niedziela, 13 maja 2012

Spowiedź u LU

Wszyscy mamy już dość rozmów ze stardollową "elitą". Dla odmiany będziecie mogli przeczytać wywiad z nie aż tak sławnymi osobami, co wcale nie znaczy, że z mniej oryginalnymi.

Marcel (marcelq) i Wiktor (werooonika123) to wyjątkowo ciekawe osoby. Czytelnicy DS znają ich między innymi z niezwykle interesujących komentarzy i... opowieści o syrenkach w naszej blogowej histori. 

ZOBACZCIE, CO MIELI DO POWIEDZENIA W WYWIADZIE.

_________________________________________________________


Dziękuję wam, że zgodziliście się na wywiad. Ostatnio głośno jest o waszych "syrenkach" z H2O. Czytelników DS bardzo zainteresował ten temat. Może zacznijmy od tej śmiesznej zagwozdki. Kiedy pierwszy raz wyrósł wam ogon? :D
W: Nie mam pojęcia! Zawsze się wyśmiewaliśmy z takich rzeczy i temat zaczął schodzić na magiczne 'duchy', i bajeczki. Faza zaczęła się od awatarów na gg, śmiania się z pełni księżyca, macek, i całego scenariusza tej bajeczki.
M: Zgadzam się z Wiktorem. Ogółem zaczęło się od konferencji z Kasią (tinkaa20).

Czyli Kasia również jest w waszym 'syrenkowym' klubie?
M: Jasne! Kasia to Bella!
W: Oczywiście! Jest też Maciek(Ninka_doll). Jest Emmą. :)

A więc wy jakimi jesteście syrenkami?
M: Ja jestem Cleo Sertori.
W: Ja jestem Rikki Chadwick


Skąd pomysł na to wszystko? Na te syrenki z H2O? Robicie prawdziwą furrorę!
M: wow!
W: Według mnie chyba nie robimy, naśmiewamy się z tego i  tyle.
M: Ja w sumie nie pamiętam skąd ten pomysł, z tego co teraz mógłbym powiedzieć to raczej pasja oglądania bajek Wiktora i jego wspominki o h2o :)

Może skończmy już o syrenkach. Jesteście bardzo ciekawymi osobiście, parodiujecie wszystko i wszystkich. Skąd macie pomysły na wasze różne "teksty" w komentarzach?
M: To żadne parodiowanie, mógłbym powiedzieć że to jest prawda, najprawdziwsza prawda zamieniona w żart, nikt nie może się z nią pogodzić i zaczynają się afery
W: Dla mnie to jest taka krytyka tylko bardziej obrócona w żart, dokładnie,tak samo zgadzam się z Marcelem, niektórzy nie mogą przyjąć do wiadomości rzeczy, które mają miejsce.

Macie jakichś wrogów?
M: No jasne! Pewnie poczują się zaszczyceni jeżeli mógłbym ich wymienić, lecz nie wiem czy to nie byłoby zbyt chamskie.
W: Świat bez wrogów byłby nudny, mam.

Jaki jest wasz największy wróg?
M: Jarus55.
W: Także Jarus55.

O! Może wiecie czy aby ci Wasi wrogowie mają coś do ukrycia?
W: Nie wiem, nie interesują mnie sprawy wrogów, unikam ich za wszelką cenę, nie dlatego, że się ich boję tylko szkoda mi czasu i nerwów na osoby, które i tak nie przyjmą do wiadomości jakie są.
M: Uważają że bierzemy te syrenki na poważnie i mówią o nas rzeczy, chociaż tak serio nas nie znają. Ja je osądzam ponieważ mam niezbite dowody na to jakie są, wolę by nie ujrzały światła dziennego, byłaby mega afera. Kilka osób mówi o nas kłamstwa i uważa że nas zna a my jej nie, oczerniając nas

Hm... a dowody na co? 
M: Na ich żałosne zachowanie, to jacy są, i jakie głupoty gadają o nas i innych
W: Dowody o ich fałszywości, jacy są sztuczni

Czemu tak nienawidzicie Jarusa? 
W: Szczerze mam go gdzieś. Po prostu nie lubię jego osoby. Posiada bardzo sztuczną osobowość.
M: To co robi jest żenujące, nienawidzę go za to jaki jest, udaje słodkiego pysiaczka, a potem wolę nie wypowiadać się na temat co robi. Nie chcę nic mówić, ale czytając jego pięknego bloga ze stylizacjami jestem zażenowany i to jak jego sztuczne fanki umieją go bronić jest szokujące.
W:  Słodkiego pysiaczka <śmiech>.

