środa, 2 maja 2012

Urodzinowy tydzień - dzień czwarty


W karierze każdego bloga przychodzi taki czas, w którym trzeba pokazać coś nowego, aby zatrzymać przy sobie czytelników i obserwatorów. Naszą tajną bronią był nowy redaktor - cutienkisses247.
Jak to właściwie się stało, że pisał ze mną i magdomilowiczem? Przeczytajcie.

Przez jakiś czas uparcie twierdziliśmy, że 2 osoby w zupełności wystarczą w redakcji w bloga.
W praktyce jednak wyglądało to nieco inaczej. Wymagania czytelników rosły, a my mieliśmy szkołę i coraz mniej czasu dla bloga. Zdecydowanie nie wyrabialiśmy.
Ja pisałam dość często, ale sami wiecie, że notka od magdomilowicza nie pojawiała się codziennie.

Napisałam do Kuby z pytaniem, czy nie potrzebujemy czasem do pomocy. Na początku twierdził, że nie.
Ale nie dawałam za wygraną. Chciałam kogoś nowego na blogu. W końcu wyszło na moje :D.

Jak na Dirty Stardoll przystało - nawet casting musiał odbyć się w ciekawy sposób.
Zamiast prosić o przedstawianie siebie, chcieliśmy aby kandydaci przedstawili swoje 'plotkarskie' umiejętności. Potrzebowaliśmy tematu, w którym będą mogli się wykazać. No i wymyśliliśmy.

Ci, którzy chcieli dołączyć do naszej ekipy musieli udowodnić że... GABISIA9 I MAGDOMILOWICZ TO TA SAMA OSOBA! :D

Temat tak głupi, że aż śmieszny. Jednak redaktor tego bloga musiał umieć zmierzyć się z każdym, nawet nagłupszym tematem.
Kiedy otrzymaliśmy artykuły, mieliśmy problem. Chcieliśmy wybrać 1 osobę, a podobały nam się 3.
To oznaczało tylko jedno - DOGRYWKA :D.

Tym razem kandydaci na redaktora bloga musieli napisać artykuł na wybrany przez siebie temat.
W dogrywce wzięli udział: Adasiek116 (cutienkisses247), Mwamp i the.zuziaQ. Wszystkie artykuły były fikcją. Dla przypomnienia, pokażę wam finałowe artykuły.


1.ARTYKUŁ - adasiek116



"Niewinna Bysia15?!"

Ostatnio na polskim stardollu zawrzało, za sprawą bysia15.
Twierdzi ona, ze przez zawistnych ludzi usunęli jej konto i bezczelnie prosi innych o pomoc! Ale czy na pewno jest taka niewinna! Jasne, że nie! To zwykła, rasowa suka (sorry, za wyrażenie), która wszystkich oszukała! Prawdziwym powodem usunięcia jej konta jest fakt, że bezczelnie okradała mniej znane i niedoświadczone użytkowniczki! Jednak w końcu wpadała, bo jedna okazała się bardziej rozgarnięta i powiadomiła o tym załogę Stardoll.
Nie wierzycie ja również. Pisałem jednak z jedną z oszukanych dziewczyn i udostępniła mi ona te zdjęcia:




 
Sorry, ale moja klientka nie chciała pokazywać swoich danych osobowych. Nie chce by zwolennicy Bysi ją napadali!
 

Nie jest to jednak odosobniony przypadek, wiele dziewczyn dało się nabrać. 
Kolejna sprawa! Jej drugie konto xcarsy wcale nie jest jej!!! Ukradła je pewnej dziewczynie, która w zaufaniu dała jej hasło by zaopiekowała się jej kontem podczas jej kilkudniowej nieobecności! Gdy jednak wróciła hasło było inne, e-mail zmieniony... Zaczęła się wtedy rozpaczliwa walka o to konto. Dziewczyna założyła drugie konto, z apelem o pomoc. 
Zobaczcie jak ją potraktowano:


