czwartek, 3 maja 2012

Co o nas mówią?


Blog Dirty Stardoll bez czytelników byłby niczym.
Właśnie dlatego bardzo zależy mi na starych i nowych obserwatorach.
Jesteście tym, co na tym blogu najlepsze.
Nie wyobrażam sobie afery bez waszych arcyciekawych dyskusji w komentarzach :D
Na e-mail dostałam trochę wypowiedzi na temat bloga.
Zobaczmy, co o DS mówią czytelnicy.



Caroline332:
Z okazji 1 urodzin życzę mu aby dalej tak funkcjonował a tekże aby miał swoich wiernych właścicieli :D Uwielbiam wasze notki :] Dziękuje ślicznie i życzę jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! :D

Flora-Kasia1998
Bardzo podoba mi się zaangażowanie Adama. Widać, że chłopak (a może i nie chłopak? nie wnikam co do wieku) się stara. Cieszę się, że Smilice powróciła i zaczęła pisać. Mam nadzieję, że znów nie zniknie... Podoba mi się nowy nagłówek. Dobrze wygląda ubrana lalka... Po prostu mi się podoba... Uwielbiam połączenie szarości i czerwieni (chociaż wolę czerwień i czerń). Jest tak Mhrocznie XD Podoba mi się też częstotliwość dodawanych notek. Nie są dodawane za często, ani za rzadko... Tu duży plus. Jeśli o notkach mowa... Denerwuje mnie, że czepiacie się jednego tematu "jak psiego ogona" (tak, tak było napisane w komentarzu pod którymś postem). Jak napiszecie o np. Barwnym Stardollu (jak to było ostatnio) to przez następny kawał czasu trzymacie się tylko tego. To jest trochę denerwujące. Chociaż z drugiej strony... Jak ktoś nie chce o tym czytać, niech nie czyta. Bardzo denerwują mnie niektóre komentarze. Niby jest wolność słowa itp., ale żeby się wykłócać o to, że ktoś ma mózg czy go nie ma? Te komentarze mają na celu oskarżyć kogoś/wyzwać kogoś/Bóg wie cojeszcze innego... A przecież nie po to są komentarze. Do jasnej cholery niech ludzie się ogarną! >.< Przyznam, są osoby, które mnie denerwują wyjątkowo, jednak nicków nie będę wymieniać... Nie o to mi chodzi. To chyba wszystko co chciałam napisać. Dziękuję za uwagę :D

to-ja-to-ja:
Dirty Stardoll - Nazwa kojarzy mi się z ,,prawdziwą stroną Stardoll''. Lubię go za to, że notki są zawsze świerze i estetyczne, co dla mnie bardzo ważne. Lubię dowiadywać się z niego o przekrętach Stardoll'owych sław. Zawsze gdy wchodzę na niego czeka na mnie nowa notka.

Izabela:
Nie wiem jak zaczęło się to że czytam wasz blog ale bardzo mi się spodobał. :D Chcę życzyć waszej ekipie i blogowi jeszcze większych sukcesów i jeszcze większej ilości obserwatorów.

Daryska133
Siemka. Chcę na pewno życzyć tego aby wasz blog trwał jak najdłużej, bardzo lubię takie blogi o tej kategori, dość nie dawno trafiłam na ten wspaniały blog zaledwie 3-4 miesiace temu, (tak wiem powtarzam się z tym blogiem : p) no i to na tyle :) Pozdrawiam.

NuWkA:
Na początku chciałabym złożyć życzenia blogowi. " Niech on żyje ze sto lat, a nawet i więcej ". Na blogu podobają mi się artykuły. Są ciekawe, i zawierają dużo intryg. Najlepsze są takie, które opisują głupotę sławnych osób na stardoll. Są one śmieszne, a nawet niekiedy i smutne. Blog jest extra ale nie podoba mi się jedno.. wywiady. Nie wiem co ci przyszło do głowy z tymi wywiadami. Ja ich w ogóle nie czytam. Jeśli już tak bardzo chcesz robić te wywiady to rób je nie ze sławnymi osobami lecz z tymi zwykłymi. Zwykli stardollowc'y mają, o wiele więcej do opowiedzenia. Gosię, Gabrysię, Wiczkę, Jarusa wszyscy znają. Znają ich historię, ich życie. W intranecie na różnych blogach można znaleźć na ich temat bardzo dużo. Ogólnie blog za przeproszeniem jest zajebisty, oby tak dalej!

o_ania_o:
Wszystko w blogu jest idealne. Kocham go. Tylko szkoda, że jedna notka nie została nigdy dokończona...:( Ale poza tym mogę się z bloga dużo dowiedzieć. To najlepszy blog plotkarski pod słońcem. Życzę mu stu tysięcy lat :]