Wiele osób twierdzi, że Piotrek przysłowiowo liże dupę sławom. Należycie do tych osób?
W: On odbiera to za przyjaźń, ale to widać na kilometr, przynajmniej na uzależnionych. Dodaje same sławy i rozpoznawalne osoby na co wszyscy zwracają mu uwagę.
M: Przecież to jest jedna z najprawdziwszych teorii które jeszcze istnieją u polskich użytkowników.
W: Tak po prostu chce się wbić do tej 'elitki stardollowych sław'.

Czy macie żal do sławy wielkiej skali?
W: Nie
M: Nie, ale wkurza mnie, że 3/4 społeczności uważa Gośkę za idiotkę tylko dlatego, że ma ponad 25 lat i gra w Stardolla.

Jakie macie zdanie o Gośce? Przecież to jej m.in. Jarus przysłowiowo "liże dupę".
W: Według mnie wydaje się być sympatyczną osobą.
M: No liże, ja uważam Gośkę za sympatyczną osobę, nie zrobiła nigdy mi  i z tego co wiem innym nic złego. Chyba najrozsądniejsza "gwiazdka" stardoll. :)

Macie za uszami coś, dzieki czemu zrobiłby się dym na stardoll?
M: Nie, ale byłem kiedyś Basią na stardoll. :)
W: Nie...

Marcelu, byłeś bardziej tolerowany jako dziewczyna czy chłopak?
M: Jako dziewczyna, oczywiście, ponieważ jako chłopak to od razu byłem spostrzegany jako cham i beznadziejny grafik.

A czym różni się funkcjonowanie na stardoll chłopaka, a dziewczyny?
M: Chłopak, najczęściej miły, fajny, ale pozory mylą co do 3/4 chłopaków na Stardoll. Są tu nawet mega rozpieszczone bachory. Chłopcy oczywiście. A co do dziewczyn to kocham ich głupotę, uważają że mogą tu wszystko, znają wszystko i wszystkich oraz mogą mówić co tylko chcą i jak chcą.

Czemu udawałeś dziewczynę? Tylko po to, aby zdobyć akceptację?
M: Nie wiedziałem jak zareagują na Marcela. Musiałem być przez pewien czas Basią, bo nie mogłem tak od razu mówić kim jestem. Głupio by mi  było, sam nie wiem czemu. Stałem się Marcelem dopiero na przełomie 2010/2011 roku, więc nie tak dawno. Zrobiłem to szybko i niezauważalnie, po prostu pisałem na czacie z przyjaciółmi używając zwrotów z końcówką EM, a nie AM :D
W: <ŚMIECH>. Lepszego imienia nie miałeś?
M: Basia to ładne imię. Spie******.
W: Mam ciocie Basię.
M: Barbara. Słodkie. :)

Wasi znajomi na pewno nie wiedzą, że przesiadujecie na stronce jaką jest Stardoll. Jak zareagowaliby wasi kumple na to, że bawicie się pikselowymi lalkami?
M: Ich opinia byłaby jasna: "ale pedał", "haha, gejus".
W: Nie mam pojęcia, haha.

Mielibyście odwagę, aby im to powiedziec?
M: Nigdy w życiu, chyba że sami  interesowaliby się modą.
W: Szczerze to trudno się otwieram, więc nie.

Wasze matki wiedzą, że gracie w stardoll?
W: Yep.
M: Jasne, ale mama zainteresowała się tym tylko gdy mi przelewała kasę by kupić superstar na rok, tak to nie ma pojęcia na czym to polega :)

Jak myślicie: z czego słyniecie najbardziej? Trochę popularni jesteście.
W: <śmiech>, ja uważam, że nie jestem ani trochę popularny, nie interesuję się tym, więc nie wiem.
M: Ja popularny? Wątpię, ale myślę, że to pewnie przez grafikę. Jeżeli w ogóle jestem popularny.

