wtorek, 1 maja 2012

To już koniec? WHY?!

Już po samym tytule posta możecie domyślić się czego będzie on dotyczył.
Blog whystardoll.blogspot.com, który swego czasu był POTĘGĄ dziś jest wart 20 zł.
Trochę to już stara sprawa, jednakże czytelnicy ciągle nie odpuścili.
Przeczytajcie o co dokładnie chodzi...

Przypomnę wam całą tę historię. 
Blog miał niezłe opóźnienia i notki przestały interesować czytelników. Bo kogo interesuje coś, co przeczytał już na 5 innych blogach wcześniej? 
Później redaktorka wykręca się egzaminami gimnazjalnymi. Po tym nie pojawił się już żaden normalny post, tylko seria pożegnań i... informacja o sprzedaży bloga.

Wchodzimy na bloga i widzimy, że przebywają na nim 2 osoby. To straszne jak ten blog się zepsuł.
Były wzloty i upadki, obiecana reaktywacja... A teraz? Teraz mamy licytację na blogu Gabisi9 check-and-bid.blogspot.com.


"Swego czasu" był znany.
Nie da się ukryć... Jednakże przez lenistwo niektórych redaktorek teraz poszedł pod młotek. Zobaczmy co na to wszystko czytelnicy i inni stardollowicze. Oto jak wyglądają komentarze na licytacji:


 Jak widać to dla nich jeden wielki SZOK.
Wszyscy liczyliśmy na wielki powrót, mega reaktywację albo coś w tym stylu.
Zamiast tego mamy rozczarowanie i.. rozrywkę, którą zapewnia nam ta cała komedia na check and bid. :D
Sami zobaczcie... Czy tylko mnie to śmieszy?


Poza tym jest jeszcze jeden problem.
"Ogromna loteria", która prawdopodobnie nigdy nie zostanie rozstrzygnięta.
Czytelnicy upominają się o wyniki, chociaż to taka trochę walka z wiatrakami.
Prawie 300 zgłoszeń poszło na marne.

Nie wiadomo teraz, w czyje ręce trafi blog. Cena jest wręcz śmieszna w stosunku do liczby obserwatorów, dlatego wiele osób może sobie na taką 'atrakcję' pozwolić.

Obecnie najwyższą ofertę zaproponowała Oktusia1.

Z ciekawości odwiedziłam jej profil i czytając prezentację stwierdziłam, że jest to ostatnia osoba która może prowadzić takiego bloga.
Pozwolę sobie zamieścić fragment tej tragedii :D


MIŚ TED! :D
Prezentacja ta zasługuje na nominację w dziedzinie Dziecinada roku 2012. 
Jeśli ta osoba wygra licytację, może miś Ted zagości w nagłówku bloga whystardoll, a potem zacznie żywić się komentarzami i obserwatorami... I wszystko będzie takie piękne, słodkie i kolorowe, że aż chce się zwymiotować kolorową tęczą! 

Co o tym wszystkim myślicie?
Chcecie, aby ktokolwiek kupił tego bloga czy wolicie, aby po prostu wszyscy o nim zapomnieli?

PRZYPOMINAM, ŻE DZIŚ O PÓŁNOCY KOLEJNA CZĘŚĆ HISTORII BLOGA! :)


74 komentarze:

  1. No dokładnie - to ich sprawa co zrobią z blogiem.

    Swoją drogą mogły sprzedać bloga kiedy przeżywał swoje najlepsze czasy - dostałyby za niego więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha.. miś Ted -> nakarmię go moimi słowami : oktusia daruj sobie i zabij tego misia ze swojej pamięci..

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do aisha jak blog schodzi na psy to wgl. jest coś wart?

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, rozwaliła mnie ta końcówka notki.
    jeśli blog kupi ktoś fajny i odpowiedzialny to świetnie. Jeśli natomiast będzie to jakiś pokemon, lepiej niech go usuną. ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Tsa. Zgadzam się, końcówka notki jest wisienką na torcie. Według mnie Why stardoll musiałby trafić w na prawdę dobre ręce niż zmienić się w Tedowo-misiowy Land :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest Ted. Ted jest misiem. Ted się wkurwi jeśli Oktusia1 nie dostanie bloga Why Stardoll. A jeśli dostanie to inni się wkurwią. ^^

    I tak ja nigdy na tego bloga nie zaglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość daaawno temu gdy blog był jeszcze jako tako prowadzony wchodziłam na niego ale to było chwilowe. Teraz gdy dowiaduję się co się dzieje z tym blogiem mam ochotę zwymiotować na MISIA TEDA.

