piątek, 11 maja 2012

Nowy redaktor

Ankieta dobiegła końca. Na pewno jesteście ciekawi jakie osoby kryły się pod artykułami :D.
Dlaczego nie podałam autorów od razu? Aby Ci, którzy brali udział w głosowaniu nie sugerowali się nickiem czy też swoim stosunkiem do tej osoby. 


Wyniki prezentowały się tak:



Artykuł 1 - MichowskaEmilia
Artykuł 3 - Ula74

A teraz to, co interesuje was najbardziej.
Autorką Artykułu nr 2, który zwyciężył w ankiecie jest JulieWolf.

Wszystkim uczestnikom castingu dziękuję za napisanie świetnych artykułów.
A JulieWolf zapraszam do wspołpracy :)

105 komentarzy:

  1. ło ezu -.-
    zawsze spoko jula
    JulieWolf - Koniec DS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie ciekawe przeżycie...

      Usuń
    2. Lula teraz się zemści na mnie za wszystkie "krzywdy"

      Usuń
    3. Oh ah, teraz tylko Wiktor razem z Marcelkiem na mnie naskoczą i będzie typowy post na DS bo bez nich DS to nie DS

      Usuń
    4. Pff. foch na Wiktora bo nie skomentował ! :<<

      Usuń
    5. Uspokój się Wojtaszek. Zachowujesz się gorzej niż ona (oczywiście, za dawnych lat Adama). Ja wolałabym żeby to ona pisała, niż np. Ty. -.-

      Usuń
    6. MASZ 13 LAT?: ) NO TO SORKA,BO ZACHOWUJESZ SIE JAK 8 :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

      Usuń
    7. wiktor nie jedź mu, to bez sensu heh, niech wie że jak by miał być na ds, to tylko dlatego jaki jest żenujący :):)

      Usuń
    8. ołł słit gorące 11 się na mnie rzuciły !

      Usuń
    9. WOJTECZKU,WIEK NIE GRA ROLI,W TEJ SPRAWIE,WIESZ? : )TU CHODZI O ZACHOWANIE,A TY MASZ NAJWYŻEJ ZACHOWANIE 8 LETNIEGO DZIECKA,KTÓRE PRZEŻYWA FAZĘ POKEMONOWANIA

      Usuń
  2. wreszcie c; czekałam na tę chwilę, kiedy na redaktora zasiądzie Lu! c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego twierdzicie, że to koniec DS?
    Sami ją wybraliście.
    Będzie dobrą redaktorką.

    OdpowiedzUsuń
  4. No zobaczymy co z tego będzie... xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę żę będzie bardzo ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dramatyzujecie. Wszystko okaże się w praniu. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-Ja-Ja ni-Ja nie-Ja nie ch-Ja nie chce !

      Usuń
    2. Nie jąkaj się już, Wojtaszku. :) Prawda jest taka, że Smilice zrobiła to, co uważała za słuszne, a czy blog upadnie..tego nie wiemy.

      Usuń
    3. Ojoj Xylo broni siostrę ;)

      Usuń
    4. A po czym to ty wywnioskowałeś, złociutki? :*

      Usuń
    5. http://dirtystardoll.blogspot.com/2012/04/bzdura-roku-2012.html

      Usuń
    6. Ale inteligent.
      Nie chodzi mi o siostrę, lecz po czym wywnioskowałeś, że ja ją bronię, no proszę, wskaż mi jakiś fragment mojej wypowiedzi, w której "BRONIĘ LULĘ"!

      Usuń
    7. wojtaszek zawsze spoko

      Usuń
    8. Xylo11 maja 2012 14:28
      Nie jąkaj się już, Wojtaszku. :) Prawda jest taka, że Smilice zrobiła to, co uważała za słuszne, a czy blog upadnie..tego nie wiemy.

      Usuń
    9. wojtku,jeszcze bardziej się ośmieszasz :(

      Usuń
    10. Nie uważam, żeby ten komentarz bronił osobę Luli, ale oczywiście ty wiesz najlepiej, kochanie!