Rozmawialiśmy o wrogach, a co z przyjaciółmi? Macie jakiś? Oprócz siebie! <śmiech>
W: Mam i to dużo.
M: Oczywiście, że mam, ale i  tak uchodzę za zwykłego lizidupa moich najprawdziwszych przyjaciół, przywykłem :)

Podacie przykład jakiegoś bardzo zaufanego przyjaciela?
W: Avyeline. Myślę, że moge zaufać też Tinkaa20, oczywiście Marcelowi, a do innych mam mieszane uczucia
M: Ninka_Doll, cieszę się, że mogłem go poznać. Przynajmniej mamy tematy, nie wyobrażam sobie jak mogłaby się skończyć nasza przyjaźń. Oprócz tego Tinkaa20 - świetnie się dogadujemy i Wiktor oczywiście, jak mógłbym zapomnieć.

A co myślicie o stardoll, o ludziach, którzy przebywają na tej stronie?
W: Stardoll to na pewno już nie to co kiedyś. Kiedyś było chyba lepiej. Można tu poznać wielu przyjaciół jak również wrogów. Ogólnie każdy jest tutaj inny.
M: Ogółem myślę o Stardoll że jest to najzwyklejszy, lecz uzależniający od kupowania i sprzedawania wirtualnych ubranek oraz upiększania kupy pikseli portal społecznościowy.

Co chcecie powiedzieć na koniec?
W: Pozdrawiamy czytelników z wyspy Mako!
M: Nic więcej, chciałbym tylko pozdrowić czytelników bloga oraz Maćka (Ninka_Doll), Kasię (Tinkaa20), Agę (Aga19988), kolejną Kasię (Kaccunia) i rzeszę hejterów-syrenek czytających tego bloga.

Dziękuję za wywiad, było zabawnie <śmiech>.
W i M: Również dziękujemy. :)


Jak podobała wam się pierwsza "Spowiedź u LU"?
Co sądzicie o stosunku Marcela i Wiktora do Piotrka (jarus55)?

285 komentarzy:

  1. SPÓŹNIŁAŚ SIE O 2 SEKUNDY :/

    OdpowiedzUsuń
  2. NASZ WRUG TO _D_0_D_A_ DZIECIACZKU :(:( A JARUS TO TAM HEH ALE MIALAS DOPISAC O TYM O DZIEWCZYNACH ZE SA WYJOTKI TAKIE SLODKIE TITITI KTÓRE LUBIE ZAL :(

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasza reakcja na każdą twoją wypowiedź, i stylizacje, peace and love

      Usuń
    2. Zareagowałam tak samo Piotrze, hihihihihihiihihihihihih

      Usuń
  4. Spodziewałam się wywiadu z większym poczuciem humoru *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. "jego pięknego bloga ze stylizacjami" :**♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo błędów interpunkcyjnych i stylistycznych, więc pisownia jest moim zdaniem trochę zbyt słaba jak na artykuły i wywiady. Co do samego wywiadu, może być aczkolwiek biorę trochę przymiarkę na tę całą sprawę z syrenkami. W zasadzie nie jestem w stanie tego zrozumieć a ten wywiad jakoś nie rozjaśnił mi całej sytuacji. Och i dziękuję Marcelowi za pozdrowienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha , już ich lubię , chociaż ich nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  9. O.o o.O
    Spodziewałam się innych pytań, a tu takie zaskoczenie xd
    Ogólnie wywiad mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz neta, to mogłabyś coś zrobić. A nie siedzieć na DS c:

      Usuń
    2. ! Dziękuję, po tobie nie spodziewałabym się komplementów wobec moich wywiadów/artykułów. :D

      Usuń
    3. No widzisz, nie mam zamiaru Cię krytykować tylko dlatego, bo za Tobą nie przepadam. ;D

      Usuń
    4. @Pan Mr. Picia - HAHAHAHHA, Sam siedzisz na DS mimo, że robiłeś szantażyk, że wypiszesz się z obserwatorów.

      Usuń
    5. A co ma z tym wspólnego, że ja się wypisałem? :c

      Usuń
    6. Tiaa,wypisał się z obserwatorów i myśli,że jest fajny -.-
      Co Ci to dało?

      Usuń
  10. Jakoś nie bardzo interesują mnie wywody 12-latków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jak wiek ma dla ciebie jakieś znaczenie, to ja umieram

      Usuń
    3. + mnie jakoś nie interesują komentarze starych, jak najpoważniejszych użytkowniczek stardolla :)

      Usuń
    4. Masz coś do 12 latków stara nastolatko?

