozumią o co mi chodzi ;)

      Usuń
    12. @Zosia and LULA
      Mimo wszystko to jest BLOG. Zniszczyłaś jeden Julio, to wiemy do czego jesteś zdolna.

      Usuń
    13. Nie bądź taka pewna tego. Chcesz się założyć ? :)

      PS nie jestem jej lizydupą. ;)

      Usuń
    14. Nie piszę, że jestem pewna. Po prostu 'boję się' o bloga. Ale wy wiecie najlepiej, bo LULA jest przewidywalna, zwyczajna i w ogóle... :o

      Usuń
    15. @ CherrySmile: Ja też nie jestem lizodupem LULI. Po prostu chcę dać jej szansę.
      A czy Ty, gdybyś popełniła jakiś błąd, powiedzmy, okłamała przyjaciółkę, to wolałabyś, żeby Ci dała drugą szanse, czy lepiej, żeby wasza przyjaźń się skończyła?

      Usuń
    16. Nessa, ale tu się liczy dobro bloga! Nie to czy LULA będzie zadowolona, kosztem kilkuset osób.

      Usuń
    17. Nie obchodzi mnie LULA. Obchodzi mnie to czy sprawdzi się na blogu i czy go nei zniszczy tak jak BS. Więc zagłosowałam na NIE. Tyle mam do powiedzenia, bo wam trzeba powtarzać kilka razy to samo.

      Usuń
    18. Wy możecie głosować na tak, a inni na nie.

      Usuń
  27. ja jestem na Tak. Starasz się i pomimo tego jaka kiedyś byłaś nie będę cie krytykować za dobrą robotę. Ja od początku byłam na tak i myślę, że dzięki tobie blog na 100% nie upadnie nigdy.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  28. ECH! JA KONCZE DYSKUSJE Z ANETKA KTORA FALSZUJE DOWODY NA SWOIM BLOGU I CHERRY SMILE KTORA UCZEPILA SIE MNIE JAK PSIEGO OGONA. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się uczepiłam :) Po prostu napisałam komentarz, dlaczego na nie zagłosowałam, aby wyjaśnić mój głos. Potem milion twoich fanów zaczęło lizać ci tyłki, więc wytłumaczyłam im moją decyzje.

      Usuń
    2. do miliona daleko ;]

      Usuń
    3. milion napisałam, gdyż podkreśla to dużą ilość :p

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Aneta @

      No ja nie byłam bym taka pewna tego czy ten Wasz blogasek dorasta DS do pięt, gdyby nie ten komentarz, nie wiedziałabym, że takowy istnieje.
      Zresztą liczba komentarzy mówi sama za siebie :-)

      Usuń
    6. OFICJALNIE: LULA, PRZYZNAJĘ CI RACJĘ! JULKA MA ZOSTAĆ, KROPKA.

      Usuń
    7. @Aneta

      Jesteś jakaś pojebana, chora psychicznie, może jesteś w ciąży, że masz takie wahania nastrojów?
      Najpierw piszesz dziesiątki komentarzy jaka lula jest zła, niedobra, i jak to ona bardzo zaszkodzi DS, a teraz "julka ma zostać, kropka"
      i po chuj robisz wokół siebie zamieszanie? Może liczysz na to, że ktoś cię zapamięta?
      W dodatku nie liczy się tu tylko twoje zdanie o zostaniu luli, lecz wszystkich czytelników.

      Usuń
    8. zgadzam sie z shitem

      Usuń
    9. Już zmieniła zdanie!? Hah.

      Usuń
    10. Nie wiem czy wiecie, ale Aneta na SD to Ancietn.

      o_0

      Usuń
  29. EH - Ludzie. Chciałabym po prostu zaznaczyć, co dobre dla DS, co nie. Wszak nie ja o tym decyduję.
    LULA - Wysil się i pokaż że potrafisz :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cicho być, bo zawieszę bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiesisz bloga z powodu afery (z resztą nie dziwne, że się rozpętała) wokół LULI? Jeśli to zrobisz, to można było się spodziewać, że JulieWolf zniszczy bloga (ale nie w ten sposób), a jeśli nie, to zrobi to, tylko może później.

