czwartek, 3 maja 2012

Muszę się przyznać.

Moi drodzy, muszę to napiasać, bo dręczą mnie wyrzuty sumienia. Od razu przejdę do rzeczy.
Postaram wam się to wytłumaczyć w miarę jasno.
Jakiś czas temu porzuciłam stardoll, bloga, wszystko.
W moim życiu prywatnym wszystko zaczęło się walić. Straciłam kogoś, kto był dla mnie wszystkim i po prostu chwilowo nie miałam siły na pisanie czegokolwiek o stardoll. Wszystko, co lubiłam odstawiłam w kąt i skupiałam się tylko na wiecznym dołowaniu się.
Moi przyjaciele powiedzieli mi 'dość'. Sprawili, że wszystko wróciło do normy. Chciałam wrócić na bloga.
Nikt nie ukradł mojego konta. Była to upozorowana ściema.
Dlaczego? Bo bałam się, że nie zrozumiecie co się ze mną w tym czasie działo. Wiem, że to było głupie. Wiem, że zachowałam się jak kłamliwa szmata. Nic mnie nie usprawiedliwia. Postanowiłam, że skoro miałam odwagę coś takiego wymyślić, to teraz muszę znaleźć siłę aby się do tego przyznać.
Stwierdziłam, że nie ma innego wyjścia. Myślałam, że nie mogę mieszać życia realnego z wirtualnym. Nie chciałam mówić wam o swoich problemach. W końcu taka 'ja' nie pasowałabym do wizerunku bloga. W rzeczywistości jestem osobą do bólu szczerą i taka ściema u mnie nie przejdzie. Musiałam się przyznać.
Przepraszam... Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.
Jeśli nie, zrozumiem. Przepraszam jeszcze raz...

83 komentarze:

  1. Ja tu się za dużo nie wypowiem na ten temat, ponieważ gdy to się działo mnie jeszcze z wami nie było. Rozumiem cie - miałaś obawy, że nikt nie zrozumie. A to zmyślone wydarzenie cie usprawiedliwiało. Uważam, że postąpiłaś wobec czytelników bloga uczciwie. Przyznałaś się, choć ryzykujesz, że wiele osób się od ciebie odwróci. Ze twoja reputacja spadnie i na pewno jest jeszcze wiele innych powodów czemu miałabyś się nie przyznawać... Ja jestem z tobą. Zobaczymy co na to inni. Trzymaj się. :)

    Selenaolciax

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu usunęłaś komentarz?

      Usuń
    2. Mró. Usunęłam ten komentarz, bo był zbyt szczery. :) Powiem tak:
      no i co z tego, że skłamałaś? To tylko gra, ojejej, to takie straszne, bo upozorowałaś kradzież konta. Normalnie nienawidzę cię, skrzywdziłaś mnie *sarkazm*.

      Ależ to wszystko przez te mało tolerancyjne cholery. Jak można być lubianym lub nie W GRZE? Sorry bardzo. Nie bierzecie wszystkich słów zbyt bardzo do siebie?

      Zaskoczę was. Wzięłam udział w castingu. Jak wygram to co? Spalicie mnie na stosie, bo mnie nie lubicie? Nie mogę pisać na blogu, bo mnie nie lubicie? Heloooł.

      Tak, lubię Dirty Stardoll bez Adama. si ja.

      Usuń
    3. To dobrze, że był szczery...szczery do bólu. Miałaś rację chociaż niektóre słowa mogła byś sobie darować.

      Usuń
    4. Wiedziałam, że weźmiesz udział w castingu. Powinnaś być mniej przewidywalna. A poza tym to zgadzam się z tobą. Stardoll to tylko i wyłącznie GRA i tyle.

      Usuń
    5. Czemu mniej przewidywalna? Nie uważam siebie za celebrytkę wysokiej skali.

      Agnik
      m.in. dlatego go usunęłam. Wzbudziłby zbyt duże kontrowersję.