      Usuń
    5. Pewnie od razu byłaś dorosła : ((((

      Usuń
    6. hahahah, jebłam xD

      Usuń
    7. Pf. Ja mam 12 lat ! Obrażasz 12 latków hym ? Chcesz w mordę .

      Usuń
    8. Pf. Ja mam 12 lat ! Obrażasz 12 latków hym ? Chcesz w mordę .

      Usuń
  11. Myślałam, że będzie coś ciekawego, a tak to wiem z tego jedynei to, że lubią bawić się w głupie żarty ;/ Z resztą czego można było się spodziewać...
    CherrySmile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;P

      Usuń
    2. Droga Cherry.
      Uczepiłaś się mnie jak psiego ogona. Już nawet nie chodzi o negatywne komentarze. Więc drogi prześladowco, który non stop piszę o mnie jaka to ja jestem "fe" na swoim blogu: zaprzestań, bo takie upierdliwe dzieci powinno się zamykać.

      Usuń
    3. Lula, mi bardziej się wydaję, że ona woli by stardoll był poważny i +18, bo żarty i syrenki nie wchodzą w grę, hehe

      Usuń
    4. hmm,a co miało być ciekawszego?Lula może miała nas zapytać w jakiej pozycji oddajemy mocz,czy lubimy wymiotować?

      Usuń
    5. "w jakiej pozycji oddajemy mocz" - prawie spadłam z fotela!

      Usuń
    6. "w jakiej pozycji oddajemy mocz,czy lubimy wymiotować?" - rozwaliło mnie to .

      Usuń
    7. @Wiktor - ewentualnie: kolor waszych gaci i czy macie zapachowy papier toaletowy w kiblu. *_*
      @Marceeeeeeel. - Dobry suchar nie jest zły, więc nie kumam tego szumu wokół waszych słodkaśnych syrenek. xD

      Usuń
  12. Kurczę, myślałam, że będzie beznadziejnie czy średnio, a wywiad był świetny jeden z lepszych, które czytałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia do wywiadu. Tak jak Kasia, zauważyłam kilka błędów, które rażą w oczy. Początek zupełnie mnie nie zainteresował, chciałam jak najszybciej przez niego przebrnąć. Resztę dało się czytać. Wiele pytań było oczywistych i spodziewałam się ich. Ale wrócę jeszcze na sam początek. Zaciekawiły mnie te zdania: "Wszyscy mamy już dość rozmów ze stardollową "elitą". Dla odmiany będziecie mogli przeczytać wywiad z nie aż tak sławnymi osobami, co wcale nie znaczy, że z mniej oryginalnymi." Po pierwsze odróżnijmy gwiazdy, od gwiazdek i od celebrytów. Uważam, że chłopcy zrobili taki szum wokół siebie, że ostatnio są dość popularni.

    W sumie wywiad na plus, jestem ciekawa jak będą wyglądać kolejne i jakie osobistości się wyspowiadają.

    Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie wyolbrzymiaj z tym początkiem : >

      Usuń
    2. Roks ma rację. Po pierwsze, początek był nudny jak flaki z olejem. Już rzygam tymi syrenkami, szczerze mówiąc. Po drugie, wydaje mi się, że Marcel i Wiktor są już dosyć sławni, a przynajmniej bardzo rozpoznawalni. Trzeba też przyznać, że wywiad nie wyszedł aż tak źle. Całkiem dobrze się czytało. Pomińmy już początek, na którym prawie zasnęłam i czytałam jak najszybciej, żeby w końcu minąć te opowiastki z H2O.

      Usuń
    3. ,,Flaki z Olejem" co to za tekst. Kurwa ludzie wymyślili takie coś. Co ogóle znaczą flaki z olejem grr..

      Usuń
  14. Ogólnie mi się podoba, rozbawiła mnie ta odpowiedź ''ale, pedał'' , ''haha, gejus''. Niektórych pytań nie chciało mi się czytać, bo były wprost nudne, ale ogólnie jak na pierwszy raz może być.