      Usuń
    2. Śmieszne. Wiadome jest, że smilice nie zawiesi bloga i to tylko taki szantażyk. Jezu, jaka ty jesteś głupia, serio... kto takie dzieci wychowuje?

      Usuń
    3. ale niektórzy ludzie są denni jak można przewidziec kurde przyszłość ??? ja uważam, że Lula się nadaje i nie wiadomo czy zniszczy bloga, tak !??

      Usuń
    4. nie twierdzę, że zniszczy, tylko się obawiam! a nie takie wiadome cyz nie zawiesi bloga... Przez ciebie LU, może i zawiesi kochana

      Usuń
    5. właśnie zauważyłam, że ty nie jesteś prawdziwą smilice, pa podróbo :o

      Usuń
    6. Swoją kopię możesz zawieszac -.-

      Usuń
  31. Moim zdaniem nieetyczne jest, że Lula tutaj piszę, bo pojawiały się posty na DS stawiające ją w nienajlepszym świetle...

    OdpowiedzUsuń
  32. LU, ty weź. Co ty wygadujesz? Wiesz co, zwalniam cię! Nic tu po tobie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff. Nie jesteś prawdziwą smilice. :)

      Usuń
    2. HAHAHAHAHHAHHAAHHAA
      LULA lepiej uważaj, bo Cię smilice wywali, ahhahhah :D

      Usuń
  33. Jestem stanowczo na NIE!

    Smilice wybierając JulieWolf na redaktorkę pozbawiłaś się głównego źródła tematu.

    Redaktor powinien być neutralny, ona wyraźnie nie jest.

    Irytuje mnie też nadużywanie emotikonek. W komentarzach - proszę bardzo, tam jest ich miejsce.

    Zobaczcie co się stało, jak JulieWolf tu wkroczyła. Pojawiło się milion bezsensownych, pseudośmiesznych komentarzy zaniżających jakikolwiek poziom.

    Nie wiem, jak Was, ale mnie "szanowna" JulieWolf odstrasza, odrzuca i zniechęca do odwiedzania "Dirty". NIE NIE NIE NIE NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno "nie" wystarczy.

      Usuń
    2. gorgeous + PIONA :D

      Usuń
    3. Nie wiem dlaczego, ale ona po prostu mnie odstrasza...

      Usuń
  34. Ja głosuję na to , żeby została. Jej posty są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama nie wiem. Lula trochę namieszała, no ale to już przeszłość. Raczej się zmieniła, bo żadnego głupiego wybryku od niej jak na razie nie widziałam. Ja jestem na to, żeby pisała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Głosuję na TAK.

    Do Anetki CherrySmile.

    -Odpieprzcie się od LuLi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow.ale liżesz dupę LULI :o smaczna?

      Usuń
    2. hahahahhaha CHERYSMILE HAHAHAHAHAHA WYMIATASZ BEZ KITU

      Usuń
    3. zosiu, raczej nie czytasz Oliwii w myślach, więc zamilcz :)

      Usuń
    4. Czy ironia czy nie, grzecznie podziękowałam

      Usuń
  37. Japierdziele co wy macie z tym wyrazem liże (dupę) ?! Ogarnijcie już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie mam. po prostu to określenie najbardziej pasuje do takich jak ty, kasia.km itd...

      Usuń
    2. CherrySmile.
      Aha, czyli jak ktoś nie ma takiego zdania jak ty i lubi moje artykuły jest "lizodupem"? Przykre.

      Usuń
    3. Nie. Chodzi mi o takich ludzi, którzy cię bronią, tak jakbyś ty sama nie umiała :o

      Usuń
    4. CherrySmile. @

      A gdyby np. teraz pojawiła się tu Gabisia9, I_am_collector i zaczęłyby ją bronić to też w tym momencie nazwałabyś je lizydupami ? :)

      Usuń
    5. a że niby co? sa takie popularne, że ich nie można tak nazwać, gdyby coś takiego zrobiły? wiesz, w głowie jest coś takiego jak MÓZG, możesz go czasem użyć :)

      Usuń
    6. Tyle, że one tego nie robią, ponieważ JUŻ SĄ SŁAWNE, a osoby, które bronią tych sławniejszych (w tym przypadku LULE), są lizydupami, którym zależy na tym, aby podlizać się tej 'gwiazdce' ;d A więc po co miałaby Gabisia9 zdobywać sławę, którą już ma???