Takich komentarzy było znacznie więcej :/
Tak zaszczuli okradzioną "przyjaciele" bysi...
Dalej uważacie, że bysia15 jest niewinna.? Ja sądzę, że ma za swoje! Nie powinna wykorzystywać swojej "sławy" i doświadczenia w okradaniu i manipulowaniu innymi. Ona jest jakąś chorą kleptomanką, kradnie ile się da i gdzie się da. Zawsze znajdzie się ktoś kto jej uwierzy, wesprze ją i pomoże tak samo jest w tym przypadku.
Mam nadzieję, ze Ci naiwniacy po przeczytaniu tego będą wiedzieć co zrobić!
Jeśli nie to ja wam powiem:

Musimy ZNISZCZYĆ bysię, by nie czuła się bezkarna! Zgłaszajcie konta tej wywłoki do Adminów i niech kwicze z bólu za to zło, które wyrządziła!
Mówmy STOP takim jak ona, pokażmy innym złodziejom i oszustom jak skończą, gdy z nami zadrą!
Jesteście ze mną?!!!




2. ARTYKUŁ Mwamp

"Usunięcie konta Bysia15"

Ostatnimi czasy,  doszła nas szokująca wiadomość, mianowicie - nasza zacna bysia15 - Patrycja, znana z bloga "mentalle" oraz konkursu "W obiektywie stardollowiczów",  straciła swoje konto. Admini usunęli je 10.06.11r.

Praktycznie cała stardollowa społeczność, współczuła bysi, powstał wielki bunt i zamęt przeciwko adminom. Oczywiście pomińmy fakt że gdyby była to mało znana osoba nikt nie przejąłby się tym faktem.. Ludzie zaczęli wysyłać listy, których wzór dała poszkodowana, założyła nawet klub HELP.BYSIA15. Na całej masię blogów pojawiły się takie notki : 

  ( uzupełniłam odrobinkę )

Lecz teraz pojawia się pytanie. Czy słusznie czynimy chcąc wznowić jej konto? Zobaczcie co odpisali mi admini gdy spytałam dlaczego jej konto zostało skasowane. 


Czyż to nie szokująca wiadomość? Chyba jednak admini dobrze uczynili.. Pamiętajcie, nigdy nie wpatrujcie się ślepo w gwiazdki stardolla, jak w bóstwa, oni także mogą mieć coś na sumieniu!

By nasze dowody nabrały wiarygodności przeprowadziłam krótki wywiad z ninka_doll, kolegą bysi, razem prowadzą bloga. Trochę informacji o nince 


Ja. - Witam, Maćku ( z klanu )
M.- Cześć.
Ja. Jako że jesteś dobrym znajomym Patrycji, bysi15, chciałabym zadać Ci parę pytanie odnośnie usunięcia jej konta.
M.- Dobrze.
Ja. - Admini napisali nam że bysia bez przerwy obraża innych i używa wulgarnych słów. Czy to prawda?
M. Hm, tak, jasne.  Razem z Patrycją, jak sie nam nudziło, często obrażaliśmy mlodszych od siebie wykorzystując to że jesteśmy sławniejsi i mamy lepsze ciuchy. Świetna zabawa, seriously.
Ja. - O.o, dobrze wiedzieć. Admini pisali również że bysia zakładała imprezki tematyki "bzz" oraz pisała różne... interesujące teksty do małych, różowych dziewczynek.
M. - Tak, to prawda. Kiedys z Pati weszliśmy w spółkę z Pedobearem, świetne gość z niego btw. Zakładaliśmy imprezki, pisaliśmy również. Co za czasy! Jednak pewnego dnia doszło między nami a Pedziem do kłótni. Od  tamtego czasu jest to nasz największy wróg. Patrycja podejrzewa że to on podał ją do admina.
Ja. - Interesujące.. Ostatnia sprawa. Powiem tak. Traaawka?
M. - Dobry towar.
Ja. Serdecznie dziękuję za wywiad.
M. Również dziękuję.
Ja. Do miłego usłyszenia.
No to na tym kończy się nasza przygoda z kontem bysia15. Jak uważacie, Pati powinna odzyskać konto, czy wręcz przeciwnie? Ja tam również czuję uraz do Pedobeara ( *.*) , niech bysia15 wróci!

A teraz chciałabym przeprosić Patrycję i Maćka, w żaden sposób nie chiałam ich urazić w powyższej notce. Wszystko to kłamstwa, żarty. Mam nadzieję że zrozumiecie i przymkniecie oko na moje "wybryki".
Pozdrawiam, Mwamp



3. ARTYKUŁ the.zuziaQ

"Pyrokar transwestytą?"