    OdpowiedzUsuń
  15. "W: . Lepszego imienia nie miałeś?
    M: Basia to ładne imię. Spie******.
    W: Mam ciocie Basię.
    M: Barbara. Słodkie. :)"

    Hahahahaha - kupujecie mi nowe krzesło O.o :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A może tak zrobimy spowiedź Lu ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez obrazy, ale czytając tego bloga jak był jeszcze Adam nasuwa się na usta:
    Zmieści się wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba wywiad, zajebisty i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ''A co do dziewczyn to kocham ich głupotę, uważają że mogą tu wszystko, znają wszystko i wszystkich oraz mogą mówić co tylko chcą i jak chcą.''

    no dzięki. xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli będę jeszcze raz chciał czytać wypociny 12-latków, to wolę nosić prezerwatywę na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt ci nie każe tego czytać.
      A co drugiej części zdania.. sądzę, że to niemożliwe :)

      Usuń
    2. Kup mi Durexy to się dziecko przekonasz :)

      Usuń
    3. Nie, dziękuję, nie skorzystam.
      nie mam ochoty tego oglądać :)

      Usuń
    4. Ach no tak! Byłaby afera! :c <3

      Usuń
    5. Queen *
      Jakie masz kreatywne odpowiedzi, zachciało się sławy... biedactwo, żałosne..

      Usuń
    6. Nie mam parcia na szkło, nie to co niektórzy...

      Usuń
    7. Ja nie robię z siebie non stop jakiegoś nie wiadomo czegoś i nie rozpisuję się nad swoją wielkością.

      Usuń
    8. hm zamknij morde bo musimy wylizać innym dupe zal

      Usuń
    9. TO BARDZO FAJNIE ŻE DZIELISZ SIĘ Z NAMI SWOIMI PRZEŻYCIAMI,IDŹ DO ROZMÓW W TOKU

      Usuń
    10. Przynajmniej nie mieszkam w Brzeszczach.

      Usuń
    11. Z tego co mi wiadomo, to jestem starsza od ciebie :)

      Usuń
    12. Moja sprawa gdzie mieszkam,ciebie to najwyżej może chuj obchodzić :))))))))))

      Usuń
    13. Ja mieszkam w domu i co?

      Usuń
    14. Ja współczuję twojej matce. Bachory przeklinają :O

      Usuń
    15. Oueen*

      Ja współczuję twojej .. i co bardzooo .. bachory przeklinają - ładne masz zdanie o sobie ;3

      Usuń
    16. Przyznam, że ten komentarz o prezerwatywach był co najmniej żenujący...

      Usuń
    17. Teraz nasyłajmy na siebie znajomych <3

      Usuń
    18. Btw: to moja opinia, a jak już się innym nie podoba, to ich problem.

      Usuń
    19. A moja opinia swoją zawartością oddaje cały post :)

      Usuń
  21. Ale fajne wypociny <333

    ŻAŁOSNE OUUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze brakowało już kultowego "Jak kupisz mi dżinsy, to zrobię Ci loda"

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej "Jak kupisz mi superstar, to zrobię Ci loda." :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub "Jak kupisz mi MK, to zrobię Ci loda"

      Usuń
    2. SŁODKIE ŻARTY NA TEMAT OPIER*ALANIA GAŁ. *_* nawet nie wiecie, jaki niski poziom, drogie dziewczynki, prezentujecie.

      Usuń
    3. @KrÓlewna chciałabym zobaczyć jak wysoki poziom Ty prezentujesz :)

      Usuń
  24. Jakoś mi się wywiad nie spodobał. Spodziewałam sie bardziej błyskotliwych odpowiedzi i ciekawszych pytań.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  25. nie jestem zadnym plastkiem, a moja stylizacja jest rockowo metalowa bo chodzilo mi o miley cyrus ona ma taki styl ichcial to pokazac na stardoll.i wiem co to rock bo to np. hannah montana bo jej piosenka the best of bots world jest rokowa

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podobał mi się. Wiało nudą i nadal wieje.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytając komentarze innych
    ''Zamień prawdę w żart''
    I teraz każdy będzie pisał intrygujące komentarze, co można zauważyć po niektórych, ich kreatywność buhaha.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz nie na miejscu. Każdy ma prawo, żeby się wypowiedzieć. Widać, że Ty mądrze nie potrafisz.

      Usuń
    2. Podążajmy za Nejtl, ona za nas wybierze mądrze <3

      Usuń
    3. Tak, bo TY jesteś do ch***a pana najmądrzejszy i próbujesz stawić każdego pod swoje poglądy. Ogarnij dupę oki? Tak będzie dla każdego lepiej.

      Usuń
    4. Nie mam zamiaru stosować się pod bachorów.