      Usuń
    7. Niby po co się podlizywać Lulu?

      Usuń
  38. może skończy z tym co było kiedyś , należy iść do przodu a nie cofać się do przeszłości !

    OdpowiedzUsuń
  39. @CherrySmile.
    Dlaczego niby Lula miałaby zniszczyć DS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego niby zniszczyła BS?

      Usuń
    2. A niby po co wracać do przeszłości? Co było minęło, popełniła trochę błędów, ale w końcu człowiek uczy się na własnych błędach.

      Usuń
    3. Popełniła te błędy, owszem to przeszłość. Ale faktem jest to, że teraz wiem do czego jest zdolna. I obawiając się o tego bloga, chcąc dla neigo lepiej radziłabym Smilice 'wywalić' ją z bloga, gdyż przez nią blog upada moim zdaniem.

      Usuń
    4. To twoje zdanie, i oczywiście możesz je mieć, ale pamiętaj również, że Smilice wiedziała że artykuł jest JulieWolf, a czytelnikom artykuł się spodobał ♥

      Usuń
    5. @CherrySmile

      Jezu, Lula pisze zaledwie kilka dni, napisała jak na razie dwa posty a ty już pierdolisz, że blog upada. OGARNIJ SIĘ

      Usuń
    6. Zgadzam się z komentarzem wyżej.

      Usuń
    7. w tych dwóch postach zdążyła zamieścić milion błędów oraz zrobić coś, czego miała nie robić

      Usuń
    8. Przepraszam bardzo, ale widzę, że w tych czasach to już nie można mieć własnego zdania? Czytanie bez zrozumienia dzieciaków ;/

      Usuń
    9. Kłócicie się jak dzieci w przedszkolu o to 'kto ma racje' czyli Nie!To moje!A nie bo moje!Nie To moje!A nie bo moje! ._.

      Usuń
    10. Ajć, Wiktor. Chyba nie zrozumiałeś ;p Ja tu ciągle tłumaczę tym 'przedszkolakom', że mam prawo:
      -mieć własne zdanie
      -głosować na NIE, jeśli tak uważam
      -wyrazić swoją opinię w komentarzu.
      Niestety tutaj pełno bachorów, którym ciężko wytłumaczyć te rzeczy ;/

      Usuń
    11. Szczerze mówiąc, zmęczyła mnie ta dyskusja. Już mi bez różnicy czy będzie, czy nie.

      -.-

      Usuń
    12. Mnie także męczy. Ale co zrobić, kiedy inni nie rozumieją, że mam swoje prawa do opinii ;/

      Usuń
    13. Co z tego,i tak zamiast zakończyć to jeżeli uważasz'tłumaczenie'to tak będę mówił,i dać spokój,bo do porozumienia wcale nie dojdziecie,tylko wyniknie z tego jeszcze gorsza kłótnia

      Usuń
  40. Mi się jej posty podobają.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  41. ALE WY SIĘ FAJNIE WPIERDALACIE NAWZAJEM :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Raany ludzie, już nie ma znaczenia co Julie robiła! To jest przeszłość a teraz mamy teraźniejszość! Czemu nie dacie jej pisać na tym blogu? Większości osób się podobał jej artykuł i w ogóle, a teraz co?
    To, że coś tam kiedyś zrobiła nie znaczy, że teraz macie odebrać jej szanse pisania na tym blogu. Dziewczyna pisze dobrze, więc dlaczego nie miała by tego robić?
    -Bez odbioru-

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  43. Ej no dajmy jej szansę ! To, że zrobiła coś źle, to nie oznacza, ze jest głupia i wg. ! Każdy kiedyś coś przeskrobał, nie tylko na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  44. moim zdaniem wszyscy oczernaiją Lulę bezpodstawnie. No ale wszyscy są do niej uprzedzeni, i już mają o niej zdanie, przez te historie z barwnym. Ja daję jej szansę, i zgadzam się z Martynakl1 ! Lula wierzę w ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  45. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD


    "Lula wierzę w ciebie."