      Usuń
    11. Ty już z góry zakładasz, że blog upadnie, ja natomiast, mówię, że tego jeszcze nie wiemy, ponieważ Lula nie napisała żadnego artykułu. Gdybym ją broniła napisałabym, że blog nie upadnie czy coś w ten deseń.

      Usuń
  7. Nie spodziewałam się tego, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Czekam na pierwszą notkę i gratulacje :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście, że Smilice nicków nie podawała. Teraz mamy pewność, że wygrała najlepsza praca, a nie jej autor. Teraz to wasz problem, że jej nie lubicie. Prywatne spory zostawcie poza blogiem. Jeszcze dziewczyna nie napisała posta powitalnego a wy już, że ,,to koniec bloga". Dajcie jej szansę! Nie bądźcie tacy wredni! ja z niecierpliwością czekam na jej posty i dopiero wtedy ocenię jej pracę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale mnie to nie zaskoczyło/zdziwiło. Czytając ten artykuł można było się domyślić, że to Lula jest jego autorem. Ja w przeciwieństwie do niektórych osób cieszę się że to ona wygrała ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lu..Lu...LULA???
    woow... tu ją krytykowałaś ty i adam, a teraz będzie tu pisać... niezłe będzie zamieszanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sami wybraliście jej artykuł, a teraz się czepiacie. -.- ważne, że dobrze pisze, tak? Nie liczy się co było kiedyś. Liczy się to co jest teraz. Okazała się najlepszą z całej trójki, więc przynajmniej dajcie jej szansę, a nie przekreślacie na samym początku.
    Okaże się jak będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wybrali jej artykuł, ale nie wszyscy, więc inni mają prawo wyrażać opinię. Ja się dziwię Smilice.. JulieWolf najeżdżała na Dirty, a teraz jest redaktorką? Stracicie tylko na tym :/

      Usuń
  12. A według mnie jej posty mogą być świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co z Twoim własnym blogiem? Zostawiłaś go dla popularniejszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barwny? nie sadze ze ten jest popularniejszy. I nie zostawiłam zadnego.:)

      Usuń
  14. Czekam na jej post, a potem będę ją oceniać. Poza tym ja głosowałam na artykuł nr 3 .

    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm, powiem szczerze.
    Głosuj.ąc domyślałam się , że do Lu,ale nie byłam pewna.
    Więc, takiego obraotu sprawy się obawiałam.
    Nie obrażając oczywiście Luu,która napisała świetny artykuł. Jednakże Adam dostatecznie obrzydził mi ją i tak trochę ,że powiem, mam mieszane uczucia.
    Wiem, że te wszystkie bzdury roku etc. z nią związane, było dla łachu,ale fakt faktem,że jednak można mieć co do niej zastrzeżenia.
    Ja już tu węszę podstęp,znaczy jakąś intrygę lub coś, ale to tylko takie tam moje odchyłki.

    Dobra, na końcu wypadałoby powiedzieć: Gratuluję i czekam na pierwszą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG : o

    Gdybym wiedziała że głosowałam na nią bym nawet tego artykułu nie czytała.
    Tera Lula jest redaktorką a tak to nienawidziła DS : p

    OdpowiedzUsuń
  17. Dajcie spokój,według mnie tu nie chodzi o osobę jaką jest Jula,i kim ona jest,tylko o pismo artykułów,przecież jej artykuł był najlepszy,podobał wam się tak?Więc z resztą powinno być tak samo przestańcie już dramatyzować

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no. Zobaczymy co ona potrafi.
      DS to nie jakiś tam barwny stardoll...

      Usuń
    2. Chciałam to skomentować, lecz boję się, że znowu mnie osądzisz, Wojtku, o to, że rzekomo bronię Luli ;]

      Usuń
  19. Wiedziałam, że to ona c: Zajebiście napisała. I przestań Wojtaszek tak dramatyzować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahahahahahahaha, nie wiem dlaczego, ale to jest śmieszne. W każdym razie - powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedziałam :]
    No cóż, zobaczymy jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  22. trololollo, było do przewidzenia. w każdym bądź razie mam nadzieję, że owa redaktora się postara i będzie systematyczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co ja paczę?! O.O
    Najpierw odstawia wiochę,a potem się zgłasza. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MASZ COŚ DO WSI? :) Pff.