      Usuń
    5. Powiedział to ten dorosły LUKE/14/POLAND

      Usuń
    6. Jesteś bachorem dla mniej. I chuj

      Usuń
    7. Jesteś brzydkim chujem spod koła. I chuj

      Usuń
    8. Bo inteligentnie,już nie można napisać tylko od razu łacina

      Usuń
    9. Już nie przesadzaj, przecież też łaciny używasz :)

      Usuń
    10. Nic nie poradzę, że bachory przeklinają. Widać, czego ich rodzie nauczyli. Ja tez czasem przeklnę, ale ja sobie mogę pozwolić, bo jestem starszy.

      Usuń
    11. "Bachory" - oglądał ktoś Pełzaki? taka bajeczka...

      Usuń
    12. Kurwa, jestem tylko rok młodszy, a ty pierdolisz. Wkurwiasz mnie jak nigdy. Do tego mam pytanko, czy gdyby Maciek był w moim wieku też dałbyś mu różne rzeczy i przyjaźniłbyś się z nim? :):) + Nic nie poradzę że to przez internet przeklinam, nie rodziców.

      Usuń
    13. JA OGLĄDAŁEM PEŁZAKI I KOCHAM TĄ BAJKĘ

      Usuń
    14. Boże, weź już zejdź z tego Maćka. Ok, przyjaźnicie się, fajnie. Poza tym nie bawię się w łapówki na pseudo-przyjaźni.

      Usuń
    15. I jeszcze przez internet przeklinasz. Widać, że gdyby była znowu Polska pod zaborami, to w germanizację wchodziłbyś jak w masło. Polecam przeczytać "Kamienie na szaniec", może to cię oduczy absorbowania wszystkiego, co pochodzi z internetu.

      Usuń
    16. I sobie przełóż przekład o rusyfikacji na internet i swoją sytuację, którą sam o sobie przedstawiłeś.

      Usuń
    17. aha, ja juz nic nie pisze bo przecież jestem mega żenującym bachorem który nic nie może, chociaż dyskutuje tylko z 14 latkiem który gówno wie

      Usuń
    18. Ja nie przesiaduję 24/7 przed kompem i nie wlepiam ryja w monitor non stop oglądając piksele.

      Usuń
    19. Jezu,jego życie jego,sprawa,może je marnować,albo coś z tym robić
      +Skoro jesteśmy takimi bachorami,to po co jeszcze piszesz tutaj?: ))) Przecież to niby'NIE TWÓJ POZIOM'

      Usuń
    20. Ja nic nie wspominałem o poziomie, a przesiaduję, by się pośmiać ;)

      Usuń
    21. Queen Of the Gas Station - masz jakiś problem?

      Usuń
    22. To może spotkajcie się na gg lub skype? Pojedziecie po sobie, myśląc że jesteście fajni i nie będziecie tu komentarzy zaśmiecać ;*

      Usuń
    23. Nie, ale przecież jesteś tak wykształcona, że za wszystkich wybierzesz mądrze <3

      Usuń
    24. Nie znasz mnie. Poza tym, chyba Ty uważasz się tutaj za najmądrzejszego :)

      Usuń
    25. Dyskryminacja wieku zawsze spoko

      Usuń
    26. Ja nie wypowiadałem się o swojej mądrości, tylko Nejtl zawsze wybiera mądrze <3

      Usuń
    27. *Wicza - I wywyższanie się też jest zawsze spoko.

      Usuń
  28. Od dzisiaj zaczynam czytać komentarze do każdego posta. Śmiech..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ktoś ci już wspominał, że jesteś żałosna? :)

      Usuń
  29. A mi się wywiad podoba. :D Odpowiedzi takie 'wyszukane'... xD

    Co za skromność - przesadziliście:
    Jak myślicie: z czego słyniecie najbardziej? Trochę popularni jesteście.
    W:
    , ja uważam, że nie jestem ani trochę popularny, nie interesuję się tym, więc nie wiem.
    M: Ja popularny? Wątpię, ale myślę, że to pewnie przez grafikę. Jeżeli w ogóle jestem popularny.

    Naajlepsze:
    W: . Lepszego imienia nie miałeś?
    M: Basia to ładne imię. Spie******.
    W: Mam ciocie Basię.
    M: Barbara. Słodkie. :)

    Mam nowych idoli. ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. żałosne -,- blog schodzi na psy.
    Lu wydaje się że dzięki pisaniu na tym blogu wszyscy zapomną o jej przeszłości.
    Z własnego doświadczenia wiem że ludzie się nie zmieniają.