    Doprawdy powiadam Wam, jeśli wszyscy o nim zapomną wszystko będzie takie jak zawsze, jeżeli zaś zostanie sprzedany Misiowi Tedowi(śmiesznie to brzmi) nie jedna osoba na tym ucierpi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahahahaha... uff.. hahahahaha... nie no nie mogę... hahahahahaha! xD

    Blog schodzi na psy = nie jest nic wart, a już na pewno nie 20zl!
    Mis Ted zawładnie blogiem = hańba i ośmieszenie dla dotychczasowej właścicielki która 'tyle czasu i pieniędzy poświeciła na tego bloga'.

    No po prostu komedia! Zgadzam się z powyższymi opiniami - świetny koniec i bardzo zabawne komentarze na screenach. Hahahahahahaha... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Miś Ted mnie rozwalił... muszę się pozbierać psychicznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. @Natalia171 :

    Źle.

    Ted jest misiem . Tedziu się wkurwi , jeżeli Oktusia przejmie bloga i będzie jednym z Kiepskich . Lecz pożywi się tym , że bloga odkupi ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oktusia :* pisze...
    Mogę dać 50 sd . Dałabym w czerwcu .
    Oktusia1

    komentarz spod licytacji bloga który mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sama nie wiem co by było dobre dla tego bloga, raczej nie ma ratunku.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj złotówkę człowieku - > składamy się na bloga za 60 zł dla oktusi mamy czas do czerwca ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. OEMGIE, CO WY SOBIE MYŚLICIE?! PRZECIEŻ TO MIŚ TED! MIŚ TED TO POTĘGA, ludzie, nie znacie się.. ://///

    MISIU TEDZIE(?)! ZAWSZE BĘDĄ TWOJĄ FANKĄ I JAK KUPISZ TEGO DURNEGO BLOGASKA BĘDĘ CIĘ KARMIĆ <3

    hehsik, love Miś Ted

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. emmm... bez przesadyzmu. Przeżyjesz bez misia teda, a jeśli blog będzie taki jak teraz to miś ted umrze z głldu :/

      Usuń
    2. sie jarasz misiem tedem jak fredka jeremiaszem. błazeństwo wrodzone?

      Usuń
  15. Już myślałam, że mój komentarz zagości w poście :D Domagałam się wyników. heh :D
    aa1kamila

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę, że ta Oktusia1 nie kupi tego bloga. Nie wiadomo jak będzie miała wysłać te pieniądze. Przelewem?-Nie wiadomo czy potrafiłaby Ciekawe czy jej rodzice sie zgodzili na taki zakup... Bo 50zł to jednak nie są małe pieniądze.Zobaczymy co z tego wyniknie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co wy macie do tej Oktusi1. Ja mam coś do właścicielki. Musiała biedaczka pisać egzaminy gimnazjalne i to przez cały miesiąc odkąd jej na blogu nie było. A co do tej loterii to pewnie w ogóle nie miało być wyników. Tak jak z Felicet na Uzaleznionych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz każdy "świrnięty" użytkownik Stardolla będzie wstawiał w swojej prezentacji (lub w komentarzach pod tym postem) jak bardzo kocha Teda a wątpie by ktoś o nim słyszał -_- . Co jak co, ale i tak najpopularniejszy zostanie Banan Bob, który włada światem.

    Co do posta. Oktusia chcę kupić bloga za 60 zł. Wtf?! Bardzo mi przykro, ale za 60 zł mogę sobie kupić bajerancką, hipsterką koszulkę, która wyraża nienawiść do świata... Pieniądze wywalone w błoto, zwłaszcza że i tak blog nie podniesie już się. Ale są ludzie i parapety :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚWIATEM NIE ZAWŁADNIE BARAN BOB TYLKO WIELKI POTWÓR SPAGETTI, KTÓRY WSZYSTKO STWORZYŁ!!!!!!!

      Usuń
    2. *BANAN przeprosić za literówkę komp przymula -_-

      Usuń
    3. Hahhahaha, Nimfadora rozwaliłaś mnie tym Baranem. Bob jest fajny! Ale potwór spaghetti jeszcze fajniejszy!

      Usuń
    4. Potwór Spaghetti powstał by utrzeć nosa wszystkim innym religiom i pokazać, ze każdy ma prawo wierzyć w to co chce. Zaś Bob powstał przez jakąś użytkowniczkę/użytkownika który chciał być krejtiw i cool i stworzył taki łańcuszek. Co jak co, ale różnice są.

      Usuń
  19. Ja za 60zł to mam dużo frugo ;D za dużo osób jest uzależnionych i wydaje ciągle kasę na stardoll masakra ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osoby wielbiące Frugo są dla mnie żałosne

      Usuń
    2. gorgeous po czym poznajesz, że wielbi Frugo?