Aa1kamila:
Wszystkiego najlepszego Dirty Stardoll! Mam nadzieję, że na DS będzie dużo gorących newsów. Praktycznie czytam ten blog od początku jego istnienia. Czekam na kolejne notki od Was*.           
*Was- Adasiek i Smilice. Życzenia składała wierna czytelniczka aa1kamila :]


Julia:
Dirty Stardoll, to ekscentryczny blog, który pokazuje całą nagą prawdę, o naszym ukochanym Stardoll-u, który jak widać, ma wiele oblicz... To blog, do którego można się bardzo łatwo przywiązać, to obserwatorzy, którzy nie próżnują, i piszą wiele "dynamicznych", a czasami złośliwych komentarzy, ale Dirty Stardoll To przede wszystkim jego załoga, czyli redaktorzy, którzy ciężko pracują, aby wszystkie brudy ze świta Stardoll, wyszły na światło dzienne... To za to kochamy nasz Dirty Stardoll...

Lilian_black:
Jestem wierną czytelniczką DirtyStardoll. Uważam, że założenie DS to był naprawdę świetny pomysł. Każdy (no może prawie) lubi poczytać sobie ploteczki i z realnego świata, jak i z tego stardollowego. Wbrew opini części ludzi podoba mi się kontrowersyjność i ostrość wypowiedzi Adama. Nadaje trochę pikanterii do całości. :P Oby tak dalej !

missjuliet200:
Co dziennie wchodzę na Dirty Stardoll i czekam na kolejne artykuły, pełne kontrowersji i świetnych komentarzy. Piszecie świetne i ciekawe artykuły, mimo, że czasami brudne sprawy wychodzą na jaw i psują reputację innych ludzi blog jest warty tylu obserwatorów, a nawet więcej. Mam wielką nadzieję, że blog będzie dłuuugo funkcjonował. Życzę Wam powodzenia i sto lat!!!

SashaTwilight1
Stardoll od pewnego czasu przestał mnie kręcić, ale DS nie. Nowinki są tak ciekawe, że czytam je nawet po częściowym opuszczeniu gry. ;)

Julia90909
Życzę wam aby twój blog przetrwał tą erę upadłych blogów. Także życzę pomyślności redaktorce i trafnego wyboru nowego redaktora ;] Pozwólcie że zaprezentuję żartobliwy wiersz który się nie rymuje :
7 maja o poranku,
stworzyła bloga na ganku,
nasza Smilice kochana,
prowadzi bloga od rana.
Zatrudniła Adama,
byliśmy zachwyceni,
czytelnika Adam ceni,
bo jak nie to była by lipa,
z pracy Adama.
Był też tam nasz Magdo,
co nam robił wywiady,
niestety odszedł,
i to był tego koniec.
Niestety nasza Smilice,
została okradziona,
chciała pomocy niewiele,
jednak dostała jej od nas wiele.
Potem odszedł Adam, 
który pisał do chwili,
kiedy się zdecydował,
że to jego koniec na pisaniu bloga.

____________________________________________________

Widzę, że jest sporo niejasności w sprawie z UK.
Przyznam, że sama o niej zapomniałam, ale to dlatego, że jej wyjaśnienie nie było moim zadaniem.
Dowody zgromadził magdomilowicz, który miał je ujawnić i dowieść prawdy.
Jednak jak wiecie odszedł ze stardoll, a ja nie mam z nim zupełnie żadnego kontaktu. 
Sama nie wiem jakie jest zakończenie sprawy.
Jeżeli uda mi się z nim porozmawiać, obiecuję że go o to zapytam.


A wy co myślicie o tym blogu? Jeżeli nie wysłaliście wiadomości na e-mail, napiszcie coś w komentarzu! :D

21 komentarzy:

  1. krótko zwięźle i na temat. zajebisty blog. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę blogowi sto lat i częściowo zgadzam się z opinią NuWki
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy wasi czytelnicy to analfabeci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie... chyba dzień 5, a nie 3... SPOKO WIERSZ, aczkolwiek trochę nierymowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest taki DS,
    no po prostu THE BEST!
    My go wprost uwielbiamy
    i życzenia dziś składamy:
    Aby czytelników było wiele
    i z każdym jednym coraz weselej!
    A by redaktor nowy był fajny,
    tak sobie razem zaśpiewajmy!
    Wszystkiego najlepszego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hot girls we have problems too we just like you

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma ktoś link do tego "niedokączonego" posta od MM?