    Zgodzę się z Amercian Idiot

    Lubię tego bloga, ale przez takie żałosne posty aż nie chce się tu zaglądać.
    Chaotycznie wszystko napisane, na szybkiego, nie sprawdzone ABY NAPISAĆ i się jarać.
    Adam chciał żeby ktoś odpowiedni pisał na blogu, chłopak pewnie się zawiódł.
    A ludzie chwalący twoje posty to lizo dupy -,-
    Przykro mi patrzeć na staczający się poziom twojej inteligencji


    AMEN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kogoś uraziłam to trudno, prawda boli

      Usuń
    2. Nie miałaś czym mnie urazić, bo się zgadzam z tobą

      Usuń
    3. Jak ja słyszę słowa lizo dupcy to, aż mi kark ściska, w rl nigdy o takim słowie nie słyszałam .. ;3

      Usuń
    4. Lepszy był Adam co? Ale mam dla Ciebie złą wiadomość JEGO JUŻ NIE MA i dlatego musimy się radować, a nie ryczeć i tyko krytykować prace LuLi.

      Usuń
    5. O kurcze...nic nie wymyśle :P

      Usuń
    6. Wal się Kasia xd hahahahaha

      Usuń
    7. Ekhm, ekhm. Nawet nie skomentuje. "Prawda boli", tylko że przesadzasz i to jest chamskie, a nie "prawda boli". Załosne. ♥

      Usuń
    8. cieszcie sie że przynajmniej coś się tutaj dzieje i codziennie jest coś do czytania a nie jakieś darmówki i nowości z sd.

      Usuń
    9. Ok. W sumie niektóre pytania były ciekawe, ale nudziły mnie te o syrenkach. Nic do nich nie mam, ale myślę, że takie sprawy nie są na wywiady

      Usuń
  31. Nie no z tą Basią to myślałam,że zaraz rypnę!
    Nie uważam,żeby to imię było jakieś wspaniałe,najbradziej jak mówią do cb(choć to się coraz radziej zdarza) 'ketopton'.
    I co w tym imieniu ładnego lub słodkiego ?
    Hah!
    Wywaid spoko, błędów nie sprawdzałam, bo po co. Hueh,szkoda na to czasu xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze mówiąc to ,,Spowiedzi u Lu" już wydają mi się bardziej interesujące niż inne wypociny wywiadów MM czy Adamka. Wywiad bardzo mi się podobał jeszcze co najlepsze z dwiema osobami. Moim zdaniem wywiad był bardzo zabawny, a ty Lu zadajesz ciekawe pytania.

    OdpowiedzUsuń
  33. żal mi was xD
    Jak można nie lubić cleo i riki, przecież to żałosne !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ahh, jak ja uwielbiam to uczucie, gdy dzieciaki są źródłami głupoty, a nie są blisko prawdy. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Mr.Picia pewnie sam nie zrozumiał co napisał, ale i tak dalej udaje inteligentnego :)

      Usuń
  35. AHAHAHA, FAJNA KŁÓTNIA ♥

    Jeśli sądzicie, że mnie tym dobijecie to się mylicie. Serio się staram, a wy mi kładziecie kłody pod nogi.:) Żałosne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty jesteś żałosna

      Usuń
    2. Wszyscy są żałośni, mrah ♥

      Usuń
    3. @gorgeous - i tu, kochana racji nie masz. ;3 walicie jej kłody pod nogi dlatego, że też gdzieś tam w środku jej po prostu zazdrościcie. ;3
      @LULA, dokładnie, to jest żałosne.

      Usuń
    4. @Królewno

      Czego mamy niby jej zazdrościć? O__o

      Usuń
  36. Może zacznijcie stawiać im pomniki. Jak dla mnie to dwa mocno dziecinne palanty. Wyolbrzymiona dowcipność nie jest super.