    "To, że zrobiła coś źle, to nie oznacza, ze jest głupia i wg. !"


    LOL :D

    OdpowiedzUsuń
  46. LULA powinna zostać bardzo fajny post ostatnio napisała i chcę takich więcej :).


    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  47. LULA13 maja 2012 19:05
    Skad wiesz jak bedzi, cherry?

    Anitka,
    To smilice zaproponowala zgloszenie sie na casting. Pozdro







    WTF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem cytatu ;p Powtarzasz pytanie czy po prostu je komentujesz?

      Usuń
  48. Pamiętam dawne zachowania Luli, ale ona się zmieniła. Ja uważam, że blog nie upadnie, a porównywanie jej do Adama to zwykły brak argumentów. Adam miał 18 lat, a ona 14.

    @Cherrysmile.
    I co, zaraz mnie będziesz wyzywała bo bronię LU? Takie jest moje zdanie i mam w gdzieś, co o mnie napiszesz. Jesteś żałosna, słońce.

    Ja głosuję na TAK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację. zmieniła się. szkoda tylko, że na gorsze :) a to wszystko przez tego bloga, pozdro

      Usuń
    2. Nie wyzywam :) Nazywam rzeczy po imieniu. I ja też mam swoje zdanie, a wy wszyscy macie jakiś problem, bo nie mam takiego samego zdania jak wy :o

      Usuń
    3. Cherry, dziwisz się? To XXI wieku. 11latki myślą, że są dorosłe i tylko one mają rację

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  49. Szczerze , nie rozumiem co każdy do niej ma ? .xd

    Dla mnie jest ona normalną użytkowniczką stardoll ' a . Każdy ma jakieś wady i zalety .

    Jeżeli chodzi o pracę na jej blogu to ja głosuję na to aby została , ponieważ np. wywiad który przeprowadziła z Marcelem i Wiktorem był zajebiście ułożony . Wszystkie pytania były przemyślane . Bardzo dobrze LU .; )

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiedziałam, że tak będzie, Lu :) Pozwoliłaś, żeby ds Cię zniszczył, zawiodłam się na Tobie

    głosuję na nie, może jak przestaniesz tutaj pisać, ogarniesz się i znowu będziesz sobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOIM ZDANIEM nie tylko blog zniszczył ją, ale i ona zniszczyła DS ;/

      Usuń
    2. Cherry, słonko. bardzo Cię proszę, ale dlaczego piszesz ZNISZCZYŁA? Napisała ledwo, dwa posty i już koniec DS?

      Usuń
  51. pisałaś, że nie lubisz tego bloga, oskarżałaś go o różne złe rzeczy, jechałaś po nim, że upada, a teraz na nim piszesz. zgłosiłaś się na casting, a podobno go nie lubisz. większej hipokrytki i zakłamanej osoby nie spotkałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjęłaś mi słowa prosto z ust.

      Usuń
    2. własnie o tym mówię, to jest ta jej zmiana. zero godności

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. jasne,marzymy o tym by się dodać do obserwatorów

      Usuń
    5. kolejna podróba ds, ja pierdziele i tak nikt nie będzie czytać, pogódźcie się z tym dzieci :c

      Usuń
  52. @Blood - a może Lula zauważyła, że źle robi i chce się zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem za tym żeby Lula pisała na blogu,myślę ze będzie ciekawie. Jej posty bardzo mi sie podobają a wywiady-musze przyznać jedne z lepszych jakich czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawię tylko jeden błąd, bo reszty mi się nie chce "wywiad", nie "wywiady", bo na razie był tylko jeden :)

      poza tym "musze przyznać jedne z lepszych jakich czytałam ;)"? serio? no comment

      Usuń
    2. jeżeli jej sie podoba,to ma prawo to powiedzieć,a ty nie masz nic do gadania do jej opinii

      Usuń
    3. Wikuś, nie chodziło o opinię, a o "Kali jeść".