      Usuń
    6. A właśnie. Skoro już wspomniano o castingu to z tego co pamiętam prowadziłaś chyba kiedyś takiego bloga. Ciekawie by było gdybyś zaczęła tu pisać xD

      Usuń
    7. Mialam, ale amatorskiego. No ciekawie by bylo xd

      Usuń
    8. A mi się podobało ;P Hah, już sobie wyobrażam ds z tobą xD

      Usuń
    9. I jak sobie wyobrazasz?

      Usuń
    10. Tak więc jest dosyć ciekawie, z reguły jesteś dość kontrowersyjną osobą więc podobnie jest z postami które piszesz. Czasem też zdarza się, że można się śmiać bez końca z głupoty innych xD

      Usuń
    11. Lula trzymam za Ciebie kciuki. Musisz wygrać ten casting! Będzie dużo kontrowersji i kłótni w komentarzach...

      Usuń
    12. Mró. :3 Dziękuje kimichamakarin i Agnik. :*

      Usuń
    13. No cóż, ds bez przynajmniej dwóch ciekawych osobistości to już nie ten sam ds ;)

      Usuń
    14. No of kors. :* I bez takich czytelników jak ty. :D

      Usuń
    15. Hahahahaha, niezłe xD

      Usuń
    16. też jestem ciekawa postów Luly ;p

      Usuń
  3. Zgadzam się z panią powyżej. Ja również jestem z tobą. Współczuję :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o LULĘ

      Usuń
    2. No oczywiście, że nie o mnie. :)

      Usuń
    3. Czy właśnie zostałam nazwana panią? Huehue, dziękuję! Pierwsza osoba która mnie tak nazwala!

      Usuń
  4. Jak widać nawet redaktorzy takich blogów miewają czasem chwile słabości...Mogła byś od razu napisać prawdę ale dobrze, że chociaż się przyznałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nikt nie będzie miał Ci tego wyczynu za złe. Nie wiem czy na Twoim miejscu nie zrobiłabym tego samego... NIE! Zrobiłabym Na Twoim miejscu (nie wiem w jakiej dokładnie byłaś sytuacji) coś czego nawet nie będę tutaj pisać, bo po 1) nikt tego nie zrozumie i po 2) pomyślicie, że jestem chora psychicznie (jak to twierdzi moja matka od 8 miesięcy -,-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe, końcówka mnie rozwaliła.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Końcówka była, a raczej jest prawdą...

      Usuń
    4. Uuuu...A czy ja twierdzę, że nie jest?

      Usuń
    5. Nie wiem co twierdzisz, gdyż swojego twierdzenia o mym komentarzu nigdzie nie opublikowałaś.

      Usuń
  6. Miałam podobna sytuację, ale rodzinną, a mianowicie rozwód rodziców. Wtedy przeprowadziłam się do miasta tak z dania na dzień.
    A ciebie rozumiem, i to tylko gra :)
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem cie.. nie przejmuj się, ponieważ myślę, że nikt nie będzi miał Ci tego za złe. To tylko gra.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że się przyznałaś ;] Mi to nie przeszkadza to nic strasznego, każdy ma swoje problemy i nielubi obarczać nimi innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju.. Dziękuje wam. Nawet nie wiecie jak mi ulżyło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałem, że coś tam ukrywałaś ;p

    Ale co w tym złego, że zrobiłaś akcje na temat kradzieży konta, i to na necie?