Pyrokar, ach Pyrokar... Nasz słit pro elo lovciany Tymuś. Nikt nie wie, co ten chłopak bierze, ale po moich obserwacjach stwierdzam, że musi być to coś mocnego, skoro kradnie biednym i naiwnym ośmiolatkom ich różowiutkie ciuszki, by ośmieszyć się przed liczną publiką. Może to jakieś środki na poprawę humoru? Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, jednak ekstaza, jaką po tym doznaje nie zna granic. Dla przypomnienia, gdyby ktoś nie wiedział - upodabnianie się do płci przeciwnej to inaczej transwestytyzm. Tak, to określenie idealnie pasuje do naszego Tymu$ia! Zresztą, zobaczcie sami:





Na powyższym screenie widać jego dollkę, w różowej kiczowatej sukience, na której założenie pozwoliłaby sobie niewielka grupa użytkowniczek Stardoll. Brak butów sugeruje, że czeka on na księcia ewentualnie księżniczę (wtf?). Jedziemy dalej...





Oto fragment jego prezentacji, w której jest masa ukrytych podtekstów. Nie komentuję, pozostawiam do własnej interpretacji. Dalej? Dobrze, idziemy. Teraz pokażę Wam coś, co mnie rozwaliło.





Fakt, jego wygląd budzi wątpliwości, gdybym miała więcej odwagi - również bym o to spytała. Haha, ale najlepsze w tym jest to, że PYROKAR TWIERDZI, ŻE JEST CHŁOPAKIEM! Na powyższym screenie widzimy Tymusia w czerwonych włoskach, jak widać upodabnia się do kiczowatego Michała W. No cóż, najwyraźniej niektórzy nigdy nie znormalnieją. Po prostukeine Grenzen... Chciałam napisać wierszyk, miałam już nawet trzy zwrotki, ale powstrzymałam się od wklejenia. Nie będę przepraszać, nic Wam się nie stanie, jeśli nie przeczytacie moich kolejnych wypocin ;>
A co Wy sądzicie o tym wszystkim? Jakiej płci według Was jest Pyrokar? ;-)


______________________________________________________

Jak widać Adam już wtedy szokował nas swoim ciętym językiem. :D
Po opublikowaniu artykułów kandydatów, umieściłam na blogu ankietę. 
Jeśli mam być szczera, od początku naszym faworytem był właśnie Adam.
Wygrywała w niej Mwamp. Jednak jak może niektórzy z was pamiętają wycofała się z castingu.
Stwierdziła, że to zajęcie wymaga czasu, którego jej brakowało.
Gdyby Mwamp wygrała, prawdopodobnie zatrudnilibyśmy 2 redaktorów - ją i Adama.
Adam był już nasz :D Nie było innej opcji,
_______________________________________________________

Wszyscy na blogu przyjęli go bardzo dobrze. Oczywiście znalazła się grupa antyfanów, która usiłowała wykopać go z bloga. Nie udało im się - na szczęście :)

A teraz cofnijmy się trochę wstecz i przypomnijmy sobie niewątpliwie największą aferę bloga.
Pamiętacie chyba kłótnię z naszymi sąsiadami?

ROSJA ATAKUJE!
Jeżeli ktoś jeszcze nie wie o co chodzi, zapraszam do lektury tej legendarnej notki:
http://dirtystardoll.blogspot.com/2011/06/hakerzy-sa-wsrod-nas.html

Bardziej zachęcam do lektury komentarzy, do której potrzebować będziecie tłumacza.
Dlaczego?
Do dyskusji włączyły się rozwścieczone Rosjanki, które postanowiły także zrobić sobie najazd na moją księgę gości. 20 stron obelg w księdze gości. Pamiętam to, jakby to było wczoraj! :D

Kolejnym popularnym postem był ten, który dotyczył andrzelikaq:
http://dirtystardoll.blogspot.com/2011/10/wyznania-andrzelikag.html
Tutaj mieliśmy okazję podziwiać rekord komentarzy - 1259.

BYŁO WIELE RÓŻNYCH SKANDALI MNIEJSZYCH I WIĘKSZYCH.