      Usuń
    2. Takie odzywki to ty se do matki wal albo do nauczycielki w przedszkolu ale nie do mnie.

      Usuń
    3. "Chyba nie" "Chyba ty" - najpopularniejszy sposób, w jaki odpowiadają na pytania nastki.

      Usuń
    4. Nie porównuj się z osobami dorosłymi,gdyż sama zachowujesz gorzej niż dziecko w wieku przedszkolnym. 0.o
      Zastanów się,co robisz. -.-

      Usuń
    5. [...]że się wtrącam, ale ładnie zaczynasz :)

      Usuń
  24. Macie ją nawet w stardollpedii!?

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wydaje mi się że byla(nawet na pewno), a teraz jej tam nie widzę...

      Usuń
  25. o.O Również jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  26. Okeeej... Jestem zadziwiona. Smilice, moja imienniczko, bardzo dobrze zrobiłaś, że nie podałaś nicków, ponieważ wtedy JulieWolf na pewno przegrała. A dla Lu życzę udanych artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiedziałam,wiedziałam,że któryś z tych artykułów napisała Lula.
    Wiedziałam,wiedziałam,wiedziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...Ja też xD Ja od razu poznałam po tym w jaki sposób był artykuł napisany ;D

      Usuń
  28. Ja tam tylko przypuszczałam,że któryś z artykułów jest Luli.
    Ciekawe co będzie dalej.Nie mogę się doczekać. :D

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam jej nie oceniam. Jednak wojtaszek i rzekomy wpis (nie jego) "jeden obserwator mniej :3" są chamskie. Głosowaliście na nią? Wasz problem. Jej artykuł był najlepszy, a to jaka ona jest, już jej sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie głosowałem na nią, ojej sposób pisania jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEZU,NAPISZ WIĘCEJ KOMCI,O TYM ŻE JEJ TU NIE CHCESZ,JAK TO ONA ŹLE PISZE,NIE PODOBA CI SIĘ,TO TRUDNO,KTO CI KARZE CZYTAĆ TEGO BLOGA?

      Usuń
    2. No właśnie. Sam się ośmieszasz, chłopcze..

      Usuń
    3. Z tym jej całym sposobem to się nie zgodzę. Jej artykuł był najlepiej napisany.

      Usuń
  31. Oj , oj . Jak by adam pisał z nią to by była dopiero wojna =,=

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale niektórzy się puszą -.- Sami wybraliście artykuł, a teraz za przeproszeniem, przypierdalacie się, że Lula będzie redaktorką -.- Nie trzeba było głosować na 2 artykuł

    OdpowiedzUsuń
  33. ło ja cież pierdzielę.. nie no to jakiś żart ? ja już nie czytam ds. [-]

    OdpowiedzUsuń
  34. OMFG.
    Szok. Mega szok.

    Ale z drugiej strony najwięcej osób zagłosowało na jej pracę czyli była najlepsza. Pewnie połowa tych osób, które tak "jęczą" sama na nią zgłosowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem ciekawa jak sobie poradzi. Może akurat się sprawdzi. Nie wiem. Zobaczymy z biegiem czasu.
    Życzę nerwów ze stali przy takich komentarzach i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Głosowałam na trzecią :) Hym, gratulacje. Zobaczymy, jak Ci pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hah wiedziałam że LULA bierze w tym głosowaniu udział i jej artykuł...Dlatego odpisywała na wszystkie nie pozytywne komentarze na temat jej artykułu albo kłóciła się z tymi co nie zagłosowali na 2. Była na bieżąco przeczytała każdy komentarz. A teraz kiedy wygrała to na wszystkich będzie się wyżywać za jakieś krzywdy które ją dotknęły. Ale będę czytać DS nadal i nie mam zamiaru decydować czy to koniec czy początek nowej epoki DirtyStardoll

    OdpowiedzUsuń
  38. tym to mnie zaskoczyłaś o.O ej no ! bez jaj xD

    OdpowiedzUsuń
  39. nie powinniście sugerować się jej osobą. dziewczyna dobrze pisze, ma pomysły i tematy, więc nie wiem dlaczego macie jakiś problem.

    OdpowiedzUsuń