    OdpowiedzUsuń
  11. A co mnie obchodzi czy skłamałaś czy powiedziałaś prawdę? Sd to tylko gra, a DS to tylko blog o tej grze. Daj na luz :) Miło, że jesteś szczera, ale mogłaś od razu powiedzieć, że masz problemy. Jesteś w końcu tylko człowiekiem, a nie bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, jestem czytelniczką bloga od długiego czasu i nie zamierzam go opuścić. Dobrze zrobiłaś, że się przyznałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze że się przyznałaś,szczerze to ja to olewam,życie było ważniejsze od piskelowatej gierki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że się przyznałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na stos z nią ! Takie osoby powinno się usuwać z naszego otoczenia -.-

    A tak na serio - przecież każdy by zrozumiał, ze coś ważnego w twym życiu prywatnym się dzieje i pisać nie możesz. 'Real' jest ważniejszy od sd, toż to każdy wie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Smilice, słońce, ile ty masz lat? Wydajesz sie taka dojrzała i konkretna. Dlaczego publicznie wyzywasz bądź porównujesz siebie do "szmat", to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty jesteś człowiekiem, a my jesteśmy ludźmi takimi jak ty i również mamy problemy.
    Szkoda, że od razu nie powiedziałaś nam prawdy. Jak widzisz masz wspaniałych, wiernych czytelników, nie zapominaj o tym. : )
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mów tak nie jesteś szmatą po co musisz tlumaczyc sie ze swoich problemów rozumiem nie musisz sie spowiadac kazdy ma dola

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze, że się przyznałaś :) a jeśli chodzi o wybaczenie to ja na pewno Tobie wybaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mów, że jesteś szmatą, bo to nie prawda. Ja też, kiedy pokłóciłam się z moją najlepszą przyjaciółką porzuciłam mojego bloga i stardoll. To jest zupełnie normalne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem jak to jest kiedyś wymyśliłam coś podobnego .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam od początku xD Łatwe to było do ogarnięcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłaś po prostu napisać, że miałaś problemy w realu i dlatego przerywasz swoją działalność na blogu ;) Nie mam ci za złe, bo życie realne jest ważniejsze niż blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj tam oj tam :) spoko jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bałaś się, teraz wróciłaś na bloga i wszystko jest ok. Nie martw się. Nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  26. wróciłaś i to się liczy.
    Wybaczamy ci :D

    PS:Nie nazywaj się tak...

    OdpowiedzUsuń
  27. Weź, przecież to tylko kilka pixeli, nie rób z igły widły :PP

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mów tak o sobie bo na to nie zasługujesz, widać, że zależy ci na blogu i nie chcesz go zaniedbywać. Wszyscy to doceniają, nie powinnaś jednak pozorować utraty konta, musiałaś się z tym namęczyć a wystarczyłoby tylko powiedzieć, że musisz na chwilkę zawiesić swoją działalność na blogu. Wszyscy rozumiemy - stardoll to gra.Czytelnicy cie nie opuszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybaczamy Ci :). Cieszymy się, że wróciłaś. Stardoll to gra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty się nie przejmuj, i się tak nie wyzywaj. Cieszę się że się przyznałaś :).
    W końcu to tylko głupi Stardoll. Własne życie najważniejsze :). Pamiętaj że Cię nigdy nie opuścimy i tego wspaniałego bloga :)

    A.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Olka daj spokój, nikt nie ma prawa nazwać Cię szmatą tylko dlatego, że na jakiś czas zaniechałaś pisanie na blogu. Super że jesteś szczera

    OdpowiedzUsuń
  32. Tiaa teraz dopiero się przyznałaś po napisaniu w poście o angelikag która się przyznała o kłamstwie czy czymś tam i wszyscy jej wybaczyli itd... i teraz się przyznałaś bo wiedziałaś że dziewczyny są tak łaskawe i ci będą współczuć :) Kiedy byś to zrobiła jak by nie było tego całego posta o angelikag ?Nigdy? Dobra rozumiem ale większość mogła by ci to wybaczyć że odchodzisz z bloga na jakiś czas...I wiem że teraz każdy się na mnie rzuci z wyzwiskami ale ja po prosu jestem szczera. I pomimo kłamstwa rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myj mi stopy. :) Z Andrzelikag to zupełnie inna sprawa, tutaj chodzi o życie realne, a tam o kradzież. Zastanów się co piszesz.