Wkrótce z bloga odszedł Magdomilowicz. Niedługo później w jego ślady poszedł Adam.
Jak wiecie obecnie jestem na blogu sama i chyba jakoś tam sobie radzę :D.
Casting na redaktora trwa.
Już niedługo kolejna osoba dołączy do historii bloga Dirty Stardoll.

TO JUŻ OSTATNIA CZĘŚĆ HISTORII BLOGA.
NA KOLEJNĄ ZAPRASZAM WAS ZA ROK :)
Mam nadzieję, że swoją pracą stworzymy nieziemską historię.

____________________________________________________

Tydzień urodzinowy ciągle trwa! Jutro o 14.00 zapraszam do przeczytania artykułu z opiniami czytelników na temat tego bloga. Już jutro wieczorem będziecie mogli przeczytać historię, którą obecnie ciągle tworzycie w poprzedniej notce! :D Mam nadzieję, że zostaniecie!

20 komentarzy:

  1. Hot girls we have problems too
    We're just like you,
    except we're hot (hot hot hot)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) A tu już Zzz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brałam udziału w początkach Adama.Fajnie ,że to pokazałaś.Jestem z wawi od pażdziernika zeszłego roku.Pamiętam,żę na samym początku jak zobaczyłam Tego bloga przeczytałąm wszystkie notki od początku ;p.O, ja głupia!!

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciała bym też tu pisać ale nie wiem czy się nadaję :C na szczęście jeszcze jest czas...może uda mi się coś naskrobać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe artykuły ;) Najlepszy jest Adama oczywiście. Dobry też jest Mmwamp

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem w castingu była Mwamp. Pamiętam, że to na nią głosowałam.
    Szkoda, że to już koniec historii. Zabrakło mi wątku ze saknadalem z grudnia 2011.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak to w końcu było z tym majstrowaniem przy notce przez niejaką UK. No cóż, prawdy pewnie już nie poznamy.

      Usuń
  8. No też mi się wydaje, że niezła była Mwamp. No i śmieszny pomysł z tą MM i Gabisią, gdybym mogła też bym wzięła w tym udział :) Nie che czekać rok :P Zaraz, zaraz...a też mam na imię Patrycja O.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Artykuł Mwamp to jakaś porażka ;o, natomiast artykuł Adama... nauczył się chłopak pisać lepiej, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, ja to byłam już 0k. 1:00, wszystko przeczytałam, jednak byłam za bardzo zmęczona na pisanie komentarza... ;P

    Bardzo spodobał mi się wywiad przeprowadzony przez Mwamp. Się uśmiałam... xD Artykuł Adama - mocny! Naprawdę fajny. ;D

    Szkoda że to już koniec historii... Bylo tak fajnie. :D :[ Teraz trza czekać aż rok... :[

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj jeszcze jakąś hisorię. To za dobre jest, żeby kończyć. I nazbyt ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam! Najlepszy wg. mnie był tekst Adama. Mwamp też był dobry ale nie tak jak Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam tu od początku. Ja w castingu byłam za Mwamp, ale miałam dylemat czy na nią głosować czy na Adama bo jego artykuł też mi się podobał.
    Wg. mnie najlepsza afera była właśnie ta o rosjankach i o I_am_collector ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że w I etapie byłam za Mwamp, ale już po tym drugim artykule za Adaśkiem :)
    Ciekawe czy za rok będę jeszcze wchodziła na ds i czytała historię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jeszcze wtedy nie znałam bloga DS i siłą rzeczy na nikogo nie głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie no błagam... ten artykuł Adaśka to jakaś porażka. :O Wgl. jakaś kropka przed pytajnikiem (albo to ja jestem ślepa i mi się wzrok rozlał). :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Jestem z siebie dumna, że przeczytałam całe, ale było warto ! :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Kidyś miałem dwie sukineki Le na stardoll. Były one jednymi z droższych. Pyrakor pewnego dnia na czacie do mnie zaczął pisać, że te sukienki nie są warte. Chciał je kupić za 5 sd. Myslę, że chodziło mu o moją naiwność. Miałem 10 lat. To niemało. No ale cóż, warto próbować 'oszukać każdego'.
    xoxo, miniak

    OdpowiedzUsuń