      Usuń
    4. niech jej się podoba, lata mi to koło dupy

      poza tym jak ktoś się nie zgadza z Wami, to nie ma nic do gadania, ale jak ktoś ma Was bronić i lizać Wam dupę, to może się wypowiadać? hehh

      Usuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @FakeTrue
      Rozumiem, że chcesz sprawić, aby twój blog był popularny, ale moim zdaniem spam to nie zbyt najlepszy pomysł ;d

      Usuń
    2. sorry, ale kupując reklamę wydam się ;] więc pozostaje mi tylko zaprosić kogoś na bloga w komentarzach :/

      Usuń
    3. Boisz się nawet powiedzieć jaki masz nick i kto prowadzi tego bloga?LICCZ NA SUKCES

      Usuń
    4. nie boję. zrobię to w odpowiednim momencie :]

      Usuń
    5. to nie jest zaproszenie, tylko niechciany spam ;p

      Usuń
    6. chcesz, żeby było 'zaskoczenie' - "łoł, to ona prowadziła ego fantastycznego bloga! *.*", ale tak nie będzie, nie martw się :)

      Usuń
  55. Ja nadal myślę, że JW tu nie pasuje ! Jest tyle osób które by się nadały :) Bardzo przepraszam, ale nie przyzwyczaję się do niej więc jeśli tu zostanie dirtystardoll ode mnie dostanie NIE !

    ola033

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiemy, że pisała, że nie lubi tego bloga ! Nagle na nim pisze i wszystko ma być ok. ?! Tak nie powinno być Smilice ... Czy ten blog ma pójść na dno ? Przez to, że zostaje opisywany na innych blogach plotkarskich bo jakoś tutaj można było znaleźć coś co na tym blogu nie powinno się wydarzyć ! Ten blog przyciągał tym, że pisał o oszustwach, problemach. Była tu nawet notka o JW (to znaczy że coś było nie tak) a teraz jest redaktorką ?! Było tyle zdarzeń nie wytłumaczonych związanych z Lulą (!) Teraz chce abyśmy dali jej szansę jak nawet tego nie wytłumaczy. Dla mnie ta sprawa skończy się po twojej decyzji (Smilice). Na pewno postąpisz dobrze bo zawsze tak było i umiałaś sobie poradzić z blogiem sama (był Ci ciężko, ale dałaś dość radę ...) Według mnie nie powinnaś była, a zresztą wypowiadam się, a i tak tego ani ty ani nikt inny nie przeczyta !

      Usuń
    2. PS oto jak jest życzliwa dla innych :)



      CherrySmile.13 maja 2012 19:03

      Zagłosowałam na NIE, gdyż myślę, że LULA zniszczy ten blog tak jak Barwny Stardoll, a to że jej nie lubię nie ma nic do rzeczy.
      CherrySmile.

      Aneta13 maja 2012 19:04

      CherrySmile, już cię lubię ;*

      LULA13 maja 2012 19:10

      Dobraly sie dwie glupie.

      Usuń
    3. Pisała, że nie lubi DS z Adamem. Soraska, bardzo ale mają około 1000(?) obserwatorów i 3 czy 4 osoby nic, nie zmienią. Patrz na wyniki ankiety ponad 250 głosów na tak, a na nie 100 - ileś. I wiesz, że ludzie się zmieniają? Daj jej szansę, a nie od razu oceniasz... ._.

      Usuń
    4. uspokój się. jeszcze zanim pojawił się post o castingu lula mi pisała, jak nienawidzi tego BLOGA, a nie tylko Adama, nic o niej nie wiecie, lizodupy jedne, eh

      Usuń
    5. Ola033
      Zgadzam się z tobą.Lula jest bardzo (nie)miła dla czytelników tego bloga którzy uważają że Lula powinna odejść Z ds.Kiedy czytałam jej "wywiad" nie był on na poziomie ds.W sumie to nie był on taki drętwy ale ten wywiad nie nadaje się na tego bloga.

      Ludzie się nie zmieniają,no może na chwilę.

      Wyraziłam swoje zdanie i mam nadzieje że Lula i jej zwolennicy nie będą na mnie najeżdżać : )

      Usuń
  56. LOve LOve JW <3 Świetne artykuły jak na początek ;))
    Czymam kciukasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale rządze. Mój komentarz dopiero 200 xd Podobają mi się Luli wywiady. Ja się od głosu wstrzymuje. Dobrze, że mogę popatrzeć ile jest już głosów ^ ^

    OdpowiedzUsuń