      Usuń
  20. Może uda mi się doczekać do północy na kolejną część historii o blogu. A co do WS to jestem obserwatorkąi ten blog naprawdę mocno upadł. Jednak uważam, że 20 Zł to nie tak dużo i jakby go ktoś odkupił "odpowiedzialny" tak jak pisze w komentarz MileyA2012 blog by wyszedł na prostą. Mam nadzieję, że to nie koniec bloga bo był nawet ciekawy
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  21. Oł...teraz zauważyłam, że 60 zł :) Ale na tym blogu pisze, że nie można sprzedawać nic za realne pieniądze O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pod spodem jest dopisek, że blogi można, bo nie jest to własność stardolla.

      Usuń
  22. woow, a ile mają obserwatorów, ale co z tego jak nikt nie komentuje prawię, tylko jedna osoba. :P załamka normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Taa mial kiedys swoje czasy swietnosci to bylo niech pomysle hmmm w 2010 roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. BRAKUJE JESZCZE 'TO JEST BOB,BOB JEST BANANEM'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że Bob został potężnie skomercjalizowany przez skwarki oraz podłe biczyse - takie jak ja :3. Ale to nie znaczy, że nie jest fajny. Co jak co, ale przynajmniej nie żebrze o 5/5 ;o

      Usuń
    2. Oj tam no.. Banany są fajne :D

      Usuń
    3. bob jest spoko, chodź ja za bananami nie przepadam :D

      Usuń
    4. Bob zawładnął już wszystkimi prezentacjami :P

      Usuń
    5. Bob jest super! Nie sposób go nie kochać!

      Usuń
  25. postaram się przebić cene i ja kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a może od razu zmienimy nazwę na www.mistedlubistardoll.blogspot.com??
    Miś ted i stardoll.Ale to słitaśne, zaraz wyrzygam tenczę. A może hannah montana do tego?

    OdpowiedzUsuń
  27. No, spieprzyły bloga na całej linii.. wątpię, że go ktoś odbuduje, nawet jakaś bardzo doświadczona bloggerka.. e tam, nie mój blog, nie mój problem. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle moim zdaniem tych wszystkich blogów o stardoll jest za dużo.. Po co tyle? :D I tak nikt nie czyta wszystkich...

      Usuń
    2. Smilice - każdy chce mieć własnego :)

      Usuń
    3. Każdy zakładający nowego bloga wyobraża sobie, że wkrótce będzie on tak znany, jak np. Stardoll-i-my. Stare blogi lepiej sobie radzą, bo każdy je zna. A po co czytać wiele blogów, skoro na każdym jest to samo?

      Usuń
    4. Też nie wiem po co, nudne się robią. Przez te wszystkie blogi nie potrafię odejść ze stardoll, głupie prawda ? Najlepiej to walę pięścią w klawiaturę i zmienię sobie hasło..

      Usuń
    5. Ale chyba jest dla nich jasne, że nie przebiją tych sławnych blogów tylko będą w nich cieniu? Niech sobie wymyślą coś nowego, jakąś nową tematykę bloga...

      Usuń
    6. Tak, ktoś by zaczął pisać o czymś czego jeszcze nie było, to od razu wszyscy by sobie takie blogi pozakładali.

      Usuń
    7. i mówili że to ich pomysł -_-

      Usuń
    8. zobaczcie jak założyliście DS to "nagle" (od kiedy jesteście sławni) jest więcej blogów stardollowo-plotkarskich :-/

      Usuń
  28. zaraz po przeczytaniu tej notki postanowiłam założyć religie o nazwie "TEDANIZM" -,-'

    OdpowiedzUsuń
  29. Manta__* usunela konto ? : O
    jak juz dawno, to sorki, nie wiedzialam O.o

    OdpowiedzUsuń
  30. Za godzinę kolejna część historii bloga..
    Czeka ktoś? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam :) Na serio
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  32. Swego czasu wchodziłam na WS... Byłam zachęcona nagrodami za różne konkursy. Jednak po czasie zdecydowałam się olać to wszystko - notki pojawiały się rzadko, niektóre były napisane nieskładnie i z błędami... Nie było niczego ciekawego na blogu. Nie obchodzi mnie to co się z nim dalej stanie - jeśli zostanie zapomniany to dobrze. A jeśli jakaś dziewczynka od misia Tediego go wykupi... będzie jedna wielka komedia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej, to ja XD
    Tak, wiem to było głupie i sama się teraz śmieje z tego XD

    OdpowiedzUsuń