      Usuń
    2. Szczerze powiedziawszy nie zamierzam...Lula wiesz co bierzesz w tej dyskusji czynny udział i nie obyłoby się bez twojej odpowiedzi której sie spodziewałam...I rozumiem różnice między jej sprawą a sprawą Angeliki. I wiem że chodzi o problemy itd. ale nie każdego to obchodzi. Oczywiście to Smilice jedna z najpopularniejszych stardollowych bloggerek więc taka jej wypowiedź i zażalenia to kąsek dla innych blogów więc po prostu po co ma to pisać? i NIE ZAMIERZAM ROZWIJAC DALESZEJ ROZMOWY BO JEST ONA BEZ SENSU. Też lubie Smilice ale kłócąc sie o nią sprawisz że ją znienawidze i po co to? Po nic pomimo tej zażartej dyskusji i szczerych opini o Smilice nadal ją podziwiam za kreatywność i myślę żę w najbliższym czasie to się nie zmieni...

      Usuń
    3. Nawet nie skomentuje, bo nie chcę cię obrazić. :)

      Usuń
  33. Na ten temat wypowiem się tylko tym cytatem:
    ,,Nie ma ludzi bezproblemowych''
    Jesteś szczera- to podstawa, potrafisz się przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  34. szczerze ? przepraszam za wyrażenie ale gówno powinno obchodzić niektóre dzieci dlaczego nie wchodziłaś. jednak ja cię podziwiam za odwagę, bo się przyznałaś. głowa do góry ! i właśnie co ci przyszło do głowy z tą szmatą ? co najwyżej może nazwać cię tak jakiś pedobear, ale do tego to no comment ;d reasumując zrobiłaś b. dobrze . ale pomyśl też sobie tak : kłamstwo jest czasami spoko ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. DObrze że się przyznałaś .

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście nie warto kłamać i rozumiem twojego ,,doła'' . Ja też miałam kiedyś takiego ciężko się wyzbierać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Na Twoim miejscu zrobiłabym DOKŁADNIE to samo. : ) Pewnie większość czytelników także, ale oni by się nie przyznali ; >

    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojeju i co się wielkiego stało?! To twoja sprawa Smilice. Przynajmniej dla mnie nie robi to wielkiej różnicy. DAJĘ CI BŁOGOSŁAWIEŃSTWO NA DALSZE PISANIE.
    PS. Mam takie pytanie - czy casting będzie taki sam jak w tym w którym wygrał Adam? Że będą pokazywane notki i będziemy wybierać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko teraz będzie jedna różnica.
      Nie podam autora notki, aby nie wybierać tego, kogo lubimy a kogo nie.
      Autor artykułu zostanie ujawniony przy wynikach, po głosowaniu.

      Usuń
    2. Fajnie. Dzięki za odp. ;*

      Usuń
  39. Ja bym się nie przyznała :D Błądzić jest rzeczą ludzką, w tym wypadku kłamać :]

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kto z nas nie kłamie ?? :) Każdy z nas popełnia błędy ..

    OdpowiedzUsuń
  42. Poruszające ;']

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś na tym blogu pisaliście , że na innych blogach się żaląu i wyśmiewaliśmy ich , a teraz na tym blogu co druga notka to tłumaczenia i przepraszanie . Wiem , że skoro załamanie , każdemu się zdarza , ale po co przenosić życie realne do wirtualnego , to taka moja opinia , nie bierz sobie tego do serca . ; ) Cieszę się , że wszytsko u Ciebie w normie i blog funkcjonuje .

    OdpowiedzUsuń
  45. Cóż, rozumiem Smilice. Jeśli ktoś z was ma jej to za złe, niech pomyśli ile razy kłamał na stardoll? Myślę że będzie dużo takich osób ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Wg mnie to jeszcze zyskasz za to, że się przyznałaś.

    OdpowiedzUsuń
  47. RL jest ważniejszy niż komp. ;D Jesteś wspaniala i nie przejmuj się takim czymś :DD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń