niedziela, 6 maja 2012

Urodzinowy tydzień - dzień 6





Dirty Stardoll to blog plotkarski. To my ciągle plotkujemy o innych.
Dla odmiany w tej notce przyglądniemy się temu, jakie 'plotki' krążyły na temat tego bloga.

Dziś przedostatni dzień tygodnia urodzinowego naszego bloga, więc tą notkę poświęcę na jego 'historię'.
Zobaczcie, jak DS prezentował się na innych blogach.

Powstanie DS wywołało trochę szumu. Między innymi napisano o nas na blogu wieczko6.
http://grafikawieczko6.blogspot.com/2011/05/blog-post.html



http://nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com/2012/01/ranking-plotkarskich-blogow.html
W tej notce nasz blog został ustawiony na pierwszym miejscu w rankingu blogów plotkarskich. Jakże to miło! :D Dziękujemy. DS został nazwany wzorem do naśladowania.


No i niestety tych 'pozytywnych' artykułów o nas, jest zdecydowanie mniej od negatywnych.
Mamy wielu antyfanów. Ale to oczywiste, że połowa stardoll może lubić DS, a druga połowa może go nienawidzić. 

Zobaczmy co mieli do powiedzienia wszyscy 'wróżbici', którzy przewidywali koniec bloga. Jak widać ich wróżby okazały się błędne, bo DS funkcjonuje i ma się całkiem dobrze.


A teraz coś, co strasznie mnie rozzłościło. Czyli najazd na Adama i oskarżenie, że kradę SD z 'blogowych'.
Przedstawiam wam blog eruine...


Czy ktoś z was widzi coś złego w 'wylansowaniu' się na własnym blogu? Ja nie.
Zobaczmy co jeszcze wymyśliła autorka.


Co do blogowych stardollarów, została zorganizowana loteria, której pula wynosi ponad 200 SD. Zamówiłam nagłówek, który w sumie kosztował mnie 350 sd, więc o co chodzi? Autorka bloga zapewne myśli, że za SD z reklam kupiłam sobie na SD nową sukienkę... Chciałam tylko obalić ten mit. :D
Co do bezpodstawnego stwierdzenia, że odchodzą od nas czytelnicy - NIE. Ciągle ich przybywa.

Znalazły się też blogi, które świętowały razem z DS pierwsze urodziny!


DZIĘKI ZA PAMIEĆ! :)

A teraz coś, co jest już totalnym przegięciem. Z tej notki dowiedziałam się, że ja pisząc na moim blogu jestem nie do zniesienia.
Zobaczcie:


To chyba najgłupsza notka jaką czytałam.
Blog upada, bo notki pojawiają się często? Fascynujące!

________________________________________________

A wy co myślicie o wszystkich oskarżeniach i 'wróżbach' dotyczących tego bloga?





56 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości! :>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, pamiętam bloga Krytyka Krytej Krytyczki ♥
    Szkoda, ze nie prowadzi, i już sprzedała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi pozytywnymi notkami zgadzam się w 100% :>
    Pozdrawiam!

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. A tej Anecie kij w oko. Zjechała mojego Kamosza (♥) podrabiając czy tam zmieniając dowody. Skurwysynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lula, ja kiedyś na tym blogu pisałam i ta posądziła mnie o kopię której nie zrobiłam. Psychiczna jakaś ona jest.

      ASG też święta nie jest. Tak mnie wkurzyła wredota jedna -.-

      Usuń
  5. Blog upada , bo pojawia się na nim coraz więcej notek. Jakież to mądre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha, dokładnie! :D

      Pozdro Nataluś.

      Usuń
    2. Zgadzam się z wami. A tak w ogóle Lula, to jak tam z konkursem na redaktorkę?

      Usuń
    3. To mnie rozwaliło... xD

      Usuń
    4. Nie wiem. Jutro okażę się czy w ankiecie będę *macha do smilice*.

      Usuń
  6. Pamiętam tego posta, jeszcze z czasów, kiedy było u mnie 15 postów na miesiąc i większość kompletnie od czapy. No, ale nie tamten. Choć myślę, że ten tekst z wodą sodową i Magdo był trochę przesadzony. Jemu nigdy nie uderzyła sodówa, po prostu taki był taki, jaki był.
    Fajnie, że blog się utrzymał. Czekam na następny odcinek chorób ;)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ale dużo mamy wspólnego XD

      Usuń
    2. Witajcie w klubie:)

      Usuń
    3. Oo wyso, czyżbyś zapomniała co mi na chacie pisałaś?

      Miałaś już na blogu nie pisać, no ale widać wolałaś mi skłamać, co nie?

      Usuń
    4. Yyy nie kojarzę cię. Poza tym mam prawo do właśnych wyborów więc mogę na blogu pisać i nie pisać.!

      Usuń
    5. No tak, robisz się kłamliwa jak anetka.

      -.-

      Usuń
    6. Jak się z nią pracuje to tak się dzieje. WYSOŚ sama kiedyś napisałaś, że odchodzisz z tego bloga. Teraz nic nie wiem. OMG to czary!