    A wywiad nudny, patrzyłam tylko kiedy koniec. Mam nadzieję, ze będzie tylko lepiej,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak dla mnie to dwa mocno dziecinne palanty"

      Cóż, może to dla Ciebie zaskoczenie, ale oni tak naprawdę są dziećmi : ((((

      Usuń
    2. Cóż, może to dla ten do góry sam jest tylko rok starszy : ((((

      Usuń
  37. Kya~! Spodziewałam się czegoś ciekawszego. Myślę, że analiza syrenek powinna zostać jedynie w waszej konwersacji na gg, mnie osobiście się nie chce tego czytać - kawy! usypiam!; Nie podoba mi się to, tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mogliśmy odpowiadać,na dowolne pytania,to że Lula zadawała pytania o 'Syrenkach'to pretensje składajcie jej,a nie mścijcie sie na nas

      Usuń
    2. Oczywiście, tfu, źle się wyraziłam. Miałam dokładniej na myśli tu, że... hm, wg mnie, jeśli Lula jest tak zainteresowana syrenkami, powinna dołączyć do was prywatnie, zamiast urządzać pobojowisko na blogu.

      Usuń
  38. Kto jest 'neutralny ' i nie jest po żadnej stronie - na fejsie byłby like, na yt łapka w górę, a tutaj?
    hmm, trzeba coś wymyślić.
    Normalnie burza w komentarzach, jak za czasów Adamaa albo i jeszcze gorzej xD

    OdpowiedzUsuń
  39. CYTUJĘ:'Wiktor13 maja 2012 15:28

    My mogliśmy odpowiadać,na dowolne pytania,to że Lula zadawała pytania o 'Syrenkach'to pretensje składajcie jej,a nie mścijcie sie na nas'

    OdpowiedzUsuń
  40. Heh, super ta "spowiedź" u Lu :) fajne było to o syrenkach, normalnie śmiałam się do upadłego a po za tym nie mogę się doczekać następnej "spowiedzi".

    OdpowiedzUsuń
  41. Jarus zazdrości,bo ten wywiad nie jest on nim. :xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Do stosunków z ich wrogami się nie mieszam. W końcu "Świat bez wrogów byłby nudny". HUahah Syrenki <3 Oglądałam to już dawno..A macie w składzie Charlotte ? xD Wywiad całkiem fajny, tylko trochę mało się o nich dowiedziałam ;>

    "My się trzymamy razem,
    to jest piękna liczba trzy.
    Niech tak już będzie zawsze:
    Świat podwodny, magia w nim.

    Skoczmy razem po przygodę,
    choćby i na morskie dno,
    przecież uwielbiamy wodę,
    nasze H2O!

    Bo ja mam tajemnicę swą,
    domem mym podmorska toń,
    spójrzcie w nią,
    bo twoja moc to me królestwo.

    Bo ja mam tajemnicę swą,
    domem mym podmorska toń,
    i wierze że,
    ten świat ogromną muszlą jest,
    a ja perłą w niej!

    Dołącz do nas, czas ucieka.
    Jest wiele do zrobienia, przecież wiesz.
    Trudna Cię decyzja czeka,
    czy podmorski świat zostawić chcesz?

    Bo ja mam tajemnicę swą,
    domem mym podmorska toń,
    i wierze że
    ten świat ogromną muszlą jest,
    a ja perłą w niej!"

    Ja jebie, jaki tekst - rządzi XD

    To z waszymi syrenkami jest najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to oglądam h2o rządzi <333333333333333333333333333333333333333

      Usuń
  43. A mi się skojarzyliście z Dawidem Wolińskim i Marcinem Tyszką.
    Dlaczego to ja nie wiem.
    Od tak! ♥
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. nigdy nie przypuszczałam, że Wiktor może pisać tak inteligentnie i normalnie. ;o

    a co do wywiadu to pytania były trochę nudne, ale niezłe, doczytałam do końca c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYSŁAĆ CI MÓJ JĘZYK OD POLSKIEGO,ABY ZOBACZYĆ JAK PISZĘ INTELIGENTNIE I NORMALNIE? : )

      Usuń
    2. Mój język od polskiego, ahahahahaah.

      Usuń
    3. język od polskiego zawsze spoko

      jasne tu masz adres:
      chujowowdupowo
      ul.mamgałezchemii

      czekam

      Usuń
    4. a numer domu 232424/12313423

      Usuń
    5. mogę się do ciebie wprowadzić? :>

      Usuń
    6. chyba mnie nie lubish ale jestem taka dobra i cię przygarnę :)))))
      razem poczytamy język od polskiego Wiktora c;

      Usuń
  45. Bardzo fajny wywiad, miło się czyta taki spójny tekst. Gorzej z interpunkcją, ale to można przecież poprawić :>

    OdpowiedzUsuń