    OdpowiedzUsuń
  8. Koko koko DS zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło kurde, tak się rozpisałam? O.O XD
    Zgadzam się z opinią NuWkI co do wywiadów

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku. Ja czytam Dirty stardoll, chyba od stycznia. Tak mnie to wciągnęło, że czytam go codziennie. Najbardziej lubię jak krytykujecie różne blogi.Mró:3. Chciałabym mieć takiego samego bloga, ale wiadomo, kopiarstwo się nie opłaca, no i oczywiście, że będzie tylko jeden jedyny blog Dirty Stardoll :3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog : ) zawsze i wszędzie blog ten polecany przeze mnie będzie x)

    daryska133

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Nuwko

    Dzisiaj na obiad zjadłam barszcz czerwony z kartonu. Dodałam do tego 3 pierogi z mięsem z wszystkim znanej Biedronki. Dlaczego barszcz? Bo na obiad były schabowe, a ja nie lubię mięsa. Potem poszłam do ubikacji, bo barszczyk został prawidłowo strawiony. Następnie udałam się do mojego pokoju, którego ściany są beżowe, dodatki czerwone oraz srebrne. Z uśmiechem na twarzy siadłam na komputer z myślą, aby spisać zadanie z matmy. Był to wspaniały dzień. Dowiedziałam się również, że jutro jadę na zakupy. Jakie było moje szczęście, gdy pomyślałam o długim chodzeniu po sklepach i przemierzaniu każdego ciucha. Moje szczęście nie trwało długo, ponieważ zaczęła się straszliwa burza, która trwa do teraz. Zeszłam z mojego laptopa firmy Acer, na którym jest 11 GB różnych zdjęć i ok. 5GB muzyki. Poszłam do pokoju siostry, gdzie wtuliłam się w nową pościel i zaczęłam oglądać X Factor USA (telewizor firmy Panasonic).

    Kochaniutka, jeżeli uważasz, że blogi nie mają co robić, tylko opisywać moje wielce ciekawe życie (przykład u góry), to Cię chyba brwi pieką. Pozwól, że nie skomentuję reszty twojego komentarza, ponieważ nie pozwala mi na to kultura. Żal tracić czas na twoją głupotę.

    Z poważaniem, Wiktoria, której historie i najbardziej intymne wydarzenia z życia, możesz przeczytać na Wikipedii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam obserwatorem od początku, do stycznia tego roku. I chociaż zaglądam tu często, to póki co ponownie do obserwatorów się nie dodam. Co prawda, dzięki temu blogowi wychodzi na jaw wiele "śmierdzących spraw" (i dobrze), ale już post o rzekomej hakerce z Rosji pokazał, że na tanią sensację także znajdzie się miejsce. Gdyby rzeczywiście była hakerką to już dawno by jej usunęli konto. A Stardoll.com to kasa dla większości z nas niewyobrażalna, więc czy admini pozwolili by sobie na zabezpieczenia, które może sforsować małolat napalony na scube?
    A co do sprawy m.in. z UK - nie wiem kto miał racje a kto kłamał, ale ofierze tego kłamstwa należą się według mnie publiczne przeprosiny. I owszem, magdomilowicz ją "prowadził", ale to Ty droga Smilice jesteś autorką posta "A więc kto ma racje", oraz komentarza pod owym postem, tu cytat: "Ann tu chodzi o coś więcej ;)Chodzi o to, że nie pozwolimy nikomu podważać tego, że piszemy tu prawdę."
    Widać że, aż tak bardzo na prawdzie nikomu tu nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny blog. Świerze, ciekawe i kreatywne posty. Zawsze napisane schludnie i interesująco. Widać od razu, że blog zostanie na szczycie jeszcze przez długi czas. Najważniejsi w tym wszystkim są oczywiście redaktorzy, których podziwiam za odwagę, systematyczność i odpowiedzialność w pisaniu. W końcu ściągają na siebie wiele afer. Chętnie pisałabym na takim blogu, lecz niestety nie mam zbyt wiele czasu, aczkolwiek życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu na redaktora. Heh, jak to mam w zwyczaju rozpisałam się, a nie doszłam do sedna sprawy. Życzę wszystkim redaktorom ( starym, obecnym i tym których jeszcze nie znamy) radości z pisania, dużo uśmiechu oraz spełnienia marzeń. Dodam jeszcze tylko, Smilice - nie poddawaj się, blog jest świetny i na pewno tak pozostanie. Życzę powodzenia w dalszym wydobywaniu brudów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego bloga :D
    Chętnie założyłabym własnego bloga plotkarskiego, ale nie będę kopiować i (jak każdy wie) Dirty Stardoll jest był i będzie najlepszym stardollowym blogiem.

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  16. co by tu pisać? blog po prostu jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hm... mi blog bardzo się podoba :) czytam go regularnie, choć nie piszę kom. nie wiem czemu xD chyba zacznę. ogólnie to blog jest bardzo fajny. stardoll mi się już nudzi, ale i tak lubię czytać te ,,brudy" z jego świata. pozdrawiam- martynakl1

    OdpowiedzUsuń