      Usuń
  8. Tak, a gdybyś notki były co 3 dni to Anetka by narzekała, że za rzadko dodajesz.. takiej osobie nie dogodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że umieściłaś link do naszego bloga. Przepraszam cię, Smilice za Anetę.Czasem ma dość niewyparzony język. Myślę, że wybaczysz :)Sama nie zgadzam się z jej notką " Blog upada ,bo pojawia się na nim coraz więcej notek". Trochę, a nawet bardzo przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha te ostatnie mnie rozbawiło :D
    UWAGA KOCHANI NOWY SPOSÓB NA UTRZYMANIE BLOGA PISZCIE NOTKI CO TYDZIEŃ ;D YEA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była taka opcja... dałabym LUBIĘ TO! :D

      Usuń
  11. Właśnie przez to, że notki są często blog jest ciekawy a nie na odwrót. I wgl podziwiam MM, Adama i Smilice, że znajdywali tematy na bloga
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha. "wasz blog upada, bo piszecie bardzo dużo.." Hehsik.

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż rzeczywiście przez chwilę nie nadążyłam z czytaniem, ale jednego dnia weszłam i zaczęłam czytać aż doczytałam do końca i już jestem na bieżąco. Wystarczy wchodzić regularnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ! :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak notki były rzadko było źle, jak są często też niedobrze- takim ludziom nie dogodzisz, szkoda na nich czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się że ktoś pamiętał o pierwszych urodzinkach DS ;)Jednak gdy przeczytałam to , że blog upadnie z powodu pisania bardzo często notek prawie bym spadła z krzesła ze śmiechu !Hahaha!Co też ludzie nie wymyślą , ja się pytam !?A ja zostanę wiernym czytelnikiem do końca!W końcu uwielbiam te klimaty stardollowych plotek ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  17. te 'nasza stardollowe ploteczki' to najgłupszy blog jaki czytałam, z 'anetką' na czele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, nie obrażaj bloga tylko Anetę! Blog jest w 99% spoko , 1 % który nie jest spoko to Aneta, hehehe .

      Usuń
    2. WYSOŚ ma rację. Bez tej Anetki było by lepiej.

      Usuń
    3. zgadzam się w Kamoszkiem .

      Usuń
  18. to chyba lepiej, ze są częste notki niż by miały być raz na pół roku ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż za inteligentna wypowiedź, blog upada bo notki są za często! No tak, tak... Brawo dla autorki, to wiele wyjaśnia! :)
    Ja wierzę, że DS dotrwa do kolejnych urodzin. Nawet bez Adama, który pisał regularnie. Trzeba dać Smilice szansę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten blog jest tak sławny, że ludzie kopiują nagłówek bloga. Jest to kopiarka z bloga fruitella-graphics.blogspot.com i podaje się za Ciebie. Haha. Już każdy wie o tej sprawie?
    _________________________

    Ta Anetka jest pojebana. Ale blog nasze plotkarskie stardoll jest super. Jest to dla mnie drugi najlepszy plotkarski blog o stardoll zaraz po waszym (nic nie wyprzedzi drity). To, że ma jedną dziwną redaktorkę nie lubiącą drity to nie koniec bloga. No, ale ta Anetka to chyba nienawidzi bloga drity. Cytuje post z jej notki ,,Pozdrawiam, i pragnę poinformować, iż NPS to nie Dirty Stardoll, nie uczepiamy się jednej osoby (bezpodstawnie) jak robił to kiedyć Cutienkisses247, czyli Adam, nie robimy kosza z bloga, jak robi to obecnie Smilice- "Historyjki" np. odbiegają od tematu bloga". Haha ona na serio jest pojebana.

    Zabiegając od tematu bardzo fajny post. Ciekawe co na jutro przygotujesz bo przecież 1 urodziny bloga!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z waszych wypowiedzi wynika iż powinnam zwolnić Anetę.Zrobię to, bo nie chcę narobić sobie niepotrzebnych wrogów. Wasze opinie otwarły mi oczy na to co ona robiła, co chciała zrobić. Wolę się jej pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przekreślaj dziewczyny... Ja nie mam jej za złe :)
      Po prostu mnie to rozśmieszyło :D

      Usuń
    2. Ja bym na twoim miejscu porozmawiała z nią. W końcu i tak nie dawno ktoś od was odszedł. W jednym poście o tym jak napisałaś, że wy napisaliście o drity i oni na pisali o was napisałaś na końcu posta coś takiego ,,bardzo przepraszam za Anetkę" czy coś takiego. NIE MOŻESZ ZA NIĄ PRZEPRASZAĆ! Sama jest za siebie odpowiedzialna.

      Usuń
    3. Nareszcie! Ile razy ja ci mówiłam żebyś tego kłamcę zwolniła.


      ale i tak Cię nie lubię.

      Usuń
  22. Nie napisałam tej notki po to, żeby ona wyleciała z bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Kurde , jak ja czytam te komentarze i widzę moje imię to aż mnie za ciarki bierze . haha c:

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie nie mogę tak postąpić. Macie rację, pogadam z nią. Kasia.km - jest odpowiedzialna,ale treści publikuje na moim blogu ,za który ja odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie normalna osoba napisała o tym nienormalnym kłamliwym zazdrosnym i psychicznym człowieku. Kiedyś zbuduję inator i ją powali, zobaczycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waaa. Ale agresja. Lubię to!

      Jak uzbieram na czołg to ma (Anetka) przejebane. ♥

      Usuń
    2. A jak pepe pan dziobak ci przeszkodzi?

      Usuń
    3. @Lula

      Agresja, bo przez nią zostałam upokorzona -.-

      Ja też ♥ czołgi ! :D

      Usuń
    4. Doktorze współczuję Ci, że z nią musiałaś pracować...

      Usuń